quote:
Ieeeuuwww... Val je op heel oud?quote:
quote:
Ik zat er op te wachtenquote:
Hebben we je niet teleurgesteldquote:
Nopequote:
Dat was dus het sjaaltjes moment en het welkomquote:
wat een schoftenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was dus het sjaaltjes moment en het welkom
Om deze tijd niet nee.. Nu stiltequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was dus het sjaaltjes moment en het welkom
edit: of bedoelde je niet dat ze 2 min te vroeg klaar waren
edit2: nee Burner, geen grappen
Jawel toch? Op T.net kreeg ik precies hetzelfde bericht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef Burner82 het volgende:
En Fok! was te vroeg!!! de toeter was nog bezig... Maar de tekst klopt niet van het Fok-respect-niet-posten-slotje..
Dan loopt mijn tv achterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel toch? Op T.net kreeg ik precies hetzelfde bericht.
Klopt, maar dat is een andere discussie..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan loopt mijn tv achterEn de tekst klopt niet. Niet ALLE slachtoffers worden herdacht...
Klopt, anders was ik ook wat uitvoeriger geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een andere discussie..
Das waarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, anders was ik ook wat uitvoeriger geweest(ben overigens fel tegen Nazi/Hitler etc... laat daar geen misverstand over bestaan...)
quote:
Nee, je moet dat stuk er nog bij hebben als hij met dat hompje vlees naar binnen loopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is die wat te kort, deze is iets beter :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is die wat te kort, deze is iets beter :
[ afbeelding ]
Even kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, je moet dat stuk er nog bij hebben als hij met dat hompje vlees naar binnen loopt.
Dat is eigenlijk best simpel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik wou echt dat ik die gifjes kon maken, maar ik ben dus ook heel blij met Paul
Ik vind die langere helemaal goed hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Even kijken.
Edit :
Dat is bijna niet te zien en is maar 1 seconde ofzo.
In principe is het niet heel moeilijk nee, je moet wel redelijk veel programma's installeren.quote:
hoe lang ben je nou gemiddeld met zo'n gifje bezig?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In principe is het niet heel moeilijk nee, je moet wel redelijk veel programma's installeren.
Ik doe het volgens mij ook niet op de makkelijkste manier.
Een programma als mplayer kan het allemaal in één keerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In principe is het niet heel moeilijk nee, je moet wel redelijk veel programma's installeren.
Ik doe het volgens mij ook niet op de makkelijkste manier.
1 á 2 minuutjes max.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
hoe lang ben je nou gemiddeld met zo'n gifje bezig?
Ik gebruik volgens mij 4 programma's.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Een programma als mplayer kan het allemaal in één keer
Volgens mij heeft hijzelf een contract/sponsordeal met Weber, je krijgt zijn boek vaak bij een Weber bbq en ik heb hem ook al enkele keren zien bbqen bij Eigen Huis & Tuin, en dan gaven ze vaak ook nog Weber bbq's weg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snapte niet dat Ron blauw zich voor zo´n sponsor gedoe van weber liet misbruiken. Normaal wordt de signature dish van een chef gemaakt en hier kreeg je een suf bbq gerecht.
Dat kan zo maar eens zo zijn, ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens heeft hijzelf een contract/sponsordeal met Weber, je krijgt zijn boek vaak bij een Weber bbq en ik heb hem ook al enkele keren zien bbqen bij Eigen Huis & Tuin, en dan gaven ze vaak ook nog Weber bbq's weg.
3 zinnen over hoe Gonda eruit ziet... ze kan er ook niet veel aan doen hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan zo maar eens zo zijn, ja!
Ben vandaag wat later terug aan het kijken geweest. Iets met dodenherdenking en niet thuis zijn enzo....
Jammer dat Simon eruit is. Vond dat een leuke gepassioneerde amateur-kandidaat.
Ilse terecht door. Gonda heb ik ernstige twijfels over. Ze zou om te beginnen eens wat vaker in een spiegel moeten kijken en iets aan haar haar en haar gezichtsuitdrukkingen mogen doen.
Wat een sjacho kop heeft ze, terwijl ze zegt te genieten. Dat is niet te zien.
Ron Blaauw was stukken milder en aardiger dan vorige keer. Leek mij nu zelfs bijna sympathiek overkomen en brengt me op de gedachten de boycot tegen zijn restaurant op te heffen en daar misschien eens een keer te gaan eten.
Enige tent die nog hoog op mijn boycotlijst staat vanwege strontvervelende chef is nu dus Jacob Jan en De Leest.
Juist wel! Andere kapper, beter make-up en vooral leren lachen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:14 schreef Burner82 het volgende:
3 zinnen over hoe Gonda eruit ziet... ze kan er ook niet veel aan doen he
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
Enige tent die nog hoog op mijn boycotlijst staat vanwege strontvervelende chef is nu dus Jacob Jan en De Leest.
Dus Beluga/ Hans van Wolde mag wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
Pffft, die had er allang uit moeten liggen met d'r aardappelpuree.quote:
Oh nee, die was ik nog vergeten. Nee, bij die lul wil ik ook niet eten.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh nee, die was ik nog vergeten. Nee, bij die lul wil ik ook niet eten.
Ik denk dat je de enige bentquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:08 schreef Jester65 het volgende:
Gisteravond gemist, maar verrassend dat Colin er als eerste uit moest, ik had steeds het gevoel dat hij 1 van de kanshebbers voor de winst was. Leuk dat Gonda door is, in tegenstelling tot de meesten hier gun ik het haar wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |