SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Sideshowbobbie op 04-05-2012 20:35:51 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik hoop dat je bier geen Bavaria was?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef Inkomen het volgende:
Ha mooi, de eerste slok van mijn nieuwe bier liep synchroon met de Bavari 0,0 reclame.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Haha. Natuurlijk niet. Ben net ziek geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bier geen Bavaria was?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef roos85 het volgende:
Al weer SSB
Duurde lang, was al bezig met eentje te openen
TT: Barbecue je lam![]()
![]()
Jij dacht dat ik niet door had dat ik een lapo had? Schande! Ik heb een eer hoog te houden hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef roos85 het volgende:
Al weer SSB
Duurde lang, was al bezig met eentje te openen
TT: Barbecue je lam
SSB: het feit dat je die website er al bij neemt om een TT te verzinnen, geeft toch wel iets aan vind ik
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Ik liet je gewoon winnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik niet door had dat ik een lapo had? Schande! Ik heb een eer hoog te houden he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Burner82 het volgende:
SSB: het feit dat je die website er al bij neemt om een TT te verzinnen, geeft toch wel iets aan vind ik![]()
Ach, ik had er de tijd voor, het was reclame. En die ene seconde extra, achquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Burner82 het volgende:
SSB: het feit dat je die website er al bij neemt om een TT te verzinnen, geeft toch wel iets aan vind ikOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Jawel, maar het duurde gewoon lang, en toen kwam ik op die TTquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik niet door had dat ik een lapo had? Schande! Ik heb een eer hoog te houden he![]()
![]()
volgens mij niet...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
Is Topchef ivm dodenherdenking iets eerder begonnen ?![]()
nee...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef Paul-89 het volgende:
Is Topchef ivm dodenherdenking iets eerder begonnen ?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat idee had ik alquote:
Had 'm dan gemaakt, want hij is eigenlijk wel geniaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jawel, maar het duurde gewoon lang, en toen kwam ik op die TT
Terecht... Maar met genoeg op merk je het toch niet meerquote:
Jij drinkt serieus Bavaria?quote:
Ik was net te laat, maar vraag maar een change aan danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Had 'm dan gemaakt, want hij is eigenlijk wel geniaaldankje
![]()
![]()
Geen bier discussie hier, iedereen is met ander bier 'opgegroeid' afhankelijk van in welke regio je ook woont!quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen bier discussie hier, iedereen is met ander bier 'opgegroeid' afhankelijk van in welke regio je ook woont!
JIT-Management
Vind wel dat Julius wel erggg positief is over de vrouwtjes en altijd veel meer zegt als een vrouw het goed doet. Anders is ie vaak stil en laat die de rest praten, of het moet slecht zijn van een man. Dan legt ie het er ook vaak dik bovenop.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Hangt er nu nog kerstversieringOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Lang leve Limburgquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als Brabander drink je ook gewoon slootwater, punt
Een weke bal
Ja wel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ole. wil jij een TT change doen? of mag je dat hier niet?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als Brabander drink je ook gewoon slootwater, punt
JUPILER![]()
![]()
We zullen het niet doorvertellenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ole. wil jij een TT change doen? of mag je dat hier niet?![]()
![]()
Je wilt 'm wel heul graag hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ole. wil jij een TT change doen? of mag je dat hier niet?
Koppijn-bierquote:Dare to unleash my rage..
Hey! Luister eens naar Frankquote:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen bier discussie hier, iedereen is met ander bier 'opgegroeid' afhankelijk van in welke regio je ook woont!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Heb je nog honger?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij noemde hem zelf geniaal en dat ik hem had moeten openen...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij noemde hem zelf geniaal en dat ik hem had moeten openen...@SSB
Ik mag dat welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hey! Luister eens naar Frank
[..]![]()
![]()
Waterige saus
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Wat een geniale TT heb ik bedacht
Klassenjustitie!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Heel mooi
Al gebeurdquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Ilse doorOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:
Gonda door
En gonda door....
Ronhij fuckte me
Ieeeuuwww... Val je op heel oud?quote:Dare to unleash my rage..
Jaaaaa Utrecht
quote:Ik zat er op te wachtenquote:
Ik ga maken, Iek ga maken!!Dare to unleash my rage..
Hebben we je niet teleurgesteldquote:![]()
Tot volgende week
Nopequote:hoort er nog bij... eerst liedje spelen... dan allemaal de bakkes houden...
Dat was dus het sjaaltjes moment en het welkomquote:
edit: of bedoelde je niet dat ze 2 min te vroeg klaar waren
edit2: nee Burner, geen grappenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
wat een schoftenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was dus het sjaaltjes moment en het welkom![]()
![]()
Om deze tijd niet nee.. Nu stiltequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was dus het sjaaltjes moment en het welkom
edit: of bedoelde je niet dat ze 2 min te vroeg klaar waren
edit2: nee Burner, geen grappen
En Fok! was te vroeg!!! de toeter was nog bezig... Maar de tekst klopt niet van het Fok-respect-niet-posten-slotje..Dare to unleash my rage..
Jawel toch? Op T.net kreeg ik precies hetzelfde bericht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef Burner82 het volgende:
En Fok! was te vroeg!!! de toeter was nog bezig... Maar de tekst klopt niet van het Fok-respect-niet-posten-slotje..![]()
Dan loopt mijn tv achterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel toch? Op T.net kreeg ik precies hetzelfde bericht.En de tekst klopt niet. Niet ALLE slachtoffers worden herdacht...
Klopt, maar dat is een andere discussie..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan loopt mijn tv achterEn de tekst klopt niet. Niet ALLE slachtoffers worden herdacht...
![]()
![]()
Klopt, anders was ik ook wat uitvoeriger geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een andere discussie..(ben overigens fel tegen Nazi/Hitler etc... laat daar geen misverstand over bestaan...)
Das waarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, anders was ik ook wat uitvoeriger geweest(ben overigens fel tegen Nazi/Hitler etc... laat daar geen misverstand over bestaan...)
Snap ik..
![]()
![]()
quote:
Nee, je moet dat stuk er nog bij hebben als hij met dat hompje vlees naar binnen loopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is die wat te kort, deze is iets beter :
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is die wat te kort, deze is iets beter :
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Even kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, je moet dat stuk er nog bij hebben als hij met dat hompje vlees naar binnen loopt.
Edit :
Dat is bijna niet te zien en is maar 1 seconde ofzo.![]()
Dat is eigenlijk best simpel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik wou echt dat ik die gifjes kon maken, maar ik ben dus ook heel blij met Paul![]()
![]()
Ik vind die langere helemaal goed hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Even kijken.
Edit :
Dat is bijna niet te zien en is maar 1 seconde ofzo.![]()
![]()
In principe is het niet heel moeilijk nee, je moet wel redelijk veel programma's installeren.quote:
Ik doe het volgens mij ook niet op de makkelijkste manier.![]()
ik ben benieuwd of er volgende week ook weer GIF-momenten zijn, ik hoop het!![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Cateye2011 op 04-05-2012 21:52:28 (verkeerde smileys) ]![]()
hoe lang ben je nou gemiddeld met zo'n gifje bezig?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In principe is het niet heel moeilijk nee, je moet wel redelijk veel programma's installeren.
Een programma als mplayer kan het allemaal in één keerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In principe is het niet heel moeilijk nee, je moet wel redelijk veel programma's installeren.
![]()
1 á 2 minuutjes max.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
hoe lang ben je nou gemiddeld met zo'n gifje bezig?![]()
Ik gebruik volgens mij 4 programma's.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Een programma als mplayer kan het allemaal in één keer![]()
![]()
Ik snapte niet dat Ron blauw zich voor zo´n sponsor gedoe van weber liet misbruiken. Normaal wordt de signature dish van een chef gemaakt en hier kreeg je een suf bbq gerecht.![]()
Volgens mij heeft hijzelf een contract/sponsordeal met Weber, je krijgt zijn boek vaak bij een Weber bbq en ik heb hem ook al enkele keren zien bbqen bij Eigen Huis & Tuin, en dan gaven ze vaak ook nog Weber bbq's weg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snapte niet dat Ron blauw zich voor zo´n sponsor gedoe van weber liet misbruiken. Normaal wordt de signature dish van een chef gemaakt en hier kreeg je een suf bbq gerecht.
[ Bericht 0% gewijzigd door Paul-89 op 04-05-2012 23:21:15 ]![]()
Dat kan zo maar eens zo zijn, ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens heeft hijzelf een contract/sponsordeal met Weber, je krijgt zijn boek vaak bij een Weber bbq en ik heb hem ook al enkele keren zien bbqen bij Eigen Huis & Tuin, en dan gaven ze vaak ook nog Weber bbq's weg.
Ben vandaag wat later terug aan het kijken geweest. Iets met dodenherdenking en niet thuis zijn enzo....
Jammer dat Simon eruit is. Vond dat een leuke gepassioneerde amateur-kandidaat.
Ilse terecht door. Gonda heb ik ernstige twijfels over. Ze zou om te beginnen eens wat vaker in een spiegel moeten kijken en iets aan haar haar en haar gezichtsuitdrukkingen mogen doen.
Wat een sjacho kop heeft ze, terwijl ze zegt te genieten. Dat is niet te zien.
Ron Blaauw was stukken milder en aardiger dan vorige keer. Leek mij nu zelfs bijna sympathiek overkomen en brengt me op de gedachten de boycot tegen zijn restaurant op te heffen en daar misschien eens een keer te gaan eten.
Enige tent die nog hoog op mijn boycotlijst staat vanwege strontvervelende chef is nu dus Jacob Jan en De Leest.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
3 zinnen over hoe Gonda eruit ziet... ze kan er ook niet veel aan doen hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan zo maar eens zo zijn, ja!
Ben vandaag wat later terug aan het kijken geweest. Iets met dodenherdenking en niet thuis zijn enzo....
Jammer dat Simon eruit is. Vond dat een leuke gepassioneerde amateur-kandidaat.
Ilse terecht door. Gonda heb ik ernstige twijfels over. Ze zou om te beginnen eens wat vaker in een spiegel moeten kijken en iets aan haar haar en haar gezichtsuitdrukkingen mogen doen.
Wat een sjacho kop heeft ze, terwijl ze zegt te genieten. Dat is niet te zien.
Ron Blaauw was stukken milder en aardiger dan vorige keer. Leek mij nu zelfs bijna sympathiek overkomen en brengt me op de gedachten de boycot tegen zijn restaurant op te heffen en daar misschien eens een keer te gaan eten.
Enige tent die nog hoog op mijn boycotlijst staat vanwege strontvervelende chef is nu dus Jacob Jan en De Leest.
Juist wel! Andere kapper, beter make-up en vooral leren lachen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:14 schreef Burner82 het volgende:
3 zinnen over hoe Gonda eruit ziet... ze kan er ook niet veel aan doen he
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
Enige tent die nog hoog op mijn boycotlijst staat vanwege strontvervelende chef is nu dus Jacob Jan en De Leest.![]()
Laat Roos het maar niet horen
Dus Beluga/ Hans van Wolde mag wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
Enige tent die nog hoog op mijn boycotlijst staat vanwege strontvervelende chef is nu dus Jacob Jan en De Leest.
Of de Obersturmbannführerin met de messen?
Pffft, die had er allang uit moeten liggen met d'r aardappelpuree.quote:
Kom op zeg, dat is toch geen gerecht om mee naar de weekfinale te gaan.
[ Bericht 19% gewijzigd door Zelva op 05-05-2012 11:50:13 ]![]()
Oh nee, die was ik nog vergeten. Nee, bij die lul wil ik ook niet eten.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh nee, die was ik nog vergeten. Nee, bij die lul wil ik ook niet eten.
Gisteravond gemist, maar verrassend dat Colin er als eerste uit moest, ik had steeds het gevoel dat hij 1 van de kanshebbers voor de winst was. Leuk dat Gonda door is, in tegenstelling tot de meesten hier gun ik het haar wel.![]()
Ik denk dat je de enige bentquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:08 schreef Jester65 het volgende:
Gisteravond gemist, maar verrassend dat Colin er als eerste uit moest, ik had steeds het gevoel dat hij 1 van de kanshebbers voor de winst was. Leuk dat Gonda door is, in tegenstelling tot de meesten hier gun ik het haar wel.
Had je die al (wijselijk) verbannen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh nee, die was ik nog vergeten. Nee, bij die lul wil ik ook niet eten.![]()
![]()
Ik kan het helaas niet zienquote:
twitter:Smartcook twitterde op maandag 07-05-2012 om 17:39:01Vorige week hebben 2 vrouwen zich naar de halve finale gekookt ten koste van 5 heren, wat gaat deze week ons brengen, Utrecht? @vossius reageer retweet
Duo opdracht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Individueel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Albertoooo op 07-05-2012 18:51:31 ]Niemand houdt mij tegen![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:42 schreef Albertoooo het volgende:
Duo opdracht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Individueel:Hoe weet jij dat steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
twitter:vossius twitterde op maandag 07-05-2012 om 18:54:01@RTLTopchef geen gemakzucht, wel vaardigheden, we zijn blij Utrecht! @Smartcook reageer retweet
![]()
gerechten beoordelen met 2 sterren, terwijl zij het een 8 gaven!quote:
tjettuhNiemand houdt mij tegen![]()
Plaister
ach ik kan ook geen hollandaise make n:PEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
maaruh asperges zijn toch limburg?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:20 schreef roos85 het volgende:
Zo thuismaar ga denk door om hard te lopen...
![]()
![]()
Voorzichtig met de saus
Hoi en doeiquote:Op maandag 7 mei 2012 19:20 schreef roos85 het volgende:
Zo thuismaar ga denk door om hard te lopen...
Wat een heks, niks kunnen en toch zo'n bek hebben...Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Haha, ja dan moet je maar snel een rondje gaan rennenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja erg hè, maar straks wordt frank boos dat ik niet in mijn trouwjurk pas
Kraan is blij?
Lach maar, ik zit straks met de gebakken perenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Haha, ja dan moet je maar snel een rondje gaan rennen![]()
![]()
Speerpijn zekerquote:Op maandag 7 mei 2012 19:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lach maar, ik zit straks met de gebakken peren
Knightrider muziekje
Nu krijg ik honger
Jessica gaat zo hopelijk alvast door t ijs zakkenDon't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Ik dacht: dat doet de bediening....
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:53 schreef Cateye2011 het volgende:
Juul is weer flink aan het snuiven schuiven.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Tuurlijkquote:Overal bakjes saus
quote:
Ik moet bij Juul ALTIJD aan een hamster denken. Maar hamsters zien er eigenlijk veel te lief uit voor die vergelijking
Sterkheidsbaas van alles.![]()
nou om eerlijk te zijn vind ik Juul echt een knuffelbeerquote:Op maandag 7 mei 2012 19:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet bij Juul ALTIJD aan een hamster denken. Maar hamsters zien er eigenlijk veel te lief uit voor die vergelijking![]()
Hij is in het echt ook heel leuk!![]()
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
nou om eerlijk te zijn vind ik Juul echt een knuffelbeer![]()
Hij is in het echt ook heel leuk!
Maar ik ril altijd als ik z'n 6 kinnen zie trillen als ie weer s aan t hamsteren is.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Daar kijk ik doorheen, hahaha!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar ik ril altijd als ik z'n 6 kinnen zie trillen als ie weer s aan t hamsteren is.
Kraan is ook leuk hoor, maar iets meer afstandelijk. Maar wel een leuke vent ook!![]()
Hopen op iets meer actie morgen....Dare to unleash my rage..
Dat probeer ik, maar het lukt niet altijdquote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Daar kijk ik doorheen, hahaha!
Kraan is ook leuk hoor, maar iets meer afstandelijk. Maar wel een leuke vent ook!
Vind ze allebei wel heel grappig af en toe.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ik heb het geluk gehad ze twee keer ontmoet te hebben toen ik lunchgast was vorig jaar.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat probeer ik, maar het lukt niet altijd
Vind ze allebei wel heel grappig af en toe.
zooooo gaaf!![]()
haha. Ik wist dat daar een gifje van zou komen.quote:![]()
Nu pas bekeken. Best redelijke kwaliteit van de kandidaten, met name die lesbo, Tamara kan koken. En die amateur Stephan doet het ook wel aardig.
Dat jochie, Pim valt nu al door de mand evenals die Wilma.
Rest middelmatig.
Trouwens natuurlijk wel een echt typisch Utrechts streekgerecht, die topclass. Utrecht staat wereldwijd vermaard bekend vanwege de saté van rund en de pindasaus.![]()
Morgen moeten jullie het zonder mijn deskundige commentaar doen, want wij gaan (met hotelovernachting) naar het voor ons verre Schubbekutterveen Schuddebeurs in Zeeland om daar een Oosterscheldekreeft 4 gangenmaaltijd te verorberen.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 07-05-2012 21:28:36 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Morgen maar even terugkijken
Juul was goed bezig gister
Verder een niet heel boeiende aflevering, maar toch eens leuk om te zien dat een provincie niet direct keihard faalt.
Utrecht FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja zegquote:Op maandag 7 mei 2012 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen moeten jullie het zonder mijn deskundige commentaar doen, want wij gaan (met hotelovernachting) naar het voor ons verre Schubbekutterveen Schuddebeurs in Zeeland om daar een Oosterscheldekreeft 4 gangenmaaltijd te verorberen.![]()
Dat kun je niet maken golfer!
Smakelijk!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Die lesbo heb ik eerder gezien bij wie is de chef volgens mij... daar kon ze ook al goed koken. Blij om te zien dat mijn provincie het tot nu toe goed doet.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Juul was goed bezig gister
Verder een niet heel boeiende aflevering, maar toch eens leuk om te zien dat een provincie niet direct keihard faalt.
Utrecht FTWBeetje jammer wel van dat mens dat aan Julius ging vragen hoe je holandaise saus moest makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het moet ook beetje leuk blijven om te kijken hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beetje jammer wel van dat mens dat aan Julius ging vragen hoe je holandaise saus moest maken
Bij de restaurant opnames van Utrecht geweest, eten viel een klein beetje tegen, maar voor de rest was het een enorm leuke dag! En moet Julius en Robert op de foto geweest natuurlijk![]()
![]()
* Sideshowbobbie jaloers isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:53 schreef FRDeventer het volgende:
Bij de restaurant opnames van Utrecht geweest, eten viel een klein beetje tegen, maar voor de rest was het een enorm leuke dag! En moet Julius en Robert op de foto geweest natuurlijk
twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 17:57:00De 4de Earl of Sandwich wilde alles tussen 2 boterhammen zodat hij kon eten tijdens het kaarten zonder vette vingers te krijgen @RTLTopchef reageer retweet
twitter:vossius twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 18:15:003 gerechten met citroen @Smartcook, en sauzen, zure gezichten? @RTLTopchef reageer retweet
Citroen was ook ernstig aanwezig in het na gerecht van de restaurantdagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:16 schreef Burner82 het volgende:
twitter:vossius twitterde op dinsdag 08-05-2012 om 18:15:003 gerechten met citroen @Smartcook, en sauzen, zure gezichten? @RTLTopchef reageer retweet
![]()
![]()
Dat is wel zuur.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:25 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Citroen was ook ernstig aanwezig in het na gerecht van de restaurantdag![]()
Teringjakkiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef zoem het volgende:
Nee hoor![]()
Ik moet ondertussen met Japanse teriyaki in de gaten houden.![]()
![]()
Beter dan AneGonda van vorige weekquote:
Het doet PIJN
hai schatquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
![]()
de rest trouwens
Get a room!!!quote:Dare to unleash my rage..
dat hoef ik dan weer niet te wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Even de aardbeien, slagroom en champagne pakken...
mjamquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Even de aardbeien, slagroom en champagne pakken...Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
hoe raken ze die aardbeien na 3 seconden kwijt
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef franklop het volgende:
hoe raken ze die aardbeien na 3 seconden kwijt![]()
![]()
Goedenavond, ik kijk ook weer eens mee...
Op basis van het eerste kwartier vind ik Jessica niet zo sympathiek.The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.![]()
Dan moet je ook niet zeuren dat ze in de trouwjurk moet passen hequote:
roos had ze gepakt!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef franklop het volgende:
bòn chefquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zwieber heeft ze voor ons gestolenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef franklop het volgende:
![]()
met een half bolletje ijs
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: