Om deze tijd niet nee.. Nu stiltequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was dus het sjaaltjes moment en het welkom
edit: of bedoelde je niet dat ze 2 min te vroeg klaar waren
edit2: nee Burner, geen grappen
Jawel toch? Op T.net kreeg ik precies hetzelfde bericht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef Burner82 het volgende:
En Fok! was te vroeg!!! de toeter was nog bezig... Maar de tekst klopt niet van het Fok-respect-niet-posten-slotje..
Dan loopt mijn tv achterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel toch? Op T.net kreeg ik precies hetzelfde bericht.
Klopt, maar dat is een andere discussie..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan loopt mijn tv achterEn de tekst klopt niet. Niet ALLE slachtoffers worden herdacht...
Klopt, anders was ik ook wat uitvoeriger geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een andere discussie..
Das waarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, anders was ik ook wat uitvoeriger geweest(ben overigens fel tegen Nazi/Hitler etc... laat daar geen misverstand over bestaan...)
quote:
Nee, je moet dat stuk er nog bij hebben als hij met dat hompje vlees naar binnen loopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is die wat te kort, deze is iets beter :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is die wat te kort, deze is iets beter :
[ afbeelding ]
Even kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, je moet dat stuk er nog bij hebben als hij met dat hompje vlees naar binnen loopt.
Dat is eigenlijk best simpel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik wou echt dat ik die gifjes kon maken, maar ik ben dus ook heel blij met Paul
Ik vind die langere helemaal goed hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Even kijken.
Edit :
Dat is bijna niet te zien en is maar 1 seconde ofzo.
In principe is het niet heel moeilijk nee, je moet wel redelijk veel programma's installeren.quote:
hoe lang ben je nou gemiddeld met zo'n gifje bezig?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In principe is het niet heel moeilijk nee, je moet wel redelijk veel programma's installeren.
Ik doe het volgens mij ook niet op de makkelijkste manier.
Een programma als mplayer kan het allemaal in één keerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In principe is het niet heel moeilijk nee, je moet wel redelijk veel programma's installeren.
Ik doe het volgens mij ook niet op de makkelijkste manier.
1 á 2 minuutjes max.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
hoe lang ben je nou gemiddeld met zo'n gifje bezig?
Ik gebruik volgens mij 4 programma's.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Een programma als mplayer kan het allemaal in één keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |