quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft gister 3 diploma's behaald, nog 5 studies te gaan.
Ik begon je al te missen. Goed dat je terug bent, klapjosti!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik lul niet, vraag je mattie geo'tje maar.
De enige toffe PSV'er trouwens. Dik respect voor die man.. Enige met common sense. Gun die gast haast het kampioenschap, maar dat pakt Feijenoord komend jaar al. Dan PSV maar 2e.
Maar alleen voor Geo'tje.
Iemand met enig intellectueel niveau was hier bij voorbaat niet gekomen, vanwege je overmatige drang naar trolljuice.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wel aangetoond iets meer intelligentie in mijn grote teen te hebben dan 99% van de Fokkertjes hiero. Maar Fokkie blijft een uitlaatklep
Hmmmmmm..............quote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Iemand met enig intellectueel niveau was hier bij voorbaat niet gekomen, vanwege je overmatige drang naar trolljuice.
Het enige wat je hier doet is of trollen, of jezelf de hemel in prijzen.
Je bent een smet in dit topic. Mede dankzij jou gelul iedere keer, is het PSV topic een stuk minder aantrekkelijk geworden om naartoe te komen. Doe iedereen een plezier, en neem een permanent verblijf in het feyenoord topic.
quote:
quote:
Dat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen ook wel eens naar het Noorse voetbal kijken. [..]
Doe ons een plezier zeg, fulltime HMF in het Feyenoord-topic ... the horror.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Doe iedereen een plezier, en neem een permanent verblijf in het feyenoord topic.
het teamquote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
Wat vinden jullie. Wie heeft nou het meest gefaald van PSV dit jaar.
Nee, ze zijn na real en barca het meest productief. Bazenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
Wijnaldum.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
graag gedaanquote:
Misschien is hij daar meer geschikt voor. Maar ik moet nog maar zien hoe concreet die interesse is. Dat soort clubs zijn altijd in 150 spelers geïnteresseerd als je de media mag geloven.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef Doublepain het volgende:
Over Gini gesproken, ik zag laatst dat een paar Engelse clubs waaronder Spurs erg geïnteresseerd zijn naar hem. Ook als engelse commentators over hem praten. Ze vonden hem geweldig en zijn zeer gecharmeerd. Ik moest wel lachen
Meteen verkopen vanaf 3.5 miljoen and up.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef Doublepain het volgende:
Over Gini gesproken, ik zag laatst dat een paar Engelse clubs waaronder Spurs erg geïnteresseerd zijn naar hem. Ook als engelse commentators over hem praten. Ze vonden hem geweldig en zijn zeer gecharmeerd. Ik moest wel lachen
Klopt, maar wel lachen om het te zienquote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien is hij daar meer geschikt voor. Maar ik moet nog maar zien hoe concreet die interesse is. Dat soort clubs zijn altijd in 150 spelers geïnteresseerd als je de media mag geloven.
Hij moet nog een jaar de kans krijgen, hopelijk zal hij beter spelen onder Advocaat. Gewoon op 10 zetten, die gaat uiteindelijk uitblinkenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meteen verkopen vanaf 3.5 miljoen and up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |