Ik wed alleen met dingen waar ik 100% zeker van ben. Zoals dat Feijenoord dit seizoen CL pakt (Chase_Utleyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja je dacht dat we niet eens in de top 5 zouden komen, jammer dat je niet wilde wedden
Je was er toch vrij zeker vanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wed alleen met dingen waar ik 100% zeker van ben. Zoals dat Feijenoord dit seizoen CL pakt (Chase_Utley), we boven Ajax stonden 3 wedstrijden na de winterstop (:W Tarado) en dat Feijenoord morgen wint van Heerenveen (500 euro
).
Mogen we een screenshot?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
en dat Feijenoord morgen wint van Heerenveen (500 euro).
Ja fuck man dan moet ik naar williamhill, inloggen, screenshotten, paintplakken, uploadplaatjes.nl'en, uploaden, URL kopiëren, tussen [img] plakken en dan komt iedereen "PHOTOSHOP" roepen.quote:
Ja of je gaat je DM in?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja fuck man dan moet ik naar williamhill, inloggen, screenshotten, paintplakken, uploadplaatjes.nl'en, uploaden, URL kopiëren, tussen [img] plakken en dan komt iedereen "PHOTOSHOP" roepen.
Teveel moeite.
En 500 dm's terug de geschiedenis in om jouw kleine piemeltje een plezier te doen? Nee bedanktquote:
Kost je evenveel tijd als die reactie schrijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja fuck man dan moet ik naar williamhill, inloggen, screenshotten, paintplakken, uploadplaatjes.nl'en, uploaden, URL kopiëren, tussen [img] plakken en dan komt iedereen "PHOTOSHOP" roepen.
Teveel moeite.
Lul dan nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En 500 dm's terug de geschiedenis in om jouw kleine piemeltje een plezier te doen? Nee bedankt.
Ik lul niet, vraag je mattie geo'tje maar.quote:
Eerst stoer roepen dat hij 500 euro heeft ingezet, en dan niet even 1 minuut de tijd hebben om het te bewijzen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens, val die gehandicapte HelpMeFok nou niet zo lastig. Geef hem lekker gelijk, en zijn dag is ook weer goed.
Eerste keer in de top 3 sinds jaren doet deze jongen wel veel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik lul niet, vraag je mattie geo'tje maar.
De enige toffe PSV'er trouwens. Dik respect voor die man.. Enige met common sense. Gun die gast haast het kampioenschap, maar dat pakt Feijenoord komend jaar al. Dan PSV maar 2e.
Maar alleen voor Geo'tje.
Hij is niet zo slim, heeft een IQ van wesley. Kan hij weinig aan doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst stoer roepen dat hij 500 euro heeft ingezet, en dan niet even 1 minuut de tijd hebben om het te bewijzen.
Ondertussen wel veel diaree-posts
Echt alle Feyenoorders op Fok!.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerste keer in de top 3 sinds jaren doet deze jongen wel veel.
Ik heb denk ik wel aangetoond iets meer intelligentie in mijn grote teen te hebben dan 99% van de Fokkertjes hiero. Maar Fokkie blijft een uitlaatklepquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is niet zo slim, heeft een IQ van wesley. Kan hij weinig aan doen.
Verder fijn weekendje gehad? Nog gefeliciteerd pikkebaas.quote:Door een beetje stoer te doen voelt hij zich beter, dus laat gaan.
En? Al klaar met de photoshop?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wel aangetoond iets meer intelligentie in mijn grote teen te hebben dan 99% van de Fokkertjes hiero. Maar Fokkie blijft een uitlaatklep
[..]
Verder fijn weekendje gehad? Nog gefeliciteerd pikkebaas.
Hé ik ga nu echt serie'tje kijken. Later.
Oke man, succes met de 5 master-studies en al je vriendinnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wel aangetoond iets meer intelligentie in mijn grote teen te hebben dan 99% van de Fokkertjes hiero. Maar Fokkie blijft een uitlaatklep
[..]
Verder fijn weekendje gehad? Nog gefeliciteerd pikkebaas.
Hé ik ga nu echt serie'tje kijken. Later.
Waren toch 8?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke man, succes met de 5 master-studies en al je vriendinnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |