SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft Jantje gedaan volgens die tukkertjes? Weten jullie het?quote:Origineel gepost door De Kei
In het kader van we verleggen de aandacht eens ergens anders heen:
Is er al bekend hoeveel wedstrijden Vertonghen krijgt voor zijn gedrag voor en richting VAK P? Of is dat weer door geen enkele camera vastgelegd?
Geen idee. Gooiden zij niet een aansteker op Toby?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heeft Jantje gedaan volgens die tukkertjes? Weten jullie het?
Ze gooide een munt op Toby, gok een twee euro munt ofzo aangezien Toby bloeddequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef Burrito het volgende:
[..]
Geen idee. Gooiden zij niet een aansteker op Toby?
Ach, Vertonghen speelt toch nog maar 1 wedstrijd. Boeiend wat die duitsers willen
Haha, FC Twente mongolenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Twente had nog een wedstrijd voorwaardelijk (zonder publiek).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef Burrito het volgende:
Is er al bekend hoeveel wedstrijden Vak P krijgt voor zijn gedrag voor en richting Toby? Of is dat weer door geen enkele camera vastgelegd?![]()
Ik heb het op youtube gezien. Verschrikkelijk wat hij deed, echt walgelijk. 12 wedstrijden zou minstens terecht zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef Burrito het volgende:
Is er al bekend hoeveel wedstrijden Vak P krijgt voor zijn gedrag voor en richting Toby? Of is dat weer door geen enkele camera vastgelegd?![]()
Zo iemand zou toch nooit meer mogen voetballen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het op youtube gezien. Verschrikkelijk wat hij deed, echt walgelijk. 12 wedstrijden zou minstens terecht zijn.
Huiltukkersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe laat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Morgen op EL1 een kampioensoverzicht. Duurt een uur.
Eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daar moest die nooit zitten trouwens omdat hij geen onafhankelijke mening kan geven
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daar moest die nooit zitten trouwens omdat hij geen onafhankelijke mening kan geven
Boehoee..quote:
Als hij bijv Blind of Bergkamp een rotzak vindt mag hij dat niet zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Boehoee..
Mooi toch dat hij dat doet?
Nee logisch, maar voor ons als Ajacieden is het toch mooi om die man daar gewoon alleen al te zien zitten en z'n mond open te doen over Ajax?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als hij bijv Blind of Bergkamp een rotzak vindt mag hij dat niet zeggen
of dat hij het maar niets vind dat Feyenoord 2de staat. Hij kan nooit rechtuit zijn
kan die dan beter dan bij Sjek doendie steeds loopt te slijmenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee logisch, maar voor ons als Ajacieden is het toch mooi om die man daar gewoon alleen al te zien zitten en z'n mond open te doen over Ajax?
ik vind sjek maar een eng mannetjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan die dan beter dan bij Sjek doendie steeds loopt te slijmen
Sven staat er tussen en die is ondertussen doodquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef Rens-Reith het volgende:
Het grappigste van allemaal is dat een hooligan die daar gefilmt word (onherkenbaar dat wel) bij Voetbal Hooligans nu een hoge functie heeft bij Ajax.
Niet alleen Sven (RIP) staat er tussen hoor. Ronald is de enige die het echt ver geschopt heeft, maar er is nog wel iemand daarbij die nu in de SkyBoxen zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sven staat er tussen en die is ondertussen dood
En Ajacied met hoge functie kan alleen Ronald Pieloor zijn en die staat er niet tussen hoor
Nee zeg ook dat niet alleen Sven er tussen staat, maar hij is wel 1 van de weinige geweest die tot veel in staat was bij Ajax door connecties en Skyboxquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Niet alleen Sven (RIP) staat er tussen hoor. Ronald is de enige die het echt ver geschopt heeft, maar er is nog wel iemand daarbij die nu in de SkyBoxen zit.
Ik ga nergens heen iigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef Rens-Reith het volgende:
Trouwens iemand hier al gehoort dat volgend jaar 500 man van Vak410 naar Zuid 1 gaan? Mensen die op de "F-side" staan kregen hierover een brief.
Goed voor de sfeerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef Rens-Reith het volgende:
Trouwens iemand hier al gehoort dat volgend jaar 500 man van Vak410 naar Zuid 1 gaan? Mensen die op de "F-side" staan kregen hierover een brief.
Las het op Ajax Netwerk. Ze willen dat er ook een capo komt op Zuid 1. Lijkt me ook wel verstandig want de akoestiek is heel slecht in de Arena.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen iig
Blijf gewoon op Zuid
Dani gaat sowieso naar Zuid 1, die staat er nu al af en toequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Las het op Ajax Netwerk. Ze willen dat er ook een capo komt op Zuid 1. Lijkt me ook wel verstandig want de akoestiek is heel slecht in de Arena.
Klinkt sowieso goed, hoe meer sfeer hoe beter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Las het op Ajax Netwerk. Ze willen dat er ook een capo komt op Zuid 1. Lijkt me ook wel verstandig want de akoestiek is heel slecht in de Arena.
Die raken daar niet van onder de indruk lijkt mequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Klinkt sowieso goed, hoe meer sfeer hoe beter.
Zolang ze niet te bijdehand gaan doen tegen de mensen die er al zitten natuurlijk
Wel redelijk, bleef rustig tegen Gijp die een beetje doorsloeg. Maar hij kon niet helemaal vrijuit spreken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe deed Frankie het?Moet het straks even terugkijken.
Was natuurlijk te verwachten, achja.. Frank, held.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Wel redelijk, bleef rustig tegen Gijp die een beetje doorsloeg. Maar hij kon niet helemaal vrijuit spreken.
Wessiej ik vind je complicatie van Shaffy ech heel vet.quote:
Sloeg inderdaad nergens op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:09 schreef Tyron het volgende:
wtf deed grijpie telkens tegen de boer bij vi
alles afzeiken, lijkt wel een gefrustreerde PSV suppo
goh het was niet allemaal zonneschijn dit seizoen maar Gijp ging soms wel een grens over ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:09 schreef Tyron het volgende:
wtf deed grijpie telkens tegen de boer bij vi
alles afzeiken, lijkt wel een gefrustreerde PSV suppo
als je nu nog volop over utrecht gaat zeiken, terwijl ajax psv en twente weg gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
goh het was niet allemaal zonneschijn dit seizoen maar Gijp ging soms wel een grens over ja.
tja Vermeer was wel om te lachen toenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je nu nog volop over utrecht gaat zeiken, terwijl ajax psv en twente weg gespeeld heeft.
ben normaal een fan van gijpie hoor
maar doet het zowel voetballend als keepend goed nuquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja Vermeer was wel om te lachen toen
soms nog weleens piet paniek momentjes , maar ik hoop dat hij deze lijn vasthoud en niet meer blunders van jewelste maakt dat ons punten kostquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar doet het zowel voetballend als keepend goed nu
Vermeer heeft inderdaad een mindere periode gekend. Maar vergis je niet, Een keeper is even goed als de verdediging die voor hem staat. En vooral Vertonghen liet hem die periode aardig in de steek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja Vermeer was wel om te lachen toen
en Vermeer werd onzeker van de toen slappe arrogante Vertonghen ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vermeer heeft inderdaad een mindere periode gekend. Maar vergis je niet, Een keeper is even goed als de verdediging die voor hem staat. En vooral Vertonghen liet hem die periode aardig in de steek.
Zal hij ook nooit wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en Vermeer werd onzeker van de toen slappe arrogante Vertonghen ja.
maar eerlijk gezegd blijf ik het geen wereldkeeper vinden
beetje jammer dat dan een keepers traditie doorbroken word (het voortbrengen van topkeepers)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zal hij ook nooit wordenGeen kaliber van der Sar of Stekelenburg in ieder geval. Die waren veel completer dan Vermeer.
Wie was de voorganger van Steek? Jawel, Fredje Grim manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
beetje jammer dat dan een keepers traditie doorbroken word (het voortbrengen van topkeepers)
waar speelde van de sar danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie was de voorganger van Steek? Jawel, Fredje Grim man
Lobontquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf een keeper van 1 meter 92, maar de sprongkracht van Vermeer zal ik nooit overtreffen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef wieisboos het volgende:
Vermeer had helemaal geen keeper moeten worden hij is 1,80Maar hij doet het goed nu.
Fredje Grim thuis tegen Celticquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ken net 'de tijger' vermeer toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf een keeper van 1 meter 92, maar de sprongkracht van Vermeer zal ik nooit overtreffen.
Beste keeper van de wereld is volgens mij 1.83..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef wieisboos het volgende:
Vermeer had helemaal geen keeper moeten worden hij is 1,80Maar hij doet het goed nu.
Die keeper van Paraguay of Mexico was toch nog kleiner? Rond 1998 geloof ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beste keeper van de wereld is volgens mij 1.83..
Mexico had volgens mij een hele kleine keeper, 170..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die keeper van Paraguay of Mexico was toch nog kleiner? Rond 1998 geloof ik
Campos! 173!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mexico had volgens mij een hele kleine keeper, 170..
Maar Iker is 1.82.
Wat de hek heeft Gijp op z'n tanden ? :Squote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
'Frank, de toekomstige Sir Alex of Wenger van Ajax, zie je dat voor je'?
'Oh ja, zeker. Ik heb het fantastisch naar mijn zin'![]()
Leuk en aardig, maar Ajax heeft daar de cultuurniet voor. 5 verloren wedstrijden en er wordt weer om zijn hoofd geschreeuwd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
'Frank, de toekomstige Sir Alex of Wenger van Ajax, zie je dat voor je'?
'Oh ja, zeker. Ik heb het fantastisch naar mijn zin'![]()
Frank heeft aardig wat verloren dit jaarmaar het bleef rustig. Hij heeft gewoon veel krediet, ook bij opiniemakers als Johan Derksen. En hij maakt het waar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar Ajax heeft daar de cultuurniet voor. 5 verloren wedstrijden en er wordt weer om zijn hoofd geschreeuwd.
Zou mooi zijn als er de cultuur wel voor komt,het begin is halverwege dit seizoen gemaakt door hem gewoon z'n werk te laten doen ondanks tegenvallende resultatenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar Ajax heeft daar de cultuurniet voor. 5 verloren wedstrijden en er wordt weer om zijn hoofd geschreeuwd.
Gijp die even irritant moest doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Frankie de Boer!Goede uitzending gister bij VI.
Lobont toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:31 schreef rgras het volgende:
Voor de mensen met Eredivisie Live, je kan gewoon 09090101 bellen voor een gratis kijkcode. Op die manier kan je tenminste de wedstrijd nog zien.
Wat is er met Eredivisie Live dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:31 schreef rgras het volgende:
Voor de mensen met Eredivisie Live, je kan gewoon 09090101 bellen voor een gratis kijkcode. Op die manier kan je tenminste de wedstrijd nog zien.
Schakelprogramma ipv Ajax. Wordt iig niet live uitgezondenquote:
quote:
Ah oke.quote:
Doe ik misschien ook welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk gewoon lekker 't schakelprogramma. Daar zullen ze vast wel bij VIT-AJA langsgaan. En natuurlijk de andere wedstrijden
Eredivisie Live zijn mogelijke opstelling:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen doet niet mee dus die kans is groot ja
dat wordt geen genot zo te zienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eredivisie Live zijn mogelijke opstelling:
Cillessem - Rhijn - Ooijer - Vertonghen - Blind - De Jong - Enoh - Janssen - Ozbiliz - Siggy - Aissati.
Ooijer? Beetje gek om hem op te stellen na zijn afscheid niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eredivisie Live zijn mogelijke opstelling:
Cillessem - Rhijn - Ooijer - Vertonghen - Blind - De Jong - Enoh - Janssen - Ozbiliz - Siggy - Aissati.
Was afscheid in de zin van 'laatste thuiswedstrijd'. Dit is gewoon geweldig voor hem dat hij het zo kan afsluiten met 90 minuten voetbal (dat hoop ik voor hem dan).quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ooijer? Beetje gek om hem op te stellen na zijn afscheid niet?
Ik denk eerder Greg op RB en dan van Rhijn CV samen met Jantjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ooijer? Beetje gek om hem op te stellen na zijn afscheid niet?
quote:Ajax speelt zondag de laatste competitiewedstrijd van het seizoen. De kersverse kampioen neemt het in Arnhem op tegen Vitesse. Frank de Boer heeft een paar aanpassingen in zijn wedstrijdselectie gemaakt. Zo ontbreekt Christian Eriksen wegens liesklachten. Kolbeinn Sigthórsson viel zaterdag tijdens de training uit met lichte knieklachten en is er daardoor ook niet bij.
Wedstrijdselectie Vitesse - Ajax:
Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
André Ooijer
Theo Janssen
Daley Blind
Nicolás Lodeiro
Dmitry Bulykin
Aras Özbiliz
Ismaďl Aissati
Jody Lukoki
Ricardo van Rhijn
Volgens mij heb ik 't zo redelijk volledig:quote:
True, maar de kampioenswedstrijd is ook een mooie dan toch. Iig stoppen op een hoogtepunt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was afscheid in de zin van 'laatste thuiswedstrijd'. Dit is gewoon geweldig voor hem dat hij het zo kan afsluiten met 90 minuten voetbal (dat hoop ik voor hem dan).
Echt niet. Ajax > de rest. Dus die moeten ze altijd uitzenden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Terecht natuurlijk, wedstrijd gaat nergens meer om, er zijn belangrijkere wedstrijden.
Zit nu te kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:17 schreef dimmak het volgende:
http://nos.nl/video/275671-1995-eerste-helft-real-madridajax.html
31x kampioen dikke flikker, en wat doet Utrecht?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
31x kampioen dikke flikker, en wat doet Utrecht?
Kon dit jaar niet eens de beker bij de beloften winnen
Weet ikquote:
Ja Paul, misschien haalt Utrecht Europees voetbal welquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja Paul, misschien haalt Utrecht Europees voetbal wel
Utrechtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja Paul, misschien haalt Utrecht Europees voetbal wel
leuk, nou weer opdonderen dikke homoquote:
Nouuuuu... Utrecht won de landstitel in ... euh ... 19... ...20?quote:
1958quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nouuuuu... Utrecht won de landstitel in ... euh ... 19... ...20?
Dat is pas 54 jaar geledenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:45 schreef Paul het volgende:
[..]
1958
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_1957/58
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is pas 54 jaar geledenMisschien weet Tong er nog wat over te vertellen
En de rest verliezenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Vroegah was de doelstelling kampioen worden, dat is nu veranderd in 2x Ajax verslaan.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Vroegah was de doelstelling kampioen worden, dat is nu veranderd in 2x Ajax verslaan.
Je stelt me niet teleurquote:
Hansy Hansyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Check Hans Kraay SR in de bovenste rij staan
MvN: "Jongens, jullie zijn de beste voetballers van de wereld..."quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:02 schreef Craptacular het volgende:
Maandag Siem de Jong en Jan Vertongen bij DWDD.
Maar dan die Jan Vertonghen met zijn grote Belgische bakkes; daar kijken we nu al naar uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:32 schreef 16meter het volgende:
Siem is zo'n grijs muisje.. daar komt geen zinnig woord uit.Alleen maar van die mediatraining prietpraat.
Over wat voor een bedrag gaat dit?quote:Het lijkt erop dat zijn tijd bij Arsenal voor Thomas Vermaelen niet meer is dan een stap naar de echte top. De verdediger was in de zomer van 2009 dolblij toen hij Ajax kon verruilen voor the Gunners, maar kan binnenkort misschien wel nóg een stap omhoog zetten. Real Madrid zou namelijk serieus geďnteresseerd zijn in de Belg, en ziet in hem de vervanger van Ricardo Carvalho, die waarschijnlijk zal vertrekken uit Madrid. In dat geval ontvangt Ajax ook een opleidingsvergoeding. (AS)
Een tonnetje of 2quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Krijgt Ajax dan ook nog wat of niet?
ik ben wel eens een paar keer naar utrecht wedstrijden geweest, maar my god wat hangt er altijd een opgefokt sfeertje over dat stadion zeg.. Ook altijd spreekkoren over de scheidsrechter enzo, vind t maar een negatieve vereniging.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:48 schreef Paul het volgende:
[..]Ik heb er wel vrede mee, is toch veel makkelijker doelstelling
De solidariteitsbijdrage is voor zover ik weet een bepaald percentage van het transferbedrag, daar valt verder niets aan te onderhandelen.quote:
Blijkt een goede tussenstap te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:34 schreef Catch22- het volgende:
opleidingsvergoeding is vastgelegd en niet heel veel. tenzij ze een doorverkooppercentage hebben vastgelegd.
ik hoop echt dat vertonghen niet naar tottenham of arsenal gaat. no disrespect, maar die man kan wel hoger.
Nee, dit is de selectie:quote:
Ik neem aan dat Fischer vandaag gewoon meegedaan heeft met de A1.quote:Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
André Ooijer
Theo Janssen
Daley Blind
Nicolás Lodeiro
Dmitry Bulykin
Aras Özbiliz
Ismaďl Aissati
Jody Lukoki
Ricardo van Rhijn
heeft hij niet nodig. kan zo mee met barca of milanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijkt een goede tussenstap te zijn.
Milan is niet veel hoger als dan Tottenham of Arsenal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heeft hij niet nodig. kan zo mee met barca of milan
kloptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef M.rak het volgende:
[..]
Nee, dit is de selectie:
[..]
Ik neem aan dat Fischer vandaag gewoon meegedaan heeft met de A1.
mja de competitie is wel kut. maar hij moet naar barca manutd of chelsea imo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:17 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Milan is niet veel hoger als Tottenham of Arsenal.
2014quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef Marsenal het volgende:
Spanje lijkt mij ook de beste competitie voor een type als vertonghen, maar engeland is realistischer... Jammer dat hij dan minder aan scoren toekomt, maar ik zie hem graag naar arsenal komen,
Tot wanneer loopt el hamdaoui zijn contract, overigens? Raken die man aan de straatstenen niet kwijt...
Utrechtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:28 schreef Bieks het volgende:
[..]
ik ben wel eens een paar keer naar utrecht wedstrijden geweest, maar my god wat hangt er altijd een opgefokt sfeertje over dat stadion zeg.. Ook altijd spreekkoren over de scheidsrechter enzo, vind t maar een negatieve vereniging.
De meeste Utrecht fans lijken daarom ook Utrecht fans te zijn omdat Utrecht zo'n uitgesproken anti-Ajax cultuur heeft. De haat voor Ajax (b)lijkt groter dan de liefde voor Utrecht, stadion altijd leeg alles.
Ze willen echt desperately de grote rivaal zijn, maar helaas voor jullie zal dat voor altijd Feyenoord blijven, gewoon omdat die als club zelf ook nog wat voorstelt.
[..]
De solidariteitsbijdrage is voor zover ik weet een bepaald percentage van het transferbedrag, daar valt verder niets aan te onderhandelen.
Nee, Johan was billen aan het likken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:38 schreef honkeytonk het volgende:
Wat heeft Gijp tegen de Boer hé, serieus. Alleen maar lopen afzeiken
Leuk dat je oom het op TV laat zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fuck yeah Vitesse - Ajax is te zien op Samanyolu Haber
Die zijn Ajax fans!
Heb ik geregeld hé. En het is nog gratis te kijken ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Leuk dat je oom het op TV laat zien.
Ik stond in the middle of nowhere in Japan bij een klooster toen de 90 jarige Hoofdninja Cruyff, Hanegem, Koeman en van Basten begon op te ratelen nadat we hadden verteld dat we uit Holland kwamenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb ik geregeld hé. En het is nog gratis te kijken ookGeen abonnement.
Ajax en het Nederlands elftal waren vroeger eigenlijk best bekend in Turkije. Mijn vader luisterde volgde op de radio en op tv o.a. wedstrijden van het Nederlands elftal, Ajax etc.
Hij kent van Basten, Cruijff, Gullit, Koeman, Van Hanegem etc. Best grappig als je al die namen hoort als je in Turkije bent
?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fuck yeah Vitesse - Ajax is te zien op Samanyolu Haber
Die zijn Ajax fans!
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 06-05-2012 om 10:15:21Vanavond Jan Vertonghen in de Tros TV Show. 21:15 uur. #Ajax #held (Via @BartSlotman) reageer retweet
Zo goed was Ajax in de reeks van 13 dus. 39 doelpunten vóór, 5 tegen. En maar 8 keer geel in 13 duels, waarvan in de laatste 7 geen enkele meer. PSV pakte in het duel tegen Ajax alleen al 5 keer geel.quote:Terwijl FC Twente, Excelsior en sc Heerenveen bovenaan te vinden zijn in het Fair Play-klassement, is Ajax bezig aan een zeer opmerkelijke reeks op het gebied van de Fair Play. De Amsterdammers hebben al bijna elf uur geen gele kaart meer ontvang.
Reserve-aanvoerder Theo Janssen ontving namens Ajax voor het laatst een prent. De Arnhemmers pakte op bezoek bij ADO Den Haag in de tweede helft een gele kaart. Deze bleek overigens wel goed voor een schorsing in de topper tegen PSV.
Daarna werd er door de landskampioen tegen PSV, Heracles Almelo, sc Heerenveen, de Graafschap, FC Groningen, FC Twente en VVV-Venlo geen enkele kaart gepakt. Zodoende heeft de club al 642 minuten geen geel of rood meer gekregen.
het werkt, ik zit nu vitesse Ajax te kijken. Wat speelt lukoki goed zeg!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:01 schreef Willewa het volgende:
dat met die kijkcode is dat voor pc of tv? En werkt t wel?
Ben benieuwd of ze het op kunnen brengen, de meeste spelers zijn toch de helft minder als ze op 90% concentratie spelen, voordeel is wel dat Vitesse nog play-offs heeft en zich ook niet uitermate zullen inspannenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vandaag voor veertiende overwinning op rij, speciaal voor onze nummer 14.
Ajax
Cruijf
dwaas. U know what i mean. Ging vooral om de eerste vraag grapjas ;pquote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
het werkt, ik zit nu vitesse Ajax te kijken. Wat speelt lukoki goed zeg!
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 06-05-2012 om 12:12:52Voormalig Ajax coach (1973-74) en bondscoach George Knobel is gisteren op 89-jarige leeftijd overleden #RIP #AJAX reageer retweet
RIP.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 06-05-2012 om 12:12:52Voormalig Ajax coach (1973-74) en bondscoach George Knobel is gisteren op 89-jarige leeftijd overleden #RIP #AJAX reageer retweet
pcquote:Op zondag 6 mei 2012 12:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
dwaas. U know what i mean. Ging vooral om de eerste vraag grapjas ;p
RIP.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
Inderdaad.quote:
heb je geen tijd? Of geen zin om online te kijkenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Lang geleden dat ik een wedstrijd van Ajax heb moeten missen.
Ik hoorde dat je vrij lang in de wacht hangt voor die kijkcode en ga geen 6 euro betalen voor een wedstrijd om des keizers baard. Beter maakt Ajax 'r gewoon tien zodat ze bij het schakelprogramma de hele tijd naar Arnhem moeten.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je geen tijd? Of geen zin om online te kijken
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 06-05-2012 om 13:36:42Opstelling Ajax: Cillessen; Vd Wiel, Ooijer, Vertonghen, Blind; De Jong, Enoh, Janssen; Özbiliz, Bulykin, Aissati #vitaja reageer retweet
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 06-05-2012 om 13:37:08Bank Ajax: Vermeer, Alderweireld, Anita, Ebecilio, Lodeiro, Van Rhijn, Lukoki #vitaja reageer retweet
Het is zijn afscheid. Wel zo aardig en leuk. Dat had Frank ook al aangekondigd.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
Ooijer? Had veel liever Van Rhijn centraal gezien. Waarom zit Serero niet bij de selectie?
Inderdaad. Had Blind lekker thuis gelaten..quote:Op zondag 6 mei 2012 13:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wel zo'n beetje de te verwachten opstelling. Maar waar is Koppers? Lukoki en Lodeiro zullen nog wel binnen de lijnen komen.
Vind ik ook, sla daarom maar over, wordt Newcastle-City denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 13:48 schreef Saekerhett het volgende:
Eigenlijk geen reet aan, een wedstrijd van Ajax die nergens om gaat.
Het is een uitwedstrijd in een bijna uitverkocht stadion. Ik denk dat het qua ambiance best wel een leuke wedstrijd kan worden (ondanks dat er niets meer te halen valt). Maar ik volg ook oefenwedstrijden van Ajax, dus het gaat mij er al lang niet meer om of ze ergens om spelen. Ik vind het gewoon leuk om Ajax aan het werk te zien.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:48 schreef Saekerhett het volgende:
Eigenlijk geen reet aan, een wedstrijd van Ajax die nergens om gaat.
Ik ga Heerenveen - Feyenoord kijken of anders het schakelprogramma. Maar Newcastle - City is ook erg interessant ja...quote:Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook, sla daarom maar over, wordt Newcastle-City denk ik
Vertel vertel vertelquote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Wisten jullie dat Ajax al kampioen is?
Vorig jaar toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Wisten jullie dat Ajax al kampioen is?
Kan ook via EL toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:30 schreef Self-Catering het volgende:
Zat hier nou een ban op?
[ afbeelding ]Voor de zekerheid even controleren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Je heb gelijk:quote:
Kom op man, het is z'n laatste wedstrijd ..quote:Op zondag 6 mei 2012 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
Ooijer? Had veel liever Van Rhijn centraal gezien. Waarom zit Serero niet bij de selectie?
Waarom logisch? Het gaat toch over PSV?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
In een Ajax topic? Lijkt me sterk
In andere topics lijkt me logisch
Even goed kijken...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:44 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Waarom logisch? Het gaat toch over PSV?
[ afbeelding ]
Op 00:07 zie je Pieters dansen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Even goed kijken...
[ afbeelding ]
... verdomd, je heb gelijk!
Dat zal volgend seizoen wel vaker voorkomenquote:
quote:
Iets beter dan Vitesse.quote:
Dat is Koeman toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:07 schreef Wessiej het volgende:
Jantje nu best scorende verdediger aller tijden bij ajax
scheelt niksquote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
Nu nog een goaltje voor Blind - zo'n beetje de enige veldspeler zonder goal achter z'n naam dit seizoen voor de 1-4 en 14e overwinning op rij...
twente is zieligquote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef honkeytonk het volgende:
Heerlijk seizoen. Heer-lijk.
Niet alleen zijn wij kampioen, maar ik geniet van het leedvermaak over Twente en PSV
Veel beter kan het nietquote:
Volgend seizoen ook een keer de 1ste seizoens helft knallen, en Ajax is in maart al kampioenquote:
2de seizoenshelft he.quote:
Ja maar we hebben bíjna alles gewonnen de 2e seizoenshelft. Dat is ook niet goed genoeg voor Frank.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef wdn het volgende:
[..]
2de seizoenshelft he.
1ste laat nog veel te wensen over.
Ik ga Vertonghen missenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Outlined het volgende:
mensen nog van mening dat Douglas naar Ajax moet![]()
wat een faalverdediging daar in Twente
uberhaupt is verdedigen een ondergeschoven kindje in Nederland, veel ploegen gaan daarmee nu het schip in, zie psv en twente
Eerst de punten en dan gaan we terug naar het spelen zoals in 95 en 96quote:Op zondag 6 mei 2012 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja maar we hebben bíjna alles gewonnen de 2e seizoenshelft. Dat is ook niet goed genoeg voor Frank.
Dat is juist heel positief.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef Outlined het volgende:
de meeste doelpunten gescoord en toch geen Ajax speler bij de eerste 8![]()
intrigerend
mag dat wel van cruijff
Ik leg de link nietquote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Outlined het volgende:
ik plaats dit mooie plaatrje in het PSV topic en dat wordt verwijdert? Snappen julle dat nou?
[ afbeelding ]
dat is toch geen trollen?
Toont juist aan dat dit een team is met een systeem. In plaats van een team met één goede speler waar ze afhankelijk van zijn. Ik denk dat JC dat wel oké vindt.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef Outlined het volgende:
de meeste doelpunten gescoord en toch geen Ajax speler bij de eerste 8![]()
intrigerend
mag dat wel van cruijff
Inderdaad, met goaltjesdieven zoals Huntelaar en Suarez zijn we ook geen kampioen geworden.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Toont juist aan dat dit een team is met een systeem. In plaats van een team met één goede speler waar ze afhankelijk van zijn. Ik denk dat JC dat wel oké vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |