SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft Jantje gedaan volgens die tukkertjes? Weten jullie het?quote:Origineel gepost door De Kei
In het kader van we verleggen de aandacht eens ergens anders heen:
Is er al bekend hoeveel wedstrijden Vertonghen krijgt voor zijn gedrag voor en richting VAK P? Of is dat weer door geen enkele camera vastgelegd?
Geen idee. Gooiden zij niet een aansteker op Toby?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heeft Jantje gedaan volgens die tukkertjes? Weten jullie het?
Ze gooide een munt op Toby, gok een twee euro munt ofzo aangezien Toby bloeddequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef Burrito het volgende:
[..]
Geen idee. Gooiden zij niet een aansteker op Toby?
Ach, Vertonghen speelt toch nog maar 1 wedstrijd. Boeiend wat die duitsers willen
Haha, FC Twente mongolenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Twente had nog een wedstrijd voorwaardelijk (zonder publiek).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef Burrito het volgende:
Is er al bekend hoeveel wedstrijden Vak P krijgt voor zijn gedrag voor en richting Toby? Of is dat weer door geen enkele camera vastgelegd?![]()
Ik heb het op youtube gezien. Verschrikkelijk wat hij deed, echt walgelijk. 12 wedstrijden zou minstens terecht zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef Burrito het volgende:
Is er al bekend hoeveel wedstrijden Vak P krijgt voor zijn gedrag voor en richting Toby? Of is dat weer door geen enkele camera vastgelegd?![]()
Zo iemand zou toch nooit meer mogen voetballen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het op youtube gezien. Verschrikkelijk wat hij deed, echt walgelijk. 12 wedstrijden zou minstens terecht zijn.
Huiltukkersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe laat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Morgen op EL1 een kampioensoverzicht. Duurt een uur.
Eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daar moest die nooit zitten trouwens omdat hij geen onafhankelijke mening kan geven
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daar moest die nooit zitten trouwens omdat hij geen onafhankelijke mening kan geven
Boehoee..quote:
Als hij bijv Blind of Bergkamp een rotzak vindt mag hij dat niet zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Boehoee..
Mooi toch dat hij dat doet?
Nee logisch, maar voor ons als Ajacieden is het toch mooi om die man daar gewoon alleen al te zien zitten en z'n mond open te doen over Ajax?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als hij bijv Blind of Bergkamp een rotzak vindt mag hij dat niet zeggen
of dat hij het maar niets vind dat Feyenoord 2de staat. Hij kan nooit rechtuit zijn
kan die dan beter dan bij Sjek doendie steeds loopt te slijmenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee logisch, maar voor ons als Ajacieden is het toch mooi om die man daar gewoon alleen al te zien zitten en z'n mond open te doen over Ajax?
ik vind sjek maar een eng mannetjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan die dan beter dan bij Sjek doendie steeds loopt te slijmen
Sven staat er tussen en die is ondertussen doodquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef Rens-Reith het volgende:
Het grappigste van allemaal is dat een hooligan die daar gefilmt word (onherkenbaar dat wel) bij Voetbal Hooligans nu een hoge functie heeft bij Ajax.
Niet alleen Sven (RIP) staat er tussen hoor. Ronald is de enige die het echt ver geschopt heeft, maar er is nog wel iemand daarbij die nu in de SkyBoxen zit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sven staat er tussen en die is ondertussen dood
En Ajacied met hoge functie kan alleen Ronald Pieloor zijn en die staat er niet tussen hoor
Nee zeg ook dat niet alleen Sven er tussen staat, maar hij is wel 1 van de weinige geweest die tot veel in staat was bij Ajax door connecties en Skyboxquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Niet alleen Sven (RIP) staat er tussen hoor. Ronald is de enige die het echt ver geschopt heeft, maar er is nog wel iemand daarbij die nu in de SkyBoxen zit.
Ik ga nergens heen iigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef Rens-Reith het volgende:
Trouwens iemand hier al gehoort dat volgend jaar 500 man van Vak410 naar Zuid 1 gaan? Mensen die op de "F-side" staan kregen hierover een brief.
Goed voor de sfeerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef Rens-Reith het volgende:
Trouwens iemand hier al gehoort dat volgend jaar 500 man van Vak410 naar Zuid 1 gaan? Mensen die op de "F-side" staan kregen hierover een brief.
Las het op Ajax Netwerk. Ze willen dat er ook een capo komt op Zuid 1. Lijkt me ook wel verstandig want de akoestiek is heel slecht in de Arena.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen iig
Blijf gewoon op Zuid
Dani gaat sowieso naar Zuid 1, die staat er nu al af en toequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Las het op Ajax Netwerk. Ze willen dat er ook een capo komt op Zuid 1. Lijkt me ook wel verstandig want de akoestiek is heel slecht in de Arena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |