Meteen 6 topics verderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Die lijpkees gaat direct 5 uur lang helemaal los hier man
Kunnen ze direct samen weer 3 weekjes gaan DM'enquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Meteen 6 topics verder
Komt De_Kromme dan ook terug? Dan is het helemaal feest
De_kromme probeert mijn korfbalvereniging te vindenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Meteen 6 topics verder
Komt De_Kromme dan ook terug? Dan is het helemaal feest
Hattie toch al gevonden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme probeert mijn korfbalvereniging te vinden
Samen met Steven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heh?? Wat raar????? Hoe kan dit??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hattie toch al gevonden?
Hij zou naar jouw wedstrijd kommen
Is niet zo moeilijk toch? Ik kan nu wss ook zo aan jou adres telefoonnummer en achternaam komenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Ik weet nu dat je in Leiden woontquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk toch? Ik kan nu wss ook zo aan jou adres telefoonnummer en achternaam komen
Omg so cool hacker omg omg omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die weten ze toch al lang?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan bijna niet fout gaan nee. Maar helemáál 100% veilig is het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef Cara het volgende:
[..]
goed dat je het zegt. ik denk dat ik er gewoon ff 500 euro opplemp. kan niet fout gaan.
psv-fey toch voor het laatst?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon zelf snel met 2-0 voorkomen niets aan de hand. Hoelang is het geleden dat we hebben verloren ?
Volgens mij tegenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon zelf snel met 2-0 voorkomen niets aan de hand. Hoelang is het geleden dat we hebben verloren ?
Uh-uh, ik ben niet graag iemand die publiekelijk zijn gelijk wil halen ( Say WHUT?!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar HMF was wel de enige die voor de winterstop al riep dat we kampioen konden worden.
Dus? zaten jullie er alledrie dus keihard naast.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Uh-uh, ik ben niet graag iemand die publiekelijk zijn gelijk wil halen ( Say WHUT?!) Maar ik was samen met HMF en Ritmo de drie musketiers die in koor riepen dat we kampioen werden
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? zaten jullie er alledrie dus keihard naast.
Haha. Lol. Je had de reacties moeten zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? zaten jullie er alledrie dus keihard naast.
Daar zitten twee goed geplaatste gaten in, wel zelf uitknippen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef AryaMehr het volgende:
Heb je ook een Feyenoord-shirtje voor vrouwen jongens?
Fuck off. Volgend jaar kampioen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef debeterebob het volgende:
Ja want het is zo normaal dat Feijenoord 8 van de 10 laatste duels wint
Volgend jaar geen Guidetti en waarschijnlijk vertrekken er nog wel meer. Ga er maar van uit dat volgend jaar een plek voor de Europa League al heel goed.
Met heel veel meer geluk was Excelsior het gewoon geweest. Hoewel we leuk mee hebben gedaan heeft de titel er gewoon nooit écht in gezeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo?
Met wat meer geluk waren we het gewoon geweest. En 2e is toch bijna kampioen?
Ik dacht, itt tot hun aan het begin van het seizoen dat we 8e ofzo zouden worden
Ben ik met je eens. Ik ben geloof ik één van de weinigen die altijd in El Ahmadi is blijven geloven, evenals Schaken altijd bleef verdedigen terwijl bijna iedereen liep te fappen op die prutser van een Cabral, en die zeker wist voordat dit seizoen begon dat we met een fatsoenlijke trainer makkelijk bij de eerste 5 zouden moeten kunnen eindigen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Onmogelijk. Niet te doen met El Ahmadi, met die droeftoeter van Schaken, met die belachelijke "kankercoach" als Koeman, met Vlaar de koekenbakker. Ach. Kunnen we toch een beetje zien wie er verstand van heeft en niet.
Onzin natuurlijk. Het kampioensschap heeft er tot de wedstrijd bij Roda altijd ingezeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Met heel veel meer geluk was Excelsior het gewoon geweest. Hoewel we leuk mee hebben gedaan heeft de titel er gewoon nooit écht in gezeten.
[..]
Ben ik met je eens. Ik ben geloof ik één van de weinigen die altijd in El Ahmadi is blijven geloven, evenals Schaken altijd bleef verdedigen terwijl bijna iedereen liep te fappen op die prutser van een Cabral, en die zeker wist voordat dit seizoen begon dat we met een fatsoenlijke trainer makkelijk bij de eerste 5 zouden moeten kunnen eindigen.
Maar komop, een kampioenschap heeft er als je gewoon reeël bent eigenlijk nooit echt in gezeten.Maakt ook niet uit verder onze tijd komt wel weer, Feyenoord heeft de toekomst
En wat gebeurde er uit bij Roda? Preciesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Het kampioensschap heeft er tot de wedstrijd bij Roda altijd ingezeten.
Ja dus, betekent het toch niet dat we nooit hebben meegedaan om de titel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
En wat gebeurde er uit bij Roda? Precies
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja dus, betekent het toch niet dat we nooit hebben meegedaan om de titel?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?
We hebben eigenlijk van alle concurrenten van Ajax nog het langst meegedaan. Maar er echt in gezeten heeft het in mijn ogen eigenlijk nooit..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Met heel veel meer geluk was Excelsior het gewoon geweest. Hoewel we leuk mee hebben gedaan heeft de titel er gewoon nooit écht in gezeten.
[..]
Ben ik met je eens. Ik ben geloof ik één van de weinigen die altijd in El Ahmadi is blijven geloven, evenals Schaken altijd bleef verdedigen terwijl bijna iedereen liep te fappen op die prutser van een Cabral, en die zeker wist voordat dit seizoen begon dat we met een fatsoenlijke trainer makkelijk bij de eerste 5 zouden moeten kunnen eindigen.
Maar komop, een kampioenschap heeft er als je gewoon reeël bent eigenlijk nooit echt in gezeten.Maakt ook niet uit verder onze tijd komt wel weer, Feyenoord heeft de toekomst
Ja, goede vraag dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Grifte het volgende:
Nederland heeft Fair Play ticket gepakt zei Iwan Van Duren net op Twitter, en Heerenveen staat bovenaan.
Heeft dat nog gevolgen voor eventuele play offs van die lui, of maakt een gelijkspel hun nu niets meer uit?
Dan moeten ze 5 juli al beginnen aan de Europa League voorrondes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Grifte het volgende:
Nederland heeft Fair Play ticket gepakt zei Iwan Van Duren net op Twitter, en Heerenveen staat bovenaan.
Heeft dat nog gevolgen voor eventuele play offs van die lui, of maakt een gelijkspel hun nu niets meer uit?
Wat is je site goed up to datequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:41 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Dan moeten ze 19 juli al beginnen aan de Europa League voorrondes.
twitter:iwanvanduren twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 18:43:42Even gekeken naar de Fair Playranglijst. Dan gaat FC Twente zoals het nu toch direct Europa. (ovb) reageer retweet
Volgens mij niet, want het ticket gaat in 1e instantie naar Twente en mocht Twente zelf EL halen, dan gaat het ticket naar Excelsior!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Betekend dit dat Heerenveen dan gelijk kan spelen?
Is wel gevaarlijk om daar op te gokken. Verliezen of winnen blijft beter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Betekend dit dat Heerenveen dan gelijk kan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |