Bedoelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij bedoeld dat het al 2 jaar terug is terwijl jij vorig jaar zei, hij heeft je slinks op een booboo betrapt
Dan zal ik je geruststellen, dat ik mijn kinderen echt wel zal leren om stil te zijn tijdens die 2 minuten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is gewoon een traditie die in ere gehouden moet worden. Als je het niet doet als je thuis zit doe je het waarschijnlijk ook niet als je over 15 jaar met je kinderen thuiszit. En dat is zonde.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onzin.
Wanneer iemand in bijzijn van anderen wel stil is, maar wanneer alleen en niemand tot last niet, dan is dat geen doorgeslagen individualisme waar alles maar belangrijk moet zijn voor de persoon alleen. De persoon houdt immers wel degelijk rekening met anderen, door stil te zijn wanneer in hun nabijheid.
goed hoorquote:
Ik kom het controleren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan zal ik je geruststellen, dat ik mijn kinderen echt wel zal leren om stil te zijn tijdens die 2 minuten.
Ja. Om even met z'n allen een momentje pauze te pakken togxxxD?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef wise het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)-2-minuten-stil.html
Nee 142 (24.5%)
nu zullen de meeste wel trolls zijn, maar goed.
Niet even 2minuten je bek kunnen houden voor onze helden die gestreden hebben voor de vrijheid van europa (nederland)
Weet de huidige jeugd wel waarom we 2 minuten stil zijn¿![]()
Van wie moet die traditie in ere gehouden worden? Wie bepaalt wat belangrijk is voor een volk? Het volk zelf toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is gewoon een traditie die in ere gehouden moet worden. Als je het niet doet als je thuis zit doe je het waarschijnlijk ook niet als je over 15 jaar met je kinderen thuiszit. En dat is zonde.
ik zie geen stikkertjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed hoor![]()
hier een sticker voor in je schriftje
[ afbeelding ]
nee geen onzin, ik kan het toch doorgeslagen individualisme vinden dat je niet even minuten stil kan zijn uit respect.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onzin.
Wanneer iemand in bijzijn van anderen wel stil is, maar wanneer alleen en niemand tot last niet, dan is dat geen doorgeslagen individualisme waar alles maar belangrijk moet zijn voor de persoon alleen. De persoon houdt immers wel degelijk rekening met anderen, door stil te zijn wanneer in hun nabijheid.
Dankquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed hoor![]()
hier een sticker voor in je schriftje
[ afbeelding ]
Als je in je eentje bent ben je normaal gesproken toch ook stil. Het gaat er mij er meer om dat er, ook hier in het topic, mensen zijn die er niet aan meedoen omdat het "te lang geleden is" of omdat "ik er toch niks mee te maken heb". Dat zijn sneue redenen die blijk geven dat je geen flikker hebt opgestoken tijdens geschiedenis en dat je niet verder kijkt dan je eigen belevingswereldje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onzin.
dat is dus volgens de fok!kers hier respectloosquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef Golden_Pauper het volgende:
toch hoop ik stiekem wel een beetje op een ultratroll actie zoals met die damschreeuwert.
Dat zijn inderdaad sneue redenen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je in je eentje bent ben je normaal gesproken toch ook stil. Het gaat er mij er meer om dat er, ook hier in het topic, mensen zijn die er niet aan meedoen omdat het "te lang geleden is" of omdat "ik er toch niks mee te maken heb". Dat zijn sneue redenen die blijk geven dat je geen flikker hebt opgestoken tijdens geschiedenis en dat je niet verder kijkt dan je eigen belevingswereldje.
Dat kan. En ik vind het een onzinnige mening.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee geen onzin, ik kan het toch doorgeslagen individualisme vinden dat je niet even minuten stil kan zijn uit respect.
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
dat is dus volgens de fok!kers hier respectloos
Daar hebben de fokkers gelijk in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
ja dat vind ik weer onzinnig van je zo blijven we bezigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat kan. En ik vind het een onzinnige mening.
Individualsme ja, maar doorgeslagen, tsja blijkbaar heb jij niet veel nodig om iets 'doorgeslagen' te vinden.
Absoluut, maar wanneer 90% van een volk aan een bepaalde traditie meedoet vind ik het wel individualistisch om te zeggen "nee, ík vind dit maar niks". Soms heb je je maar aan te passen, uit respect voor de doden, maar ook uit respect voor je medemens nu.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Van wie moet die traditie in ere gehouden worden? Wie bepaalt wat belangrijk is voor een volk? Het volk zelf toch?
Het lijkt mij dat wanneer genoeg mensen het belangrijk vinden, er ook genoeg mensen zullen zijn die de traditie in ere houden.
En wanneer Lonewolf2003 zijn kinderen wel leert om rekening te houden met anderen, zie ik het probleem niet.
Hoezo? Het is gewoon een sociologisch experiment. Het veroorzaakt waarschijnlijk niet echt paniek nu, maar misschien ook wel. Misschien vallen mensen dit keer die gek juist wel aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:09 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
Is goed Lamon.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Het is gewoon een sociologisch experiment. Het veroorzaakt waarschijnlijk niet echt paniek nu, maar misschien ook wel. Misschien vallen mensen dit keer die gek juist wel aan.
Heel interessant fenomeen, mensenmassa's.
Duidelijk een test om te kijken hoe ver je Fokkers kunt krijgen door te zeggen dat je een meisje bent. Sociologisch onderzoek jongens, ik doe het heus niet om de aandacht.quote:
Maar ik ben een meisje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Duidelijk een test om te kijken hoe ver je Fokkers kunt krijgen door te zeggen dat je een meisje bent. Sociologisch onderzoek jongens, ik doe het heus niet om de aandacht.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik ben een meisje.
Alleen ik ga niet in mijn blote kut voor een keukenkastje zitten om het te bewijzen.
Onfatsoenlijk en respectloos wordt het als je tijdens die 2 minuten stilte mensen gaat storen/lastigvallen. Anders niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:16 schreef wise het volgende:
getuige maar weer dat redelijk wat fokkers onfatsoenlijk en respectloos zijn.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:17 schreef arucard het volgende:
Die 2 minuten zijn net zoiets als een bloemetje in je msnnaam zetten wat een paar jaar geleden zo populair was
Klopt. Maar wanneer je in je eentje bent en gewoon lekker muziek luistert, tv kijkt of wat dan ook (zonder het geluid knoerthard te hebben natuurlijk), ben je volgens sommigen toch verkeerd en respectloos bezig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je in je eentje bent ben je normaal gesproken toch ook stil. Het gaat er mij er meer om dat er, ook hier in het topic, mensen zijn die er niet aan meedoen omdat het "te lang geleden is" of omdat "ik er toch niks mee te maken heb". Dat zijn sneue redenen die blijk geven dat je geen flikker hebt opgestoken tijdens geschiedenis en dat je niet verder kijkt dan je eigen belevingswereldje.
Zegt de man die spotte met de dood van Steve Jobs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:16 schreef wise het volgende:
getuige maar weer dat redelijk wat fokkers onfatsoenlijk en respectloos zijn.
Geen vergelijking natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zegt de man die spotte met de dood van Steve Jobs.
De mensen die dit als argument gebruiken moet sowieso maar eens nadenken over waar dodenherdenking voor staat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:17 schreef KreKkeR het volgende:
En wanneer mensen vinden dat het 'te lang geleden is', etc etc,
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Klopt. Maar wanneer je in je eentje bent en gewoon lekker muziek luister, tv kijkt of wat dan ook (zonder het geluid knoerthard te hebben natuurlijk), ben je volgens sommigen toch verkeerd en respectloos bezig.![]()
En wanneer mensen vinden dat het 'te lang geleden is', etc etc, moeten ze dat lekker zelf weten, zolang ze maar wel weten dat ze respect voor hun medemens moeten hebben door stil te zijn in nabijzijn van mensen die er wel waarde aan hechten.![]()
![]()
![]()
Bij dat soort mensen denk ik, dan liever iemand die thuis lekker een muziekje luistert, maar zijn medemens in het dagelijks leven wel met respect behandelt.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:17 schreef arucard het volgende:
Die 2 minuten zijn net zoiets als een bloemetje in je msnnaam zetten wat een paar jaar geleden zo populair was
Dat het een kulargument is, daar ben ik het volledig mee eensquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De mensen die dit als argument gebruiken moet sowieso maar eens nadenken over waar dodenherdenking voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |