denk het nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef wise het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)-2-minuten-stil.html
Nee 142 (24.5%)
nu zullen de meeste wel trolls zijn, maar goed.
Niet even 2minuten je bek kunnen houden voor onze helden die gestreden hebben voor de vrijheid van europa (nederland)
Weet de huidige jeugd wel waarom we 2 minuten stil zijnż![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef FredvZ het volgende:
Ach gossie... We zijn zo zielig.
Dat we zelf in de loop der eeuwen miljoenen onschuldiger burgers om zeep hebben geholpen of tot slaaf hebben gemaakt laten we maar even buiten beschouwing?
ook niet als je buiten loopt zou alleen wel van enig respect getuigenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef TonyVermicelli het volgende:
Je hoeft niet stil te zijn als je gewoon in je huis zit hoor..
Je klinkt nu al als een verzuurde bejaarde , wise.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef wise het volgende:
Weet de huidige jeugd wel waarom we 2 minuten stil zijnż![]()
Dat is knap!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef Bunnyfluff het volgende:
Ik FOK! er meestal doorheen. Maar dan wel stilletjes hoor.
Als je buiten loopt ook niet. Je moet gewoon ff de TV en radio zachter zetten en niet gaan schreeuwen en hard lachen ed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook niet als je buiten loopt zou alleen wel van enig respect getuigen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Je klinkt nu al als een verzuurde bejaarde , wise.
ja het is natuurlijk wel heel veel gevraagd ff 2 minuten je smoel te houden en geen geluid te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef TonyVermicelli het volgende:
[..]
Als je buiten loopt ook niet. Je moet gewoon ff de TV en radio zachter zetten en niet gaan schreeuwen en hard lachen ed.
stoer hoor meisjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik doe ook nooit mee aan deze onzin, op een of andere manier vertik ik het gewoon.
die 2 minuten is inderdaad niet genoeg maar als extra aandachtspunt niks mis meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef sinepedraap het volgende:
Met alle respect voor de overledenen, de mensen die gevochten hebben voor ons land en de nabestaanden met verdriet. Maar het is inmiddels al zo lang geleden. Natuurlijk sta je er bij stil, maar dat je dat alleen maar kan doen door om dat tijdstip 2 minuten stil naar de tv te kijken vind ik de grootste onzin die er is.
Andere mensen hechten er wel weer waarde aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef sinepedraap het volgende:
Met alle respect voor de overledenen, de mensen die gevochten hebben voor ons land en de nabestaanden met verdriet. Maar het is inmiddels al zo lang geleden. Natuurlijk sta je er bij stil, maar dat je dat alleen maar kan doen door om dat tijdstip door 2 minuten stil naar de tv te kijken vind ik de grootste onzin die er is.
Ik vind het juist een goed iets. Men staat even stil bij de gruwelijke omstandigheden en gebeurtenissen uit die tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef sinepedraap het volgende:
Met alle respect voor de overledenen, de mensen die gevochten hebben voor ons land en de nabestaanden met verdriet. Maar het is inmiddels al zo lang geleden. Natuurlijk sta je er bij stil, maar dat je dat alleen maar kan doen door om dat tijdstip 2 minuten stil naar de tv te kijken vind ik de grootste onzin die er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |