denk het nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef wise het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)-2-minuten-stil.html
Nee 142 (24.5%)
nu zullen de meeste wel trolls zijn, maar goed.
Niet even 2minuten je bek kunnen houden voor onze helden die gestreden hebben voor de vrijheid van europa (nederland)
Weet de huidige jeugd wel waarom we 2 minuten stil zijnż![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef FredvZ het volgende:
Ach gossie... We zijn zo zielig.
Dat we zelf in de loop der eeuwen miljoenen onschuldiger burgers om zeep hebben geholpen of tot slaaf hebben gemaakt laten we maar even buiten beschouwing?
ook niet als je buiten loopt zou alleen wel van enig respect getuigenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef TonyVermicelli het volgende:
Je hoeft niet stil te zijn als je gewoon in je huis zit hoor..
Je klinkt nu al als een verzuurde bejaarde , wise.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef wise het volgende:
Weet de huidige jeugd wel waarom we 2 minuten stil zijnż![]()
Dat is knap!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef Bunnyfluff het volgende:
Ik FOK! er meestal doorheen. Maar dan wel stilletjes hoor.
Als je buiten loopt ook niet. Je moet gewoon ff de TV en radio zachter zetten en niet gaan schreeuwen en hard lachen ed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook niet als je buiten loopt zou alleen wel van enig respect getuigen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Je klinkt nu al als een verzuurde bejaarde , wise.
ja het is natuurlijk wel heel veel gevraagd ff 2 minuten je smoel te houden en geen geluid te makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef TonyVermicelli het volgende:
[..]
Als je buiten loopt ook niet. Je moet gewoon ff de TV en radio zachter zetten en niet gaan schreeuwen en hard lachen ed.
stoer hoor meisjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik doe ook nooit mee aan deze onzin, op een of andere manier vertik ik het gewoon.
die 2 minuten is inderdaad niet genoeg maar als extra aandachtspunt niks mis meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef sinepedraap het volgende:
Met alle respect voor de overledenen, de mensen die gevochten hebben voor ons land en de nabestaanden met verdriet. Maar het is inmiddels al zo lang geleden. Natuurlijk sta je er bij stil, maar dat je dat alleen maar kan doen door om dat tijdstip 2 minuten stil naar de tv te kijken vind ik de grootste onzin die er is.
Andere mensen hechten er wel weer waarde aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef sinepedraap het volgende:
Met alle respect voor de overledenen, de mensen die gevochten hebben voor ons land en de nabestaanden met verdriet. Maar het is inmiddels al zo lang geleden. Natuurlijk sta je er bij stil, maar dat je dat alleen maar kan doen door om dat tijdstip door 2 minuten stil naar de tv te kijken vind ik de grootste onzin die er is.
Ik vind het juist een goed iets. Men staat even stil bij de gruwelijke omstandigheden en gebeurtenissen uit die tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef sinepedraap het volgende:
Met alle respect voor de overledenen, de mensen die gevochten hebben voor ons land en de nabestaanden met verdriet. Maar het is inmiddels al zo lang geleden. Natuurlijk sta je er bij stil, maar dat je dat alleen maar kan doen door om dat tijdstip 2 minuten stil naar de tv te kijken vind ik de grootste onzin die er is.
bitchquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik doe ook nooit mee aan deze onzin, op een of andere manier vertik ik het gewoon.
Hoe is dat jouw probleem? Ik vind het onzin maar ik maak niet zodanig veel geluid dat andere mensen, die het geen onzin vinden, er last van hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is natuurlijk wel heel veel gevraagd ff 2 minuten je smoel te houden en geen geluid te maken
Heeft helemaal niks met stoer zijn te maken. Ik vind het gewoon onzin om op een bepaalde dag 2 minuten stil te zijn voor het besef. Ik besef goed genoeg wat er gebeurd is maar daar ga ik niet 2 min stil voor zijn, klaar.quote:
Het heeft ook te maken met respect naar andere mensen toe die wel willen herdenken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met stoer zijn te maken. Ik vind het gewoon onzin om op een bepaalde dag 2 minuten stil te zijn voor het besef. Ik besef goed genoeg wat er gebeurd is maar daar ga ik niet 2 min stil voor zijn, klaar.
Precies en daar hebben we zoveel van geleerd dat we nog steeds een actieve rol spelen in de oorlogen in het midden oosten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik vind het juist een goed iets. Men staat even stil bij de gruwelijke omstandigheden en gebeurtenissen uit die tijd.
ik heb er geen last van hoor mij een biet wat een ander doet maar kennelijk is het in deze wereld al te veel gevraagd om 2 minuten je smoel te houden en even stil te zijn uit respect voor 72 miljoen slachtoffers en gruwelijkhedenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:11 schreef TonyVermicelli het volgende:
[..]
Hoe is dat jouw probleem? Ik vind het onzin maar ik maak niet zodanig veel geluid dat andere mensen, die het geen onzin vinden, er last van hebben.
Ja en? Ik val er toch niemand mee lastigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met respect naar andere mensen toe die wel willen herdenken.
ik ben daar ook absoluut op tegen, maarja, wie ben ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Precies en daar hebben we zoveel van geleerd dat we nog steeds een actieve rol spelen in de oorlogen in het midden oosten.
waarom er nu nog steeds over door gaan zo´n 100 jaar laterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ik vind het juist een goed iets. Men staat even stil bij de gruwelijke omstandigheden en gebeurtenissen uit die tijd.
Bitch please.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
waarom er nu nog steeds over door gaan zo´n 100 jaar later![]()
mafkees, ik wil niet eens met je in discussie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
waarom er nu nog steeds over door gaan zo´n [b]100 jaar later[/b]![]()
Het is vooral dat geforceerde en gemaakte wat mij tegenstaat en daarom doe ik er zelf niet aan mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er geen last van hoor mij een biet wat een ander doet maar kennelijk is het in deze wereld al te veel gevraagd om 2 minuten je smoel te houden en even stil te zijn uit respect voor 72 miljoen slachtoffers en gruwelijkheden
ja maar het gaat me ook niet over jou opa of om jou maar gewoon om het principe dat het al lang geleden is en dat blijven herdenking je nergens brengt je schiet er niks mee op je kunt wel blijven huilen en stil zijn maar het verdriet blijft toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
mafkees, ik wil niet eens met je in discussie.
Mijn opa werd uitgezonden naar Indonesië, hij wil niet praten over wat er daar is gebeurd, maar ik sta stil bij het feit dat ik ontzettend blij ben dat hij wel de oorlog heeft overleefd.
Wat als het om jouw familieleden ging? stel dat jouw opa en oma joods waren en naar auswitch werden uitgezonden? Ben benieuwd of je er dan ook zo over denkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
ja maar het gaat me ook niet over jou opa of om jou maar gewoon om het principe dat het al lang geleden is en dat blijven herdenking je nergens brengt je schiet er niks mee op je kunt wel blijven huilen en stil zijn maar het verdriet blijft toch.
en daarom vind ik het onzin
kansloosquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:17 schreef TonyVermicelli het volgende:
[..]
Het is vooral dat geforceerde en gemaakte wat mij tegenstaat en daarom doe ik er zelf niet aan mee.
Maar ik zorg wel dat ik om 8 uur gewoon binnen zit en geen harde muziek draai.
ik vind jouw bestaan ook onzin zullen we dat ook maar opheffen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
ja maar het gaat me ook niet over jou opa of om jou maar gewoon om het principe dat het al lang geleden is en dat blijven herdenking je nergens brengt je schiet er niks mee op je kunt wel blijven huilen en stil zijn maar het verdriet blijft toch.
en daarom vind ik het onzin
ja maar jaar na jaar herdenking verandert niks en zou ik dus ook niet door blijven herdenking ga verder met je leven en wees blij met wie van je familie er nog over isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Wat als het om jouw familieleden ging? stel dat jouw opa en oma joods waren en naar auswitch werden uitgezonden? Ben benieuwd of je er dan ook zo over denkt.
nee en je kunt zeggen wat je wilquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind jouw bestaan ook onzin zullen we dat ook maar opheffen?
en 2 minuten van je kostbare leventjke opofferen omdat anderen het wel graag willen is natuurlijk veel te veel gevraagdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
ja maar jaar na jaar herdenking verandert niks en zou ik dus ook niet door blijven herdenking ga verder met je leven en wees blij met wie van je familie er nog over is
dit dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef L3IPO het volgende:
Ik vind het hele gebeuren hypocriete onzin en al helemaal dit soort topics waarmee mensen die hier niet aan meedoen worden weggezet als domme pubers oid, lol
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef L3IPO het volgende:
Ik vind het hele gebeuren hypocriete onzin en al helemaal dit soort topics waarmee mensen die hier niet aan meedoen worden weggezet als domme pubers oid, lol
nee hoor je hebt ook domme volwassenenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef L3IPO het volgende:
ik zal ook best stil zijn omdat sommige mensen het geen onzin vinden maar ik wou mijn mening kwijtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
en 2 minuten van je kostbare leventjke opofferen omdat anderen het wel graag willen is natuurlijk veel te veel gevraagd_!
Tuurlijk veranderd er niets, maar heb eens wat respect voor je medemens. Voor zijn of haar verlies. Dodenherdenking is een hartstikke mooi initiatief om ieder zijn verdriet met elkaar te kunnen delen en respect te kunnen uiten door even een moment stilte te nemen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
ja maar jaar na jaar herdenking verandert niks en zou ik dus ook niet door blijven herdenking ga verder met je leven en wees blij met wie van je familie er nog over is
neequote:
ik toon ook respect maar ik mag mijn mening toch wel uitenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Tuurlijk veranderd er niets, maar heb eens wat respect voor je medemens. Voor zijn of haar verlies. Dodenherdenking is een hartstikke mooi initiatief om ieder zijn verdriet met elkaar te kunnen delen en respect te kunnen uiten door even een moment stilte te nemen.
Nee je toont geen respect doordat je niet 2 minuten van je tijd overhebt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
ik toon ook respect maar ik mag mijn mening toch wel uiten
heb ik wel maar als ik thuis zit he waarom zou ik dan stil zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Nee je toont geen respect doordat je niet 2 minuten van je tijd overhebt.
Toppunt van onzinquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Nee je toont geen respect doordat je niet 2 minuten van je tijd overhebt.
ik vind het best dat sommige mensen 2 minuten stil zijn kijk het op tv en dan ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
heb ik wel maar als ik thuis zit he waarom zou ik dan stil zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |