Tuurlijk veranderd er niets, maar heb eens wat respect voor je medemens. Voor zijn of haar verlies. Dodenherdenking is een hartstikke mooi initiatief om ieder zijn verdriet met elkaar te kunnen delen en respect te kunnen uiten door even een moment stilte te nemen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
ja maar jaar na jaar herdenking verandert niks en zou ik dus ook niet door blijven herdenking ga verder met je leven en wees blij met wie van je familie er nog over is
neequote:
ik toon ook respect maar ik mag mijn mening toch wel uitenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Tuurlijk veranderd er niets, maar heb eens wat respect voor je medemens. Voor zijn of haar verlies. Dodenherdenking is een hartstikke mooi initiatief om ieder zijn verdriet met elkaar te kunnen delen en respect te kunnen uiten door even een moment stilte te nemen.
Nee je toont geen respect doordat je niet 2 minuten van je tijd overhebt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
ik toon ook respect maar ik mag mijn mening toch wel uiten
heb ik wel maar als ik thuis zit he waarom zou ik dan stil zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Nee je toont geen respect doordat je niet 2 minuten van je tijd overhebt.
Toppunt van onzinquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
ik vind het best dat sommige mensen 2 minuten stil zijn kijk het op tv en dan ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
heb ik wel maar als ik thuis zit he waarom zou ik dan stil zijn?
klopt is ook totale onzin dat je niet even stil kan zijnquote:
Als je echt respect wilt tonen ben je iedere dag 2 minuten stil om 8 uur en niet alleen op 1 of andere gezette dag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat jij en de rest in dit topic hiermee toegeeft dat het je rest van het jaar geen zak interesseert en dat je je eigen gemoedsrust daarom afkoopt door 2 minuten stil te zijn op een moment waarvan de overheid vindt dat het moet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Zaniri het volgende:
gewoon niks zeggen terwijl ik aant werk ben, makkelijk voor 2 minutjes, toch een beetje respect tonen voor onze oudjes
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef WH141 het volgende:
[..]
Als je echt respect wilt tonen ben je iedere dag 2 minuten stil om 8 uur en niet alleen op 1 of andere gezette dag.
het is wel zo ze verplichten het bijna en zelfs op de basisschool die kinderen hebben er niks van mee gemaakt word het er al ingestamptquote:
ja daar gaat het omquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
het is wel zo ze verplichten het bijna en zelfs op de basisschool die kinderen hebben er niks van mee gemaakt word het er al ingestampt
Als je echt respect hebt voor andere mensen verzin je geen debiele manieren voor andere mensen om te bewijzen dat ze respect hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef WH141 het volgende:
[..]
Als je echt respect wilt tonen ben je iedere dag 2 minuten stil om 8 uur en niet alleen op 1 of andere gezette dag.
Je kan wel zo reageren maar het is gewoon zo.quote:
dan is het toch onzin ze weten er niks van waarom zou je dan stil zijn en ergens aan denken waar je niet aan kan denkenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef WH141 het volgende:
[..]
Je kan wel zo reageren maar het is gewoon zo.
Je toont vrij weinig persoonlijk respect naar de overledenen toe als je ze alleen op een gemeenschappelijk bepaalde dag gaat gedenken en de rest van het jaar gewoon vergeet.
Schandalig om dan anderen te betitelen als onrespectvol.
Ook jij geeft dus toe dat het je rest van het jaar geen zak interesseert en dat je je eigen gemoedsrust daarom afkoopt door 2 minuten stil te zijn op een moment waarvan de overheid vindt dat het moet.quote:
nee het is niet gewoon zo beperkte mossel, het is namelijk extra stilstaan bijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef WH141 het volgende:
[..]
Je kan wel zo reageren maar het is gewoon zo.
Je toont vrij weinig persoonlijk respect naar de overledenen toe als je ze alleen op een gemeenschappelijk bepaalde dag gaat gedenken en de rest van het jaar gewoon vergeet.
Schandalig om dan anderen te betitelen als onrespectvol.
ga ergens anders trollen manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
dan is het toch onzin ze weten er niks van waarom zou je dan stil zijn en ergens aan denken waar je niet aan kan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |