Ja de Russen kenden in die tijd een uitstekende vorm van vrijheid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:53 schreef KingLysandus het volgende:
Laat mensen toch zelf kiezen of ze wel of niet stil zijn. Het is een vrij land.
Daarvoor hebben de soldaten nog gevochten.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:53 schreef KingLysandus het volgende:
Laat mensen toch zelf kiezen of ze wel of niet stil zijn. Het is een vrij land.
Daarvoor hebben de soldaten nog gevochten.
Wat ben jij een eikel zeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef Chai het volgende:
Mensen a.u.b. even niet meer posten nu. Ik pak nu alvast even een extra herdenkmomentje.
Zou het erg respectloos vinden, het duurt maar 1 minuut.
Inb4 dat je toch dom bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daar ben ik me als geschiedenisstudent prima bewust van. Daar heb ik echt geen 2 minuten stilte voor nodig.
Hoezo? ik vind dat de oorlogsslachtoffers best een minuut extra verdienen. Doe ff niet zo respectloos ja.quote:
Mensen vinden het prettig om op hun individualiteit te hameren waar ook maar kan. Kijk eens, ik doe niet mee. Ik ben speciaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef Ludachrist het volgende:
Jezus, het is twee minuten even stilstaan bij een wereldoorlog en alle slachtoffers daarvan, zodat we niet vergeten hoe verschrikkelijk het is om in zo'n oorlog terecht te komen, en de mensen die hun leven hebben gegeven om te zorgen dat wij nog in een vrij Europa leven te herdenken.
Hoezo zou je daar in godsnaam weer tegen kunnen zijn?
Als jij denkt daaruit te kunnen afleiden of mensen wel/geen respect hebben dan ben je zo kortzichtig en simplistisch dat ik 0,0 waarde hecht aan jouw oordeel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:44 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Mensen die dit niet doen hebben in mijn ogen gewoon geen respect.
Was het hier maar communistisch geworden he? Iedereen verplicht stilte houden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja de Russen kenden in die tijd een uitstekende vorm van vrijheid.
Met een pistool tegen je nek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:55 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Was het hier maar communistisch geworden he? Iedereen verplicht stilte houden.
Het is niet dat het voor jou persoonlijk heel belangrijk moet zijn. Je doet het omdat het een traditie is om op een bepaald moment, met het hele land, stil te staan bij alle mensen die hun leven gegeven hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daar ben ik me als geschiedenisstudent prima bewust van. Daar heb ik echt geen 2 minuten stilte voor nodig.
Dat ik respect moet hebben voor en bewust zijn van alles wat er in de WO2 en verder voor ellende in de wereld is gebeurd? Daar heb ik echt geen 2 minuten stilte voor nodig op een bepaald tijdstip op een bepaalde dag.quote:
Dat begrijp ik. En mocht ik vanavond bij andere mensen zijn, dan zal ik echt wel 2 min stil zijn. Maar om mee te doen met een traditie als ik alleen thuis zit, daar zie ik het nut niet van.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is niet dat het voor jou persoonlijk heel belangrijk moet zijn. Je doet het omdat het een traditie is om op een bepaald moment, met het hele land, stil te staan bij alle mensen die hun leven gegeven hebben.
Dat doorgeslagen individualisme tegenwoordig, waar alles maar belangrijk moet zijn voor jou, want als jíj het niks vindt is het niet belangrijk of waardevol, is zonde van momenten waarop de samenleving als geheel bij stilstaat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat ik respect moet hebben voor en bewust zijn van alles wat er in de WO2 en verder voor ellende in de wereld is gebeurd? Daar heb ik echt geen 2 minuten stilte voor nodig op een bepaald tijdstip op een bepaalde dag.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is niet dat het voor jou persoonlijk heel belangrijk moet zijn. Je doet het omdat het een traditie is om op een bepaald moment, met het hele land, stil te staan bij alle mensen die hun leven gegeven hebben.
Dat doorgeslagen individualisme tegenwoordig, waar alles maar belangrijk moet zijn voor jou, want als jíj het niks vindt is het niet belangrijk of waardevol, is zonde van momenten waar de samenleving als geheel bij stilstaat.
Als je wat zegt, check dan eerst de data voordat je compleet incapabel overkomt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
Ik ga denk ik tv kijken. Door die damschreeuwer van vorig jaar is de kans groot dat er nu weer een of andere gek die daardoor op ideeën is gebracht.
Uhm?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:02 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als je wat zegt, check dan eerst de data voordat je compleet incapabel overkomt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)reeuwer-wel-of-niet/
Het is gewoon een traditie die in ere gehouden moet worden. Als je het niet doet als je thuis zit doe je het waarschijnlijk ook niet als je over 15 jaar met je kinderen thuiszit. En dat is zonde.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. En mocht ik vanavond bij andere mensen zijn, dan zal ik echt wel 2 min stil zijn. Maar om mee te doen met een traditie als ik alleen thuis zit, daar zie ik het nut niet van.
hij bedoeld dat het al 2 jaar terug is terwijl jij vorig jaar zei, hij heeft je slinks op een booboo betraptquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm?
Onzin.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm?
Oh zo. Jezus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij bedoeld dat het al 2 jaar terug is terwijl jij vorig jaar zei, hij heeft je slinks op een booboo betrapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |