Duidelijk een test om te kijken hoe ver je Fokkers kunt krijgen door te zeggen dat je een meisje bent. Sociologisch onderzoek jongens, ik doe het heus niet om de aandacht.quote:
Maar ik ben een meisje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Duidelijk een test om te kijken hoe ver je Fokkers kunt krijgen door te zeggen dat je een meisje bent. Sociologisch onderzoek jongens, ik doe het heus niet om de aandacht.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik ben een meisje.
Alleen ik ga niet in mijn blote kut voor een keukenkastje zitten om het te bewijzen.
Onfatsoenlijk en respectloos wordt het als je tijdens die 2 minuten stilte mensen gaat storen/lastigvallen. Anders niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:16 schreef wise het volgende:
getuige maar weer dat redelijk wat fokkers onfatsoenlijk en respectloos zijn.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:17 schreef arucard het volgende:
Die 2 minuten zijn net zoiets als een bloemetje in je msnnaam zetten wat een paar jaar geleden zo populair was
Klopt. Maar wanneer je in je eentje bent en gewoon lekker muziek luistert, tv kijkt of wat dan ook (zonder het geluid knoerthard te hebben natuurlijk), ben je volgens sommigen toch verkeerd en respectloos bezig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je in je eentje bent ben je normaal gesproken toch ook stil. Het gaat er mij er meer om dat er, ook hier in het topic, mensen zijn die er niet aan meedoen omdat het "te lang geleden is" of omdat "ik er toch niks mee te maken heb". Dat zijn sneue redenen die blijk geven dat je geen flikker hebt opgestoken tijdens geschiedenis en dat je niet verder kijkt dan je eigen belevingswereldje.
Zegt de man die spotte met de dood van Steve Jobs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:16 schreef wise het volgende:
getuige maar weer dat redelijk wat fokkers onfatsoenlijk en respectloos zijn.
Geen vergelijking natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zegt de man die spotte met de dood van Steve Jobs.
De mensen die dit als argument gebruiken moet sowieso maar eens nadenken over waar dodenherdenking voor staat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:17 schreef KreKkeR het volgende:
En wanneer mensen vinden dat het 'te lang geleden is', etc etc,
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Klopt. Maar wanneer je in je eentje bent en gewoon lekker muziek luister, tv kijkt of wat dan ook (zonder het geluid knoerthard te hebben natuurlijk), ben je volgens sommigen toch verkeerd en respectloos bezig.![]()
En wanneer mensen vinden dat het 'te lang geleden is', etc etc, moeten ze dat lekker zelf weten, zolang ze maar wel weten dat ze respect voor hun medemens moeten hebben door stil te zijn in nabijzijn van mensen die er wel waarde aan hechten.![]()
![]()
![]()
Bij dat soort mensen denk ik, dan liever iemand die thuis lekker een muziekje luistert, maar zijn medemens in het dagelijks leven wel met respect behandelt.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:17 schreef arucard het volgende:
Die 2 minuten zijn net zoiets als een bloemetje in je msnnaam zetten wat een paar jaar geleden zo populair was
Dat het een kulargument is, daar ben ik het volledig mee eensquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De mensen die dit als argument gebruiken moet sowieso maar eens nadenken over waar dodenherdenking voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |