Mooie voor je zondagochtend yoga-clubjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je niet vergeeft kom je niet los.
Het is niet aan jou of mij om te bepalen of een soldaat van de tegenpartij herdacht mag worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie voor je zondagochtend yoga-clubje![]()
Maar het is niet aan jou of mij om te bepalen of een slachtoffer zijn beul kan vergeven!?
Is het na bijna 70 jaar nog altijd aan een klein groepje mensen om te bepalen of de rest van het land de Duitsers mag vergeven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie voor je zondagochtend yoga-clubje![]()
Maar het is niet aan jou of mij om te bepalen of een slachtoffer zijn beul kan/wil vergeven!?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is niet aan jou of mij om te bepalen of een soldaat van de tegenpartij herdacht mag worden.
nee. aan de meerderheid. niet aan 1 of andere tiener die zijn duitse familie wilt herdenken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het na bijna 70 jaar nog altijd aan een klein groepje mensen om te bepalen of de rest van het land de Duitsers mag vergeven?
Eensch, herdenk vooral wie je wil, niemand verbiedt je dat volgens mij, ook de betreffende rechter niet, (dat sommigen geen vonnis kunnen lezen, is een ander verhaal) maar schoffeer of confronteer er een ander niet ongewild mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is niet aan jou of mij om te bepalen of een soldaat van de tegenpartij herdacht mag worden.
Ik heb de indruk dat het van de meerderheid langzaam aan wel mag. Je moet ook de nuance blijven zien van elk individueel geval.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. aan de meerderheid. niet aan 1 of andere tiener die zijn duitse familie wilt herdenken.
ik heb die indruk niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het van de meerderheid langzaam aan wel mag. Je moet ook de nuance blijven zien van elk individueel geval.
Een webforum waarvan de eigenaar zelf mag besluiten of hj het twee minuten sluit of niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wie is fok om te bepalen of ik wil posten om 20:01
ok. nu komen we ergens. die dodenherdenking is ook netjes geregeld en omschreven. ga maar een petitie maken en zorgen dat het formeel wordt aangepast. dan praten we verder.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Een webforum waarvan de eigenaar zelf mag besluiten of hj het twee minuten sluit of niet.
wie ben jij om het te kunnen eisen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Het is een 'Nationale Dodenherdenking' dus moet het belang van de meerderheid van de natie in acht worden genomen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok. nu komen we ergens. die dodenherdenking is ook netjes geregeld en omschreven. ga maar een petitie maken en zorgen dat het formeel wordt aangepast. dan praten we verder.
Respect kleuter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
precies. zelfde geldt voor de stelling dat we duitsers moeten meeherdenken. daar is dodenherdenking nooit voor bedoeld. regel maar een petitie met voldoende tekenaars.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |