Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef Borizzz het volgende:
Zodirect maar eens mijn nieuwe macbook voor het eerst opstarten
Open your mind in dat geval! Laat je Mac jou de Mac laten gebruiken. Zo. Evangelische troep, maar het is wel zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef Borizzz het volgende:
[..]
MerciHet is meteen ook mijn allereerst mac, dus ben benieuwd
Zo zijn we sneller bij de 1000.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:10 schreef Borizzz het volgende:
En volgens mij zijn jullie trouwens #429 vergeten; of gaan jullie enkel voor even getallen
Klopt. Ik vraag me af wanneer ze dat eens gaan supporten.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Wat trouwens wel irritant was, ik moest eerst Snow Leopard van dvd installeren en daarna Lion er nog overheen
Lezen en van schijf naar mac kopieren kan wel. Formatteren weet ik zo niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Borizzz het volgende:
Dat met die NTFS externe schijf; dat probleem heb ik nu dus ook. Ik wil enkel de bestanden naar mijn macbook overzetten, en daarna de harde schijf opnieuw formatteren. Kan dit?
Je kunt alleen FAT32 en HFS+ formatteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Borizzz het volgende:
Dat met die NTFS externe schijf; dat probleem heb ik nu dus ook. Ik wil enkel de bestanden naar mijn macbook overzetten, en daarna de harde schijf opnieuw formatteren. Kan dit?
disk utilityquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:05 schreef Borizzz het volgende:
Het gaat mij er (uiteraard) met name om dat ik de bestande kan lezen en overzetten naar de mac. Daarna maak ik m leeg en formatteer 'm naar FAT 32/HSF+. Met welk mac-programma doe je dat eigenlijk?
Dat vind ik best een goede oplossing, hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:51 schreef LompeHork het volgende:
Nope, alleen met MacFuse in combinatie met NTFS-3G
Daar zijn de meningen dan over verdeeld;quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ligt er heel erg aan wat je wil spelen.. ik heb een rc heli simulator en dat werkt best aardig.. maar veel meer bijzonders hoef je niet te proberen denk ik
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:29 schreef Litpho het volgende:
Parallels. Draait probleemloos LotRO in een window.
paragon ntfs werkt prima.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:51 schreef LompeHork het volgende:
Nope, alleen met MacFuse in combinatie met NTFS-3G
Ik word een beetje bang van het feit dat de prijzen op de website van Paragon in Comic Sans MS zijn geschreven.quote:
Ik had ook een partitie aan kunnen maken en de dmg daar op terug kunnen zetten, of een dvd branden maar in het eerste had ik geen zin in en dvd's had ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Ik vraag me af wanneer ze dat eens gaan supporten.
[..]dat is ergens ook verre van ideaal.
Als ik in de afgelopen 4 jaar 2 keer mijn CD drive gebruikt heb is het veel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:22 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb een Pro gekocht omdat die uit te breiden is. Air is zeker mooier, maar voor mijn doeleinden niet de goede keuze.
De Pro heeft nu nog een cd-ingang, want ik toch nog wel handig vind. Men zegt dat de opvolger van dit niet meer heeft.
Oké oké, zo danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef TwyLight het volgende:
En haal A.U.B. eindelijk eens de Tim Cook die lacht als een boer met kiespijn uit de OP
Paragon werkt prima, jammer wel dat er opeens voor betaald moet worden (voor SL was dit nog gratis via macfuse). Overigens in dollars afrekenen dan valt het wat iets gunstiger uit qua omrekening naar euro.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van het feit dat de prijzen op de website van Paragon in Comic Sans MS zijn geschreven.
Maar als het werkt maar eens proberen, heel irritant namelijk dit.
Jailbreaken en Plex erop!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef Dimens het volgende:
Vandaag even de Apple TV van het werk geleend, leuk dingetje hoor.
Ik vraag mij alleen af hoe ik de subtitle files erbij moet afspelen, aangezien ik dat toch echt niet kan missen.
Hoe doen jullie dit?
Nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jailbreaken en Plex erop!![]()
Of kan dat nog steeds niet bij die laatste versie?
Welke apps zijn dit dan; En werken ze ook zonder appleTV, dus enkel op de mac?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Wootism het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er best veel apps waarbij je de subs kan inplementeren op het beeld.
Dan denk ik dat je toch je garantie had moeten gaan claimen. Want alles wat jij opnoemt kan ik absoluut niet beamen met mijn 3 jaar oude MBP, die nog steeds snel is en uitstekend werkt ook op batterij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:09 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Macbook proNooit maar dan ook nooit meer..
Nog nooit een computer gehad die het zo makkelijk heeft gehad als deze : alleen maar op geinternet en collegedictaten op getypt. Geen films gedownload/geen gigantische muziekbestanden erop/geen duizenden afbeeldingen of gedownloade films erop, maar dat ding loopt echt random vast gewoon..
Al regelmatig helemaal ''schoongemaakt'', maar zit je midden in een college, valt gewoon je teksteditor weg/loopt vast..
Sowieso, ding is nog geen 3 jaar oud maar de batterij gaat net 1 college van 1.5 uur mee, als ik het achtergrond licht op zijn allerlaagst zet.. En dan vragen of ze de batterij ff willen vervangen, nee meneer dat kan niet met dit model![]()
Echt een dief van je eigen portemonnee met dit ding.. Het ziet er overigens wel leuk uit allemaal, maar wat heb je daar eigenlijk aan... Lekker in de starbucks zitten..
grtz
Raar verhaal. Dit is mijn tweede MacBook Pro en ik heb hiervoor ook een PowerBook en twee iBooks gehad. Allemaal nooit dit soort problemen mee gehad. M'n huidige MBP is ook ongeveer 3 jaar oud en de accu gaat nog makkelijk 5 à 6 uur mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:09 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nog nooit een computer gehad die het zo makkelijk heeft gehad als deze : alleen maar op geinternet en collegedictaten op getypt. Geen films gedownload/geen gigantische muziekbestanden erop/geen duizenden afbeeldingen of gedownloade films erop, maar dat ding loopt echt random vast gewoon..
Al regelmatig helemaal ''schoongemaakt'', maar zit je midden in een college, valt gewoon je teksteditor weg/loopt vast..
Sowieso, ding is nog geen 3 jaar oud maar de batterij gaat net 1 college van 1.5 uur mee, als ik het achtergrond licht op zijn allerlaagst zet.. En dan vragen of ze de batterij ff willen vervangen, nee meneer dat kan niet met dit model![]()
Echt een dief van je eigen portemonnee met dit ding.. Het ziet er overigens wel leuk uit allemaal, maar wat heb je daar eigenlijk aan... Lekker in de starbucks zitten..
grtz
Dat ligt er dus echt aan wat je ermee doet staat je keyboard verlichting vol aan of je scherm brightness? Draai je veel op de achtergrond? etc.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik heb een air 11 inch, de accu gaat 'maar' 2 uurtjes mee.. Is dat normaal ?
Ik ben dan alleen aan het browsen, niet eens youtube ofzo, en wat bezig geweest met keynote..
Vreemd verhaal. Ten eerste maakt het geen reet uit of je nou wel of niet veel bestanden op je computer zet. Als er steeds dingen vastlopen, ook na "opschonen" is er vast iets in je hardware kapot. Misschien een kapot stukje RAM ofzo? Al eens de Apple Hardware Check gedraaid?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:09 schreef Mister_Bojangles het volgende:
grtz
Je verhaal kan opgaan voor ieder merk laptop.. Ik herken hier niets van in mijn Early 2008 Macbook Pro. Toegegeven, de garantie van Apple zuigt apenballen, had je in het eerste jaar dan nergens last van?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:09 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Packard Bell EasynoteNooit maar dan ook nooit meer..
Al regelmatig helemaal ''schoongemaakt'', maar zit je midden in een college, valt gewoon je Windows weg/loopt vast..
Sowieso, ding is nog geen 3 jaar oud maar de batterij gaat net 1 college van 15 minuten mee, als ik het achtergrond licht op zijn allerlaagst zet.. En dan vragen of ze de batterij ff willen vervangen, nee meneer dat kan niet met dit model![]()
Echt een dief van je eigen portemonnee met dit ding.. Het ziet er overigens niet uit allemaal, maar wat heb je daar eigenlijk aan... Lekker in de McDonald's zitten..
grtz
Paragonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel vrij irritant dat ik niet kan schrijven naar een NTFS ext. hdd, of is daar inmiddels al een goede oplossing voor?
Hoezo zuigt de garantie? Als je je Mac gewoon in een winkel koopt in NL dan heb je twee jaar garantie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Je verhaal kan opgaan voor ieder merk laptop.. Ik herken hier niets van in mijn Early 2008 Macbook Pro. Toegegeven, de garantie van Apple zuigt apenballen, had je in het eerste jaar dan nergens last van?
Not this shit againquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hoezo zuigt de garantie? Als je je Mac gewoon in een winkel koopt in NL dan heb je twee jaar garantie.
heb je wel 5Ghz compatible clients?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb een nieuwe Airport Extreme, die ik dual-band heb ingesteld. Netwerk X en Netwerk X 5 Ghz. Nu ziet alleen geen enkel apparaat het 5 Ghz netwerk, terwijl deze wel staat ingesteld. Googlen leverde me tot nu toe niks op, hebben jullie enig idee?
Eens kijken wat voor processen er draaien en onnodige processen stoppen en zorgen dat deze niet meer opstarten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Probleempje hier, ik merk dat mijn Macbook de laatste tijd steeds trager wordt. Nu heb ik net heel veel bestanden verwijderd, en een groot deel op mijn USB gezet, wat kan ik nog meer doen om het te herstellen?
Uiteraard, een iMac 8,1 en een vrij recente MBP. Heb al een keer teruggezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw geconfigureerd, 1 keer met m'n iMac, 1 keer met m'n iPhone 4. Niks. Het netwerk op 2,4 heb ik Airport Extreme genoemd en het 5 Ghz netwerk (in te stellen onder Draadloze opties..) heet Vijf Gigahertz. Maar no way dat Vijf Gigahertz tevoorschijn komt. Niet op de iMac en niet op de MBP. Heb de instellingen voor radiomodus al geprobeerd op automatisch en nu op "alleen n 5 Ghz - b/g/n/" Waar voor het streepje dan het 5 Ghz netwerk betreft en na het streepje de 2,4 Ghz neem ik aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heb je wel 5Ghz compatible clients?
Is daar een speciale programma voor? bij Activiteitenweergave kan ik alle draaiende processen zien, maar hoe zorg ik ervoor dat ze niet meer opstarten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eens kijken wat voor processen er draaien en onnodige processen stoppen en zorgen dat deze niet meer opstarten.
Bestanden verwijderen heeft geen nut.
Tsjah, ik zou het niet weten. Doe er niks raars op, ben vooral bezig met school..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe komen mensen toch aan dit soort problemen met macbooks. Die van mij heeft nu een uptime van 79 dagen en ik merk helemaal niks van traagheid.
Tja geen idee, mijn macs zien gewoon het 5Ghz netwerk van m'n sitecom routerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uiteraard, een iMac 8,1 en een vrij recente MBP. Heb al een keer teruggezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw geconfigureerd, 1 keer met m'n iMac, 1 keer met m'n iPhone 4. Niks. Het netwerk op 2,4 heb ik Airport Extreme genoemd en het 5 Ghz netwerk (in te stellen onder Draadloze opties..) heet Vijf Gigahertz. Maar no way dat Vijf Gigahertz tevoorschijn komt. Niet op de iMac en niet op de MBP. Heb de instellingen voor radiomodus al geprobeerd op automatisch en nu op "alleen n 5 Ghz - b/g/n/" Waar voor het streepje dan het 5 Ghz netwerk betreft en na het streepje de 2,4 Ghz neem ik aan.
Helpt allemaal niks.
edit: Ook iMac opnieuw opstarten na configuratie van de Airport Extreme helpt niet.
edit2: M'n Airport Extreme 5 Ghz netwerk heeft ook een 'compitabel' kanaal, namelijk 44. (ergens op inet tegengekomen als mogelijk probleem)
Verwijder die programma's.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is daar een speciale programma voor? bij Activiteitenweergave kan ik alle draaiende processen zien, maar hoe zorg ik ervoor dat ze niet meer opstarten?
[..]
Tsjah, ik zou het niet weten. Doe er niks raars op, ben vooral bezig met school..
Zijn dat niet de bestanden die nog overgezet moeten worden? Kun je het process van het overzetten echt niet stoppen en daarna opnieuw proberen?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:37 schreef Borizzz het volgende:
4 alternatieven! Bedankt zal nu wel lukken.
Kan iemand verder iets met die doorzichtig blauwe bestanden; waarom is dat blijven staan?!
Niet dat ik weet. Ik heb de hard disk gisterenavond maar verwijderd en de doorzichtige files bleven staan. Het zijn inderdaad ws de bestanden die nog overgezet moesten worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn dat niet de bestanden die nog overgezet moeten worden? Kun je het process van het overzetten echt niet stoppen en daarna opnieuw proberen?
Kun je die naar de prullenbak verplaatsen?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:00 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik heb de hard disk gisterenavond maar verwijderd en de doorzichtige files bleven staan. Het zijn inderdaad ws de bestanden die nog overgezet moesten worden.
Ik importeer alles met Lightroom, teruggaan naar iPhoto zie ik niet zo zitten.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
Importeer alles gewoon met iphoto bv ..
laatste update is kudtquote:
Ow sorry, poweruser .. Hahaquote:Op maandag 7 mei 2012 17:37 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik importeer alles met Lightroom, teruggaan naar iPhoto zie ik niet zo zitten.
Meh. De tv zelf is niet het probleem.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef Wootism het volgende:
Dit klinkt wel cool![]()
http://www.macrumors.com/(...)-for-facetime-calls/
Tenzij ze het flikken om die VGA-camera er regelrecht in te bouwen
[ afbeelding ]
System Preferences > Bluetooth. Find your keyboard device in the left pane, select it, then the little button with gear icon opens a menu with a Rename option.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:34 schreef SunTzu het volgende:
Weet iemand hoe ik de naam van een Apple wireless keyboard kan veranderen zonder een Mac? Ik heb die van mijn ex gekregen voordat het uitging maar haar naam staat nog in het toetsenbord ik heb ook het wachtwoord niet. Hij is wel verbonden met mijn iPad.
Ik denk dat voor die oplossing een Mac nodig is, die ik dus niet bezit. Ik heb alleen een iPad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:52 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
System Preferences > Bluetooth. Find your keyboard device in the left pane, select it, then the little button with gear icon opens a menu with a Rename option.
http://superuser.com/ques(...)le-wireless-keyboard
Ik neem aan dat je wel een Windows-pc bij de hand hebt?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:34 schreef SunTzu het volgende:
Weet iemand hoe ik de naam van een Apple wireless keyboard kan veranderen zonder een Mac? Ik heb die van mijn ex gekregen voordat het uitging maar haar naam staat nog in het toetsenbord ik heb ook het wachtwoord niet. Hij is wel verbonden met mijn iPad.
Ik zal vanavond eens even kijken maar volgens mij heeft mijn Sony Vaio ook geen bluetooth. Tja op zich geen probleem die naam, ik kan 'm tenminste gebruiken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel een Windows-pc bij de hand hebt?
http://windows.microsoft.(...)tooth-enabled-device
Ik kan gewoon overige data op mijn time machine schijf opslaan, dus volgens mij moet dat geen probleem zijn. En petities lijken me nergens voor nodig, partities kan handig zijn als je in Windows toegang wilt hebben tot de schijf. Time machine moet op een hfs partitie. Met hfs lezen in Windows heb ik nog wel eens problemen gehad (nu overigens niet meer in Bootcamp installatie, volgens mij).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:32 schreef RaymanNL het volgende:
Vandaag ga ik deze aanschaffen: http://www.dixons.nl/comp(...)-live-g-bit-3-5.html om te gebruiken met timemachine. Blijft de HDD dan ook nog toegankelijk voor normale bestandsbeheer of streaming? Of kan ik beter 2 petities gaan aanmaken?
Bestanden delen over het netwerk is geen enkel probleem, als je Samba aan zet. Kan gewoon op een hfs partitiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kan gewoon overige data op mijn time machine schijf opslaan, dus volgens mij moet dat geen probleem zijn. En petities lijken me nergens voor nodig, partities kan handig zijn als je in Windows toegang wilt hebben tot de schijf. Time machine moet op een hfs partitie. Met hfs lezen in Windows heb ik nog wel eens problemen gehad (nu overigens niet meer in Bootcamp installatie, volgens mij).
Dat klopt, dat heb ik hier ook. Dus op zo'n moment ben je wel aangewezen op 2 partities, tenzij je de TM backups ook via het netwerk gaat doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik doelde dan ook niet op delen via netwerk, maar mijn time machine schijf deed het niet in W7 via bootcamp als externe schijf.
Dat ga ik dus doen, en ik wil ook dat de netwerk mediaspeler in m'n TV ook werkt. Daarnaast staat er ook nog een windows-PC in het netwerk, die ik de hardeschijf ook wil laten bereikenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat klopt, dat heb ik hier ook. Dus op zo'n moment ben je wel aangewezen op 2 partities, tenzij je de TM backups ook via het netwerk gaat doen.
Dan moet het, indien je vanaf je mac schrijfrechten hebt, geen enkel probleem zijn om alles op 1 partitie te pleuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat ga ik dus doen, en ik wil ook dat de netwerk mediaspeler in m'n TV ook werkt. Daarnaast staat er ook nog een windows-PC in het netwerk, die ik de hardeschijf ook wil laten bereiken
Conclusie: Gewoon patitionerenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan moet het, indien je vanaf je mac schrijfrechten hebt, geen enkel probleem zijn om alles op 1 partitie te pleuren.
Of dit verstandig is, is deel 2 natuurlijk.
Ja en nee. TM is incrementeel, dus potentieel oneindig qua HD gebruik. Maar mijn punt was meer over het feit dat het niet slim is om een HD, die je voor backups gebruikt, in te zetten voor normaal gebruik. Hoe meer je een schijf gebruikt, hoe eerder deze faalt. Het beste is een dedicated schijf voor TM.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Conclusie: Gewoon patitionerenHet is een schijf van 1 TB, m'n hdd van m'n mac is 320GB, zal ik hem dan dan moet een patitie van 600GB toch voldoende zijn voor Timemachine?
Maar niet zoveel korting als hierquote:Trouwens, nog een tip voor iedereen: bij Dixons krijg je sinds 1 mei 3 jaar fabrieksgarantie op Apple-artikelen
Helaas, mijn laptop heeft ook geen bluetooth. Toch bedankt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel een Windows-pc bij de hand hebt?
http://windows.microsoft.(...)tooth-enabled-device
Dat snap, maar ik denk dat dat in de praktijk wel meevalt. Time Machine maakt dagelijks back-up's van m'n MacBook dus de schijf wordt sowieso genoeg belast. Een paar keer per maand een film streamen vanaf die schijf dat echt niet de levensduur van de HDD halverenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en nee. TM is incrementeel, dus potentieel oneindig qua HD gebruik. Maar mijn punt was meer over het feit dat het niet slim is om een HD, die je voor backups gebruikt, in te zetten voor normaal gebruik. Hoe meer je een schijf gebruikt, hoe eerder deze faalt. Het beste is een dedicated schijf voor TM.
Nah, daar moet je Apple Care á 300,- euro er bij aanschaffen om een fatsoenlijke garantie dekking te hebben. (En ja, ik weet dat je meer rechten in Nederland hebt dan alleen de standaard fabrieksgarantie, maar dit recht krijgen kost veel tijd en moeite)quote:
Heb je de beschikking over een andere computer? Zo ja, bestandsdeling aanzetten en kopiërenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:35 schreef DSS24 het volgende:
Weet iemand een freeware tool om bestanden van de Mac pc naar een externe NTFS disk te schrijven? De enige optie die ik ben tegengekomen is MAC Fuse in combinatie met NTFS 3G. En de trial hiervoor is verlopen..
Je bedoelt via wifi de bestanden naar een pc die sturen en vanaf daar op mijn schijf zetten?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je de beschikking over een andere computer? Zo ja, bestandsdeling aanzetten en kopiëren
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:37 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Je bedoelt via wifi de bestanden naar een pc die sturen en vanaf daar op mijn schijf zetten?
Okay dan ga ik het proberen met een Windows laptop. Wel grappig dat je dan alsnog bestanden wegschrijft naar een NTFS Windows laptop maar dan via een omweg. Dank je!quote:
http://buyersguide.macrumors.com/quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:53 schreef Guidetti het volgende:
Ik zit er aan te denken om een iMac aan te schaffen. Nu ben ik benieuwd wanneer er nieuwe lijn ongeveer uitkomt zodat ik daar op kan wachten. Iemand een idee?
Officieel welquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:06 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Okay dan ga ik het proberen met een Windows laptop. Wel grappig dat je dan alsnog bestanden wegschrijft naar een NTFS Windows laptop maar dan via een omweg. Dank je!
Op het eerste screenshot zie ik een NTFS programma, daar moet je zeker voor betalen?
Wut, waarom krijg jij meer korting dan ik als Hanze student? Scheelt op een MBP bijna 80 euro.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en nee. TM is incrementeel, dus potentieel oneindig qua HD gebruik. Maar mijn punt was meer over het feit dat het niet slim is om een HD, die je voor backups gebruikt, in te zetten voor normaal gebruik. Hoe meer je een schijf gebruikt, hoe eerder deze faalt. Het beste is een dedicated schijf voor TM.
[..]
Maar niet zoveel korting als hier
Ik niet, TU Delft studenten... Ik heb toevallig de link naar die paginaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wut, waarom krijg jij meer korting dan ik als Hanze student? Scheelt op een MBP bijna 80 euro.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:24 schreef FredVleespet het volgende:
10.7.4 is uit.
Belangrijkste dingetje (voor mij)
Resolve an issue in which the Reopen windows when logging back in setting is always enabled.
Met uitzetten van je Mac staat er zo'n vinkje. Die moet je uitvinken en die blijft dit keer ook uitgevinktquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..], eindelijk... Downloaden en kijken waar dat uit te zetten is
Had al hoop dat het zo simpel zou zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Met uitzetten van je Mac staat er zo'n vinkje. Die moet je uitvinken en die blijft dit keer ook uitgevinkt
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Met uitzetten van je Mac staat er zo'n vinkje. Die moet je uitvinken en die blijft dit keer ook uitgevinkt
Ja, merkte ik ook al op.. ik start 'm wel ff opnieuw op.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:13 schreef RvLaak het volgende:
Net geüpdate en meteen gemerkt:
Opstarten is traaaaag... Maar dat kan ook simpelweg de eerste boot zijn. Bij de volgende reboot eens op letten (over een paar weken).
Ook prettig... M'n iMac onthoudt eindelijk weer op welk volume ik heb afgesloten.
Laatste keer dat ik rebootte duurde het ook lang maar goed, dat doe ik gemiddeld 1x per 2 maanden dus niet zoveel last van.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, merkte ik ook al op.. ik start 'm wel ff opnieuw op.
Nee hoor, ze zijn 100% compatible. Stond zelfs nog op de verpakkingquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je kunt beter de oude RAM-stickjes terugzetten. Uitvogelen welke van je nieuwe kapot is of dat ze op een of andere manier niet compatible zijn met je laptop kan altijd nog.
Geen idee, maar Memtest zou het gewoon moeten doen. Gewoon de laatste versie downloaden, CD'tjes branden en daar mee opstarten. Als die crasht, weet je dat dat reepje dood is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn 100% compatible. Stond zelfs nog op de verpakking
Morgen doe ik gewoon de 4 GB stickies erin en dan vogel ik van het weekend uit welke defect is.
Zou de Apple Hardware Test trouwens faulty RAM ook detecteren?
Dat was die al voor de overname.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:08 schreef TwyLight het volgende:
microsoft heeft skype overgenomen en de mac versie is gelijk gaar
Alsof er iets aan de binnenkant aan het trillen is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Klopt het dat er een soort van spanning op je MBP staat wanneer je hem aan netstroom hebt?
Voel het als hij gewoon dichtgeklapt is, als je dan over de bovenkant veegt zonder netstroom voelt het gewoon 'soepel', met netstroom voelt het net alsof er een structuur oid op zit.
Sorry, kan het niet beter verwoorden.
Misschien is de naamgeving nog niet verandert, het blijft een beta... Welke versie geeft ie aan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef Dennisweb het volgende:
Ik heb Mountain Lion DP3 beter binnengehaald, in DMG formaat. Hij update ook gewoon, maar na de reboot staat nog steeds OSX Lion erop. Wat gebeurt er?
Ja zoiets, alsof je iets op je vingers heeft dat het 'vegen' stroef maakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof er iets aan de binnenkant aan het trillen is?
Dat heb ik bij mijn iPad als ik deze op mijn luidsprekerdock heb staan, beetje stroomlekkage waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja zoiets, alsof je iets op je vingers heeft dat het 'vegen' stroef maakt.![]()
Zoals ik zei, moeilijk te verwoorden haha.
Heeft hij Photoshop en Illustrator geïnstalleerd en jij niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh, en een klasgenoot kan in zijn 'spatiebalk'-preview gewoon PSD's en AI's bekijken. Ik krijg een grijs vlak. Iemand enig idee hoe dit kan?
Ik heb precies datzelfde. Moet je eens je Mac in een geaard stopcontact stoppen. Dan is het ineens weg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ClickToFlashquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
Mijn youtube loopt te bokken! De 'tijdbalk/afspeelbalk' disabled dan
Geen idee of je daar iets aan kan doen, maar ik vind het altijd maar kut als een pdf in de browser opent.quote:Daarnaast kan ik in firefox geen PDFjes openen
Deze zomer, datum niet bekend. Geruchten gaan dat hij in Juni al komt, maar dat kun je met een flinke zak zout nemen.quote:
Nop heb ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heeft hij Photoshop en Illustrator geïnstalleerd en jij niet?
Want?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij had z'n baard af moeten scheren, leek het van afstand net echt.
Jawel, maar geen Wolverine bakkebaarden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:18 schreef nietzman het volgende:
Want Steve had geen baard?
Aston lijkt als een malle op 'm, jammer dat 'ie niet kan acteren.
Ik liep vanochtend de Mediamarkt in om kwart over 9 en toen waren ze volgens de verkoper al uitverkocht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zag vandaag de iPad 2 16GB liggen bij de Mediamarkt in Den Haag voor ¤333. Goede deal, vooral voor de kippige mensen onder ons die het verschil met de iPad 3 toch niet zien.
Je moet eens je handen op je macbook leggen, en dan vragen of iemand je wil aanraken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:31 schreef LeNick het volgende:
Mijn iPhone 4 gaat de laatste tijd echt héél erg snel leeg, ook zonder dat ik er wat mee doe. Heb wel een jailbreak maar verder geen dingen erop, bovendien is het alleen de laatste tijd dat dit gebeurt en ik heb al maanden niks met de jailbreak gedaan. Ik haal hem om 8 uur van de oplader, kom er om 16.00 mee thuis en hij is <20% terwijl ik er (amper) wat mee heb gedaan, behalve twitter/facebook/muziek.
Wat kan de oplossing zijn, óf.. zou dit al een nieuwe iPhone 4S opleveren in de store in A'dam?
Jepquote:
Hoe kom je aan 19GB? Veel mensen uitnodigen?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jepik had heel lang 19GB maar nu was er die dropquest en kon ik mooi nog een gig extra scoren
Ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 19GB? Veel mensen uitnodigen?
Heb verdorie nog maar 3.2 GB
Die zijn fake. Ik wil de real thing.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:57 schreef LeNick het volgende:
Nou ja.. Ik las dat best veel mensen een nieuwe iPhone 4S kregen.. dus ik dacht het daarom!Zal eens een restore proberen.
En ik weet niet of het kan bij Apple de achterkant vervangen, maar ik weet wel dat je via Ebay redelijk goedkoop (volgens mij vrijwel) identieke achterkantjes kan kopen die je er zelf makkelijk op kan zetten.
Goedkope iPhone 4 is maar 8 GB, dus daarmee kan je niet een 16 of 32 GB iPhone 4 vervangen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?De iPhone 4 verkoopt relatief gezien nog steeds heel goed omdat deze goedkoper is dan de 4S, véél beter dan de 3GS deed toen deze het budgetmodel werd. Kortom: ze hebben nog genoeg iPhone 4's liggen om te swappen.
Ten tweede: doe gewoon een restore, dat helpt soms weleens.
Dat is waar ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Goedkope iPhone 4 is maar 8 GB, dus daarmee kan je niet een 16 of 32 GB iPhone 4 vervangen.
Op een normale macbook: low level: nog wel eens lag,quote:Op maandag 14 mei 2012 10:09 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er hier mensen die de diablo 3 beta gedraaid hebben op een oudere mac? (2007 - 20010)
Ik heb zelf een Macbook pro en een Imac rond deze tijden en ben wel nieuwsgierig hoe de game gaat draaien.
Welke macbook?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op een normale macbook: low level: nog wel eens lag,
ah netjes. Ik ben ook van 7 gisteren naar 23 gb via deze site duurde het ongeveer 5 minuten in totaal om 16 gb erbij te krijgen. http://fiverr.com/neesam/dropbox-2g-become-18g-within-24-hoursquote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jepik had heel lang 19GB maar nu was er die dropquest en kon ik mooi nog een gig extra scoren
Werkt dat goed voor 5 usd?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
ah netjes. Ik ben ook van 7 gisteren naar 23 gb via deze site duurde het ongeveer 5 minuten in totaal om 16 gb erbij te krijgen. http://fiverr.com/neesam/dropbox-2g-become-18g-within-24-hours
Cool, ga het ook eens proberenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
ah netjes. Ik ben ook van 7 gisteren naar 23 gb via deze site duurde het ongeveer 5 minuten in totaal om 16 gb erbij te krijgen. http://fiverr.com/neesam/dropbox-2g-become-18g-within-24-hours
Holy crap je ziet het gewoon oplopen. Gaafquote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
5.1 of zo? Oud iigquote:
yup, hij zegt van welquote:
Goed Engels ookquote:Free account to use the referral registration of space rewards upper limit is 18.25G
So if your referral account have 32 people registered
The registration is invalid!
by neesam
Nou als ie daar op draait dan zal wel goed komen, heb namelijk een mid 2009 pro en een 2008 imac. Neem aan dat die het dan wel redelijk aan moet kunnen...quote:Op maandag 14 mei 2012 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
5.1 of zo? Oud iig
Even opgezocht, 2.1 mid 2007
De 1.1 heb ik niet geprobeerd, dat zal helemaal janken zijn.
Kun je niet 2 dropbox accounts aanmaken en linken met je mac?quote:
Allemaal best leuk en aardig dat iedereen z'n Dropboxspace verhoogd, maar als je em niet vult heb je ook niks aan zoveel ruimte...quote:
Dat je het hebt is handig. Ik heb klasgenoten die constant spul moeten verwijderen omdat hun DB vol is. Dat hoef ik niet, en ik hoef er de eerst komende tijd ook niet om te denken.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Allemaal best leuk en aardig dat iedereen z'n Dropboxspace verhoogd, maar als je em niet vult heb je ook niks aan zoveel ruimte...
[ afbeelding ]
Tot nu toe gebruikte ik het niet omdat het slechts 2GB (ofzo) was... En voor die 4 euro?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Allemaal best leuk en aardig dat iedereen z'n Dropboxspace verhoogd, maar als je em niet vult heb je ook niks aan zoveel ruimte...
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe je aan de 20GB bent gekomen. Ook door referrals?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:03 schreef boem-dikkie het volgende:
En als ik al 20.4GB heb? Kan ik dan ook nog 18G extra krijgen?
Ik had een tijdje geleden dat Adwords gedraaid en binnen een uur ook die 18GB erbij. Had toevallig nog zo'n ¤50,- GoogleAdwords voucher liggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tot nu toe gebruikte ik het niet omdat het slechts 2GB (ofzo) was... En voor die 4 euro?
Ja door referrals.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je aan de 20GB bent gekomen. Ook door referrals?
Daar komt het volgens mij wel ruwweg op neer ja..quote:Op maandag 14 mei 2012 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Die gast vraagt 5$ en vult vervolgens je referral link in bij zijn Adwords account?
Wat een held.
Lol. Dat heeft 'ie goed voor elkaar. Iedereen kan dat zelf gratis doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar komt het volgens mij wel ruwweg op neer ja..
Klopt. Ik heb er één document op staanquote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet als je lui bent.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lol. Dat heeft 'ie goed voor elkaar. Iedereen kan dat zelf gratis doen.
32 accounts aanmaken? Mja, moet wel lukken op zich.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lol. Dat heeft 'ie goed voor elkaar. Iedereen kan dat zelf gratis doen.
Als je je 'nieuw' aanmeldt bij Google Adwords krijg je 50 euro gratis tegoed. Dan pleur met wat goede trefwoorden je referral link in een Adwords Campagne en binnen een uur heb je extra ruimte.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:14 schreef TwyLight het volgende:
Dropbox is beveiligd tegen meerdere referrals op één computer dus wat ik destijds heb gedaan is een stuk of 20 nep email adressen gemaakt via zo'n service, en toen via Virtual Machine elke keer een nieuwe versie van Windows XP geinstalleerd en die referral geactiveerdkoste me even een uurtje maar dan heb je ook wat
Zelfs als je lui bent..quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je je 'nieuw' aanmeldt bij Google Adwords krijg je 50 euro gratis tegoed. Dan pleur met wat goede trefwoorden je referral link in een Adwords Campagne en binnen een uur heb je extra ruimte.
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
32 accounts aanmaken? Mja, moet wel lukken op zich.
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je je 'nieuw' aanmeldt bij Google Adwords krijg je 50 euro gratis tegoed. Dan pleur met wat goede trefwoorden je referral link in een Adwords Campagne en binnen een uur heb je extra ruimte.
Yeah right, het is allemaal zwakstroom intern hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mijn iPad als ik deze op mijn luidsprekerdock heb staan, beetje stroomlekkage waarschijnlijk.
Wat kan het wel zijn dan? Ben er wel benieuwd na.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Yeah right, het is allemaal zwakstroom intern hoor.
http://mplayerx.org/ fuck quicktime, alleen voor Finder Previews zal je dan losse codecs moeten installerenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef Kremers het volgende:
Perian is niet meerWat is een goed alternatief?
Van de zomerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Het wordt tijd voor nieuwe macbooks. Met name de 13" kan echt niet meer mee qua schermresolutie.
Ik neem ze nog maar even voor waar aan, kan ik tenminste lekker teleurgesteld worden straksquote:
Haha klopt!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Klopt het dat er een soort van spanning op je MBP staat wanneer je hem aan netstroom hebt?
Voel het als hij gewoon dichtgeklapt is, als je dan over de bovenkant veegt zonder netstroom voelt het gewoon 'soepel', met netstroom voelt het net alsof er een structuur oid op zit.
Sorry, kan het niet beter verwoorden.
Kan wel kloppen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:05 schreef no1uknow het volgende:
Dan is je stopcontact niet geaard, heb ik ook een tijdje gehad met m'n imac, totdat ik de stekker in een geaard stopcontact heb gestopt.
Niet als je daar de duckhead van de ipadlader of iphone/UK op zet. Dan heb ik het ook namelijk. Is inderdaad een aarding probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef no1uknow het volgende:
Ook niet de stekker van de verlengkabel?
[ afbeelding ]
Die wel, maar die gebruik ik zeldenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:45 schreef no1uknow het volgende:
Ook niet de stekker van de verlengkabel?
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, die hoort niet bij een macbook lader omdat je zo geen aarding hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:25 schreef Wootism het volgende:
[..]
Die wel, maar die gebruik ik zelden
Heb er zo'n duckhead opzitten
[ afbeelding ]
Hoort niet? Ze geven hem er zelf bij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die hoort niet bij een macbook lader omdat je zo geen aarding hebt
Yupquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoort niet? Ze geven hem er zelf bij.
Volgens mij wordt begin juni de nieuwe lijn 'bekend' gemaakt.quote:
Helaas is de kans groot dat áls ze naar "Retina-displays" gaan, ze naar 2 * (1280x800) = 2560x1600 gaan, en niet naar 2 * (1440x900) = 2880x1800. Wel scherper, niet meer werkruimte dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Het wordt tijd voor nieuwe macbooks. Met name de 13" kan echt niet meer mee qua schermresolutie.
Foto van dat blokjespatroon?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn MBP. Eens in de twee uur loopt 'ie vast, kan ik alleen nog de cursor bewegen, nergens op klikken en verschijnt er een willekeurig patroon van blokjes of strepen in beeld. Muziek draait gewoon door. De enige manier om 'm weer aan te praat te krijgen is door de power button ingedrukt te houden en dan kan ik er weer een paar uur tegenaan. Iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Ik heb het even proberen na te tekenen, zoiets (maar het is dus compleet willekeurig wat betreft structuur en positie):quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef Wootism het volgende:
[..]
Foto van dat blokjespatroon?
En anders moet je na je restart even je Diagnostic Reports bekijken.
~/ Library / Logs / DiagnosticReports
~/ Library / Logs / Crashreporter
Videokaart defect. Even Apple bellen. Welk model is het?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn MBP. Eens in de twee uur loopt 'ie vast, kan ik alleen nog de cursor bewegen, nergens op klikken en verschijnt er een willekeurig patroon van blokjes of strepen in beeld. Muziek draait gewoon door. De enige manier om 'm weer aan te praat te krijgen is door de power button ingedrukt te houden en dan kan ik er weer een paar uur tegenaan. Iemand die weet waar dit aan kan liggen?
15-inch, Mid 2010quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:21 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Videokaart defect. Even Apple bellen. Welk model is het?
Apple bellen. Als je hem in de Apple online store gekocht hebt en ze zeuren dat je geen Applecare hebt en je garantie verlopen is, zeggen dat je je op het consumentenrecht wilt beroepen zoals dat op de website staat: http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/quote:
Dit inderdaad. Dat met die opties schiet voor geen meter op als je een beetje wil doortypen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Of met de option toets en dan het accent. (alt toets)
u is voor ü, e voor é, ` voor è, i voor î etc, even uitproberen dus.
ü ë ä ï
Iddquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dat met die opties schiet voor geen meter op als je een beetje wil doortypen.
Had ik in het begin ook last van, heb toen het "U.S. International" - toetsenbord gedownload.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:49 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb mijn eerste mac (Macbook Pro) nu 2 weken. Wat een fijn ding!
Alleen nog wat last met de leestekens.
Samsung Kies (het sync programma van Samsung) is er ook voor Mac. Volgens mij hebben ze hem laatst zelfs uitgebreid want toen ik de S1 had kon je er amper wat mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:26 schreef Borizzz het volgende:
Mooi zo dit werktScheelt weer, dank u dank u.
Had nog iets.. binnenkort haal ik nieuwe smartphone; iPhone 4s combineert het gemakkelijkst met een mac uiteraard. Maar ik overweeg ook galaxy s3 of s2. Is die compatibel met macbook m.b.t. overzetten foto's, gemaakte filmpjes en muziek?
Google even naar Samsung Kies for Mac en je zult hem vinden.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:38 schreef Borizzz het volgende:
En waar vind ik dat programma? Op macupdate kan ik 'm niet vinden.
Ik was te vlug met reagerenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:40 schreef Viezze het volgende:
[..]
Google even naar Samsung Kies for Mac en je zult hem vinden.
Dat kan ik bevestigenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:42 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik was te vlug met reagerenIdd gewoon op de samsung site.
Maar ik lees ook dat het prog. in het begin niet echt prettig werkte.
Ja klopt zeker. Ik ben van een iPhone 3G naar een Galaxy S gegaan, dat doe ik nooit meer. Ik vrees dat ik de rest van mijn leven verboden ben aan een iPhone, zodoende heb ik nu ook weer een 4. Die ik veel te goedkoop heb gekocht, anders had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:47 schreef Borizzz het volgende:
Ja iPhone 4s is mijn tweede optie; maar die zijn nogal duur in combinatie met een abbo.
Deze ~ bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel leuk en aardig dat US international toetsenbord maar hoe doe ik nu zo'n kringeltje die ik eerst via linkershift - en die toets daarnaast deed?
Ah nice. Kan ik weerquote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Deze ~ bedoel je?
Op dezelfde manier gevolgd door een spatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |