Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef Borizzz het volgende:
Zodirect maar eens mijn nieuwe macbook voor het eerst opstarten
Open your mind in dat geval! Laat je Mac jou de Mac laten gebruiken. Zo. Evangelische troep, maar het is wel zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef Borizzz het volgende:
[..]
MerciHet is meteen ook mijn allereerst mac, dus ben benieuwd
Zo zijn we sneller bij de 1000.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:10 schreef Borizzz het volgende:
En volgens mij zijn jullie trouwens #429 vergeten; of gaan jullie enkel voor even getallen
Klopt. Ik vraag me af wanneer ze dat eens gaan supporten.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:53 schreef TwyLight het volgende:
Wat trouwens wel irritant was, ik moest eerst Snow Leopard van dvd installeren en daarna Lion er nog overheen
Lezen en van schijf naar mac kopieren kan wel. Formatteren weet ik zo niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Borizzz het volgende:
Dat met die NTFS externe schijf; dat probleem heb ik nu dus ook. Ik wil enkel de bestanden naar mijn macbook overzetten, en daarna de harde schijf opnieuw formatteren. Kan dit?
Je kunt alleen FAT32 en HFS+ formatteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Borizzz het volgende:
Dat met die NTFS externe schijf; dat probleem heb ik nu dus ook. Ik wil enkel de bestanden naar mijn macbook overzetten, en daarna de harde schijf opnieuw formatteren. Kan dit?
disk utilityquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:05 schreef Borizzz het volgende:
Het gaat mij er (uiteraard) met name om dat ik de bestande kan lezen en overzetten naar de mac. Daarna maak ik m leeg en formatteer 'm naar FAT 32/HSF+. Met welk mac-programma doe je dat eigenlijk?
Dat vind ik best een goede oplossing, hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:51 schreef LompeHork het volgende:
Nope, alleen met MacFuse in combinatie met NTFS-3G
Daar zijn de meningen dan over verdeeld;quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ligt er heel erg aan wat je wil spelen.. ik heb een rc heli simulator en dat werkt best aardig.. maar veel meer bijzonders hoef je niet te proberen denk ik
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:29 schreef Litpho het volgende:
Parallels. Draait probleemloos LotRO in een window.
paragon ntfs werkt prima.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:51 schreef LompeHork het volgende:
Nope, alleen met MacFuse in combinatie met NTFS-3G
Ik word een beetje bang van het feit dat de prijzen op de website van Paragon in Comic Sans MS zijn geschreven.quote:
Ik had ook een partitie aan kunnen maken en de dmg daar op terug kunnen zetten, of een dvd branden maar in het eerste had ik geen zin in en dvd's had ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Ik vraag me af wanneer ze dat eens gaan supporten.
[..]dat is ergens ook verre van ideaal.
Als ik in de afgelopen 4 jaar 2 keer mijn CD drive gebruikt heb is het veel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:22 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb een Pro gekocht omdat die uit te breiden is. Air is zeker mooier, maar voor mijn doeleinden niet de goede keuze.
De Pro heeft nu nog een cd-ingang, want ik toch nog wel handig vind. Men zegt dat de opvolger van dit niet meer heeft.
Oké oké, zo danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef TwyLight het volgende:
En haal A.U.B. eindelijk eens de Tim Cook die lacht als een boer met kiespijn uit de OP
Paragon werkt prima, jammer wel dat er opeens voor betaald moet worden (voor SL was dit nog gratis via macfuse). Overigens in dollars afrekenen dan valt het wat iets gunstiger uit qua omrekening naar euro.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van het feit dat de prijzen op de website van Paragon in Comic Sans MS zijn geschreven.
Maar als het werkt maar eens proberen, heel irritant namelijk dit.
Jailbreaken en Plex erop!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef Dimens het volgende:
Vandaag even de Apple TV van het werk geleend, leuk dingetje hoor.
Ik vraag mij alleen af hoe ik de subtitle files erbij moet afspelen, aangezien ik dat toch echt niet kan missen.
Hoe doen jullie dit?
Nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jailbreaken en Plex erop!![]()
Of kan dat nog steeds niet bij die laatste versie?
Welke apps zijn dit dan; En werken ze ook zonder appleTV, dus enkel op de mac?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Wootism het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er best veel apps waarbij je de subs kan inplementeren op het beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |