quote:Op vrijdag 4 mei 2012 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, maar eens slaapies doenkut fok! kut discipline, elke dag zeg ik ja vandaag beetje op tijd naar bed
Ja, maar eens slaapies doenkut fok! kut discipline, elke dag zeg ik ja vandaag beetje op tijd naar bed
Ja. Lekker zwijgen met zijn allenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond rond 8 uur allemaal 2 minuten de bakkes dicht?
Heerlijk toch zou eigenlijk een dagelijkse verplichting moeten worden.,quote:
Doen we toch allemaal in bed 'snachts?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk toch zou eigenlijk een dagelijkse verplichting moeten worden.,
Denk dat de meesten nog een zaadcel waren. Was toch sowieso meer iets voor gezinnetjes en mensen die verder nooit gaan dit? Kan me niet voorstellen dat je op zo'n troosteloos bedrijventerrein gaat staan als je de vorige dag en nacht al feest hebt gevierd.quote:
Je kunt het ook gewoon allebei doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat de meesten nog een zaadcel waren. Was toch sowieso meer iets voor gezinnetjes en mensen die verder nooit gaan dit? Kan me niet voorstellen dat je op zo'n troosteloos bedrijventerrein gaat staan als je de vorige dag en nacht al feest hebt gevierd.
Mwah, feestje zal wel tot 's morgensvroeg in de binnenstad zijn doorgegaan. Kan me voorstellen dat dat fanatiekere deel afhaakt voor zo´n troosteloze bedoening tussen wat kantorenpanden in.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Vertonghen is echt een mongooltje trouwens., Zelfs voor een belg is hij nog extra dom.,
Ook dat maar dom is hij zeker nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Gelukkig gaat het om je voetbalskills, en daarin is hij de beste!
Ook dat niet maar die discussie ga ik nu niet aan nog meer te doen vandaag.,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Gelukkig gaat het om je voetbalskills, en daarin is hij de beste!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook dat niet maar die discussie ga ik nu niet aan nog meer te doen vandaag.,
Maar zo als hij gister die schaal weer op zijn teen liet flikkerenman man respectloze hond is het.
Die pleurt ons tussen de containersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef Muto het volgende:
En omdat die huldiging zo goed is verlopen, voortaan daar huldigen. En dan belt die burgemeester Aboutaleb op en die voert dan ook zoiets in in Rotterdam.
Omdat ie een keer wat over jouw club gezegd/gezongen heeft?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook dat niet maar die discussie ga ik nu niet aan nog meer te doen vandaag.,
Maar zo als hij gister die schaal weer op zijn teen liet flikkerenman man respectloze hond is het.
Dat zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat ie een keer wat over jouw club gezegd/gezongen heeft?
Ook daarom is het een teringlijer inderdaad., maar hij is niet de enige belg die zich in Nederland raar gedraagd., Swerts is ook een debiel en over Mertens maar te zwijgen., rare trend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat ie een keer wat over jouw club gezegd/gezongen heeft?
Belgen sowieso. Raar volk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook daarom is het een teringlijer inderdaad., maar hij is niet de enige belg die zich in Nederland raar gedraagd., Swerts is ook een debiel en over Mertens maar te zwijgen., rare trend.
Kom er vaak genoeg., in Belgie zelf valt het wel mee., ja mijn schoonmoeder is ook raar maar verder.,quote:
Stijntjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet ook gelijk aan deze denken
[ afbeelding ]
Moet je toch beter lezen waar speelt Swerts ook al weer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Iedereen is raar en apart, alleen Feyenoord spelers niet.
In dit geval heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet ook gelijk aan deze denken
[ afbeelding ]
Leer eens lezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Iedereen is raar en apart, alleen Feyenoord spelers niet.
arrogant, irritant gedrag .. lijkt een beetje op Vertonghenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Die hattricks waren vieees vriend.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gozer heeft wel een lekker mokkeltje
Nee., maar dat je het verschil niet ziet zegt meer over jou.,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
arrogant, irritant gedrag .. lijkt een beetje op Vertonghen
Jawel, maar omdat je weer eens een feyenoord-bril draagt zie jij zulke dingen niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee., maar dat je het verschil niet ziet zegt meer over jou.,
Is gewoon vergelijkbaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee., maar dat je het verschil niet ziet zegt meer over jou.,
Ik zie nog meer gelijkenissenquote:PSV maakte dit seizoen al 133 doelpunten. Van alle clubs in de grootste Europese competities lieten alleen Barcelona en Real Madrid meer doelpunten aantekenen dan de huidige nummer drie in de Eredivisie, zo berekende Voetbal International. PSV speelt zondag nog tegen Excelsior.
Barcelona staat na zestig officiële wedstrijden op liefst 181 doelpunten. Real Madrid is met 168 treffers in 56 officiële duels een goede tweede. Na PSV komen onder meer Manchester City (120), FC Twente (118), Manchester United (117), Schalke 04 (116), Bayern München (114) en Ajax (108).
PSV verdeelde haar doelpuntenproductie als volgt: 84 doelpunten in de Eredivisie, 22 treffers in de gewonnen KNVB-beker en 27 treffers in het toernooi om de Europa League. De Eindhovenaren speelden in totaal 51 duels. Alleen in 1987/88 lag het totaal aantal doelpunten van PSV nóg hoger: 144 in 49 officiële duels.
Heeft Guidetti ooit provocerend gedaan tegen over andere clubs?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat je weer eens een feyenoord-bril draagt zie jij zulke dingen niet.
Jij zou Vertonghen ook heel graag bij Feyenoord zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft Guidetti ooit provocerend gedaan tegen over andere clubs?
zoek jij maar een fragment op dan., Ik snap best dat mensen hem in het veld irritant vinden.,
maar Guidetti is irritant zo als van Bommel dat vroeger was., je haat hem omdat hij niet bij jou club speelt maar wat zou je hem er graag bij hebben., Dries Mertens en Vertongen zeggen gewoon neerbuigende dingen over andere clubs., heeft Guidetti nooit gedaan.
Nee hoor wij hebben betere spelers daar lopen.., maar wanneer heeft Guidetti nou lelijke dingen over andere clubs in interviews gezegd dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zou Vertonghen ook heel graag bij Feyenoord zien.maar nee hoor, dit mag je natuurlijk niet zeggen
Daarom laat ik een discussie met jou maar zitten, te lastig voor jou om je bril af te doen en een normale discussie aan te gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee hoor wij hebben betere spelers daar lopen.., maar wanneer heeft Guidetti nou lelijke dingen over andere clubs in interviews gezegd dan?
Betekent dus dat het nieuwe seizoen 11 Augustus van start gaat.quote:Ajax heeft zich door het binnenhalen van het landskampioenschap ook geplaatst voor het duel om de Johan Cruijff Schaal. Traditioneel openen de landskampioen en de bekerwinnaar het seizoen met het duel om de Super Cup.
Het duel PSV-Ajax zal op zondag 5 augustus gespeeld worden in de Arena. PSV is als bekerwinnaar de thuisspelende ploeg in de Arena. Een aantal jaar geleden is dat gewijzigd omdat de bekerwinnaar altijd als bekerwinnaar uitkomt in het duel om de JC Schaal. Bij de winst van de dubbel vervangt de nummer twee van de competitie namelijk de landskampioen in het duel om de Johan Cruijff Schaal.
10 augustus dan toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Betekent dus dat het nieuwe seizoen 11 Augustus van start gaat.
Valt mee hoor., zou graag Schaken en Cabral ruilen tegen de buiten spelers van Twente of Heerenveen.,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom laat ik een discussie met jou maar zitten, te lastig voor jou om je bril af te doen en een normale discussie aan te gaan.
Guidetti zou ik heel graag willen, past goed bij Ajax met zijn kutgedrag + arrogantie.
wtf, hoe?quote:
Ik zou Ebecilio ook graag willen ruilen met Messi.. en nu?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valt mee hoor., zou graag Schaken en Cabral ruilen tegen de buiten spelers van Twente of Heerenveen.,
ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat het de spelers ongeacht organisatie goed zal doen. deze gaat ff niet om de supporters.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, feestje zal wel tot 's morgensvroeg in de binnenstad zijn doorgegaan. Kan me voorstellen dat dat fanatiekere deel afhaakt voor zo´n troosteloze bedoening tussen wat kantorenpanden in.
Zijn er weer voetbalplaatjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou Ebecilio ook graag willen ruilen met Messi.. en nu?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat je weer eens een feyenoord-bril draagt zie jij zulke dingen niet.
Je overdrijft, die feyenoord bril verwijten zijn onzin.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom laat ik een discussie met jou maar zitten, te lastig voor jou om je bril af te doen en een normale discussie aan te gaan.
Guidetti zou ik heel graag willen, past goed bij Ajax met zijn kutgedrag + arrogantie.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:58 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Je overdrijft, die feyenoord bril verwijten zijn onzin.
Dit is gewoon een normaal meningsverschil die je ook onder eigen supporters ziet.
Alleen omdat iemand voor een andere club is wil niet meteen zeggen dat die een gekleurde bril op heeft.
Iedereen zou Vertonghen heel graag willen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:58 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Je overdrijft, die feyenoord bril verwijten zijn onzin.
Dit is gewoon een normaal meningsverschil die je ook onder eigen supporters ziet.
Alleen omdat iemand voor een andere club is wil niet meteen zeggen dat die een gekleurde bril op heeft.
Oh ja klopt, alleen panini heeft internationale plaatjes...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
heb je ook Messi dan?Als dat zo is ga ik het sparen.
Ik had hem graag bij PSV gehad ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen zou Vertonghen heel graag willen.
Zeker omdat hij altijd zo gemotiveerd isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op basis van zijn voetbalkwaliteiten zeker, op basis van zijn persoonlijkheid zou het PBC met een dwingend TBS-advies komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is altijd speculerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met Vertonghen had je niet 10-0 verloren.Was het maar 5-0 geworden denk ik.
iemand die mijn club beschimpt kan de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nerd beweert dat Vlaar beter is dan Vertonghenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Cara het volgende:
[..]
iemand die mijn club beschimpt kan de tyfus krijgen
stap van die wolk af, nooit
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nerd beweert dat Vlaar beter is dan Vertonghen
twente 5e meest productieve en dan niet eens europees voetbal halenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
3e, dat is nice.
Maar toch valt er niks te vieren.
Doel op Mikey.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?![]()
Ik zeg dat ik die bosmongool nooit bij mijn club zou willen zien, los van zijn kwaliteiten.
quote:
Rot eens op manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
Dan nog doen ze niet zoveel voor elkaar onder.
Jij hebt hem de laatste 15 wedstrijden zeker alleen in samenvattingen zien voetballen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rot eens op man![]()
Vlaar is een niveautje Marcelo van PSV![]()
Ja man, hij haalt het niveau die Vertonghen had toen hij uit vorm was.. Vertonghen steekt er met kop en schouders bovenuit.Die gast is ongelofelijk goed, veel beter dan Vermealen die nu gewoon meedraait met Arsenal. Ik zie Vlaar niet bij Arsenal voetballen, en dat heb ik wel met Vertonghen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Jij hebt hem de laatste 15 wedstrijden zeker alleen in samenvattingen zien voetballen?
Het niveau dat hij op dit moment haalt is ontzettend hoog. Passes vanaf 60 meter komen allemaal aan, op geen fout te betrappen en stuurt het hele elftal. De Vrij is in potentie misschien beter maar op dit moment heb ik totaal geen behoefte Vlaar om te ruilen voor Vertonghen.
Hij zou idd bij City kunnen, Balotelli heeft nog een leip vriendje nodigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja man, hij haalt het niveau die Vertonghen had toen hij uit vorm was.. Vertonghen steekt er met kop en schouders bovenuit.Die gast is ongelofelijk goed, veel beter dan Vermealen die nu gewoon meedraait met Arsenal. Ik zie Vlaar niet bij Arsenal voetballen, en dat heb ik wel met Vertonghen.
Vlaar begon geweldig, maar na zijn blessure is hij niet veel beter geworden.
Pizzaboy?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi. Vanavond lekker de bijnaam van Verhoeven eten
Guidetti gaat al terug hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij zou idd bij City kunnen, Balotelli heeft nog een leip vriendje nodig
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
En niet zo haten op Marcelo, die jongen speelt ook al weken goedis aan het groeien.
idd, mag vertonghen dit keer met guidetti's wave mee doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Guidetti gaat al terug heMaar met z'n 3en zou het nog leuker zijn.
dat heb ik al meerdere keren dit jaar gehoordquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
En niet zo haten op Marcelo, die jongen speelt ook al weken goedis aan het groeien.
En dan samen: Het zijn maar kuuuuutkakkerlakken, kuuuuuutkakkerlakken. roepenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:41 schreef Cara het volgende:
[..]
idd, mag vertonghen dit keer met guidetti's wave mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |