quote:Op vrijdag 4 mei 2012 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, maar eens slaapies doenkut fok! kut discipline, elke dag zeg ik ja vandaag beetje op tijd naar bed
Ja, maar eens slaapies doenkut fok! kut discipline, elke dag zeg ik ja vandaag beetje op tijd naar bed
Ja. Lekker zwijgen met zijn allenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond rond 8 uur allemaal 2 minuten de bakkes dicht?
Heerlijk toch zou eigenlijk een dagelijkse verplichting moeten worden.,quote:
Doen we toch allemaal in bed 'snachts?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk toch zou eigenlijk een dagelijkse verplichting moeten worden.,
Denk dat de meesten nog een zaadcel waren. Was toch sowieso meer iets voor gezinnetjes en mensen die verder nooit gaan dit? Kan me niet voorstellen dat je op zo'n troosteloos bedrijventerrein gaat staan als je de vorige dag en nacht al feest hebt gevierd.quote:
Je kunt het ook gewoon allebei doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat de meesten nog een zaadcel waren. Was toch sowieso meer iets voor gezinnetjes en mensen die verder nooit gaan dit? Kan me niet voorstellen dat je op zo'n troosteloos bedrijventerrein gaat staan als je de vorige dag en nacht al feest hebt gevierd.
Mwah, feestje zal wel tot 's morgensvroeg in de binnenstad zijn doorgegaan. Kan me voorstellen dat dat fanatiekere deel afhaakt voor zo´n troosteloze bedoening tussen wat kantorenpanden in.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Vertonghen is echt een mongooltje trouwens., Zelfs voor een belg is hij nog extra dom.,
Ook dat maar dom is hij zeker nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Gelukkig gaat het om je voetbalskills, en daarin is hij de beste!
Ook dat niet maar die discussie ga ik nu niet aan nog meer te doen vandaag.,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Gelukkig gaat het om je voetbalskills, en daarin is hij de beste!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook dat niet maar die discussie ga ik nu niet aan nog meer te doen vandaag.,
Maar zo als hij gister die schaal weer op zijn teen liet flikkerenman man respectloze hond is het.
Die pleurt ons tussen de containersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef Muto het volgende:
En omdat die huldiging zo goed is verlopen, voortaan daar huldigen. En dan belt die burgemeester Aboutaleb op en die voert dan ook zoiets in in Rotterdam.
Omdat ie een keer wat over jouw club gezegd/gezongen heeft?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook dat niet maar die discussie ga ik nu niet aan nog meer te doen vandaag.,
Maar zo als hij gister die schaal weer op zijn teen liet flikkerenman man respectloze hond is het.
Dat zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat ie een keer wat over jouw club gezegd/gezongen heeft?
Ook daarom is het een teringlijer inderdaad., maar hij is niet de enige belg die zich in Nederland raar gedraagd., Swerts is ook een debiel en over Mertens maar te zwijgen., rare trend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat ie een keer wat over jouw club gezegd/gezongen heeft?
Belgen sowieso. Raar volk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook daarom is het een teringlijer inderdaad., maar hij is niet de enige belg die zich in Nederland raar gedraagd., Swerts is ook een debiel en over Mertens maar te zwijgen., rare trend.
Kom er vaak genoeg., in Belgie zelf valt het wel mee., ja mijn schoonmoeder is ook raar maar verder.,quote:
Stijntjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet ook gelijk aan deze denken
[ afbeelding ]
Moet je toch beter lezen waar speelt Swerts ook al weer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Iedereen is raar en apart, alleen Feyenoord spelers niet.
In dit geval heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet ook gelijk aan deze denken
[ afbeelding ]
Leer eens lezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Iedereen is raar en apart, alleen Feyenoord spelers niet.
arrogant, irritant gedrag .. lijkt een beetje op Vertonghenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Die hattricks waren vieees vriend.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gozer heeft wel een lekker mokkeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |