Diablo III, Risen 2, ARMA3..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef DeRakker. het volgende:
Holy shit dat is echt gaaf![]()
Gruwelijk spel was dat...
Wordt geweldig game jaar zo te zien... simcity, company of heroes, GTA.....
Heb het zojuist weer geïnstalleerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:56 schreef Yi-Long het volgende:
De eerste game helaas nog nooit gespeeld, al heb ik al vaak op het punt gestaan om het te installeren. Wellicht toch binnenkort maar eens doen.
Echt een geweldige game , zou je echt een keer moeten spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:56 schreef Yi-Long het volgende:
De eerste game helaas nog nooit gespeeld, al heb ik al vaak op het punt gestaan om het te installeren. Wellicht toch binnenkort maar eens doen.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/1529/
CoH 1, complete pack voor 5 euro.
Gewoon micromanage is niks moeilijks aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef Krekkelens het volgende:
Bericht op de frontpage COH2 krijgt een Cold Tech systeem. Soldaten vriezen dood als je ze niet warm houdt.
Persoonlijk lijkt me dat lastig, moet je ook elke keer poppetjes in de gaten houden die niet direct in gevecht zijn...
[ afbeelding ]
Wat een stomme trailerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:43 schreef Krekkelens het volgende:
Spel krijgt blijkbaar de ondertitel: Forgotten sacrifice
Company of Heroes 2 komt eind juniquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:29 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Oke, de intro is nog niet wat het moet zijn. Maar ik beloof jullie dat ik er wat moois van ga maken zodra ik een pc tot mijn beschikking heb.
25 juni komt ie dan uit, de nieuwe company of heroesdeel hier je uitzinnige vreugde alvast en begin met aftellen.
I know, was ook niet zozeer een reactie op jouw post, maar even een link naar het nieuwsartikelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:27 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
25 juni duskon dit topic niet vinden. (Tevens tvp)
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef Duuc-nl het volgende:
Hier dan verder
Ben nu bezig met de open beta
Lastig. Het is natuurlijk nog maar een beta. Bij mij knippert er van alles maar is het verder wel speelbaar. Wat voor systeem heb je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Het spel doet het echt ongelooflijk langzaam bij mij, terwijl mijn pc hem zou moeten kunnen trekken met de huidige instellingen. Zelfs wanneer ik alles op het laagst mogelijke zet.
Ik heb hetzelfde, geregeld deel 1 (skirmish) gespeeld. Maar het lukt me nu al 3 potjes lang niet om van een easy tegenstander te winnenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef DeeCruise het volgende:
Loopt hier prima, maar zojuist ingemaakt door een easy AI, buhbye ego... Was nog uit aan het zoeken wat de build tree was toen mijn complete infanterie divisie vernietigd werd door 2 armored flamethrowers en artillery..
Damn...
Online -> Private -> Rechterkant AI toevoegen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
Huh, ik kan niet vinden hoe ik tegen een computer kan. Ik zie alleen online en dan opties en dat soort dingen?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:25 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Online -> Private -> Rechterkant AI toevoegen.
Ben gelukkig dus niet de enigequote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, geregeld deel 1 (skirmish) gespeeld. Maar het lukt me nu al 3 potjes lang niet om van een easy tegenstander te winnen
Die CPU is wel sterk zeg, nog geen potje op easy gewonnen.quote:
Dat vind ik wel meevallen. Nog geen potje verloren. Als je CoH (1) gespeeld hebt moet je hier ook wel uitkomen.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:52 schreef Polacco het volgende:
[..]
Die CPU is wel sterk zeg, nog geen potje op easy gewonnen.
Het gaat over de beta van 2 neem ik aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jullie hebben het over 1? 2 komt eind v/d maand uit toch?
Die is bij mij niet meer speelbaar hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Het gaat over de beta van 2 neem ik aan.
SimCity is voor een veel breder doelgroep en de serie is jaren voor CoH al begonnen, dus zo bijzonder is dat niet. Maar eens met mensen die zeggen dat AI retedom is voor skirmishes, maar daar zal de MP geen last van hebben. Campaign is wel jammer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Bijzonder dat het Simcity 5 topic zo kort voor de release al op deel 40bwas ofzo, en dat we hier nog geen 60 reacties hebben![]()
Ik doe vanavond nog een poging in ieder geval.
Heb je het op Steam? Daar heb je de optie om een andere versie van CoH te downloaden die wel online werktquote:Op maandag 17 juni 2013 17:44 schreef DeeCruise het volgende:
Eigenlijk iets waar ik nu pas bij stil sta, hebben jullie ook het probleem (sinds een paar weken) dat jullie niet meer online komen met CoH1? Ik vermoed dat het te maken heeft met relic's failissement, maar vraag me af of meer mensen dat probleem hebben...
Helaas niet.. Heb net even gezocht en zie meerdere mensen met dit probleem, maar het zou moeten werken. Mijn gegevens zijn ongewijzigd (username en password) en gewoon ingevuld, maar zodra ik op login klik krijg ik de melding dat ik mijn disc erin moet doen (wat alleen voor offline modus nodig is) en kom ik terug in het hoofdmenu..quote:Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je het op Steam? Daar heb je de optie om een andere versie van CoH te downloaden die wel online werkt
quote:As well as the single player content and multiplayer skins, pre-purchase users will receive two new multiplayer commanders to customize each army. The German army will receive the Joint Operations Doctrine, specializing in precise artillery strikes and the Offensive Spearhead Doctrine for players who want to use heavy armor and airstrikes to crush their opponent.
The Soviets will unlock the devastating Anti-Infantry Tactics, enabling units like flamethrower tanks and the Conscript Support Tactics which allows for rapid reinforcement in the heat of battle.
Ik heb een paar van die dingen gekregen bij mijn pre-order je hebt er niks aan verder. Die extra generaals hebben ook geen andere mogelijkheden, gewoon bestaande van andere generaals maar dan anders ingedeeld.quote:
crasht de game niet bij jou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
De multiplayer is zo fokking verslavend ben al level 50
Oké, want na elke game die ik afmaak of die performance test als het tijd is om de stats te zien crasht hij naar desktopquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef Mani89 het volgende:
In de beta wel eens, nu eigenlijk niet meer. Ik sluit ook zoveel mogelijk applicaties af voordat ik de game start.
Is dit serieus, fucking 2 euro voor één skin wat vroeger gratis in de game werd toegevoegd. gvd wat ergquote:
Als het goed is kan je je hardcopy CoH nu ook op steam toevoegen, probeer nu dus al je gamekeys in te voeren (eerst origineel, dan de expansions).quote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Helaas niet.. Heb net even gezocht en zie meerdere mensen met dit probleem, maar het zou moeten werken. Mijn gegevens zijn ongewijzigd (username en password) en gewoon ingevuld, maar zodra ik op login klik krijg ik de melding dat ik mijn disc erin moet doen (wat alleen voor offline modus nodig is) en kom ik terug in het hoofdmenu..
Nog niet, maar dat komt wel denk ikquote:Op zondag 9 juni 2013 11:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Zijn er al veel mensen die hier ook online spelen? Best goed in elkaar niet waar?
45 fps is toch netjes?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:58 schreef DeeCruise het volgende:
Zo, game geinstalleerd, getest, geschrokken, getweaked, gelezen en klaar ermee.. De game is waardeloos geoptimaliseerd voor Nvidia kaarten, waarbij enorm slechte fps gehaald worden. Ook behoorlijk veel over te vinden online waarbij zelfs mensen met een titan een diep triest gemiddelde halen van om en nabij de 45 fps:
http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1960306&mpage=1&print=true
http://community.companyo(...)X-Titan-Superclocked
Ikzelf zit dan ook op een gemiddelde van 45 fps wat compleet belachelijk is, ik wacht wel een tijdje af om te kijken of er een oplossing komt..
Hangt ervanaf waar je het mee vergelijkt. Ik draai op een gtx690, en dan is 45 frames veel te laag. Het feit dat mensen hetzelfde aantal frames halen met een titan geeft dan ook aan dat er iets niet klopt in de optimalisatie van de game. Het grappige is dat Relic beweert dat de game wel degelijk geoptimaliseerd is voor SLI, waar Nvidia zegt dat dit absoluut niet het geval is omdat er iets niet klopt met de gamecode, en er gewacht wordt totdat relic (of sega) dit aanpast voordat er nieuwe drivers komen..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
45 fps is toch netjes?
mijn average is 26
Op guru3d kan je de 325.71 driver al vinden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hangt ervanaf waar je het mee vergelijkt. Ik draai op een gtx690, en dan is 45 frames veel te laag. Het feit dat mensen hetzelfde aantal frames halen met een titan geeft dan ook aan dat er iets niet klopt in de optimalisatie van de game. Het grappige is dat Relic beweert dat de game wel degelijk geoptimaliseerd is voor SLI, waar Nvidia zegt dat dit absoluut niet het geval is omdat er iets niet klopt met de gamecode, en er gewacht wordt totdat relic (of sega) dit aanpast voordat er nieuwe drivers komen..
Jammer, had er wel zin in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |