Dus dan maar meteen helemaal niet schilderen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:00 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga toch ook niet de mona lisa na proberen te maken...

zolang mama het nog met alle liefde voor me wilt koken maak ik het niet zelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dus dan maar meteen helemaal niet schilderen?

Zacht gekookte eitjes zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zolang mama het nog met alle liefde voor me wilt koken maak ik het niet zelf.
Maar ik kook wel hoor :p

ik ben geen kaderlid van de lmb opleidingquote:

Mocht je willen!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik ben geen kaderlid van de lmb opleiding

Gewoon niet doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:30 schreef jankaas020 het volgende:
Ik moet nog een fiets wegbrengen en m'n auto ophalen uit het dorp, maar ik heb echt totaal geen zin...

Gaarnequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet ik soms weer een relletje ontketenen in 't Nijmegen topic?

quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet ik soms weer een relletje ontketenen in 't Nijmegen topic?

Idem, en de vlag hangt hier half stok.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef Heatseeker het volgende:
Staan jullie straks gewoon stil of brengen jullie 2 minuten de militaire groet?
Ik mag dan wel NuKuBu zijn, ik breng altijd even 2 minuten de militaire groet.

Nu al?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, en de vlag hangt hier half stok.

Vlaggenprotocol is moeilijk.quote:

Dit toevallig?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Vlaggenprotocol is moeilijk.
Overigens, iemand gelezen over uitslag rechtszaak joden VS gemeente ?

Is pas vanaf 1800 uur.quote:

Ja. Ophef rond gedicht Dodenherdenking 4quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Vlaggenprotocol is moeilijk.
Overigens, iemand gelezen over uitslag rechtszaak joden VS gemeente ?

Ik vind het eigenlijk wel een heel mooi gedicht!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Ophef rond gedicht Dodenherdenking 4

Ik heb helaas geen vlag, omdat ik ook geen vlaggenstokhouder heb. Maar als ik die had ja natuurlijk ging die vandaag dan half stok.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, en de vlag hangt hier half stok.

Dat zeg ik, Gamma!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen vlag, omdat ik ook geen vlaggenstokhouder heb. Maar als ik die had ja natuurlijk ging die vandaag dan half stok.

Laters!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nu richting de vlaggenmast voor het de Bijzondere Vlaggenparade.

Duct tape was het toch?quote:

Dat heb jij Vorig jaar toch bewezen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kuhn je daar een NL vlag mee maken??

Bizar en belachelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit toevallig?
http://www.nu.nl/binnenla(...)-niet-in-vorden.html

Idd, mee eens!! Belachelijk en getouwtrek om wat? De eer van een organisatiequote:

Er is geen eer in een organisatie als datquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, mee eens!! Belachelijk en getouwtrek om wat? De eer van een organisatie

Om heel eerlijk te zijn is dit het toppunt van respectloosheid tot onze cultuur van deze Joodse organisatie. Ik ben niet extreem rechts, maar juist de slachtofferrol welke ze ZICHZELF toedichten maakt op een gegeven moment dat het bijna TERRECHT word dat ze slachtoffer zijn. Nee, ik roep niet op tot haat. Ik begin alleen begrip te krijgen. Nee ik keur geweld tegen bevolkingsgroepen (moslim, jood, indo, whatever) niet goed. Maar laten we eerlijk zijn, de jongens die daar liggen hadden geen stemrecht toen hitler aan de macht kwam en zijn 12 jaar geïndoctrineerd. Op dat moment MOESTEN ze op dreiging met doodstraf in dienst. Ga mij eens uitleggen hoe je in zo'n geval kan spreken van het vrijwillig uitvoeren van bevelen? Of het hebben van een levensovertuiging? Die jongens hebben niet eens een levensovertuiging kunnen vormen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, mee eens!! Belachelijk en getouwtrek om wat? De eer van een organisatie

quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn is dit het toppunt van respectloosheid tot onze cultuur van deze Joodse organisatie. Ik ben niet extreem rechts, maar juist de slachtofferrol welke ze ZICHZELF toedichten maakt op een gegeven moment dat het bijna TERRECHT word dat ze slachtoffer zijn. Nee, ik roep niet op tot haat. Ik begin alleen begrip te krijgen. Nee ik keur geweld tegen bevolkingsgroepen (moslim, jood, indo, whatever) niet goed. Maar laten we eerlijk zijn, de jongens die daar liggen hadden geen stemrecht toen hitler aan de macht kwam en zijn 12 jaar geïndoctrineerd. Op dat moment MOESTEN ze op dreiging met doodstraf in dienst. Ga mij eens uitleggen hoe je in zo'n geval kan spreken van het vrijwillig uitvoeren van bevelen? Of het hebben van een levensovertuiging? Die jongens hebben niet eens een levensovertuiging kunnen vormen.
Als het SS'ers waren... Oké, maar zolang je niet zwart op wit op papier kan stellen dat dit geen dipli's waren, houd dan astjeblieft je bek dicht.

..okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Esses het volgende:
Ik ben niet extreem rechts, maar juist de slachtofferrol welke ze ZICHZELF toedichten maakt op een gegeven moment dat het bijna TERRECHT word dat ze slachtoffer zijn.
Nee, gewoon Heer en LW personeel, kijk maar naar de rangen op de grafsteen.quote:Als het SS'ers waren... Oké, maar zolang je niet zwart op wit op papier kan stellen dat dit geen dipli's waren, houd dan astjeblieft je bek dicht.

DIPLI of niet? Ook als soldaat kon je (zeldzaam) vrijwillig dienen. Indien het niet zwart op wit vast staat dat ze vrijwillig zijn gaan joden knallen uit vol verstand en overtuiging... Dan hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
..ok
[..]
Nee, gewoon Heer en LW personeel, kijk maar naar de rangen op de grafsteen.

Ik meen dat ze alle tien zijn omgekomen in 1945, lijken mij dus gewone dienstplichtigen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Esses het volgende:
DIPLI of niet? Ook als soldaat kon je (zeldzaam) vrijwillig dienen. Indien het niet zwart op wit vast staat dat ze vrijwillig zijn gaan joden knallen uit vol verstand en overtuiging... Dan hoor ik het graag.

Met andere woorden mensen die niet anders kennen dan pure indoctrinatie en je vrijwel niet kan spreken over een "vrije" wil, helemaal niet als je de gevolgen van weigeren er naast zet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik meen dat ze alle tien zijn omgekomen in 1945, lijken mij dus gewone dienstplichtigen.

Vreemde uitspraak voor een blauwe.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn is dit het toppunt van respectloosheid tot onze cultuur van deze Joodse organisatie. Ik ben niet extreem rechts, maar juist de slachtofferrol welke ze ZICHZELF toedichten maakt op een gegeven moment dat het bijna TERRECHT word dat ze slachtoffer zijn.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein

Ligt er aan welke vlag je zoekt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:19 schreef m.k het volgende:
[ afbeelding ]
Even off topic: Waar kan je een mooie vlag plus stok kopen?

Rood wit blauw uiteraardquote:

Gewoon bij Blokker en elke bouwmarkt.quote:

En dat zijn niet van die doorzichtige lelijke?quote:

binnenkort maar eens kijken dan. Die wij hebben begint toch een beetje oud te worden en de stok bied geen ruimte om hem half stok te hangenquote:

quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:04 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Vreemde uitspraak voor een blauwe.
Jij was in de jaren 40 - 45 een foute bromsnor geweest, zoveel is duidelijk. Als ieder marechaussee tijdens WO 2 zo een instelling had waren er nóg meer Joden afgevoerd.Ik denk dat jij mij niet kent en geen enkel idee hebt wat voor uitspraak ik hier eigenlijk doe. Maar dat neem ik jou volstrekt niet kwalijk. Jij hebt recht op je eigen mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je leest wat ik in heel veel posts zeg dan lees je dus wat ik bedoel. Ik betwijfel namelijk ontzettend erg of ik een foute bromsnor geweest was, maar dat is dan met mijn huidige denkbeeld in het huidige wereldbeeld. Niet vanuit een toentertijd sociaal cultureel oogpunt met dezelfde waarden en normen. Net zo min als jij zou kunnen zeggen dat jij wel of niet fout geweest kan zijn.
Het is misschien een vreemd verhaal, maar het zal me aan mijn reet roesten of het Joden waren die dit schreeuwen, Marokkanen, turken, Aziaten, Moslims, Christenen, boeddhisten of hindoestanen. Het zal maakt mij letterlijk niets uit. Een kleine hoeveelheid mensen welke met leugens in een kort geding bepaalde feiten af dwingt "ten behoeve van een grotere groep mensen" die hen niet steunt. Ja, dan ga ik mijn vraagtekens stellen.
Bij heel veel opmerkingen van slachtoffergroepen, of dit nu moslims, joden, hindoes, christenen of boeddhisten zijn, vraag ik mij ook vaak terecht af of deze groepen zichzelf niet slachtofferen. Is het zo vreemd dat ik aangeef dat de rol welke jij hebt in een land behoorlijk veranderd als je op een fatsoenlijke manier integreert? Denk jij dat ik een lang leven mag hebben als ik in Dubai, Israël of een religieuze Tibetaanse stad in een mini string met blote tieten (of een ander gay-pride pak) rond ga lopen?
Is het niet zo dat onze zogenaamde verdraagzaamheid, juist dat enige stukje cultuur wat wij hebben waar mensen zich naar zullen moeten aanpassen het principe van "leven en laten leven" is? Als mensen graag stil staan bij 10 overleden Duitsers dan hebben die mensen per definitie en direct het recht om dat te doen. Op het moment dat jij het er niet mee eens bent jaag je een persbericht de wereld in en klaar. Het is extreem disrespectvol om een, voor hen belangrijke, gebeurtenis van een andere bevolkingsgroep en/of een bepaalde groep mensen met een ander gedachtegoed te verstoren. Ik ga ook niet in een bikini naar de Christelijke kerk op zondag, de synagoge op zaterdag, de moskee tijdens het vrijdaggebed of mijzelf a-la echte meisjes op zoek naar zichzelf mijzelf wassen naast een tempel.
Juist het opbrengen van respect en begrip, het accepteren van de waarden en normen van het land waar je leeft en daar op een volwassen manier mee om gaan, dat maakt je een Nederlander. Indien je daar niet mee overweg kunt gaan mag je van mij inderdaad een ander land gaan zoeken om te wonen. En ja, datzelfde geld voor Nederlanders. Bijvoorbeeld als ze zo vaak roepen dat alles in Amerika zoveel beter is, ga dan asjeblieft weg.
Daarentegen vind ik het tekenend dat jij verwijst naar mijn werkzaamheden gedurende het dagelijkse leven. Zoals in mijn ondertekening staat zijn de publicaties welke ik op dit forum plaats ten allen tijden op persoonlijke titel en op geen enkele wijze officiële publicaties van mijn werkgever. Zodra ik mijn pak aan doe, of voor mijn werk bezig ben heb ik geen mening. Ik krijg dan niet betaald om een mening te hebben. Ik heb op dat moment geen vrienden. Net zo min als familie. Op het moment dat ik mijn persoonlijke overtuiging niet meer kan stroken met de geldende wet- en regelgeving zal ik dan ook mijn blauwe pak neerleggen aangezien ik mijn functie dan niet naar eer en geweten uit kan voeren.
Ook vind ik het prachtig hoe jij iemand op “maar dat terzijde” op tikfouten weet te wijzen, het is een forum. Doe even normaal.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]

Hij staat tenminste stil. Ik ga dadelijk ook braaf rustig zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mijn stilte komt vanuit de trein

Tjah, ze pasten zich aan. Aanpassen kost tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zelfs het Arabische gejengel ging na de 1e minuut stilte uit

.
 . 

Is er wel eens een evenement waarbij het vlaggen wel goed gaat bij jou?quote:

Gebruikt om de vlaggestok extra stevig vast te maken aan de railingquote:

Idem, saluut gebracht toen het Wilhelmus ging spelen, en de gezichten van enkele maatjes schoten voorheen, zoals zij nu bier drinken op de eeuwige jachtvelden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:06 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heb een traantje weggepinkt.
Hopelijk blijft deze traditie voor eeuwig.

reeds gestrekenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is er wel eens een evenement waarbij het vlaggen wel goed gaat bij jou?
En om je alvast ff te helpen, 21:09 vlag strijken.

Netjes van jullie allen. De vlag strijken na het uit de mast neerhalen.quote:

Wel gebruiken he.quote:

Ik ga het eens uitprinten, want je weet het, mijn geheugen is als eenquote:

Op Volkel, vlaggenparade, de Yanks vonden het maar niksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Netjes van jullie allen. De vlag strijken na het uit de mast neerhalen.
 (en terecht)
 (en terecht)

Dat wel hahaha!quote:

.
.

quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:23 schreef hoogvlieger het volgende:
Echt super mooie avond op de Greb gehad. Zeker bijzonder ceremonie.

Slijmjurk. Je aast op een bevordering?quote:En achteraf nog lekker tussen de kolonels en generaals staan borrelen.

Zie zijn nickname!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Slijmjurk. Je aast op een bevordering?

Wel bijzonder dat er ook 180 Britse veteranen waren. Die zijn begin van de avond allemaal met echte London cabs afgezet. Na de 2 min stilte nog een aantal kransen mogen aandragen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Slijmjurk. Je aast op een bevordering?

quote:

Ik heb gisteren een filmpje gezien van hun aankomst in NL.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat er ook 180 Britse veteranen waren. Die zijn begin van de avond allemaal met echte London cabs afgezet. Na de 2 min stilte nog een aantal kransen mogen aandragen.

quote:En over de bevordering: ja, ik heb ambities

Is er een filmpje van hun op de Grebbe? Heb gister de aankomst van ze gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat er ook 180 Britse veteranen waren. Die zijn begin van de avond allemaal met echte London cabs afgezet. Na de 2 min stilte nog een aantal kransen mogen aandragen.
En over de bevordering: ja, ik heb ambities

quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ik ff te shinen daar

EN NOU WEER NORMAAL DOEN! pfff ambities...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:27 schreef hoogvlieger het volgende:
En over de bevordering: ja, ik heb ambities

Ik zoek jouw over 30 jaar wel weer ff op als ik Generaal ben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
EN NOU WEER NORMAAL DOEN! pfff ambities...

Moet je doen! Just flippin burgers at the macdonalds!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik zoek jouw over 30 jaar wel weer ff op als ik Generaal ben.

Haha, 'k heb hem op FB geliketquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ik ff te shinen daar
 .
.

Wow...wat jammer dat ik hier nu pas op kan reageren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn is dit het toppunt van respectloosheid tot onze cultuur van deze Joodse organisatie. Ik ben niet extreem rechts, maar juist de slachtofferrol welke ze ZICHZELF toedichten maakt op een gegeven moment dat het bijna TERRECHT word dat ze slachtoffer zijn. Nee, ik roep niet op tot haat. Ik begin alleen begrip te krijgen. Nee ik keur geweld tegen bevolkingsgroepen (moslim, jood, indo, whatever) niet goed. Maar laten we eerlijk zijn, de jongens die daar liggen hadden geen stemrecht toen hitler aan de macht kwam en zijn 12 jaar geïndoctrineerd. Op dat moment MOESTEN ze op dreiging met doodstraf in dienst. Ga mij eens uitleggen hoe je in zo'n geval kan spreken van het vrijwillig uitvoeren van bevelen? Of het hebben van een levensovertuiging? Die jongens hebben niet eens een levensovertuiging kunnen vormen.
Als het SS'ers waren... Oké, maar zolang je niet zwart op wit op papier kan stellen dat dit geen dipli's waren, houd dan astjeblieft je bek dicht.

MaryMouse is een Pimp op FOK!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Waarom heeft MaryMouse vier sterretjes achter haar naam?

Heul nietquote:

Negativequote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:11 schreef thesystem het volgende:
Wow, nog mensen online hiero hahaha
Sine, ooit op Altus AFB geweest?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |