Ik kom wel eens langs de velden hier vol met kruisjes en dat is indrukwekkend. Ik ben er alleen nooit tijdens een herdenking geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nijmegen - Greb is best goed te doen hoor
Ik ook niet. Maar eens moet een eerste keer zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom wel eens langs de velden hier vol met kruisjes en dat is indrukwekkend. Ik ben er alleen nooit tijdens een herdenking geweest.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je het op 4 mei maar wel twee minuten volhoudt
Ik ben vroeger alleen naar de herdenking wezen kijken toen mijn opa nog leefde. Marinier, vrijwillige dienst W.O. II, Indië, uit dienst net voor Korea.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar eens moet een eerste keer zijn.
Werkt ie in een coffeeshop ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Thaboel het volgende:
Achterlijke winkels... Sta rustig op me broertje te wachten als hij klaar is met werk. Word ik door zijn bedrijfsleider gebeld dat ik daar (20meter vanaf de ingang en aan de overkant van de weg) weg moet en hij anders de politie gaat bellen...
een albert heijn... Had graag de politie langs zien komen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Werkt ie in een coffeeshop ofzo
Mja, daar gaan staan is natuurlijk vragen om problemen hequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
een albert heijn... Had graag de politie langs zien komen hoor
quote:
Kwam hij nog met een reden?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Thaboel het volgende:
Achterlijke winkels... Sta rustig op me broertje te wachten als hij klaar is met werk. Word ik door zijn bedrijfsleider gebeld dat ik daar (20meter vanaf de ingang en aan de overkant van de weg) weg moet en hij anders de politie gaat bellen...
Ik zou er verdacht uitzien en ze zouden niet weten wie ik ben... ME FUCKING BROERTJE STAAT NAAST TIEVUSHOND.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |