Jaquote:Op maandag 7 mei 2012 00:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Veranderd van 4:3 naar 16:9 bedoel je neem ik aan?
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:35 schreef Lauuwtje het volgende:
PreviewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Pics graag, ik wil meegenieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Als ik jouw was, zou ik al mijn rechten eisen! Jij hebt het immers min of meer bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:35 schreef Lauuwtje het volgende:
PreviewWat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook precies wat ik ga doen!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ik jouw was, zou ik al mijn rechten eisen! Jij hebt het immers min of meer bedacht
quote:
quote:EXCLUSIEF: Opnames met Noud en Lorena op vliegveld
Afgelopen week zijn er opnames geweest op het vliegveld. Bij deze opnames waren onder andere Gigi Ravelli en Ruud Feltkamp aanwezig. Volgens een figurant gaat het om opnames die rond de zomercliffhanger worden uitgezonden, wat overigens wel kan kloppen gezien het moment dat ze zijn opgenomen.
De figurant beweert dat het de laatste scènes van Gigi Ravelli zijn en dat Lorena voor vakantie naar Australië vertrekt zonder dat Jack hier vanaf weet. Dat Gigi Ravelli te maken zal krijgen met de flexwet wordt ook al langere tijd gespeculeerd. GTSTFanclub kan deze gegevens nog niet bevestigen.
Bron: GTST Fanclubquote:Funda Müjde speelt moeder Baydar in GTST
Actrice Funda Müjde zal de moeder van Aysen en Nuran Baydar gaan spelen in Goede Tijden Slechte Tijden. Dit meldde de actrice op twitter. De opnames van Funda zitten er ondertussen al op. Het gaat dus om een kleine gastrol.
In juni 2012 is de moeder van Aysen en Nuran voor het eerst te zien in GTST. Wat de rol precies inhoud is nog niet duidelijk. Meer informatie volgt..
quote:
Het lijkt ook wel net CSI met Nina en dr stalker natuurlijk.quote:
ik dacht ook al vanquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |