Die versie van dat lied is ook veel leuker dan dat geblèr van nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:25 schreef LetsGame het volgende:
Waarom hebben ze gewoon niet deze leader behouden?
Het ging al fout toen ze deze gingen inkorten.quote:
Nou ja, "fout"... Ikzelf vond het een begrijpelijke beslissling, aangezien het couplet echt het thema aangaf wat de serie in het begin had (de jongeren die van school afgingen, de dromen die ze hadden en die dan niet zo mooi waren als ze dachten / of ze niet konden waarmaken), wat rond seizoen 14 allang niet meer aan de orde was.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Het ging al fout toen ze deze gingen inkorten.
De melodie is zelfs weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
Dat ze bij de huidige leader nog maar 4 regels van het refrein hebben overgelaten, vind ik eerlijk gezegd kwalijker.
Dat is wel jammer ja. Alhoewel; het eerste stukje (als de leader begint) is afgeleid van de eerste leader, toen het logo "omhoog" in beeld kwam, en het laatste stukje met dat "wohowo"-geblèr erdoor, ook van de eerste leader als het logo aan het einde langzaam in kwam faden.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:25 schreef LetsGame het volgende:
Waarom hebben ze gewoon niet deze leader behouden?
Nope, helaas nietquote:
Ja echt hequote:Op zondag 6 mei 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Marjolein Keuning echt nog steeds een ontzettend mooie vrouw... totaal niet het idee dat ze dit jaar 50 wordt![]()
![]()
Veranderd van 4:3 naar 16:9 bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind de leader van 2003-2005 inderdaad vreselijk, maar de leader van 2005-2008 vind ik geweldig. Alleen werd het wel minder mooi toen het formaat veranderde van 16:9 naar 4:3. Ze hadden toen volgens mij een extra shot ingevoegd waar Lorena in kwam, maar daardoor zag je Dian nauwelijks..
quote:
Helemaal mee eens! Mooie dame, veel charisma. Mag gtst blij mee zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 09:09 schreef sherezade het volgende:
[..]wow nooit gedacht 50 jaar, ik hoop dat ze in de serie blijft... vind haar echt wel een aanwinst voor de serie ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:35 schreef Lauuwtje het volgende:
PreviewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat erg!
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:35 schreef Lauuwtje het volgende:
PreviewUit ál onze suggesties, kiezen ze die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |