quote:
Veel plezier met je tukkie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef MaJo het volgende:
Dammit, heel topic volgeluldIk ga even teruglezen, tot over een half uur
![]()
Je kan je net zo goed niet meer verzekerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ja...fan...tas...tisch
'Eigen risico zorg naar 400 euro'
http://www.nu.nl/geldzake(...)o-zorg-400-euro.html
Inderdaad. Belachelijk gewoon! Ben wel benieuwd naar de premieverhoging.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan je net zo goed niet meer verzekeren.
Maar dat mag nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan je net zo goed niet meer verzekeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef Bart het volgende:
Aan de andere kant hoeven zorgverzekeraars nu minder uit te keren, dus kunnen de premies omlaag.
Meeste zorgverzekeraars werken overigens zonder winstoogmerk, dus uitgaven en premies worden wel aan elkaar gekoppeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, we zullen het beleven...quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Afgelopen jaren zat ik eraan vanwege de onderzoeken en IUI, anders ook nooit...
[..]
Meeste zorgverzekeraars werken overigens zonder winstoogmerk, dus uitgaven en premies worden wel aan elkaar gekoppeld
Neuh. Verplicht verzekeren. Blijf het een beetje gek vinden.quote:
Maar mensen die chronisch ziek zijn wel. Dit is echt een aanslag op hun portemonnee. Ik heb trouwens ook bijna elk jaar m'n eigen risico op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Normaal gesproken haal ik per jaar niet eens die 220 Euro eign risico van nu...
Ik verwacht dat voor dit soort mensen er wel een compensatie komt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef Lotusss het volgende:
Ow shit... .werk zelf op een klantenservice van een zorgverzekeraar... als ik nu al merk hoeveel mensen een betalingsregeling moeten treffen voor die 220 euro....
Je pakt er juist de (chronisch) zieken mee, die vanwege hun ziekte vaak al minder binnenkrijgen per maand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |