En jij uniek? Ik merk dat je vaak het idee hebt dat iemand niet lekker in zijn vel zit.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef Probability het volgende:
Ik heb besloten vanavond niet te feesten en nu verveel ik mij.. Even afkicken geloof ik..
Nou weet je, dood gaan komt toch wel dus dan kan je er maar beter wat van makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jij uniek? Ik merk dat je vaak het idee hebt dat iemand niet lekker in zijn vel zit.
Als ze klein vallen, zou ik eerder een maat groter nemen toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jasjes van Mexx vallen vaak klein, weet je zeker dat je geen 34 moet hebben, Ml?
Ik bedoelde groot, ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als ze klein vallen, zou ik eerder een maat groter nemen toch?
Kwak,
Mar, fijn
Coco!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hebben jullie wel eens Hotter than my Daughter gezien? Aflevering 1 van dit seizoen is iemand uit Brunssum (daar heb ik tot mijn 25ste gewoond). Damn. Wat ergIk snap niet hoe iemand zich zo kan kleden en niet ziet dat het écht Heel Erg Lelijk is
mag ik vragen welke app? En wat je hupst?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uitgehupst! Mn app had geen leuke oefeningen voor me vanavond.
quote:
Ik hups op wii fit of just dancequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
mag ik vragen welke app? En wat je hupst?
oh okequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hups op wii fit of just danceen de app is heel origineel genaamd "trainingen".
Jaaa was het die 1e of die 2e vrouw?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hebben jullie wel eens Hotter than my Daughter gezien? Aflevering 1 van dit seizoen is iemand uit Brunssum (daar heb ik tot mijn 25ste gewoond). Damn. Wat ergIk snap niet hoe iemand zich zo kan kleden en niet ziet dat het écht Heel Erg Lelijk is
Waar is dat bij berlijn?ik wist niet dat daar een concentratie kamp was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:34 schreef _aurum_ het volgende:
wij hebben vandaag op een concentratiekamp rondgelopen en als je dan leest wat er allemaal gebeurd is, dat is zo bizar dat wat je verzint eigenlijk nog te "zacht of aardig" is
Ik weet helemaal wat je bedoelt. Het is alsof je de narigheid van toen nog steeds kunt voelen. Heel bizar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:34 schreef _aurum_ het volgende:
wij hebben vandaag op een concentratiekamp rondgelopen en als je dan leest wat er allemaal gebeurd is, dat is zo bizar dat wat je verzint eigenlijk nog te "zacht of aardig" is
Zeker mee eensquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet helemaal wat je bedoelt. Het is alsof je de narigheid van toen nog steeds kunt voelen. Heel bizar.
Ben zelf in Auschwitz geweest en de droge feiten over de 2e wereldoorlog waren ineens niet zo droog meer en ik had er een beeld bij.
Bijna misselijk makend.
Eigenlijk vind ik dat iedere scholier een keer naar zo'n kamp toe moet. Gewoon om ze weer even in de realiteit te laten landen.
Was ik ziek danquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink Laurine, je weet als niemand anders dat een 'kind' flexibel als rubber is. Ze redt zich waarschijnlijk prima. Volgens mij is je bezorgdheid helemaal normaal en zit ieder ouder ermee.
Je koter wordt volwassen
UKS, nog nieuwe spannende nieuwtjes op komst dan?
V1 hoe is het met je ziekjes zijn?
En hoe gaat het met verhuizen met iedereen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh die moet ik later dan even checken! Denk dat mijn collega gek opkijkt als ik hier ineens een Spaanse rap ga luisteren, wehehe![]()
Yay voor de verhuizing!
Meer 'nuttig' eten was het streven inderdaad. De salade vandaag gaat waarschijnlijk bestaan uit gegrild groente en andere groente die wel telt, dus dat wordt al beter. Misschien neem ik ook nog wel een gekookt eitje bij de L.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
zeker Q! Mja, je zorgde in ieder geval dat je voortijd genoeg binnen had...
Iets meer groente mocht wel(ik reken ijsbergsla als water
)
[..]mijn collega's kijken me ook al raar aan omdat ik 'm al de hele ochtend mee zit te blehren
Het mag van mij wel wat steviger, dus misschien doe ik het wel met kwark morgen. \livingontheedgequote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:17 schreef Perruche het volgende:
Ha, wel leuk dat je ze hebt geprobeerd! Beetje uitproberen en dan wordt het best lekker!
Nu training geven, heb er geen zin in.
Troy and Ahbed in the mooooooooorning!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:58 schreef V1z0R het volgende:
Maria!
Een awesome spaanse rap! (uit de serie community)
[..]
Was ik ziek dan![]()
Verhuizen gaat goed! Niet zo snel als Nallster, maar ik ga gestaag verder, dit weekend beginnen met verven!
Leuke vakantiefoto's trouwens!Zon!
Wil ik ook!
...
loveli, ik wil ook een A5!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:38 schreef Nallie het volgende:
Hallo!
Soort van bijgelezen, maar niet echt commentaar.voor Kwak en
voor Mar.
Ik heb gister zo hard gewerkt dat het bijna klaar is hieralle dozen uitgepakt en al het verven is dus klaar.
Nu komt het finetunen natuurlijk, maar dat is geen korte termijn plan
Vandaag ook weer een beetje normaal eten en mn spieren even rust geven. Boven je hoofd verven is echt topsport!
Ja dat waren dan ook 3 dagen van half 8 tot 23 non stopquote:
Pff, dan kan je wel wat rust gebruiken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:46 schreef Nallie het volgende:
Ik zal vanmiddag ff foto's uploaden!
[..]
Ja dat waren dan ook 3 dagen van half 8 tot 23 non stop
Manbearpigbunny!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:47 schreef Jumparound het volgende:
vanmorgen nog maar 79,1 (was 84,7) en dat in 2,5 week!
Mijn doel is om wat opgehoopt vet her en der (lees, horecaspoiler) kwijt te raken...
Mijn vriendin is begonnen met south beach, en ik doe vrolijk mee... Mn collega's denken nu wel dat ik half konijn / half mens ben... maar ach, dat heb ik er wel voor over
quote:What you feed your body also feeds each of the 150,000 hair follicles on your head. Try these 8 top foods for healthy hair that tells everyone you're as young as you feel -- or even younger:
Green tea, walnuts, and salmon. The polyphenols and omega-3s in these foods are good for more than your heart and brain. They also help make your hair shiny. (If you're fighting dandruff, try rinsing with green tea. It helps prevent dandruff-causing fungus.)
Fruit. Brightly colored fruit, such as peaches, strawberries, mango, kiwi, and tomatoes (yep, they're a fruit!) are rich in vitamin C, which is essential for making collagen that gives structure to hair. Vitamin C firms skin, too.
Beans, whole grains, and other healthful B-rich foods. B vitamins (especially vitamin B6 and folic acid) ensure a good supply of blood and oxygen to your hair follicles, which encourages growth and may slow hair loss. Other B-rich foods include beans, peas, carrots, cauliflower, soybeans, nuts, and eggs.
Dark green veggies. Think spinach, broccoli, and Swiss chard. They're great sources of vitamins A and C, which help produce sebum, the scalp oil that's a natural hair conditioner.
Dark sesame seeds. The Chinese swear this keeps a man's hair darker longer.
Say yes to avocados. Avocados and avocado oil may prevent dihydrotestosterone (DHT), which kills hair follicles, from getting where it needs to go.
What food should you skip for healthy hair?
Pass on animal fat (the kind in red meat), especially if you're losing hair. Animal fat can lead to more DHT production and hair-follicle damage. DHT shrinks hair follicles in men who are genetically predisposed to hair loss.
South Beach is low-carb toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:47 schreef Jumparound het volgende:
vanmorgen nog maar 79,1 (was 84,7) en dat in 2,5 week!
Mijn doel is om wat opgehoopt vet her en der (lees, horecaspoiler) kwijt te raken...
Mijn vriendin is begonnen met south beach, en ik doe vrolijk mee... Mn collega's denken nu wel dat ik half konijn / half mens ben... maar ach, dat heb ik er wel voor over
Yikesquote:
35 km ten noorden zit Sachsenhausen, is in Oranienburg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 06:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar is dat bij berlijn?ik wist niet dat daar een concentratie kamp was.
ik lees de gruwelijkheden en vorm me daar een beeld bij, maar qua gevoel heb ik er niet zoveel mee. Ik pik dat nooit zo op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet helemaal wat je bedoelt. Het is alsof je de narigheid van toen nog steeds kunt voelen. Heel bizar.
Ben zelf in Auschwitz geweest en de droge feiten over de 2e wereldoorlog waren ineens niet zo droog meer en ik had er een beeld bij.
Bijna misselijk makend.
Eigenlijk vind ik dat iedere scholier een keer naar zo'n kamp toe moet. Gewoon om ze weer even in de realiteit te laten landen.
doe ik, crackertje, appeltje, beetje all bran. Bouw het rustig op (en sport nog 3-4 keer per week erbij)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
South Beach is low-carb toch?
Als je jouw doel bereikt hebt, rustig aan weer met KH's, anders zo alles er weer bij...
quote:
Ik krijg nog steeds de rillingen als ik aan sommige dingen terugdenk. En ik ben nou niet bepaald een emodiertje ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
35 km ten noorden zit Sachsenhausen, is in Oranienburg.
[..]
ik lees de gruwelijkheden en vorm me daar een beeld bij, maar qua gevoel heb ik er niet zoveel mee. Ik pik dat nooit zo op.
Maar mijn lief pikt het wel heel erg op, die had kippenvel all over toen we over het terrein liepen
Met de middelbare school zijn we ergens in Frankrijk naar een concentratiekamp geweest, was totaal niet onder de indruk en schaamde me daar eigenlijk voor (was ook niet heel veel van over). Paar jaar gelelden Auschwitz bezocht, wat een indruk gaf dat!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik krijg nog steeds de rillingen als ik aan sommige dingen terugdenk. En ik ben nou niet bepaald een emodiertje ofzo.
Wat er toen gebeurd is heeft nog steeds effect op mensen nu..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:26 schreef Sjaapje het volgende:
Tjah, ik reageer een beetje atypisch op zo'n dingen, vind het verschrikkelijk erg wat er gebeurd is maar dat is toen en nu is nu...
toen ik mijn oma vertelde dat m'n vriend de duutser is zei ze: "ach ja, die jongen, die kan er niets meer aan doen, hij is zo jong..". Dat was werkelijk haar eerste reactie!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat er toen gebeurd is heeft nog steeds effect op mensen nu..
Kwam een paar maanden geleden een vrouw tegen van rond de 80 die er net achter was gekomen wat haar vader allemaal had gedaan in de oorlog voor hij werd gefussilleerd (beste vriend van mijn opa).
Je zou een keer naar Auschwitz moeten gaan...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:26 schreef Sjaapje het volgende:
Tjah, ik reageer een beetje atypisch op zo'n dingen, vind het verschrikkelijk erg wat er gebeurd is maar dat is toen en nu is nu...
Wat er toen gebeurd is, is ook een reactie op wat er daarvoor gebeurde. Maar dat praat natuurlijk helemaal niets goed. Wat mij dan boos maakt om nu...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat er toen gebeurd is heeft nog steeds effect op mensen nu..
Kwam een paar maanden geleden een vrouw tegen van rond de 80 die er net achter was gekomen wat haar vader allemaal had gedaan in de oorlog voor hij werd gefussilleerd (beste vriend van mijn opa).
Daar gaat het niet over, deze winter nog een concentratiekamp bezocht. En ik vind het super erg wat daar gebeurd is!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Je zou een keer naar Auschwitz moeten gaan...
Ophef rond gedicht Dodenherdenking 4quote:Auke de Leeuw - Foute keuze
Mijn naam is Auke Siebe Dirk
Ik ben vernoemd naar mijn oudoom Dirk Siebe
Een jongen die een verkeerde keuze heeft gemaakt
Koos voor een verkeerd leger
Met verkeerde idealen
Vluchtte voor de armoede
Hoopte op een beter leven
Geen weg meer terug
Als een keuze is gemaakt
Alleen een weg vooruit
Die hij niet ontlopen kan
Vechtend tegen Russen
Angst om zelf dood te gaan
Denkend aan thuis
Waar Dirk z’n toekomst nog beginnen moet
Zijn moeder is verscheurd door de oorlog
Mama van elf kinderen, waarvan vier in het verzet zitten
En een vechtend aan het oostfront
Alle elf had ze even lief
Dirk Siebe kwam nooit meer thuis
Mijn naam is Auke Siebe Dirk
Ik ben vernoemd naar Dirk Siebe
Omdat ook Dirk Siebe niet vergeten mag worden.
Ik snap je niet helemaal?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:39 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Wat er toen gebeurd is, is ook een reactie op wat er daarvoor gebeurde. Maar dat praat natuurlijk helemaal niets goed. Wat mij dan boos maakt om nu...
Goh, niet echt veel zin om deze discussie hier te voeren via een forum. Moet trouwens verder werken. Alles is een gevolg van iets anders, maar dat praat die gevolgen gewoon niet goed...quote:
Bruine bonenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Over die tijd zul je m'n opa dus nooit horen...
M_M, bruine bonen met spek!
Mjah, ik snap de ophef niet om dat gedicht. Alsof we maar moeten vergeten dat ieder mens keuzes maakt om te overleven. Kom op zeg. Ik vind het een goed gedicht, gewoon voordragen die hap.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef Probability het volgende:
wat vinden jullie van dit gedicht, dat wordt voorgelezen op 4 mei. Gemaakt door een 15 jarige jongen:
[..]
Ophef rond gedicht Dodenherdenking 4
Ik begrijp ook niet zo goed wat je bedoelt (en dat heeft er niets mee te maken of ik het er wel of niet mee eens ben) ik snap gewoon niet zo goed wat er staat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Goh, niet echt veel zin om deze discussie hier te voeren via een forum. Moet trouwens verder werken.
Ik denk dat ik je niet wil begrijpen. Werk ze.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Goh, niet echt veel zin om deze discussie hier te voeren via een forum. Moet trouwens verder werken. Alles is een gevolg van iets anders, maar dat praat die gevolgen gewoon niet goed...
het wordt toch juist níet voorgelezen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef Probability het volgende:
wat vinden jullie van dit gedicht, dat wordt voorgelezen op 4 mei. Gemaakt door een 15 jarige jongen:
[..]
Volgens mij wordt het wel voorgelezen en willen bepaalde partijen dat het niet voorgelezen wordt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het wordt toch juist níet voorgelezen?
ik vind het een mooi gedicht, en ik vind ook dat deze kant van de oorlog aandacht verdient, maar ik denk dat er nog te veel mensen leven die de oorlog hebben meegemaakt die hier teveel problemen mee hebben.
aan de andere kant: als het wel werd voorgelezen en ik had niks van de ophef meegekregen dan had ik het helemaal prima gevonden denk ik. het is niet alsof het gedicht nazi's/nsb-ers verheerlijkt.
ik heb vanochtend nog een traantje gelaten bij een artikel in de krant van een oma met NSB ouders die haar kleindochter haar verhaal vertelt. gewoon, omdat verdrietig verhaal.
Dirk Siebe heeft de keuze gemaakt om bij de Waffen SS te gaan....... Da's iets anders dan overleven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik snap de ophef niet om dat gedicht. Alsof we maar moeten vergeten dat ieder mens keuzes maakt om te overleven. Kom op zeg. Ik vind het een goed gedicht, gewoon voordragen die hap.
het gaat m.i. niet om een keus om te overleven, maar om het verdriet van achterblijvers om foute keuzes. toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Dirk Siebe heeft de keuze gemaakt om bij de Waffen SS te gaan....... Da's iets anders dan overleven.
Culinaire barbaren!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Bruine bonenDaar hou ik niet zo van, en vriendlief ook niet! haha.
Van t weekend schilderen dus? Leuk
Weet het niet, ik denk dat ik fok ff afsluit vandaag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het gaat m.i. niet om een keus om te overleven, maar om het verdriet van achterblijvers om foute keuzes. toch?
Kwak dat lees ik er ook in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:48 schreef kwakz0r het volgende:
http://nos.nl/artikel/366(...)-niet-voorlezen.html het wordt overigens niet voorgelezen.
@Li: vind je het echt niet kunnen dan? gewoon belangstellende vraag hoor! ik lees in het gedicht niks van verheerlijking van de Waffen SS, maar het verdriet van een familie om de verkeerde keuze van één van de zonen, en het verdriet van hem niet kunnen herdenken als een slachtoffer van dezelfde oorlog, óók al vocht hij aan de verkeerde kant.
en Sjaap, ik snap je ook niet. Letterlijk. Ik snap niet waar je het over hebt
Ik ga er niet al te diep op in, want belangrijk gesprek straks en geen zin om dan in kill-modus te zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:48 schreef kwakz0r het volgende:
http://nos.nl/artikel/366(...)-niet-voorlezen.html het wordt overigens niet voorgelezen.
@Li: vind je het echt niet kunnen dan? gewoon belangstellende vraag hoor! ik lees in het gedicht niks van verheerlijking van de Waffen SS, maar het verdriet van een familie om de verkeerde keuze van één van de zonen, en het verdriet van hem niet kunnen herdenken als een slachtoffer van dezelfde oorlog, óók al vocht hij aan de verkeerde kant.
oh, sorry hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ga er niet al te diep op in, want belangrijk gesprek straks en geen zin om dan in kill-modus te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
^^quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:48 schreef kwakz0r het volgende:
en Sjaap, ik snap je ook niet. Letterlijk. Ik snap niet waar je het over hebt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:52 schreef loveli het volgende:
De beste vriend van m'n opa is gefussillewerd omdat er mensen foute keuzes maakten. Snap dat je als familie er verdriet van hebt als je kond/oom/whatever bij de waffen SS gaat. Snap ook dat het stom is om zo'n gedicht op 4 mei voor te dragen.
SPOILER: want het was geloof ik al afgesloten dit onderwerpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef loveli het volgende:
Eichman was een heel lieve vader die graag treinen ging kijken met z'n zoontje
Beetje kortzichtige en domme reactie imo, maar goed, wat jij wilquote:
/carequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:54 schreef Novem het volgende:
[..]
Beetje kortzichtige en domme reactie imo, maar goed, wat jij wil
Jammer dat jij wel generaliserend mag spuien, maar dat tegenwerpingen zo worden afgedaan.
^^ idd jammer. Maargoed..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:54 schreef Novem het volgende:
[..]
Beetje kortzichtige en domme reactie imo, maar goed, wat jij wil
Jammer dat jij wel generaliserend mag spuien, maar dat tegenwerpingen zo worden afgedaan.
/carequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:58 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
^^ idd jammer. Maargoed..
Zullen we weer gezellig OT gaan?
Ik ben ook erg lui de laatste tijdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
Uit etenlijkt me een goed plan maar dat is dan de 6e keer in 4 weken
neh toch maar niet.
Verder meng ik me nooit meer in dit soort en politieke discussies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef V1z0R het volgende:
Ik doe met Ml-etje mee
Collega wilde net een stokbroodje eiersalade bestellen. Hij bestelde een broodje eierstoksalade...
Met het risico op spuit 11. Op 4 mei herdenken we de slachtoffers van de oorlog en daarin hoeft voor mij geen prominente plek te zijn voor een dader (even gechargeerd). Natuurlijk is het ook een verhaal, maar dat hoeft van mij niet op 4 mei verteld te worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Leuk man! Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet met inrichting!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef Nallie het volgende:
Lunchop mn nieuwe bank!
Ik ben echt blij met mn huiszal straks ff foto's maken hoor.
Het is nog niet klaar trouwens. Wil nog nieuwe stoelen en moet nog ff boekenkast halen
OT, lijstje:
O: appel, 2 abrikozen, speltflakes, chaizaad, yoghurt
T: koffie verkeerd
L: 2 knackebrod pindakaas, bruin pistoletje filet americain
T: weet ik nog niet, nootjes ofzo
D: pasta met courgette/zalm/kappertjes en spinaziesalade, wijntje
T: thee met iets, chocola ofzo
^^quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Leuk man! Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet met inrichting!
Haha, dat gaat wel over hoor. Ik vind spierpijn daar fijn, geeft me het gevoel dat het met de minuut strakker wordtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Sinds ik Jillian heb ik trouwens een chronische spierpijn aan de achterkant van m'n bovenbenen. Gaat dat nog een keer over, of ben ik gedoemd daar de rest van m'n Jilliannende-leven last van te houden?
Achterkant benen? Daar aan de bovenkant? Daar waar ik nu nog dat drillende vet heb?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, dat gaat wel over hoor. Ik vind spierpijn daar fijn, geeft me het gevoel dat het met de minuut strakker wordt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Achterkant benen? Daar aan de bovenkant? Daar waar ik nu nog dat drillende vet heb?
Welke oefeningen moet ik dan doen?
Lunges en squats doe ik wel genoeg. Dus die ga ik niet nog meer doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ja daar! Nou, het is óf van squats, óf van lunges, óf van die rare zijwaartse kniebuig-oefening. Meer benenwerk zit er niet in geloof ik.
Overigens zit de nare pijn meer vlak boven m'n knieën, en niet daar waar het drilt.
Shoot! Ik was gister aan het hardlopen op de loopband in de sportschool (ik haat dat!) en toen viel mij wederom op dat de onderste helft van mn dijen wel slanker is geworden. Beetje jammer alleen dus dat de rest niet slanker is geworden en dat er dus nog steeds geen verschil merkbaar is in kleding.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef V1z0R het volgende:
Je lichaam bepaald zelf waar het vet weghaalt HPKW
Gericht trainen brengt een op zich verwaarloosbaar effect met zich mee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Haha ja ik dacht ook, nu kan tquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind die roze kleur in de slaapkamer echt heel mooi trouwens.
Zou ik er hier nooit doorkrijgen, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook heel tofBe someone that makes you happy
^^quote:
Dat laatste. Anders had ik waarschijnlijk gisteren al een knoop doorgehakt omdat ik graag wil beginnen met schrijven.. Het is een lastig vak (wel héél leuk), ik wil waarschijnlijk véél te veel voor het 'niveau' van het vak (tweedejaars, ik ben natuurlijk derdejaars) en alle inspiratie die ik heb (gehad) is óf te breed, of te 'algemeen' of te afwijkend van waar het eigenlijk om zou moeten gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:07 schreef Perruche het volgende:
Mo, heb je verschillende onderwerpen waar je niet uit kan kiezen of gewoon helemaal geen inspiratie?
Hmm dan zal ik je wel door de war halen met iemand anders, dacht dat jij het was die de afgelopen maand af en toe niet ging hardlopen vanwege niet lekker zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb me al in geen maanden ziek gevoeld en natuurlijk steekt het net de kop op als ik belangrijke dingen moet doenmijn eigen lichaam saboteert me
Kan je geen deelaspect/deelvraag pakken van een van de onderwerpen die te algemeen zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien dat een shotje vodka helpt!
Nou ja, nieuwe lege bladzijde, nieuwe brainstormsessie, meer thee!![]()
^^ dat. het is lastig om perfectionist te zijn, jezelf een kader geven en daarna je perfectionisme toelaten kan helpenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je geen deelaspect/deelvraag pakken van een van de onderwerpen die te algemeen zijn?
Fijn Kwak! Dat klinkt hoopvolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil iedereen nog even bedanken voor de tips gisteren.ik heb er nu heel wat uurtjes ingestoken, van alles opgezocht, nagebeld en opgezegd, en het ziet er allemaal wat zonniger uit
nu we ineens wel huurtoeslag kregen na herberekenen inkomen, en meer zorgtoeslagen ik minder aan de IB groep hoef te betalen als ik J's inkomen mee laat tellen
en met het opzeggen van de nodige dingen ook nog wat bespaar. het is krap, maar het kan, zelfs met nog een waterschapsbelastingtegenvaller erbij. Ik ben helemaal trots op mezelf. Nu nog die website bouwen en wat extra inkomsten genereren
![]()
Dat ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Goed gedaan Kwak! Ook goed dat je er meteen mee aan de slag bent gegaan.
Nee, hebben heel veel mensen toch? Overdag de luxaflex half open, 's avonds gordijnen knus dicht. Bij heel felle zon alles dicht tegen de warmte. Handig juist. Gordijnen zorgen ook voor stuk meer sfeer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:50 schreef Perruche het volgende:
Mag ik wat vragenals je luxaflex hebt is het dan gek om er gordijnen "over" te hangen?
Hoe is t met de slaapbank afgelopen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:50 schreef Perruche het volgende:
Whoei ik heb een mooie kledingkast gezien op marktplaats, gelijk gemaild! Hopelijk issie nog niet weg. Marktplaats.
Ik wil licht houten luxafle (zoiets):quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Neu. Gordijnen zien er wat leuker uit dan alleen luxaflex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dacht om er dit soort gordijndingen overheen te doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil licht houten luxafle (zoiets):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dacht om er dit soort gordijndingen overheen te doen:
[ [url=http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/anita-gordijn--st-met-Niks mis mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen komt er een mannetje. Die gaat die bank halen samen met mij en nog 2 grote sterke mannen. Die leveren de bank af en zetten hem in de kelder. Dan haal ik de stof eraf en breng hem naar de wasserete waar ze hem een mooie behandeling mogen geven. In de tussentijd drinken we koffie. De volgende dag haal ik de stof op en kan de bank mooi wachten op de lift die hem naar boven brengt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef Phaidra het volgende:
NallieSupermooi en snel gedaan!
[..]
Hoe is t met de slaapbank afgelopen?
quote:
Ik vind het ook mooi. Veel sfeervoller dan alleen luxaflex.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef Perruche het volgende:
[..]mijn vriendje vindt het heel raar! ik vind het ook wel mooi. En onze slaapkamer heeft alleen een heeel klein raampje bovenin, dus om het donker/licht hoeft het niet.
Nee hoor, wordt vaak hier gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:50 schreef Perruche het volgende:
Mag ik wat vragenals je luxaflex hebt is het dan gek om er gordijnen "over" te hangen?
ha! Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef Perruche het volgende:
[..]mijn vriendje vindt het heel raar! ik vind het ook wel mooi. En onze slaapkamer heeft alleen een heeel klein raampje bovenin, dus om het donker/licht hoeft het niet.
Voor 100,- heb je geen Luxaflexquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef Perruche het volgende:
Wel vet duur, mijn begroting zit nu op 100 euro. En dan is de bank 700 goedkoper dan voorzien
Hij staat ook helemaal verbaasd over de ikea, en over marktplaats, en over wat dingen eigenlijk kosten.quote:
Nee gewoon van de ikea. Jaloezieen dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voor 100,- heb je geen LuxaflexDie troep is reteduur!
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hij staat ook helemaal verbaasd over de ikea, en over marktplaats, en over wat dingen eigenlijk kosten.. Wel vet dat we tot nu toe alles zonder ruzie hebben kunnen doen
.
Klinkt goed!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Morgen komt er een mannetje. Die gaat die bank halen samen met mij en nog 2 grote sterke mannen. Die leveren de bank af en zetten hem in de kelder. Dan haal ik de stof eraf en breng hem naar de wasserete waar ze hem een mooie behandeling mogen geven. In de tussentijd drinken we koffie. De volgende dag haal ik de stof op en kan de bank mooi wachten op de lift die hem naar boven brengt.
misschien moet je je hetzelf dan een keer makkelijk maken. Je hoeft niet altijd meer te doen dan nodig. En als je het jezelf makkelijk maakt dan zou ik vandaag vrij nemen, en morgen met een fris hoofd weer verder gaan. Mijn ervaring is dat hoe langer ik ergens op stuk loop, hoe moeilijker het is. terwijl het soms zo makkelijk kan gaan met een frisse blik...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb me al in geen maanden ziek gevoeld en natuurlijk steekt het net de kop op als ik belangrijke dingen moet doenmijn eigen lichaam saboteert me
[..]
Dat laatste. Anders had ik waarschijnlijk gisteren al een knoop doorgehakt omdat ik graag wil beginnen met schrijven.. Het is een lastig vak (wel héél leuk), ik wil waarschijnlijk véél te veel voor het 'niveau' van het vak (tweedejaars, ik ben natuurlijk derdejaars) en alle inspiratie die ik heb (gehad) is óf te breed, of te 'algemeen' of te afwijkend van waar het eigenlijk om zou moeten gaan.
Frustrerend!
heb ik ook gedaan in m'n slaapkamer. Voor de donkerte...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:50 schreef Perruche het volgende:
Dat is toch al in een stuk beter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:00 schreef kwakz0r het volgende:
@Perruche:
vooruit:
38 euro minder aan studieschuld betalen
48 euro meer toeslagen
24 euro minder aan lidmaatschappen/contributies
40 euro van vriendje die meebetaalt aan benzine
geen uitjes voorlopig, zelfmaakcadeautjes, boodschappen wil ik nog meer op bezuinigen
achteruit:
21 euro betalen aan t waterschap
dat maakt het allemaal net even iets beter te behappen, ik zou elke maand een klein beetje over moeten houden als ik geen zangprojecten/verjaardagen/onverwachte kosten etc. heb.
daarnaast kan ik een verhuisvergoeding van het werk krijgen en gaan we sparen voor een samenlevingscontract zodat we als fiscaal partners nog een stuk heffingskorting uitgekeerd krijgen die J nu niet benut.
Belastignjaren middelen heb ik ook naar gekeken, dat leverde echter niets op.
als je samen gaat wonen dan ziet de belastingdienst dat, en dan kiezen zij wie het totale bedrag van jullie zorgtoeslag ontvangt. ik zou even op de site een berekening doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is toch al in een stuk beter.
Vriendje & ik moeten ook nog even naar de zorgtoeslagen kijken, hij krijgt nog steeds hetzelfde en ik krijg niets.
"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:03 schreef Phaidra het volgende:
Je bent toch al fiscaal partner als je langer dan zoveel maanden (dacht 6 of 12?) samenwoont? Wij waren iig al fiscaal partner voordat we een huis kochten en een samenlevingscontract hadden daarvoor.
Wat zou je dan voor het raam hangen? Rolgordijnen vind ik niets, daar kan je niet doorheen kijken. Lamellen vind ik huuuuu. Gordijnen alleen ook niet dan kan iedereen zo ons huis inkijken. We hebben nu van die ijzeren ofzo, denk dat hout al eens tuk mooier is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:01 schreef Novem het volgende:
Ziet er goed uit Nallie!
Ik vind luxaflex wel echt alleen geschikt voor in de keuken ofzo, zo onknus zijn die dingen
Weet je zeker dat je een samenlevingscontract moet om fiscaal partners te worden? Was twee jaar terug niet zo, maar is iets aan veranderd geloof ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:00 schreef kwakz0r het volgende:
@Perruche:
vooruit:
38 euro minder aan studieschuld betalen
48 euro meer toeslagen
24 euro minder aan lidmaatschappen/contributies
40 euro van vriendje die meebetaalt aan benzine
geen uitjes voorlopig, zelfmaakcadeautjes, boodschappen wil ik nog meer op bezuinigen
achteruit:
21 euro betalen aan t waterschap (42, maar elk de helft)
dat maakt het allemaal net even iets beter te behappen, ik zou elke maand een klein beetje over moeten houden als ik geen zangprojecten/verjaardagen/onverwachte kosten etc. heb.
daarnaast kan ik een verhuisvergoeding van het werk krijgen en gaan we sparen voor een samenlevingscontract zodat we als fiscaal partners nog een stuk heffingskorting uitgekeerd krijgen die J nu niet benut.
Belastignjaren middelen heb ik ook naar gekeken, dat leverde echter niets op.
Nou dat vind ik altijd wel een moeilijke hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:02 schreef Perruche het volgende:
Klinkt goed hoor kwak! En mensen vinden het echt niet erg als je op verjaardagen geen cadeautjes meeneemt hoor, jouw bezoek is toch genoeg?
nope, sinds 2010 moet je dat officieel regelen als je geen geregistreerd partner of echtgenoten bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:03 schreef Phaidra het volgende:
Je bent toch al fiscaal partner als je langer dan zoveel maanden (dacht 6 of 12?) samenwoont? Wij waren iig al fiscaal partner voordat we een huis kochten en een samenlevingscontract hadden daarvoor.
belastingdienst.nlquote:Woont u ongetrouwd samen? Dan bent u fiscale partners in de volgende gevallen:
U staat allebei op hetzelfde adres ingeschreven bij de gemeente, u bent allebei meerderjarig en u hebt samen een notarieel samenlevingscontract afgesloten.
U staat allebei op hetzelfde adres ingeschreven bij de gemeente en u voldoet aan 1 van de volgende voorwaarden:
U hebt samen een kind.
1 van u heeft een kind van de ander erkend.
U bent bij een pensioenfonds aangemeld als pensioenpartners.
U bent samen eigenaar van een eigen woning.
Als ik voor mezelf spreek, heb ik liever niets dan dat iemand voor 2 euro nog iets bij de Xenos haalt wat ik toch niet gebruik. (nu komt het weer zo stom over maar je begrijpt me wel!). Heb zal vrienden die geen cent te makken hebben, nou ja daar kies ik mijn vrienden ook niet op uit, ben al lang blij als ze komen! Net zoals mensen ook wel eens voor mij een treinkaartje betaalden (jaja) zodat ik bij hen op bezoek kon komen, toen ik een vet arme student was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou dat vind ik altijd wel een moeilijke hoor.
Nu ga ik vooral cadeautjes bij de Action halen (kosten dan ook niets) maar heb dan nog het gevoel dat het niet goed genoeg is, maar waarschijnlijk is dat meer mijn gevoel dan dat van diegen die het krijgt.
Moeten we inderdaad even goed gaan bekijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je samen gaat wonen dan ziet de belastingdienst dat, en dan kiezen zij wie het totale bedrag van jullie zorgtoeslag ontvangt. ik zou even op de site een berekening doenvriendje krijgt hier alle zorgtoeslag, ik de huurtoeslag.
Dat wist ik niet, wat onhandig zeg!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nope, sinds 2010 moet je dat officieel regelen als je geen geregistreerd partner of echtgenoten bent.
voor de toeslagen ben je wél automatisch toeslagpartners als je meer dan 6 maanden samen woont per jaar en een gezamenlijke huishouding voert en geen familie bent.
kortom: wel automatisch de lasten, niet automatisch de lusten
Vouwgordijn? Dat kan dus niet, dan is de onderkant open, en dat wilik echt nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:06 schreef Novem het volgende:
Ik zou een mooi vouwgordijn doen, maar daar kan je idd niet doorheen kijken.
Of anders een rail boven het raam met zo'n doorzichtig gordijn tot de grond en daaroverheen een mooie roede met een dik gordijn? Overdag kan je dan toch naar buiten kijken en 's avonds is het goed donker.
Trouwen op maandag is gratisquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
nope, sinds 2010 moet je dat officieel regelen als je geen geregistreerd partner of echtgenoten bent.
Oja, die waterschapsbelasting is lekker fors bij ons in de stad hè! Ik heb het net ook tandenknarsend betaald. Ook zo'n zot systeem dat je (met 1 bewoner) voor één vervuilingseenheid, òf (met 2,3 of 162 bewoners) voor drie vervuilingseenheden wordt aangeslagen. Meerdere mogelijkheden zijn er niet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil iedereen nog even bedanken voor de tips gisteren.ik heb er nu heel wat uurtjes ingestoken, van alles opgezocht, nagebeld en opgezegd, en het ziet er allemaal wat zonniger uit
nu we ineens wel huurtoeslag kregen na herberekenen inkomen, en meer zorgtoeslagen ik minder aan de IB groep hoef te betalen als ik J's inkomen mee laat tellen
en met het opzeggen van de nodige dingen ook nog wat bespaar. het is krap, maar het kan, zelfs met nog een waterschapsbelastingtegenvaller erbij. Ik ben helemaal trots op mezelf. Nu nog die website bouwen en wat extra inkomsten genereren
![]()
ja, ik ga voor die E85,14 per eenheid denk ik maar snel een eenheid erbij klussen, ik wil het niet voor niks betalen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, die waterschapsbelasting is lekker fors bij ons in de stad hè! Ik heb het net ook tandenknarsend betaald. Ook zo'n zot systeem dat je (met 1 bewoner) voor één vervuilingseenheid, òf (met 2,3 of 162 bewoners) voor drie vervuilingseenheden wordt aangeslagen. Meerdere mogelijkheden zijn er niet!Ik zou me wel genaaid voelen als stel, dat je evenveel betaalt als een gezin met 7 koters.
Ik ben gestopt met cadeautjes geven voor verjaardagen. Ik bak tegenwoordig taarten. Of ik neem koffie mee uit verre landen. Iets persoonlijks iig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou dat vind ik altijd wel een moeilijke hoor.
Nu ga ik vooral cadeautjes bij de Action halen (kosten dan ook niets) maar heb dan nog het gevoel dat het niet goed genoeg is, maar waarschijnlijk is dat meer mijn gevoel dan dat van diegen die het krijgt.
Geen idee wat ik moet betalen, weet wel dat ik nog rekeningen heb liggen die nog betaald moeten worden. Ik zie klusjes voor vanavond!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:21 schreef loveli het volgende:
Hier zijn waterschap + afvalstoffen + rioolheffing = 700 euro. Voor 1 persoon.
Daar heb je ook wel gelijk in, maar toch maak ik me nu alweer zorgen om moederdagquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek, heb ik liever niets dan dat iemand voor 2 euro nog iets bij de Xenos haalt wat ik toch niet gebruik. (nu komt het weer zo stom over maar je begrijpt me wel!). Heb zal vrienden die geen cent te makken hebben, nou ja daar kies ik mijn vrienden ook niet op uit, ben al lang blij als ze komen! Net zoals mensen ook wel eens voor mij een treinkaartje betaalden (jaja) zodat ik bij hen op bezoek kon komen, toen ik een vet arme student was.
Waarom moet er voor je schoonmoeder iets duurs gekocht worden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in, maar toch maak ik me nu alweer zorgen om moederdag
Voor mijn eigen moeder doe ik iets bakken maarja voor schoonma zal het wel weer iets duurs worden.
Zo gaat dat bij hun in de familie, maar misschien wel eens een goed moment om ons eigen plan te trekkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waarom moet er voor je schoonmoeder iets duurs gekocht worden?
Jullie hebben het toch niet zo breed? Dan bak je voor haar toch ook gewoon een taart ofzo?
Het gaat om het idee hoor.
Mijn moeder krijgt overigens niets voor moederdag.
als je daar hulp bij nodig hebt... pm me maar...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
Nu nog die website bouwen en wat extra inkomsten genereren![]()
Niet helemaal 'onlangs', maar wel heel leuk:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:31 schreef Mini. het volgende:
Oja, moederdag... Weet iemand of er onlangs nog een leuk boek ofzo is uitgekomen? Ik heb echt geen inspiratie dit jaar.
Thanks.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet helemaal 'onlangs', maar wel heel leuk:
http://www.bol.com/nl/p/1(...)en/1001004011168133/
whut? je zit toch bij hetzelfde waterschap als ik dacht ik? delfland? dan zou het 85 euro 14 moeten zijn voor 1 persoon...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:21 schreef loveli het volgende:
Hier zijn waterschap + afvalstoffen + rioolheffing = 700 euro. Voor 1 persoon.
thanksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als je daar hulp bij nodig hebt... pm me maar...
Rare plek om te gaan zitten (wanneer je geen kat bent)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
thanksmijn broertje "zit op computers" dus die had ik al gevraagd, maar als dat niks wordt, dan weet ik je te vinden
Wanneer Nallie een house-warming houdtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
He V1 wanneer gaan wij weer eens samen in de auto zitten?
Als je 'm wilt hebben: ik heb 'm liggen. Uitgelezen en wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Thanks.Ik ga eens informeren of ze die al heeft.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als je 'm wilt hebben: ik heb 'm liggen. Uitgelezen en wel.
Stuur ik 'm zo voor je op.
ik vond het boek overigens tegenvallen en lang niet zo leuk als ik had verwacht
Ik vond 'm heel erg Forrest Gump wannabee zeg maar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:59 schreef Perruche het volgende:
[..]echt? Ik verwachtte niets maar vond hem super!
ik vond het een geweldig boek!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als je 'm wilt hebben: ik heb 'm liggen. Uitgelezen en wel.
Stuur ik 'm zo voor je op.
ik vond het boek overigens tegenvallen en lang niet zo leuk als ik had verwacht
Goed op de maat letten, wijkt nogal vaak af van NL standaard. De el cheapo lijn is vrij ruw, weet niet of je dat erg vindt.quote:
Nee, lekker juist! En wat ik nu heb is >20 jaar oudquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Goed op de maat letten, wijkt nogal vaak af van NL standaard. De el cheapo lijn is vrij ruw, weet niet of je dat erg vindt.
O: bak yoghurt (500 ml)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, kwak en Loveli wat zijn jullie eetlijstjes vandaag?
Kan prima toch? Of geen noodles maar wat gegrilde vis, kip of biefstuk erbij?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Ik eet vanavond alleendus dan maar iets simpels.
Heb nog een portie noodles liggen die op moet maar te weinig is voor twee (zelfs beetje weinig voor 1) en daar gooi ik een grote portie diepvries groente bij.
En dan vanavond nog volkorentoastjes met gekookt ei, selleriesalade en filet americain.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:08 schreef loveli het volgende:
[..]
O: bak yoghurt (500 ml)
L: roggebrood + roomboter + worst
D: denk iets met zalm, moet nog shoppen
Voor vlees of vis ben ik eigenlijk te luiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan prima toch? Of geen noodles maar wat gegrilde vis, kip of biefstuk erbij?
Of een salade met tonijn...
Wat is je lijstje vandaag?
Feederquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En dan vanavond nog volkorentoastjes met gekookt ei, selleriesalade en filet americain.
Mooie elstar appel een lekkere minneola,
Toch?
Ow ik doe er een half uurtje overquote:
Dat heb ik van ontzettend veel mensen gehoord, maar ik vond het allemaal te bestudeerd.quote:
Combinatie van frituurvoer in het buitenland, spanning, Indiaas eten en vreemd eetritme. En nu ben ik verkouden, hoest ik de longen uit mn lijf, heb ik het idee dat al mn voer exit wil en moet ik mezelf dwingen om überhaupt wat te drinken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef anna82 het volgende:
Beschuitjes Chico? Of toast? Waar komt je buikpijn vandaan? Lijkt mij geen buikgriep trouwens, dat is meer quick & dirty.
Anders een eitje? geroosterde boterhammen? Rijst is ook een goeie inderdaad!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Combinatie van frituurvoer in het buitenland, spanning, Indiaas eten en vreemd eetritme. En nu ben ik verkouden, hoest ik de longen uit mn lijf, heb ik het idee dat al mn voer exit wil en moet ik mezelf dwingen om überhaupt wat te drinken.
Kipfilet is een goede, daar heb ik wel zin in! Sowieso wel in vleesdingen. Alles wat een beetje zoutig smaakt en niet te droog is.
Geen fruit? Te zuur? Ik dacht juist vitamientjes te moeten tanken.quote:
Beddegoedquote:
Willikook!quote:
De tweede, met dat heul lelijke roze jurkje waarin ze net een rollade leek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Jaaa was het die 1e of die 2e vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua lijstjes eet ik de laatste tijd niet zo goed trouwens. Ik eet niet teveel, maar heb gewoon weinig honger. Ben niet misselijk, maar mwoah, zeg maar. Dus dat is niet zo goed. Probeer dan maar wel fruit en groente te eten, maar het kan/moet eigenlijk beter.
Ja, dat is het een beetje. Terwijl veel mensen voor een verbouwing een bouwdepot nemen (dus meer hypotheek --> hogere maandlasten), Als wij dat hadden gedaan, hadden we nu makkelijk -zonder lening- die auto kunnen kopen. Dus ergens maakt het niet veel verschil (in de praktijk). Maar voor mijn gevoel wel heel veelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:04 schreef LieLie het volgende:
Kan me je gevoel goed voorstellen Coco. Als we er een lening voor af moesten sluiten zouden we nu ook niet naar een auto kijken denk ik.
Morgen eentje bekijken trouwens, dat zou hem zomaar kunnen worden.
Een zwarte Opel Astra station, uit 2008. Hier eerst de gezinsauto en later een babyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat is het een beetje. Terwijl veel mensen voor een verbouwing een bouwdepot nemen (dus meer hypotheek --> hogere maandlasten), Als wij dat hadden gedaan, hadden we nu makkelijk -zonder lening- die auto kunnen kopen. Dus ergens maakt het niet veel verschil (in de praktijk). Maar voor mijn gevoel wel heel veel
Welke auto hebben jullie op het oog?
Hoe staat het daarmee eigenlijk? Heb niet meegekregen hoe het met die baan is gegaan/gaatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kijk uit naar de dag in één huishouden, in één land te wonen met 2 inkomens.
Ik ben op dit moment blij omdat ik 1000 eur buffer heb gespaard. Financien zijn wat krap door de lange afstands relatie.
Als we een beetje op het geld letten, kunnen we vrij eenvoudig zo'n ¤500/maand voor de auto aan de kant leggen, exclusief vakantiegeld/bonussen. Ik wil dat laatste namelijk op de 'normale' spaarrekening gooien aangezien we die behoorlijk zien slinken door de verbouwing.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:05 schreef Ml-etje het volgende:
En hoe reeël is trachten hem bij elkaar te sparen Coco?
Of gebruik maken van zo'n actie met 0% rente van een garage zelf? (ken die voorwaarden niet dus of het echt 0% is?).
De duutser komt hierheen, tenzij de prof hem een hele goede aanbieding doet (iets in de trant dat hij 1 week daar moet zijn, en 3 weken hier mag zijn, of zoiets).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe staat het daarmee eigenlijk? Heb niet meegekregen hoe het met die baan is gegaan/gaat
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een zwarte Opel Astra station, uit 2008. Hier eerst de gezinsauto en later een baby
True, ik vind het alleen zo prettig om een heel lage hypotheek te hebben voor als we straks gaan verkopen. Dan hoeft het huis niet zoveel op te brengen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Ik ben echt een kreupeltje morgen.![]()
Op de één of andere manier voelt het voor mij beter om te lenen voor de verbouwing van een huis dan voor een auto. 'Waardevermeerdering' enzo tegenover betalen voor iets wat over een jaar alweer 15% minder waard is.
Ik kan me goed voorstellen dat dat een berg geld kost ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kijk uit naar de dag in één huishouden, in één land te wonen met 2 inkomens.
Ik ben op dit moment blij omdat ik 1000 eur buffer heb gespaard. Financien zijn wat krap door de lange afstands relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |