iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:14 schreef BundyChen het volgende:
Het maakt toch niet uit om hoeveel geld het gaat? Al was het 5 eu. Het gaat er niet om of je het als gast kunt missen of niet. Het gaat om t debiele idee.
Als je het thuis geeft met een paar kratten bier vraag je dan ook of iedereen 3,75 meeneemt?
Leuke dingen kosten nou eenmaal geld.
Niemand verplicht je om mee te doen, voor de zoveelste keer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:43 schreef Guanabana het volgende:
Laat ik het nog erger maken;
misschien gaat het me niet eens puur en alleen om krap bij kas zitten. Ik vind het hele idee van iemand die over jouw portemonnee beslist gewoon niks.
Waarmee ik, 'over portemonnee beslist' niet bedoel als mij dwingen om te komen, maar wel zeggen 'hoi ik geef een feestje voor mijn verjaardag, kom gezellig, oh je moet by the way wel rond de 30 euro betalen voor je eigen voedsel, kusjes!'.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om mee te doen, voor de zoveelste keer.
Dan ga je niet.. Damn wat ben jij een zuur wijf. Je hebt je iets in je hoofd geprint en zo is het.. en al het andere is stom.. dus het is stom dat ze met zijn allen een hapje gaan eten. bah.. wat stom.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:43 schreef Guanabana het volgende:
Laat ik het nog erger maken;
misschien gaat het me niet eens puur en alleen om krap bij kas zitten, want dat gaat nog wel. Ik vind het hele idee van iemand die over jouw portemonnee beslist gewoon niks.
Nou nou, dat is ook overdreven hoor. Ik vind het erg jammer dat ik waarschijnlijk niet kan gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ga je niet.. Damn wat ben jij een zuur wijf. Je hebt je iets in je hoofd geprint en zo is het.. en al het andere is stom.. dus het is stom dat ze met zijn allen een hapje gaan eten. bah.. wat stom.
Dat ze jou uberhaupt nog uitnodigen zeg, zuurpruim.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarmee ik, 'over portemonnee beslist' niet bedoel als mij dwingen om te komen, maar wel zeggen 'hoi ik geef een feestje voor mijn verjaardag, kom gezellig, oh je moet by the way wel rond de 30 euro betalen voor je eigen voedsel, kusjes!'.
Bah, zuur...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Oke, duidelijk. Ik ben een zuur wijf en men moet niet eens willen dat ik zou komen. Slotje.
Dat was mijn punt ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef N00dles het volgende:
[..]
Het is juist gierig om als jarige je gasten voor zichzelf te laten betalen!
Ja, je zadelt de genodigde op met een dilemma. Nog een reden het niet te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet erg, dan zie ik ze een andere keer wel. Wat ik wel erg zou vinden is dat mensen daar 'verplicht' zouden gaan zitten terwijl ze het eigenlijk niet kunnen betalen. Maargoed, daar ben ik niet verantwoordelijk voor, dat is de verantwoordelijkheid van de genodigde.
Psies, dan doe je het gewoon thuis, haal je voor 50 euro cheap-ass kaas& wijn en je kunt iedereen voorien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan nodig je toch geen mensen uit om je verjaardag te vieren in een restaurant?
Ik zou het niet weten, maar ik geloof je direct.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef Guanabana het volgende:
Als iemand zegt dat hij met een deegroller je poepgaatje binnengaat is dat ook fijn om vantevoren te weten, maar het maakt de ervaring niet minder onaangenaam.
Wat dan weer opgelost is doordat jij je eigen eten moet betalen wat je niet kan, en zodoende komen ze op een makkelijke manier van jouw gezeur af.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Oke, duidelijk. Ik ben een zuur wijf en men moet niet eens willen dat ik zou komen. Slotje.
Dat is toch helemaal de andere kant op geredeneerd? wtfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze jou uberhaupt nog uitnodigen zeg, zuurpruim.
dit dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:52 schreef BasEnAad het volgende:
En als je per se uit eten wil, dan doe je dat maar op een van de andere 365 dagen dit jaar. Dan mag iedereen gewoon voor zichzelf betalen, is er minder sociale druk en kun je je verjaardag gewoon normaal vieren.
Nee. Zo werkt dat hier doorgaans.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Dus, om het even om te draaien. De mensen die het niet raar vinden die zouden zich niet schuldig voelen dat mensen de portemonnee moeten trekken voor jóuw feestje? (dus nog naast een eventueel cadeau).
ja want dat is het leukstequote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, je zadelt de genodigde op met een dilemma. Nog een reden het niet te doen.
Houd verjaardagen gewoon zoals ze zijn!
ga jij eens rap terug naar de jaren 60quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het beste is nog altijd alle stoelen in een kring zetten. De mannen zitten aan de ene kant, de vrouwen aan de andere. En in het midden op tafel wat schaaltjes met chips en kaas.
Nee man. vuile vrekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het beste is nog altijd alle stoelen in een kring zetten. De mannen zitten aan de ene kant, de vrouwen aan de andere. En in het midden op tafel wat schaaltjes met chips en kaas.
zo hoort het ook.quote:En overigens als ik geen geld heb houd ik ook geen verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |