Hij is nu 31 uur onderweg. Heeft de stok al een plekje gekregen?quote:
London, voor de Olympische spelen. Hij wil strijden met het vuur als Olympisch Symbool.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:57 schreef NoBody122 het volgende:
Is de stok nog lang onderweg naar Zuid-Afrika?
Dan is het maar goed dat de houten stok gebleven is, ipv het Fok!Ankerquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
London, voor de Olympische spelen. Hij wil strijden met het vuur als Olympisch Symbool.
Of juist niet. Hebben die atleten tenminste iets om te dragen, doen ze nog watquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat de houten stok gebleven is, ipv het Fok!Anker
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of juist niet. Hebben die atleten tenminste iets om te dragen, doen ze nog wat
Je klinkt als m'n vriendinquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]sorry schat
Ik presteer nou eenmaal niet onder druk
ehh. ik heb de stok niet hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
Barreltje is de sauna even aan het afwerken.
Interpreteer dat maar hoe je het zelf wilt ok? grgr
Ik ook niet. Hij is nu al bijna 50 uur 'onderweg'.quote:
Alstu niet!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:28 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij is nu al bijna 50 uur 'onderweg'.
Kunnen we hem niet aangeven voor diefstal?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Alstu niet!
De stok krijgt vanavond een nieuw plekje.
quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!Stok gelijk (binnen 24 uur) naar een andere locatie brengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]Technisch gezien ben ik niet de vinder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's en plaats komt vanavond.
Ben net terug uit mijn werk."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |