En ? Heb je al een slot gevonden ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb een bekende een berichtje gestuurd of hij nog wat leuks in zijn garage heeft liggen
mja, daarvoor had die bus nog steeds door Hijum moeten rijdenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Lijn 54 is best een leuk stukje hoor, lekker toeristisch.
Gelukkig doen niet-Friezen nooit loze toezeggingen (niet dat er overigens harde toezeggingen zijn gedaan in dit geval).quote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef Maringo het volgende:
Volgens stonden er een paar te springen dat ie naar Friesland ging...
Loop je toch even naar de provinciale weg... Als ik het me goed herinner, had Hijum in het dorp destijds ook maar 1 halte, en die was op een steenworp afstand van die aan de provinciale wegquote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, daarvoor had die bus nog steeds door Hijum moeten rijden
Twee. vlakbij de ijsbaan was er nog eentje.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Loop je toch even naar de provinciale weg... Als ik het me goed herinner, had Hijum in het dorp destijds ook maar 1 halte, en die was op een steenworp afstand van die aan de provinciale weg
Oh, dus toch.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Twee. vlakbij de ijsbaan was er nog eentje.
Maar goed, voor mij zit het verplaatsen van de stok er voorlopig niet in helaas.
Zou ook eens tijd wordenquote:
Ok, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef GizartFRL het volgende:
Heb nog geen bevestiging dat deze daadwerkelijk weg is...
Krijg ik morgenochtend te horen.
Nee, geen Groningen dit keer. We kijken wel waar deze komt te liggen.
sauna datequote:
hmmmquote:
geen idee. Vraag het GizartFRL.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:04 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
waar ligt ie nuuuuuuuuuuuuuuuuuu
nog steeds onderweg .................quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |