Jij gaat echt snel! Ik heb vandaag 28 gedaan zonder wandelen en had 3.66km! hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef Saninl het volgende:
Les 27 van Evy. Laatste éckte les van Evy, volgende week zelf lopen zonder Evy's rustmomenten..
[ afbeelding ]
28? Hè! Wij zouden gelijk blijven lopen! Hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij gaat echt snel! Ik heb vandaag 28 gedaan zonder wandelen en had 3.66km! haha
Maar goed, ben wel trots dat ik dit aan een stuk heb gelopen!
Hup hup rennen jij!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef Yuki het volgende:
Bijna thuis, nu nog bezig om de moed te verzamelen om te gaan lopen
Dat het begint te regenen helpt ook niet echt
vrouwen zitten sowieso lager in hb dan mannen ...ik zou even wachten...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:56 schreef roos85 het volgende:
Even een vraagje, moet binnenkort naar de bloedbank om te doneren, is een dag rust na het geven voldoende? of is het beter wat langer het lichaam weer te laten herstellen?
Normaal gesproken is 1 dag wel voldoende, maar je voelt het zelf het beste aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:56 schreef roos85 het volgende:
Even een vraagje, moet binnenkort naar de bloedbank om te doneren, is een dag rust na het geven voldoende? of is het beter wat langer het lichaam weer te laten herstellen?
Oehquote:
Ik zou het even bij de bloedbank vragen. Aan mij vragen ze altijd of ik dezelfde dag nog wil sporten, das namelijk niet aan te raden. 1 dag zou genoeg kunnen zijn, maar zij hebben meer ervaring om je daarin te kunnen adviserenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:56 schreef roos85 het volgende:
Ja klopt, jij bent gewoon niet vaak genoeg gegaan denk ik!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef Saninl het volgende:
[..]
28? Hè! Wij zouden gelijk blijven lopen! Haha
Wel netjes dat je het de hele tijd hebt volgehouden!
Jij bent stoerder dan ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:52 schreef robdriessen het volgende:
Zometeen 38 minuten om mijn oren krijgen. De dood of de gladiolen!
Beterschapquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
ben ziek aan het worden en heb twee gigantische deadlines voor de deur staan en stel het hardlopen maar even uit tot ik me een beetje beter voel
bah!
Als je de dag erna een wedstrijd hebt zou ik het niet doen, maar een training moet kunnen. Tijdens de training goed blijven oplettenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:56 schreef roos85 het volgende:
Ben gisteren begonnen met les 1 van Evy, dus een wedstrijd zal ik voorlopig nog niet lopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je de dag erna een wedstrijd hebt zou ik het niet doen, maar een training moet kunnen. Tijdens de training goed blijven opletten
Dan moet het wel kunnen, dan heb je redelijk kleine intervallen met lopen en kan je lijf tussendoor herstellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben gisteren begonnen met les 1 van Evy, dus een wedstrijd zal ik voorlopig nog niet lopen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:56 schreef Yuki het volgende:
Les 9 was pittig, maar wel te doen
Laatste stuk zou 5 min zijn, ik heb er 6 van gemaakten het viel me mee hoe snel ik weer op adem was
Moet verklappen dat ik deze week en vorige week maar 2x heb gelopen. Dus ipv dat ik 1 les voorloop, loop jij nu 1 les voor...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt, jij bent gewoon niet vaak genoeg gegaan denk ik!![]()
Ik ga altijd maandag, woensdag en vrijdag!
Hmm nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:01 schreef Saninl het volgende:
[..]
Moet verklappen dat ik deze week en vorige week maar 2x heb gelopen. Dus ipv dat ik 1 les voorloop, loop jij nu 1 les voor...
Ach
Het spijt me, balen dat je mij door hebt...
maar ik heb drukke dagen achter de rug![]()
Hoeveel zou je willen/moeten lopen? Ik was ook bekaf vandaag, maar toch was het wel erg lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:10 schreef Jumparound het volgende:
vanavond is een misschientje.. Heb wel zin om te lopen, maar weet niet of ik genoeg energie heb
Haha!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hmm nou vooruit dan maar![]()
Let wel op, les 28 heeft weer een bieber momentje!
Viel erg mee! Opstarten was iets lastiger, omdat ik natuurlijk al wat stukken lopen en traplopen in de benen had, maar het was goed te doen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe beviel het Yuki, dat later lopen?
Slacker, 1 x 15 km lopen is echt een high
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Sexy op 04-05-2012 16:56:29 (spelfout) ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef robdriessen het volgende:
6 kilometer!http://runkeeper.com/user/rdriessen/activity/85784202
Wauw, wat goed!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef robdriessen het volgende:
6 kilometer!http://runkeeper.com/user/rdriessen/activity/85784202
Ziet er goed uit!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:03 schreef egelhond het volgende:
http://www.endomondo.com/(...)vX3RpbWVsaW5lOnRydWU
Yeah vandaag 5 km binnen de 30 min
Evy nr 20 klaar. Gaat erg goed! Zondag nr 21 en dan word het weer wat pittiger.
Had loopsokken gekocht en dat is toch wel wat fijner lopen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Slacker, 1 x 15 km lopen is echt een high
Goed bezig! Dat is echt een behoorlijk eind hoor. Nice!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:10 schreef Niara het volgende:
Wow, vandaag op pad gegaan met twee ervaren hardlopers met wie ik de 20 km ga lopen.
Eindelijk weer eens een ander stuk natuur in geweest, maar man... wat duurde het lang. Ik had namelijk nog nooit langer gelopen dan 14 km. Na 15 kilometer was ik kapot en ben gaan wandelen. Maar na 2 minuten ben ik toch weer gaan lopen. .. in totaal dus 17,36 kilometer gedaan.
http://www.endomondo.com/workouts/hF-XTt3qulI
http://www.endomondo.com/workouts/jMUKYlPLLHo
En morgen naar de Decathlon! Ik heb nieuwe shirts nodig en misschien hardloopsokken.
10 - 15 maar nu ben ik al blij als het minuten zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:12 schreef Yuki het volgende:
Ooooooh, jealousy
Heb dat nummer nu dus in m'n hoofd.
[..]
Hoeveel zou je willen/moeten lopen? Ik was ook bekaf vandaag, maar toch was het wel erg lekker
Gewoon een rustige 5km doen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik "moet" nog minimaal een 10KM dit weekend. Maar na 5 kutlopen op rij heb ik er een beetje angst voor
Doen wat je volhoudtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
10 - 15 maar nu ben ik al blij als het minuten zijn
Dan zou ik zeggen, ga lopen en kijk waar je uitkomt. Of neem een week/paar dagen rust en chill, laad jezelf op en daarna lekker fris weer beginnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die zit al 2 keer in die laatste 5 loopjes. Geen 1 keer lekker gelopen.
Ja ik ga gewoon elke keer de deur uit en zie wel waar het schip strandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen, ga lopen en kijk waar je uitkomt. Of neem een week/paar dagen rust en chill, laad jezelf op en daarna lekker fris weer beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |