Ze geven dus gewoon toe dat het een inferieure techniek is, om vervolgens het "ja, maar.."-argument te geven en het te hebben over de 'average smartphone buyer' te hebben. Laat dat nu net de reden zijn dat veel mensen enigszins teleurgesteld zijn: een top end smartphone zou niet voor 'average' moeten gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:47 schreef draadstalig het volgende:
http://www.mobileburn.com(...)hats-why-we-use-them
Daarom dus een "minder" scherm
Ik denk dat dit typisch zo'n toestel is dat je in het echt moet zien om er echt over te kunnen oordelen. GSMArena heeft het bijvoorbeeld over een zeer scherp scherm dus ws. zegt pentile of niet pentile niet veel in het daadwerkelijke gebruik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ze geven dus gewoon toe dat het een inferieure techniek is, om vervolgens het "ja, maar.."-argument te geven en het te hebben over de 'average smartphone buyer' te hebben. Laat dat nu net de reden zijn dat veel mensen enigszins teleurgesteld zijn: een top end smartphone zou niet voor 'average' moeten gaan.
precies. Wat verwacht je dan van een nieuwe telefoon? Scherm is beter en hij is sneller.veel meer kan je r niet aan verbeteren.ik blijf voorlopig bij mijn note omdat ik het scherm baas vindquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het is iig stevig. Ik heb nog nooit een kapotte Galaxy gezien. En al een heleboel kapotte Iphones.
En sowieso, de achterkant...who cares
Een verbetering ten opzichte van het voorgaande model. In ELK opzicht. Of in ieder geval een prolongatie van kwaliteit, en geen stap terug.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
precies. Wat verwacht je dan van een nieuwe telefoon?
Behoorlijk indrukwekkend toestel inderdaad!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:57 schreef alwaysonhold het volgende:
Eerste review van een zeer kritische review site. Conclusie: Samsung did it again.
Wow!
http://www.gsmarena.com/s(...)t&utm_medium=twitter
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:57 schreef alwaysonhold het volgende:
Eerste review van een zeer kritische review site. Conclusie: Samsung did it again.
Wow!
http://www.gsmarena.com/s(...)t&utm_medium=twitter
Dit is wel een erg fijne optie om te hebbenquote:The colors are nicely saturated by default, but the display settings menu offers a choice between four different modes, so you can opt for more natural colors as well. We did prefer the livelier dynamic and standard modes, but the natural and movie modes will probably have their fans too. What's important here is that the S III display offers a level of flexibility that no other screen on the market can provide.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef alwaysonhold het volgende:
En weer een review van een grote gadget website. Theverge:
http://mobile.theverge.co(...)-galaxy-s-iii-review
Conclusie mijn inziens: een prachtig toestel
Dat bedoelde ik dus met een gemiste kans. De consensus lijkt te zijn dat de S3 een heel goed toestel is, maar dat de One X in bijna elk opzicht de betere keuze is.quote:This 4.8-inch display can be held up proudly alongside most other AMOLED panels. Sadly, while that may have been a great compliment a year or two ago, the quality and viewing angles of AMOLED have recently been bypassed by refinements in LCD technology. HTC’s One X is the standout demonstration of that — offering unrivalled clarity, color balance, and viewing angles. In all of those respects, the Galaxy S III is one or two tiers below the One X: its display has the usual blue tinge characteristic of AMOLED displays, which gets worse as you begin to look at it off-center.
Hmmm nee dat lijkt me niet. De SIII lijkt me toch wel een stukje beter. Je zou juist kunnen stellen dat de SIII in alle opzichten beter is dan de One X maar de One X een scherper scherm heeft.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoelde ik dus met een gemiste kans. De consensus lijkt te zijn dat de S3 een heel goed toestel is, maar dat de One X in bijna elk opzicht de betere keuze is.
- engadget reviewquote:The worst thing about the GS III? No matter how hard it tries, it just isn't greater than the sum of the HTC One X's parts. That's not to say it falls short, but merely to emphasize that times have changed since last year's Galaxy S II, which landed on an unsuspecting world that was largely devoid of predators. The Snapdragon variant of the One X has similar computing power, battery life and photographic credibility, but it also has a much better user interface that sticks more closely to the guiding ethos of Android 4.0. The One X also has a more forward-looking physical design, while the GS III clings to the tried and true styles of old.
Tsja wat kan er nog beter buiten het misschien iets betere display van de one x?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Selectief reviews lezen kan ik ook. In de reviews die ik voorbij heb zien komen, is de consensus:
[..]
- engadget review
Dus klopt het blijkbaar toch wat ik in het begin van het topic al zei: Samsung heeft met de S3 een van de beste smartphones op de markt, en niet langer de beste. Dat maakt het verre van een slecht toestel, maar aangezien de S2 wel veruit het beste Android-toestel van vorig jaar was, is het toch jammer dat Samsung niet net dat beetje extra in de S3 heeft gestopt om het de onbetwiste smartphone-koning te maken. We weten allemaal dat ze daartoe in staat zijn, en dat besef zorgt juist voor de (lichte) teleurstelling.
Het betere scherm is niet echt een "ah well.."-feature op een touchscreen smartphone hè? Daarnaast kan het design veel beter.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:39 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Tsja wat kan er nog beter buiten het misschien iets betere display van de one x?
Hier nog een uitgebreide gebruikerservaring:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het betere scherm is niet echt een "ah well.."-feature op een touchscreen smartphone hè? Daarnaast kan het design veel beter.
De camera lijkt, afgaande op reviews, wel gewoon dik in orde en beter dan de gehypte camera van de One X.
Alleen het scherm is beter van de One X. De rest wint de S3 alles. Zeker qua benchmarks maakt de S3 redelijk gehakt van de One X. Dus wat je zegt klopt niet. De S3 is met gemak weer de beste Android smartphone van dit moment.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
En laat dat nu pre ies het punt zijn: voor zowel de One X als de S3 zijn sterke argumenten te geven waarom de een beter is dan de ander. Dit was vorig jaar met de S2 niet het geval, en had Samsung kunnen voorkomen. Daarom de lichte teleurstelling.
Studentmobiel.nl heeft altijd goede prijs met super klantenservice. Daar bestel ik meestal los mijn toestellen.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:03 schreef egelhond het volgende:
hmm heb een imac, een iphone en een ipad. De imac gaat eruit, ben aan het denken om een galaxy tab te kopen, en nu zit het ook in mn hoofd om een galaxy s3 te kopen. En waarom? Omdat ik het zat ben dat apple niet alles toelaat. Ik wil gewoon een foto in het toestel slepen zonder gezeik, ik wil gewoon mp3 overzetten zonder gezeik. Ik wil gewoon een mp3 als ringtone gebruiken zonder een heel omzet gedoe met itunes en een app.
Dus nu zit het in mn hoofd om de galaxy S3 te kopen. Maar dan de blauwe versie. Helaas is die voorlopig nog niet leverbaar
Waar gaan jullie hem bestellen? Ik doe ziezo geen abonnement dus ga hem dan los kopen.
Wat een onzin, lees dit maar eens: http://www.gsmarena.com/g(...)s_iii-review-764.phpquote:Op zondag 27 mei 2012 12:15 schreef Iwanius het volgende:
@alwaysonhold.
Beste smartphone is gewoon
[ afbeelding ]
SS GL III is gewoon SSGL II als verbeterde versie met een heel klein beetje extra's.
Mmm, gedeeltelijk met je eens. De One X is bv niet zo smooth als de S3. Dan zou voor mij al genoeg reden zijn om voor de S 3 te gaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Benchmarks zijn geen de facto argumenten natuurlijk, hè.
Is het niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:56 schreef Iwanius het volgende:
Succes met de geweldige batterij
Ik heb tenminste het vlaggenschip van de hele Galaxy series de Note!
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:56 schreef Iwanius het volgende:
Niet meer dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:56 schreef Iwanius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |