Studentmobiel.nl heeft altijd goede prijs met super klantenservice. Daar bestel ik meestal los mijn toestellen.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:03 schreef egelhond het volgende:
hmm heb een imac, een iphone en een ipad. De imac gaat eruit, ben aan het denken om een galaxy tab te kopen, en nu zit het ook in mn hoofd om een galaxy s3 te kopen. En waarom? Omdat ik het zat ben dat apple niet alles toelaat. Ik wil gewoon een foto in het toestel slepen zonder gezeik, ik wil gewoon mp3 overzetten zonder gezeik. Ik wil gewoon een mp3 als ringtone gebruiken zonder een heel omzet gedoe met itunes en een app.
Dus nu zit het in mn hoofd om de galaxy S3 te kopen. Maar dan de blauwe versie. Helaas is die voorlopig nog niet leverbaar
Waar gaan jullie hem bestellen? Ik doe ziezo geen abonnement dus ga hem dan los kopen.
Wat een onzin, lees dit maar eens: http://www.gsmarena.com/g(...)s_iii-review-764.phpquote:Op zondag 27 mei 2012 12:15 schreef Iwanius het volgende:
@alwaysonhold.
Beste smartphone is gewoon
[ afbeelding ]
SS GL III is gewoon SSGL II als verbeterde versie met een heel klein beetje extra's.
Mmm, gedeeltelijk met je eens. De One X is bv niet zo smooth als de S3. Dan zou voor mij al genoeg reden zijn om voor de S 3 te gaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Benchmarks zijn geen de facto argumenten natuurlijk, hè.
Is het niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:56 schreef Iwanius het volgende:
Succes met de geweldige batterij
Ik heb tenminste het vlaggenschip van de hele Galaxy series de Note!
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:56 schreef Iwanius het volgende:
Niet meer dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:56 schreef Iwanius het volgende:
Opzich wel interesant ja. Maar ik kan op Studentmobiel niks vinden van WebXL? Hoe heb je dit gevonden? Of ik kijk scheel...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:48 schreef xSouL het volgende:
Heb op Studentmobiel een beetje rond lopen kijken naar vele constructies en vond de KPN constructie voor 1 jaar opzich wel goedkoop.
KPN Bel-SMS-Web 1-jaar 150 min/sms 250MB (1-jaar)
*instappen op Bel-SMS-Web 1000 MB* (duurste abonnement)
50,00 - 2 maanden actietarief (2x25)
100,00 - 1 maand volle bedrag(1x25)
*Abonnement wijzigen naar WebXL en de goedkoopste variant*
315,00 - Overige 9 maanden
161,00 - Prijs toestel
-20,00 - directkorting.com
----------------------
606,00 - Totaal
bij beschadiging ben je de lul lijkt me.. ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef STING het volgende:
Ik ben aan het overwegen om hem te gaan leasen via Telfort (aangezien ik daar nu ook al zit).
Zijn er nog addertjes onder het gras die ik moet weten ten aanzien van het leasen?
Ik kan ook niks van WebXL bij Studentmobiel, maar ik neem dat dit wel zou kunnen toch? Ik bedoel je sluit je abonnement gewoon af met KPN en zij laten deze constructies gewoon toe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Sonic_Boom het volgende:
[..]
Opzich wel interesant ja. Maar ik kan op Studentmobiel niks vinden van WebXL? Hoe heb je dit gevonden? Of ik kijk scheel...
En is het zeker dat je naar dat lagere abonement kan overgaan? Geen addertjes onder het gras?
Verkoper van de Mediamarkt (Enschede) vertelde me dat er dinsdagmiddag een lading zou binnenkomen met hoesjes/screenprotectors etc. voor de galaxy S3..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef JohnB52 het volgende:
Weet iemand al n winkel waar ze de accessoires al verkopen?
Nee inderdaad, ik vraag mij af of je wel van Bel Sms Web kan overstappen naar WebXL?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:54 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik kan ook niks van WebXL bij Studentmobiel, maar ik neem dat dit wel zou kunnen toch? Ik bedoel je sluit je abonnement gewoon af met KPN en zij laten deze constructies gewoon toe.
Maar ik wil daar Studentmobiel nog wel over aanspreken, niet dat ik op gegeven moment het hele jaar vast zit aan een contract waar ik 100,00 per maand voor moet betalen
dit, t-mobile heeft ongeveer de slechtste dekking van NLquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:07 schreef Catch22- het volgende:
het verschil in dekking tussen T-Mobile en VF is wel vrij aanzienlijk
Dit kan inderdaad, ik heb een soortgelijke constructie gedaan 2 jaar terug met mijn Galaxy S en geen toestelkosten en eerste 9 maanden 50% korting en na 3 maanden meteen naar de goedkoopste abonnement gestapt. Uiteindelijk over de gehele periode voor een spot prijs kunnen telefoneren en onbeperkt internet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef Sonic_Boom het volgende:
Okay net contact gehad met KPN. Het is dus mogelijk om van het Bel SMS Web abonnement over te stappen naar het WebXL abonnement. Terug gaan gaat niet meer.
Dus als ik het goed begrijp kun je dus inderdaad voor 3 maanden het duurste Bel Web SMS abonnement afsluiten om dan naar WebXL over te gaan en die dan weer terug zetten naar een lagere vorm.
Hmja ik weet het ook nog niet allemaal. Ik heb wel een nieuwe telefoon nodig, alleen vind ik de abonnementen nog wel erg duur op dit moment. Ik denk dat ik toch nog even ga wachten en hopen op een paar mooie aktiesquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef xSouL het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad, ik heb een soortgelijke constructie gedaan 2 jaar terug met mijn Galaxy S en geen toestelkosten en eerste 9 maanden 50% korting en na 3 maanden meteen naar de goedkoopste abonnement gestapt. Uiteindelijk over de gehele periode voor een spot prijs kunnen telefoneren en onbeperkt internet.
Nu heeft KPN de bundels aangepast en met de komst van WebXL zijn de prijzen ook wat aangepast. Maar het is nog steeds mogelijk om in de duurste Web abonnement in te stappen, waardoor de toestelkosten flink omlaag gaat. Vervolgens betaal je 2 maanden 25 euro per maand, namelijk het actietarief. 1 maand betaal je de volle pond dus 100 euro en na dat 3e maand wijzig je je abonnement naar WebXL. De goedkoopste variant is 32,50 dacht ik en als je dan de overige 9 maanden 32,50 hoeft te betalen. Heb je voor ongeveer 600 euro 1-jarig contract.
Bij Studentmobiel zijn de toestelkosten lager als bij KPN zelf, alleen weet ik niet of het mogelijk is om bij Studentmobiel je abonnement te verhogen/verlagen om de 3 maanden zoals dat bij KPN zelf zo is. Moet ik nog even over informeren.
Anders stap je in op het duurste abonnement en zit je er 10 maanden aan vast (los van het actietarief)
Maar goed, veel acties van Vodafone/KPN/Hi! eindigen morgen. Ben benieuwd met wat voor actie ze daarna komen, want de prijzen zijn nu al vrij duur en daarna worden ze nog duurder.
Geen enkele mongool sluit dan een abonnement af, dus ze moeten wel met iets beters of in ieder geval een actie komen. Anders koop ik hem gewoon los.
Is pas sinds gister uit leeghoofd..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Rnie het volgende:
Heb er even een tijd mee gespeeld (vorige week) en vind het toch niks bijzonders hoor.....
Dubai enige plek waar ie ervoor uit was en daar was ie binnen 2 uur uitverkochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar.. Je klantwaarde is ook afhanekelijk of je regelmatig over je abbo heen zit. Indien dit het geval is stijg je in klantwaarde en zal je een hogere korting krijgen bij verlengen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
uhmmm
je klantwaarde is afhankelijk van je contractduur, niet van of je er vaak over zit of niet. Mijn meisje kreeg ook 350 euro korting terwijl ze nooit over haar bundel ging (maar wel al jaaaren klant was)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef FlapAart het volgende:
[..]
Dubai enige plek waar ie ervoor uit was en daar was ie binnen 2 uur uitverkochtDan nog was die telefoon voor de launch echt wel beschikbaar voor pers etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.350 euro is toch al een aanzienlijk bedrag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:45 schreef FlapAart het volgende:
[..]
Niet waar.. Je klantwaarde is ook afhanekelijk of je regelmatig over je abbo heen zit. Indien dit het geval is stijg je in klantwaarde en zal je een hogere korting krijgen bij verlengen.
Leuk voor jouw meisje, maar dan had haar korting nog hoger geweest als ze er af en toe over heen had gezeten.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Klopt helemaal. Ik ga niet voor de S3 maar wil toch even helpen hier; ik ben voor een andere toestel naar de KPN winkel geweest en zo'n jongen daar raadde mij precies deze constructie aan (nadat ik ik die op Fok! en Tweakers ook heb besproken). Het kan dus gewoon. Maar wel alleen van Web naar WebXL en niet weer terug. Dus ook niet van WebXL naar Web.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef xSouL het volgende:
Dit kan inderdaad, ik heb een soortgelijke constructie gedaan 2 jaar terug met mijn Galaxy S en geen toestelkosten en eerste 9 maanden 50% korting en na 3 maanden meteen naar de goedkoopste abonnement gestapt. Uiteindelijk over de gehele periode voor een spot prijs kunnen telefoneren en onbeperkt internet.
Nu heeft KPN de bundels aangepast en met de komst van WebXL zijn de prijzen ook wat aangepast. Maar het is nog steeds mogelijk om in de duurste Web abonnement in te stappen, waardoor de toestelkosten flink omlaag gaat. Vervolgens betaal je 2 maanden 25 euro per maand, namelijk het actietarief. 1 maand betaal je de volle pond dus 100 euro en na dat 3e maand wijzig je je abonnement naar WebXL. De goedkoopste variant is 32,50 dacht ik en als je dan de overige 9 maanden 32,50 hoeft te betalen. Heb je voor ongeveer 600 euro 1-jarig contract.
Dat zou niet uit moeten maken. Studentmobiel/GSMwijzer e.d. verkopen alleen maar toestellen en abonnementen. Uiteindelijk moet je met providerzaken vervolgens ook gewoon bij je provider (in dit geval dus KPN) zijn. Dus ook bij Studentmobiel kun je gewoon je bundel (via KPN-site/winkel/telefoonnummer) verlagen/veranderen.quote:Bij Studentmobiel zijn de toestelkosten lager als bij KPN zelf, alleen weet ik niet of het mogelijk is om bij Studentmobiel je abonnement te verhogen/verlagen om de 3 maanden zoals dat bij KPN zelf zo is. Moet ik nog even over informeren.
Anders stap je in op het duurste abonnement en zit je er 10 maanden aan vast (los van het actietarief)
Die van KPN gelukkig pas over een maand. Ik neem deze constructie donderdag i.c.m. de One X.quote:Maar goed, veel acties van Vodafone/KPN/Hi! eindigen morgen. Ben benieuwd met wat voor actie ze daarna komen, want de prijzen zijn nu al vrij duur en daarna worden ze nog duurder.
Tja, je kunt altijd hopen. Met de One X kwam er vlak na de introductie ook een geweldig mooie deal langs bij GSMeasy en Typhone (1-jarig Vodafone Smart 100 (100 min, onbeperkt SMS en 1GB data) i.c.m. gratis One X). Ofwel 4 maanden ¤21.25 en 8 maanden ¤42.50. Inclusief ¤30 aansluitkosten was dat ¤455 / gem. ¤37.91 p/maand. De One X is nog duurder dan dat!quote:Geen enkele mongool sluit dan een abonnement af, dus ze moeten wel met iets beters of in ieder geval een actie komen. Anders koop ik hem gewoon los.
Je krijgt met directkorting.com ¤25 i.p.v. ¤20 kortingquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef xSouL het volgende:
-20,00 - directkorting.com voor studentmobiel
-20,00 - directkorting.com voor studentmobiel
Dat is dus gewoon een nieuw nummer en geen nummerbehoud wat hij dus liever wil.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:38 schreef Catch22- het volgende:
dan kan je gewoon je huidige abo laten aflopen en dat nieuwe nummer nemen en je oude abo opzeggen
Enigszins:quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef xSouL het volgende:
Oh, handig dat van Directkorting!
Maar is er een mogelijkheid om bij KPN je abonnement te beeindigen en weer aan te melden als nieuwe klant bij Studentmobiel? Met het behoud van nummer?
Jammer dat KPN winkel duurder is dan bijv. Studentmobiel en GSMwijzer maar als prijzen gelijk waren kon je bij een KPN winkel of de klantenservice van KPN wel gaan zeuren om korting. Veel mensen lukt het wel om dezelfde prijs te krijgen als nieuwe klanten.quote:En zelfs voor 160 euro minder te betalen ben ik wel bereid een nieuw nummer te nemen.Kut KPN, maar die 1-jaar constructie is wel het goedkoopst en KPN heeft zeer goede dekking en mobiel internet. Heb al 2 jaar een contract bij ze en absoluut geen klacht qua kwaliteit. Het is dat ze zo verrekte duur zijn die homo's!
Ik was er ook gek van, ik heb toen bovenstaande ook helemaal lopen uitzoeken of ik op een of andere manier ook van die deal gebruik kon maken, (inclusief bizarre constructies van abonnementen afkopen, prepaid kaarten e.d.) Maar helaasquote:En die actie van Typhone
Mijn kameraden waren er op tijd bij en lopen nu mooi te pronken met hun sexy HTC One X.Ik was toen in Oostenrijk
En ik dus precies andersom. Maar to each their own hèquote:Enorm ziek scherm jonge die HTC en super telefoon met strakke behuizing/design, maar ik ben een dikke Galaxy fanboy dus ga ik voor de Galaxy S, ondanks de mindere design.
Meh.. Als een journalist zo'n flauw stukje neerzet kan ik me niet voorstellen dat hij een baan heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan nog was die telefoon voor de launch echt wel beschikbaar voor pers etc.
[..]
350 euro is toch al een aanzienlijk bedrag.
Jezusquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:01 schreef Iemand91 het volgende:
Enigszins:
Je kunt je huidige abonnement af laten lopen en opzeggen. Vervolgens neem je bij KPN (of elders) een sim-only/prepaid die je maandelijks kunt opzeggen met nummerbehoud. Vervolgens neem je bij Studentmobiel een nieuw KPN abonnement met nummerbehoud (nu dus je nummer van prepaid/sim-only).
Ofwel: huidig abonnement -> prepaid/sim-only -> nieuw abonnement.
Ik weet alleen niet hoeveel tijd er moet zitten tussen de 2 abonnementen.
Mwah, valt opzich wel mee. Je belt/mailt KPN even op; zegt dat je je huidige abonnement wil opzeggen en omzetten in prepaid/sim-only; dat is dus 1 mailtje/belletje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:16 schreef xSouL het volgende:
JezusTeveel werk voor een nummer die ik nog maar 2 jaar heb. Heb sowieso teveel mensen die mijn nummer hebben die mij altijd lastig vallen met hun knullige computer-problemen.
Los ik dat probleem ook nog eens op.
Tja, dat is een punt ja.quote:Dag, dag onbeperkt internet en 300 min/sms voor 29,95 euro per maand![]()
![]()
Ik had eerst een optie om gewoon mijn abonnement stilzwijgend te laten verlengen met elke keer 1 maand en dan toestel los kopen. Probleem alleen is dat het als nog vrij duur is aangezien ik onbeperkt internet niet nodig heb. Heb al genoegen met 500 of 1000 MB en met 15 euro per maand heb je al goede Sim-Only abonnementen. 29,95 voor een abonnement zonder toestel is me net iets te duur, maar de voorwaarden blijven goed.
Ik ben ook erg benieuwd. zit nu te twijfelen tussen htc one x en sgs3..quote:
Was dit n origineel hoesje?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:33 schreef clayzj het volgende:
Vandaag bij The Phonehouse geweest en heb daar een hoesje gekocht, de mediamarkt had ze helaas nog niet binnen. Het is puur een hoesje voor de achterkant van de telefoon, zo'n "klephoesje" kwam volgens de verkoper volgende week binnen. Verder hadden ze ook al een screenprotector binnen, hier ben ikzelf echter niet zo'n fan van.
Wat me vooral positief opvalt aan de telefoon (na 1 dag bezit) is de batterij! Volgens mijn batterij-app heb ik hem nu 24 achter de lader vandaan en heb ik nog 35% over. Dit is na redelijk intensief gebruik, dus in vergelijking tot mijn S2 valt dit me heel erg mee.
Als je het pulldown menu naar beneden trekt, staat daar dan niet een optie om als Diskdrive te kunnen fungeren? Zo gaat het bij mijn Desire S tenminste.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb m ook sinds vandaag. Mijn eerste smartphone en meteen maar de allernieuwste genomen.
Internet even uitgezet (behalve wifi) omdat het abonnement nog niet is ingegaan.
Ik vraag me trouwens wel af hoe je muziek erop zet? Als ik m met usb aan mijn laptop (macbook pro) verbind ziet ie 'm niet. Zelfde ding eigenlijk voor het overzetten van foto's en filmpjes....
Als je veel muziek luistert raad ik je aan om PowerAmp te downloaden/kopen uit de Play store.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb m ook sinds vandaag. Mijn eerste smartphone en meteen maar de allernieuwste genomen.
Internet even uitgezet (behalve wifi) omdat het abonnement nog niet is ingegaan.
Ik vraag me trouwens wel af hoe je muziek erop zet? Als ik m met usb aan mijn laptop (macbook pro) verbind ziet ie 'm niet. Zelfde ding eigenlijk voor het overzetten van foto's en filmpjes....
Idd, en in de winkels gewoon op voorraadquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een gezeik met leveringen zeg als ik het zo lees op internet
Dit is echt je eigen mening, Galaxy S2 vind ik eigenlijk een lelijk toestel (heb destijds juist voor Sensation gekozen)quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:32 schreef xSouL het volgende:
Ja, ik vind het nog steeds zo jammer dat Samsung zo'n saai ontwerp van zijn Galaxy S3 heeft gemaakt. De voorgaande modellen waren stukken strakker, maar dit deden ze i.v.m. minder te worden aangeklaagd door Apple. Maar als nog hadden ze wel iets beter hun best mogen doen, hoewel het misschien een belachelijke reden is, want het gaat om de inhoud. Maar genoeg mensen slaan de S3 over vanwege het ontwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |