abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:07:05 #251
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112174848
uhmmm

je klantwaarde is afhankelijk van je contractduur, niet van of je er vaak over zit of niet. Mijn meisje kreeg ook 350 euro korting terwijl ze nooit over haar bundel ging (maar wel al jaaaren klant was)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112183667
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:48 schreef xSouL het volgende:

Heb op Studentmobiel een beetje rond lopen kijken naar vele constructies en vond de KPN constructie voor 1 jaar opzich wel goedkoop.

KPN Bel-SMS-Web 1-jaar 150 min/sms 250MB (1-jaar)
*instappen op Bel-SMS-Web 1000 MB* (duurste abonnement)
50,00 - 2 maanden actietarief (2x25)
100,00 - 1 maand volle bedrag(1x25)
*Abonnement wijzigen naar WebXL en de goedkoopste variant*
315,00 - Overige 9 maanden
161,00 - Prijs toestel
-20,00 - directkorting.com
----------------------
606,00 - Totaal
Opzich wel interesant ja. Maar ik kan op Studentmobiel niks vinden van WebXL? Hoe heb je dit gevonden? Of ik kijk scheel...

En is het zeker dat je naar dat lagere abonement kan overgaan? Geen addertjes onder het gras?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:10:52 #253
174756 Rnie
& Bert
pi_112183927
Heb er even een tijd mee gespeeld (vorige week) en vind het toch niks bijzonders hoor.....
De enige echte.
pi_112190990
Ik heb m, kostte wel behoorlijk wat moeite om mn bestelling bij hi.nl te annuleren, ze konden niet zeggen hoeveelste ik op de bestellijst stond, en wanneer ik m zou krijgen, maar bij de hi winkel hadden ze er 2 op voorraad. Al heel de dag, maar er was n storing waardoor ze geen telefoons mee konden geven, behalve aan mij dus eentje *O*

Net de boel ingesteld, en nu aan de lader, wel paar fototjes mee gemaakt, werkt supersmooth het toestel, vooral in vergelijk met mn oude sgs1
pi_112191163
Ik ben aan het overwegen om hem te gaan leasen via Telfort (aangezien ik daar nu ook al zit).
Zijn er nog addertjes onder het gras die ik moet weten ten aanzien van het leasen?
pi_112193321
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef STING het volgende:
Ik ben aan het overwegen om hem te gaan leasen via Telfort (aangezien ik daar nu ook al zit).
Zijn er nog addertjes onder het gras die ik moet weten ten aanzien van het leasen?
bij beschadiging ben je de lul lijkt me.. ?
pi_112194541
Nee. Je moet m normaal gebruiken, zoals je met je eigen spullen ook doet.
pi_112195770
Weet iemand al n winkel waar ze de accessoires al verkopen?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:54:31 #259
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112198098
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:06 schreef Sonic_Boom het volgende:

[..]

Opzich wel interesant ja. Maar ik kan op Studentmobiel niks vinden van WebXL? Hoe heb je dit gevonden? Of ik kijk scheel...

En is het zeker dat je naar dat lagere abonement kan overgaan? Geen addertjes onder het gras?
Ik kan ook niks van WebXL bij Studentmobiel, maar ik neem dat dit wel zou kunnen toch? Ik bedoel je sluit je abonnement gewoon af met KPN en zij laten deze constructies gewoon toe.

Maar ik wil daar Studentmobiel nog wel over aanspreken, niet dat ik op gegeven moment het hele jaar vast zit aan een contract waar ik 100,00 per maand voor moet betalen :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:06:54 #260
350703 clayzj
Doing the Cat Daddy!
pi_112198769
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef JohnB52 het volgende:
Weet iemand al n winkel waar ze de accessoires al verkopen?
Verkoper van de Mediamarkt (Enschede) vertelde me dat er dinsdagmiddag een lading zou binnenkomen met hoesjes/screenprotectors etc. voor de galaxy S3..
pi_112205177
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:54 schreef xSouL het volgende:

[..]

Ik kan ook niks van WebXL bij Studentmobiel, maar ik neem dat dit wel zou kunnen toch? Ik bedoel je sluit je abonnement gewoon af met KPN en zij laten deze constructies gewoon toe.

Maar ik wil daar Studentmobiel nog wel over aanspreken, niet dat ik op gegeven moment het hele jaar vast zit aan een contract waar ik 100,00 per maand voor moet betalen :')
Nee inderdaad, ik vraag mij af of je wel van Bel Sms Web kan overstappen naar WebXL?
Mocht dat gaan, dan kan jou constructie best wel eens werken. Ik zal vandaag wel eens contact opnemen met KPN om die vraag voor te leggen.
pi_112205199
https://www.studentmobiel(...)rovider_id=1&renewal

T mobile smart plus 2 jaar 300 bel/sms , 500mb (3600/384 kb/s)

- toestel 130
- eerste 12 mnd +/- 20 eu = 240
- laatste 12 maanden +/- 40 eu = 480
------------------------------------------------------------
totaal 850 euro.

Vodafone bel+sms+web 2 jaar 160 bel/sms, 1 gig ( 14400/2000 kb/s )

- toestel 81
- eerste 6 mnd 0 = 0
- laatste 18 mnd 47,50 = 855
--------------------------------------------------------------------------
totaal 936

Nu is mijn vraag dus, T mobile is een stuk goedkoper alleen bij vodafone heb je sneller internet. de belminuten zijn te verwaarlozen.

Nu is mijn vraag:
Is het verschil tussen 14400 en 3600 kb/s echt groot? Ik heb namelijk wel 86 euro over om een stuk sneller dingen te kunnen kijken. Als die smartphone supersnel internet aan kan is het zonde om het niet te optimaliseren.

greetz wheresmytaco
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:07:34 #263
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112205219
het verschil in dekking tussen T-Mobile en VF is wel vrij aanzienlijk
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112206198
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:07 schreef Catch22- het volgende:
het verschil in dekking tussen T-Mobile en VF is wel vrij aanzienlijk
dit, t-mobile heeft ongeveer de slechtste dekking van NL
pi_112206597
Okay net contact gehad met KPN. Het is dus mogelijk om van het Bel SMS Web abonnement over te stappen naar het WebXL abonnement. Terug gaan gaat niet meer.

Dus als ik het goed begrijp kun je dus inderdaad voor 3 maanden het duurste Bel Web SMS abonnement afsluiten om dan naar WebXL over te gaan en die dan weer terug zetten naar een lagere vorm.
  woensdag 30 mei 2012 @ 11:41:08 #266
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112208299
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef Sonic_Boom het volgende:
Okay net contact gehad met KPN. Het is dus mogelijk om van het Bel SMS Web abonnement over te stappen naar het WebXL abonnement. Terug gaan gaat niet meer.

Dus als ik het goed begrijp kun je dus inderdaad voor 3 maanden het duurste Bel Web SMS abonnement afsluiten om dan naar WebXL over te gaan en die dan weer terug zetten naar een lagere vorm.
Dit kan inderdaad, ik heb een soortgelijke constructie gedaan 2 jaar terug met mijn Galaxy S en geen toestelkosten en eerste 9 maanden 50% korting en na 3 maanden meteen naar de goedkoopste abonnement gestapt. Uiteindelijk over de gehele periode voor een spot prijs kunnen telefoneren en onbeperkt internet.

Nu heeft KPN de bundels aangepast en met de komst van WebXL zijn de prijzen ook wat aangepast. Maar het is nog steeds mogelijk om in de duurste Web abonnement in te stappen, waardoor de toestelkosten flink omlaag gaat. Vervolgens betaal je 2 maanden 25 euro per maand, namelijk het actietarief. 1 maand betaal je de volle pond dus 100 euro en na dat 3e maand wijzig je je abonnement naar WebXL. De goedkoopste variant is 32,50 dacht ik en als je dan de overige 9 maanden 32,50 hoeft te betalen. Heb je voor ongeveer 600 euro 1-jarig contract.

Bij Studentmobiel zijn de toestelkosten lager als bij KPN zelf, alleen weet ik niet of het mogelijk is om bij Studentmobiel je abonnement te verhogen/verlagen om de 3 maanden zoals dat bij KPN zelf zo is. Moet ik nog even over informeren.

Anders stap je in op het duurste abonnement en zit je er 10 maanden aan vast (los van het actietarief) :')

Maar goed, veel acties van Vodafone/KPN/Hi! eindigen morgen. Ben benieuwd met wat voor actie ze daarna komen, want de prijzen zijn nu al vrij duur en daarna worden ze nog duurder.

Geen enkele mongool sluit dan een abonnement af, dus ze moeten wel met iets beters of in ieder geval een actie komen. Anders koop ik hem gewoon los. :')
pi_112208807
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef xSouL het volgende:

[..]

Dit kan inderdaad, ik heb een soortgelijke constructie gedaan 2 jaar terug met mijn Galaxy S en geen toestelkosten en eerste 9 maanden 50% korting en na 3 maanden meteen naar de goedkoopste abonnement gestapt. Uiteindelijk over de gehele periode voor een spot prijs kunnen telefoneren en onbeperkt internet.

Nu heeft KPN de bundels aangepast en met de komst van WebXL zijn de prijzen ook wat aangepast. Maar het is nog steeds mogelijk om in de duurste Web abonnement in te stappen, waardoor de toestelkosten flink omlaag gaat. Vervolgens betaal je 2 maanden 25 euro per maand, namelijk het actietarief. 1 maand betaal je de volle pond dus 100 euro en na dat 3e maand wijzig je je abonnement naar WebXL. De goedkoopste variant is 32,50 dacht ik en als je dan de overige 9 maanden 32,50 hoeft te betalen. Heb je voor ongeveer 600 euro 1-jarig contract.

Bij Studentmobiel zijn de toestelkosten lager als bij KPN zelf, alleen weet ik niet of het mogelijk is om bij Studentmobiel je abonnement te verhogen/verlagen om de 3 maanden zoals dat bij KPN zelf zo is. Moet ik nog even over informeren.

Anders stap je in op het duurste abonnement en zit je er 10 maanden aan vast (los van het actietarief) :')

Maar goed, veel acties van Vodafone/KPN/Hi! eindigen morgen. Ben benieuwd met wat voor actie ze daarna komen, want de prijzen zijn nu al vrij duur en daarna worden ze nog duurder.

Geen enkele mongool sluit dan een abonnement af, dus ze moeten wel met iets beters of in ieder geval een actie komen. Anders koop ik hem gewoon los. :')
Hmja ik weet het ook nog niet allemaal. Ik heb wel een nieuwe telefoon nodig, alleen vind ik de abonnementen nog wel erg duur op dit moment. Ik denk dat ik toch nog even ga wachten en hopen op een paar mooie akties :)
pi_112213080
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:10 schreef Rnie het volgende:
Heb er even een tijd mee gespeeld (vorige week) en vind het toch niks bijzonders hoor.....
Is pas sinds gister uit leeghoofd..

Ik heb hem sinds gister binnen. Moet zeggen, boven verwachting hoor. Wat een toptelefoon. Ik had verwacht dat hij een upgrade zou zijn t.o.v. de S2, maar dit is absoluut niet het geval.
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:40:26 #269
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112213091
In nederland ja, leeghoofd
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112213248
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:40 schreef Catch22- het volgende:
In nederland ja, leeghoofd
Dubai enige plek waar ie ervoor uit was en daar was ie binnen 2 uur uitverkocht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112213322
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
uhmmm

je klantwaarde is afhankelijk van je contractduur, niet van of je er vaak over zit of niet. Mijn meisje kreeg ook 350 euro korting terwijl ze nooit over haar bundel ging (maar wel al jaaaren klant was)
Niet waar.. Je klantwaarde is ook afhanekelijk of je regelmatig over je abbo heen zit. Indien dit het geval is stijg je in klantwaarde en zal je een hogere korting krijgen bij verlengen.

Leuk voor jouw meisje, maar dan had haar korting nog hoger geweest als ze er af en toe over heen had gezeten.
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:48:17 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112213444
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:43 schreef FlapAart het volgende:

[..]

Dubai enige plek waar ie ervoor uit was en daar was ie binnen 2 uur uitverkocht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog was die telefoon voor de launch echt wel beschikbaar voor pers etc.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:45 schreef FlapAart het volgende:

[..]

Niet waar.. Je klantwaarde is ook afhanekelijk of je regelmatig over je abbo heen zit. Indien dit het geval is stijg je in klantwaarde en zal je een hogere korting krijgen bij verlengen.

Leuk voor jouw meisje, maar dan had haar korting nog hoger geweest als ze er af en toe over heen had gezeten.
350 euro is toch al een aanzienlijk bedrag.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:26:42 #273
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112215107
Wat vinden jullie van MTV Mobile? Iemand ervaringen mee?
Ik bel weinig, sms praktisch nooit en 500 MB is opzich genoeg voor mij, maar voor 23 euro extra krijg ik het dubbele data.

MTV Mobile 1 jaar 100 min / 50 sms / 500 MB (studentmobiel)
000,00 - 2 maanden gratis
350,00 - 10 maanden
357,00 - toestelkosten
-20,00 - directkorting.com voor studentmobiel
----------------------
687,00 - totaal

MTV Mobile 1 jaar 100 min / 50 sms / 1000 MB (studentmobiel)
000,00 - 2 maanden gratis
425,00 - 10 maanden
303,00 - toestelkosten
-20,00 - directkorting.com voor studentmobiel
----------------------
708,00 - totaal

Doen of niet? Actie loopt tot 30 juni, maar ik wacht nog even of KPN / Hi! of Vodafone met iets beters komt, aangezien hun actie morgen verloopt.
pi_112215327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef xSouL het volgende:

Klopt helemaal. Ik ga niet voor de S3 maar wil toch even helpen hier; ik ben voor een andere toestel naar de KPN winkel geweest en zo'n jongen daar raadde mij precies deze constructie aan (nadat ik ik die op Fok! en Tweakers ook heb besproken). Het kan dus gewoon. Maar wel alleen van Web naar WebXL en niet weer terug. Dus ook niet van WebXL naar Web.
quote:

Dat zou niet uit moeten maken. Studentmobiel/GSMwijzer e.d. verkopen alleen maar toestellen en abonnementen. Uiteindelijk moet je met providerzaken vervolgens ook gewoon bij je provider (in dit geval dus KPN) zijn. Dus ook bij Studentmobiel kun je gewoon je bundel (via KPN-site/winkel/telefoonnummer) verlagen/veranderen.

Maar waar ik wel achtergekomen ben ik dat de HTC One X (die ik wil) bij Studentmobiel met Vodafone branding komt. Ik weet niet of dit bijv. bij GSMwijzer ook het geval is (beide bedrijven vallen onder dezelfde moederbedrijf). Ik weet niet of dit ook het geval is bij de S3.

Prijzen van GSMwijzer en Studentmobiel zijn overigens hetzelfde namelijk. (zelfde bedrijf weer ;) )
quote:
Die van KPN gelukkig pas over een maand. Ik neem deze constructie donderdag i.c.m. de One X. :9
quote:
Tja, je kunt altijd hopen. Met de One X kwam er vlak na de introductie ook een geweldig mooie deal langs bij GSMeasy en Typhone (1-jarig Vodafone Smart 100 (100 min, onbeperkt SMS en 1GB data) i.c.m. gratis One X). Ofwel 4 maanden ¤21.25 en 8 maanden ¤42.50. Inclusief ¤30 aansluitkosten was dat ¤455 / gem. ¤37.91 p/maand. De One X is nog duurder dan dat! _O-
En je kreeg er nog een accessoire bij ook (SD-card, bluetooth headset of een waardebon ofzo)
Niet voor niets honderden keren gekocht toen. (en geklaag later dan bestellingen niet snel geleverd werden. _O- )
Helaas zelf niet van gebruik kunnen maken omdat ik al Vodafone klant was en ik geen nieuw nummer wilde. ;(

Zulk soort deals kun je opzich ook nog wel verwachten voor de S3. Punt is alleen dat abonnementen op zichzelf alleen al een stuk aantrekkelijker zijn geworden sindsdien. (Vodafone is bijvoorbeeld vreselijk duur geworden sinds 14 mei, daarom stap ik ook over op die constructie van KPN)

quote:
Je krijgt met directkorting.com ¤25 i.p.v. ¤20 korting B-) Je krijgt bij het aanmelden bij directkoring namelijk direct al ¤5. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 30-05-2012 14:36:25 ]
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:37:06 #275
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112215608
Oh, handig dat van Directkorting!

Maar is er een mogelijkheid om bij KPN je abonnement te beeindigen en weer aan te melden als nieuwe klant bij Studentmobiel? Met het behoud van nummer?

En zelfs voor 160 euro minder te betalen ben ik wel bereid een nieuw nummer te nemen. :') Kut KPN, maar die 1-jaar constructie is wel het goedkoopst en KPN heeft zeer goede dekking en mobiel internet. Heb al 2 jaar een contract bij ze en absoluut geen klacht qua kwaliteit. Het is dat ze zo verrekte duur zijn die homo's!

En die actie van Typhone _O_
Mijn kameraden waren er op tijd bij en lopen nu mooi te pronken met hun sexy HTC One X. :( Ik was toen in Oostenrijk :(

Enorm ziek scherm jonge die HTC en super telefoon met strakke behuizing/design, maar ik ben een dikke Galaxy fanboy dus ga ik voor de Galaxy S, ondanks de mindere design. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')