En geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
SAJ wilde waarschijnlijk iets narcistisch over zichzelf of denigrerend over anderen
Van die mensen die in hetzelfde dorp als jou wonen, oud klasgenoten dit-dat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat dat soort mensen in je facebook staan?
O god, is het weer zo ver?quote:
Blijft toch eng hè, de grote boze stad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er was nog niet voldoende moed verzameld?
En de keuze in welke zak je de portemonnee gaat stoppen...killing.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Blijft toch eng hè, de grote boze stad..
Maakt dat wat uit? Uit beide wordt ie gejat, dus....quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En de keuze in welke zak je de portemonnee gaat stoppen...killing.
Nooit in Barcelona geweest?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Als ze je portemonnee uit je broekzak halen zijn ze wel erg goed...
niet enkel daarquote:
vreemd ik heb juist minder last van scheren met mesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef wonderer het volgende:
Heren, ik zoek een scheerapparaat, moet ik eentje met drie koppen hebben of zo een met een rechte kop, zeg maar? Dat heb ik nu en op zich gaat het best goed, maar omdat ik ook mijn hoofd ermee doe weet ik niet of die andere stijl nu beter zou zijn...
Ik wil niet met mesjes aan de slag, dat vindt mijn huid niet leuk
ja ik wil nooit meer terug naar electrisch scherenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vreemd ik heb juist minder last van scheren met mes
vind het ook frisser
minder las van ingegroeide haartjes en puistjes
Het is toch echt godsgeklaagd?!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hema de musical...
![]()
https://tickets.hema.nl/e(...)theater%20producties
Neem ik de tijd niet voor, waardoor ik m'n keel opensnijd.quote:
Joh, ik ben in 5min klaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem ik de tijd niet voor, waardoor ik m'n keel opensnijd.
Bovendien heb ik ene heel hoekig gezicht qua kin en zo met rare bochten. Werkt niet zo handig
Welke? Die waar je mee gezoend had?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, de jongen van Friso vraagt me weer mee uit. vanavond.
En ik had enorm een enig kind avond gepland eindelijk.
Dus wederom: nee. Kan me voorstellen dat ie straks niet meer wil, maar ja
Plan je toch gelijk een andere afspraak?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, de jongen van Friso vraagt me weer mee uit. vanavond.
En ik had enorm een enig kind avond gepland eindelijk.
Dus wederom: nee. Kan me voorstellen dat ie straks niet meer wil, maar ja
quote:Dominee adviseert ouders om hun "meisjesachtige" zoons een mep te verkopen
03-05-2012 | Nieuws
Sean Harris, dominee uit North Carolina, adviseert ouders om hun meisjesachtige zonen in elkaar te slaan en hun "slappe polsjes" te breken.
Dominee Sean Harris tijdens zijn preek: "Kan ik het duidelijker maken? Vaders, op het moment dat je je zoon ziet met een slappe pols, ga er naartoe en breek die pols. Gedraag je als een man. Sla hem eens hard. OK? Je moet je niet zo gedragen. Je bent door God als man op de wereld gezet en zo dien je je ook te gedragen."
"En als je dochter zich te mannelijk gedraagt, doe er wat aan. Zeg haar dat ze wel mag sporten, maar soms dient ze zich te gedragen als een meisje, lopen als een meisje en praten als een meisje. Ze moet mooi zijn, ze moet aantrekkelijk zijn. "
"Kan ik dat doen als ouder? Ja dat kan je wel degelijk. Ik geef je vanaf vandaag speciale dispensatie om dat te doen."
Na een storm van kritiek gaf Harris een verklaring waarin hij zei geen holebi's te hebben willen kwetsen en nam hij het advies om kinderen in elkaar te laten slaan terug. Maar hij is het nog steeds eens met de rest van zijn woorden, ' want homoseksualiteit is en blijft een gruwel in God's ogen.'
AN
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
en je wou toevoegen aan dit topic... what?
Nah, ik weet het niet hoor: maar ik begrijp hieruit dat homofilie uit een persoon slaan wel erg letterlijk genomen wordt door die flippo?quote:
ik bedoel.. wat is je eigen toevoeging? of wou je het gewoon even kwijt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Nah, ik weet het niet hoor: maar ik begrijp hieruit dat homofilie uit een persoon slaan wel erg letterlijk genomen wordt door die flippo?
Heb je me hier niet vaker gezien dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik bedoel.. wat is je eigen toevoeging? of wou je het gewoon even kwijt?
Nee, die ander.quote:
Agnostquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben atheïst en heb ook wel eens de linkervoet van een godsdienstig persoon met mijn hardhouten deur vermorzeld.
Oh. Ik post hier ongeveer een half jaar part-time (quote:
ik somsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Agnost
[..]
Oh. Ik post hier ongeveer een half jaar part-time () mee.
Die jij bedoelt komt trouwens maandag mee naar de vergadering heb ik begrepen ..... aaaaaawkwaaaardquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh.
Ach, hoe langer je wacht hoe meer 'ie naar je smacht?.
gewoon negeren, dan is t ook niet ackward?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jij bedoelt komt trouwens maandag mee naar de vergadering heb ik begrepen ..... aaaaaawkwaaaard
Ik weet het.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Die jij bedoelt komt trouwens maandag mee naar de vergadering heb ik begrepen ..... aaaaaawkwaaaard
Geef hem bij het station een blindengeleidehond mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik weet het.
Als 'ie de weg kan vinden. Daar zijn al wat mails overheen gegaan..
en ook die hadden taalvouten ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik weet het.
En ach, boeiend.
Hij sms'te al hoe ik ging. Dus hij zal wel met mij mee willen rijden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik weet het.
En ach, boeiend.
Ze moeten ergens over schrijvenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar kom op jongens... hema de fokking musical?!
We hadden al batman, spiderman, lord of the rings, nijntje, smartlappen, jantje smit weet ik veel de musical..... gaan we nu ook winkels een musical geven?
De volgende wordt "Ik laat een scheet de musical" gok ik, als we toch overal iets van gaan maken.
En da kiezen ze dit?quote:
+1quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:00 schreef Stroekie het volgende:
Baltar van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!
Heej poesquote:
Huh?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:01 schreef Waxxer het volgende:
Goh zeg, dat Steve zo'n stapfeestbeest is..!Knalt opeens allemaal vakjargon op 't forum..!
Ja, zo van "oh met wie je gezoend had", zo terloops, alsof van "oh die de bij de Jumbo zag omdat je niet naar de C1000 wilde omdat die supermarkt tóch anders is dan de Albert Heijn". En ik maar denken dat jij in de boeken zit, met je promotieonderzoek bezig bent, Bach luistert, met anderen over Mozart discussieert en ja, soms een drankje doet in de mensa. Maar de kaarten liggen anders.quote:
Omdat ik gewoon een vlotte meid uit Veenendaal (of wat had ik ervan gemaakt?) ben die midden in het leven staat en er volop van geniet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:54 schreef Peter het volgende:
Wax, waarom word je als vrouw weergegeven? Mobiel heb je een roze streep naast je postje.
Heet je Ingrid?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon een vlotte meid uit Veenendaal (of wat had ik ervan gemaakt?) ben die midden in het leven staat en er volop van geniet.
quote:
Dat is fantasties op bevrijdingsdag!quote:
Cosmo werkt bij een bedrijf dat alle dagen draait, ook me kerst en oud en nieuw, dus zeker ook met bevrijdingsdagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is fantasties op bevrijdingsdag!Helemaal omdat het ook nog eens een keertje zaterdag is.
Is het je eerste bevrijdingsdag voor jou in deze functie bij het werk dat je nu doet bij deze werkgever die je nu huidig hebt?
Ik doe het al jaren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is fantasties op bevrijdingsdag!Helemaal omdat het ook nog eens een keertje zaterdag is.
Is het je eerste bevrijdingsdag voor jou in deze functie bij het werk dat je nu doet bij deze werkgever die je nu huidig hebt?
Bevrijdingsdag is pas in 2015 weer een nationale feestdag hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
quote:
Nijkerkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon een vlotte meid uit Veenendaal (of wat had ik ervan gemaakt?) ben die midden in het leven staat en er volop van geniet.
Ja maar Heel Holland Feest!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag is pas in 2015 weer een nationale feestdag he
Jeeetje en ik heb het helemaal niet gevierd!!quote:
Dan valt het vast in de meivakantiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar Heel Holland Feest!En heb jij even pech, mag je in 2014 nog een dag voor de klas staan, Bartjebart.
.
Huisgenoot of love-interest?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
like a lesbian:
Samenwonen met iemand die je amper kent.
Iemand die ie amper kent? Dan is dat laatste imho erg onverstandigquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:46 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga straks voor de 2e keer in 2 weken naar voetbal kijken en bier drinken in de kroeg.
Of gewoon gaan hardlopen, fietsen of zwemmen. Heb je geen abonnement voor nodig, slechts de wil om het te doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef Renesite het volgende:
Als ik straks een nieuwe baan heb ga ik ook eens een sportschoolabonnementje aanschaffen.
Fietsen: niet indien kutweerquote:Op maandag 7 mei 2012 00:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Of gewoon gaan hardlopen, fietsen of zwemmen. Heb je geen abonnement voor nodig, slechts de wil om het te doen.
Ik vind de sportschool zo saaiquote:Op maandag 7 mei 2012 01:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sportschool is vooral handig voor de apparaten. Hardlopen en fietsen kun je idd beter in de buitenlucht doen.
splash heeft toch ook een belangrijke (be)kijk funktie. Maar die zit dan weer alleen in amsterdamquote:Op maandag 7 mei 2012 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de sportschool zo saaiDan heb je buiten nog wat te bekijken of hoi te roepen of zo.
Na een paar weken gaat elke keer hetzelfde rondje ook vervelen. En in de sportschool eyecandy.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de sportschool zo saaiDan heb je buiten nog wat te bekijken of hoi te roepen of zo.
Jij moet buiten om de 3 meter stoppen om een praatje te maken waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fixedquote:Op maandag 7 mei 2012 13:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij moet buiten om de 3 meter stoppen om een praatje te maken telefoonnummers uit te wisselen waarschijnlijk..
Mietje.quote:
Klopt, hoewel niet zo duur als een sportschool, dacht ik.quote:Zwemmen: abonnement nodig
Daar heb je een punt.quote:Harlopen: heb platvoeten (doorgezakt) en na 10 minuten kramp. Op een crosstrainer, een roeiapparaat of spinnen (want goed weer) heb ik dat _niet_
De apen die ik hier achter het glas zie staan hijgen zou ik geen eyecandy noemen. Maar dat is misschien een kwestie van smaak.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij moet buiten om de 3 meter stoppen om een praatje te maken waarschijnlijk..
je bent er straks bij ?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Steve! Neem jij vanavond t plasticje mee of doe ik dat?
En zelfs dan geen verplichtequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag is pas in 2015 weer een nationale feestdag he
Jep.quote:
Dan sport je bij de verkeerde sportschool.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
De apen die ik hier achter het glas zie staan hijgen zou ik geen eyecandy noemen. Maar dat is misschien een kwestie van smaak.
gaat die ook gelijk notuleren ???quote:Op maandag 7 mei 2012 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
Ik wilde de confrontatie met de nieuweling wel even gadeslaan![]()
Ik hou dat toch allemaal niet bij joh!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l toekomstige huisgenoot is iemand waar ik het al eens over heb gehad...
"Ik dacht messchien kon ik met jou mee"quote:
je wi/gaatl weer taxi spelen ?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ik dacht messchien kon ik met jou mee"
Laten we die maar niet laten notuleren.
is station geen verzamelpunt dan ?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, jullie nieuwe avond coordinatie knul lijkt t nu een beetje mijn probleem te maken dat ie er vanavond niet kan komen. Wie van jullie haalt hem op?
Ik ga nl vanuit werk naar TMM toe om daar mee te eten zometeen.
Als 'ie om 7 uur op het station staat kan hij mee. Ik moet Erik daar ophalen, dan een van de dames, en dan naar TMM.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, jullie nieuwe avond coordinatie knul lijkt t nu een beetje mijn probleem te maken dat ie er vanavond niet kan komen. Wie van jullie haalt hem op?
Ik ga nl vanuit werk naar TMM toe om daar mee te eten zometeen.
okay dan vraag ik bas wel voor de bezemwagenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Als 'ie om 7 uur op het station staat kan hij mee. Ik moet Erik daar ophalen, dan een van de dames, en dan naar TMM.
Hij kan op de terugweg best met me mee rijden. Maar ik vertrek zometeen vanuit hier naar TMM want die gaat me vertroetelen met burrito's. Nu weet ie niet hoe ie op de heenweg daar moet komen. Iets met OV verloren en morgen pas geld krijgen.quote:
Ik heb het hem doorgegeven.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Als 'ie om 7 uur op het station staat kan hij mee. Ik moet Erik daar ophalen, dan een van de dames, en dan naar TMM.
Op de terugweg kun je met mij mee als Bas anders om moet rijden. Kom toch langs het station.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay dan vraag ik bas wel voor de bezemwagen
Als je wilt past het nog wel hoor, er kunnen best 3 mensen achterin.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:17 schreef Stroekie het volgende:
okay dan vraag ik bas wel voor de bezemwagen
okay ben ik er ook om 7 uurquote:Op maandag 7 mei 2012 17:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je wilt past het nog wel hoor, er kunnen best 3 mensen achterin.
Als ik toch aan het omrijden ben kan de auto net zo goed gewoon vol zijn.
Dit is geen Friso-topic!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Wie zal de eerste zijn die zegt dat dit geen Friso-topic is?
Tis de sportinstructeur...quote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou dat toch allemaal niet bij joh!
Als het geen hans is vergeet ik het gelijk
Oh?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zelfs dan geen verplichteWij werken altijd gewoon door.
martinikanaalquote:Op maandag 7 mei 2012 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je kan ook in de gracht springen.
quote:
beginnen we de ontgroening van de newbies hier ?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Nou, wat een leuke friso vergadering
Na-evaluatie hier?![]()
Waa waa?quote:
en geen commentaar op de act van stuk x ?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Nou, wat een leuke friso vergadering
Na-evaluatie hier?![]()
nope mijn ae komt niet zo mooi lang uit mijn strot. Maar wel topografie gehad... vroegerquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waa waa?
Ohja, Stroek, jij komt ook uut de buurt van Grunn toch?
Ow, heb jij het ff mis.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope mijn ae komt niet zo mooi lang uit mijn strot. Maar wel topografie gehad... vroeger
Volgens mij is die al geweestquote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beginnen we de ontgroening van de newbies hier ?
had jij daar commentaar op dan< was toch een originele manier van flyerenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en geen commentaar op de act van stuk x ?
Toe maar, meneer heeft een rijbewijs?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je wilt past het nog wel hoor, er kunnen best 3 mensen achterin.
Als ik toch aan het omrijden ben kan de auto net zo goed gewoon vol zijn.
Ik heb inmiddels ook een knalgele zonnebril voor in die knalgele volgautoquote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef Waxxer het volgende:
Steve maar touren met de MPV en *prrrrrrrrr* een knálgele volgauto, uiteraard mét wapperende sjaal uit het portierraam.En daar gaan ze hoor, party hier, party daar....
Niet geheel toevallig, maar jaquote:
Geheel toevallig ben ik in Eindhoven de 25ste... misschien kom ik wel even kijken.quote:
Ik denk dat het aan de deur ook nog wel kan, als ik af ga op de bezoekersaantallen van de afgelopen maanden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:57 schreef wonderer het volgende:
Maar ik geloof wel dat ik kom, met een vriendin. Moet ik voorverkoop of kan het aan de deur ook nog wel?
Hup. Naar Eindhoven voor park life.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn beste vriendin en vaste kroegstapmaatje gaat uit Utrecht verhuizen. En nu heb ik geen vrienden meer in Utrecht![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan de deur ook nog wel kan, als ik af ga op de bezoekersaantallen van de afgelopen maanden.
Oh mijn god wat ben jij toch weer een jaloers kreng! Jij hebt echt overal haat aan!quote:
Pek, omgaat, besmet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oh mijn god wat ben jij toch weer een jaloers kreng! Jij hebt echt overal haat aan!
Ik ga gewoon uit van mezelf en ik wil mijn huis niet delen met iemand die ik amper ken. Ik heb dan ook nooit in een studentenhuis gewoond. Ik wil me thuis voelen in mijn huis, en niet iets delen met een vreemde. Of bijna vreemde. Op vakantie kan ik dat even maar na 4 weken word ik dan ook wel gek. I need my personal space.quote:Vertaling:
Hij vroeg het, en ik zei op de meest neutrale manier "misschien" maar hoe langer ik er over denk hoe aanlokkelijker het lijkt omdat ik echt heel erg graag weg wil waar ik nu woon. Grotere ruimte voor een betaalbare prijs.
In Portugal?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef wonderer het volgende:
Wie weet wat voor leuke Duitser1 je deze keer op de kop tikt
Ben benieuwd welk trauma deze reis dan gaat opleveren. Er is genoeg potentieel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan weer eens niets eten. Ik merk dat het feit dat ik morgen op vakantie ga alles weer even naar boven brengt van de afgelopen twee vakanties, zijnde UAstralie (Yvo/Hetero1) en Parijs (Gerardo/Mexico1). Volgens mij kan ik nooit meer fatsoenlijk op vakantie gaanScarred for life.
Natuurlijk. Portugal heeft veel strand toch?quote:
ja maar de komende vakantie is dan ook wel een gevalletjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan weer eens niets eten. Ik merk dat het feit dat ik morgen op vakantie ga alles weer even naar boven brengt van de afgelopen twee vakanties, zijnde UAstralie (Yvo/Hetero1) en Parijs (Gerardo/Mexico1). Volgens mij kan ik nooit meer fatsoenlijk op vakantie gaanScarred for life.
Je gaat toch met Hetero 2 .... ik zie de verhalen wel verschijnen hierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik probeer cavalinho weer te evenaren. Kan het niet uitstaan dat er een betere dramaqueen is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk trauma deze reis dan gaat opleveren. Er is genoeg potentieel.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je gaat toch met Hetero 2 .... ik zie de verhalen wel verschijnen hier
Erquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar de komende vakantie is dan ook wel een gevalletje
kat, binden, spek
Been there, done that.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet in op het volgende scenario... jij sleurt op avond 1 een Portugees het bed in... Hetero 2 heeft hier de volgende dag een kutgevoel bij en jij signaleert dit... waarna het hoge woord eruit komt dat jullie elkaar leuker dan leuk vinden et voila
Ik zie de winst graag tegemoet
Dat meisje is de afleidingsmanoeuvre... en een kamer biedt diverse voordelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
We slapen op 1 kamer. Ik gok dat ik niemand het bed in sleur, dus je scenraio valt meteen in duigen! Bovendien is er een meisje daar die Hetero2 leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. TV, TMM.... er gaat niets gebeuren! Trust me.
Niks geen kat, spek, bondage whatsoever.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Als ik ff de vier op een rij wil aanhouden moet ik tegen Hetero-2 zeggen dat ik niet voor hem voel wat hij voor mij voelt. Ik schijn nogal een kutwijf te zijn de laatste tijd.Geef je ze niet teveel hoop in het begin dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Als ik ff de vier op een rij wil aanhouden moet ik tegen Hetero-2 zeggen dat ik niet voor hem voel wat hij voor mij voelt. Ik schijn novygal een kutwijf te zijn de laatste tijd.niet de bear verkopen voordat hij geschoten is :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. TV, TMM.... er gaat niets gebeuren! Trust me.
Niks geen kat, spek, bondage whatsoever.
Als ik ff de vier op een rij wil aanhouden moet ik tegen Hetero-2 zeggen dat ik niet voor hem voel wat hij voor mij voelt. Ik schijn nogal een kutwijf te zijn de laatste tijd.ik denk ook echt niet dat er iets gaat gebeuren, maar ik vind het een hoog drama risicogehalte hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. TV, TMM.... er gaat niets gebeuren! Trust me.
Niks geen kat, spek, bondage whatsoever.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Absoluut.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geef je ze niet teveel hoop in het begin dan?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:44 schreef wonderer het volgende:
*geeft vlinder gewoon een knuffel want stiekem zit ie er heus wel een beetje mee*
Ik kon niet echt rebloggen want dan schieten mijn followers in een stuipquote:
Hahaha, was het maar zo'n feest. Maar who needs K3 als je M1D1 hebt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Knight... knight..... k..... is dat er ook eentje van K3?
Ja da's leuk voor in de weekenden, maar doordeweeks heb ik nu niemand om mee in de kroeg te hangen.quote:
Je bent een keer opgevallen bij de patatbezorger.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja da's leuk voor in de weekenden, maar doordeweeks heb ik nu niemand om mee in de kroeg te hangen.
Ik kan natuurlijk in m'n eentje gaan en hopen dat er mensen komen die ik een beetje ken die ook zin hebben om met mij rond te hangen, maar truth be told, die vriendin was altijd een soort van sociaal wonder en ik ben een beetje bang dat ik solo niet zo indrukwekkend of boeiend ben.
Die snackbarstalker?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
God wat was dat ook alweer, die gast die jou toen helemaal zag zitten?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent een twee keer opgevallen bij de patatbezorger.
Ik ben best anti para/ibu. Maar zometeen maar even doen denk ik. Of het is hooikoorts in combinatie met sollicitatiestress..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
. Kan je niet iets innemen dan? Paracetamolletje (of twee).
Je bent enorm indrukwekkend en boeiend, dat merk je wel aan hoe mijn vrienden je opnemenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja da's leuk voor in de weekenden, maar doordeweeks heb ik nu niemand om mee in de kroeg te hangen.
Ik kan natuurlijk in m'n eentje gaan en hopen dat er mensen komen die ik een beetje ken die ook zin hebben om met mij rond te hangen, maar truth be told, die vriendin was altijd een soort van sociaal wonder en ik ben een beetje bang dat ik solo niet zo indrukwekkend of boeiend ben.
Ik snap het best als je liever niets inneemt, maar ik denk ook dat iets wat echt vrij onschadelijk is zoals een paracetamol geen kwaad kan als je echt ergens last van hebt. Waarom zou je heel de dag met het gevoel van een ontploffende kop rondlopen als je ook met een pilletje gewoon even wat meer kan relaxen en je aandacht op belangrijke dingen kan focussen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben best anti para/ibu. Maar zometeen maar even doen denk ik. Of het is hooikoorts in combinatie met sollicitatiestress..
Ik zal Ben Howard ff opzetten danquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Ang3l het volgende:
Hmpf. Het inpakken van m'n tas brengt allerlei trauma's met zich mee. Korstje van de wond is er ff af merk ikZou dat nou voortaan iedere keer zo gaan met reizen?
YAAAAAAAAAY
Merk ineens dat het toch nog best wel heel veel zeer doet af en toe.
Ik ben helemaal aan de 'Absynthe Minded' lately.quote:
Klopt. Vanavond ff doen. Lig nu brakmode:on in bed. Als ik vanavond ff ga socializen met moeder en broer die vanavond thuis komt dan even een ibuquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het best als je liever niets inneemt, maar ik denk ook dat iets wat echt vrij onschadelijk is zoals een paracetamol geen kwaad kan als je echt ergens last van hebt. Waarom zou je heel de dag met het gevoel van een ontploffende kop rondlopen als je ook met een pilletje gewoon even wat meer kan relaxen en je aandacht op belangrijke dingen kan focussen.
In sommige gevallen is het niet erg om een pijnstiller te nemen. Vind ik.
Ja excusez le mot inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Komt goed, misschien is deze reis juist wel goed omdat je gewoon kan (excusez le mot) genieten.
Dan krijg je drama in huis?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
het voordeel van sportinstructeurs... Ze zien er fysiek prettig uit.
Erg verstandig om op je toekomstige net vrijgezelle huisgenoot te gaan geilenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
het voordeel van sportinstructeurs... Ze zien er fysiek prettig uit.
Je bent een heteroversierende homo. Je gaat op vakantie naar een warm land, samen met een leuke homo. Je slaapt samen op één kamer. Natúúrlijk gaat er wat gebeuren.quote:
Samen met een leuke homo? Ik ga er alleen heen. En de hetero is daar al.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je bent een heteroversierende homo. Je gaat op vakantie naar een warm land, samen met een leuke homo. Je slaapt samen op één kamer. Natúúrlijk gaat er wat gebeuren.
Al is het maar een geile one night stand, omdat hij wil uitproberen hoe het is.
QFTquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Samen met een leuke homo? Ik ga er alleen heen. En de hetero is daar al.
En het is de beste vriend van mijn ex, en inmiddels een hele goede vriend van mij.
Plus ik heb een heteroverbod.
Neuh.
Wa ben je toch een homootje hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:06 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Tas is gepakt. Al 2 vriendinnen over de vloer gehad om m'n traantjes te drogen. Ik kan er weer tegenaan
Jah. Ga ik proberen. Ik haat het dat het voelt alsof ik het weer moet "proberen" ipv doen. Had ik gewoonweg niet verwacht. En ik gun het hem zo niet dat ie NOG een vakantie vergald from beyond the grave.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Vergeet het verleden Ang3l en ga gewoon een paar dagen ongeremd lol hebben
Dat weet ik toch? Verzet je zinnen, open vizier!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik huil niet omdat ik tassen inpakken vervelend vind of een nagel gebroken, ik huil omdat de jongen op wie ik voor het eerst sinds 6 jaar knettergek was het 4 maanden geleden op tijdens mijn vakantie uitmaakte per telefoon en ik merk door deze vakantie dat dat toch nog niet echt weg is, die pijn.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Vergeet het verleden Ang3l en ga gewoon een paar dagen ongeremd lol hebben
Gelukkig ben je met hetero2. Hem kennende gaat ie je niet veel kans gunnen om in het verleden te blijven hangenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Ga ik proberen. Ik haat het dat het voelt alsof ik het weer moet "proberen" ipv doen. Had ik gewoonweg niet verwacht. En ik gun het hem zo niet dat ie NOG een vakantie vergald from beyond the grave.
Nou ja, als je het maar veilig met hem doet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Samen met een leuke homo? Ik ga er alleen heen. En de hetero is daar al.
En het is de beste vriend van mijn ex, en inmiddels een hele goede vriend van mij.
Plus ik heb een heteroverbod.
Neuh.
Ach binnenkort pak je wel weer wat anders.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:06 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Tas is gepakt. Al 2 vriendinnen over de vloer gehad om m'n traantjes te drogen. Ik kan er weer tegenaan
Badum tsssjjj.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach binnenkort pak je wel weer wat anders.
Mja, maar waar vind je die?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach binnenkort pak je wel weer wat anders.
Je moet een nieuw publiek hebben?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar waar vind je die?
Hier in t topic zoals jij dat doet lijkt me dan weer niks.
Iedereen vind me te dramatisch hier
of naar het huis van nuno en zijn r in barro alto in lisboa :-)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet naar een koud land gaan, dan bevriest dat hart van je tenminste weer. En komen er ijsklontjes uit je ogen vallen.
En dan zo hoepla in je cocktailquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet naar een koud land gaan, dan bevriest dat hart van je tenminste weer. En komen er ijsklontjes uit je ogen vallen.
Nuno, Cavalinho.... ik zie een soort Protugees thema.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of naar het huis van nuno en zijn r in barro alto in lisboa :-)
gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ga weer studeren, vandaag aangenomen voor een 4jarig werkleertraject sociale studies HBO SPH
Ik hoorde dat ze Phantom hadden verkracht..quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ben ik toch een sentimentele, emotioneel incontinete ouwe nicht
hoewel Glee z'n magie aan het verliezen is voor mij vind ik het toch jammer dat aan het einde van dit seizoen, wat volgende week al is, we van het grootste deel van de cast afscheid gaan nemen en zat ik nu net toch met traantjes bij take my breath away, huilie huilie
ja maar ook met die intentie hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze Phantom hadden verkracht..
dank je ben er erg blij meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |