En geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
SAJ wilde waarschijnlijk iets narcistisch over zichzelf of denigrerend over anderen
Van die mensen die in hetzelfde dorp als jou wonen, oud klasgenoten dit-dat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat dat soort mensen in je facebook staan?
O god, is het weer zo ver?quote:
Blijft toch eng hè, de grote boze stad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er was nog niet voldoende moed verzameld?
En de keuze in welke zak je de portemonnee gaat stoppen...killing.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Blijft toch eng hè, de grote boze stad..
Maakt dat wat uit? Uit beide wordt ie gejat, dus....quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En de keuze in welke zak je de portemonnee gaat stoppen...killing.
Nooit in Barcelona geweest?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Als ze je portemonnee uit je broekzak halen zijn ze wel erg goed...
niet enkel daarquote:
vreemd ik heb juist minder last van scheren met mesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef wonderer het volgende:
Heren, ik zoek een scheerapparaat, moet ik eentje met drie koppen hebben of zo een met een rechte kop, zeg maar? Dat heb ik nu en op zich gaat het best goed, maar omdat ik ook mijn hoofd ermee doe weet ik niet of die andere stijl nu beter zou zijn...
Ik wil niet met mesjes aan de slag, dat vindt mijn huid niet leuk
ja ik wil nooit meer terug naar electrisch scherenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vreemd ik heb juist minder last van scheren met mes
vind het ook frisser
minder las van ingegroeide haartjes en puistjes
Het is toch echt godsgeklaagd?!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hema de musical...
![]()
https://tickets.hema.nl/e(...)theater%20producties
Neem ik de tijd niet voor, waardoor ik m'n keel opensnijd.quote:
Joh, ik ben in 5min klaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem ik de tijd niet voor, waardoor ik m'n keel opensnijd.
Bovendien heb ik ene heel hoekig gezicht qua kin en zo met rare bochten. Werkt niet zo handig
Welke? Die waar je mee gezoend had?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, de jongen van Friso vraagt me weer mee uit. vanavond.
En ik had enorm een enig kind avond gepland eindelijk.
Dus wederom: nee. Kan me voorstellen dat ie straks niet meer wil, maar ja
Plan je toch gelijk een andere afspraak?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, de jongen van Friso vraagt me weer mee uit. vanavond.
En ik had enorm een enig kind avond gepland eindelijk.
Dus wederom: nee. Kan me voorstellen dat ie straks niet meer wil, maar ja
quote:Dominee adviseert ouders om hun "meisjesachtige" zoons een mep te verkopen
03-05-2012 | Nieuws
Sean Harris, dominee uit North Carolina, adviseert ouders om hun meisjesachtige zonen in elkaar te slaan en hun "slappe polsjes" te breken.
Dominee Sean Harris tijdens zijn preek: "Kan ik het duidelijker maken? Vaders, op het moment dat je je zoon ziet met een slappe pols, ga er naartoe en breek die pols. Gedraag je als een man. Sla hem eens hard. OK? Je moet je niet zo gedragen. Je bent door God als man op de wereld gezet en zo dien je je ook te gedragen."
"En als je dochter zich te mannelijk gedraagt, doe er wat aan. Zeg haar dat ze wel mag sporten, maar soms dient ze zich te gedragen als een meisje, lopen als een meisje en praten als een meisje. Ze moet mooi zijn, ze moet aantrekkelijk zijn. "
"Kan ik dat doen als ouder? Ja dat kan je wel degelijk. Ik geef je vanaf vandaag speciale dispensatie om dat te doen."
Na een storm van kritiek gaf Harris een verklaring waarin hij zei geen holebi's te hebben willen kwetsen en nam hij het advies om kinderen in elkaar te laten slaan terug. Maar hij is het nog steeds eens met de rest van zijn woorden, ' want homoseksualiteit is en blijft een gruwel in God's ogen.'
AN
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
en je wou toevoegen aan dit topic... what?
Nah, ik weet het niet hoor: maar ik begrijp hieruit dat homofilie uit een persoon slaan wel erg letterlijk genomen wordt door die flippo?quote:
ik bedoel.. wat is je eigen toevoeging? of wou je het gewoon even kwijt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Nah, ik weet het niet hoor: maar ik begrijp hieruit dat homofilie uit een persoon slaan wel erg letterlijk genomen wordt door die flippo?
Heb je me hier niet vaker gezien dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik bedoel.. wat is je eigen toevoeging? of wou je het gewoon even kwijt?
Nee, die ander.quote:
Agnostquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben atheïst en heb ook wel eens de linkervoet van een godsdienstig persoon met mijn hardhouten deur vermorzeld.
Oh. Ik post hier ongeveer een half jaar part-time (quote:
ik somsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Agnost
[..]
Oh. Ik post hier ongeveer een half jaar part-time () mee.
Die jij bedoelt komt trouwens maandag mee naar de vergadering heb ik begrepen ..... aaaaaawkwaaaardquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh.
Ach, hoe langer je wacht hoe meer 'ie naar je smacht?.
gewoon negeren, dan is t ook niet ackward?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jij bedoelt komt trouwens maandag mee naar de vergadering heb ik begrepen ..... aaaaaawkwaaaard
Ik weet het.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Die jij bedoelt komt trouwens maandag mee naar de vergadering heb ik begrepen ..... aaaaaawkwaaaard
Geef hem bij het station een blindengeleidehond mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik weet het.
Als 'ie de weg kan vinden. Daar zijn al wat mails overheen gegaan..
en ook die hadden taalvouten ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik weet het.
En ach, boeiend.
Hij sms'te al hoe ik ging. Dus hij zal wel met mij mee willen rijden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik weet het.
En ach, boeiend.
Ze moeten ergens over schrijvenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar kom op jongens... hema de fokking musical?!
We hadden al batman, spiderman, lord of the rings, nijntje, smartlappen, jantje smit weet ik veel de musical..... gaan we nu ook winkels een musical geven?
De volgende wordt "Ik laat een scheet de musical" gok ik, als we toch overal iets van gaan maken.
En da kiezen ze dit?quote:
+1quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:00 schreef Stroekie het volgende:
Baltar van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!
Heej poesquote:
Huh?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:01 schreef Waxxer het volgende:
Goh zeg, dat Steve zo'n stapfeestbeest is..!Knalt opeens allemaal vakjargon op 't forum..!
Ja, zo van "oh met wie je gezoend had", zo terloops, alsof van "oh die de bij de Jumbo zag omdat je niet naar de C1000 wilde omdat die supermarkt tóch anders is dan de Albert Heijn". En ik maar denken dat jij in de boeken zit, met je promotieonderzoek bezig bent, Bach luistert, met anderen over Mozart discussieert en ja, soms een drankje doet in de mensa. Maar de kaarten liggen anders.quote:
Omdat ik gewoon een vlotte meid uit Veenendaal (of wat had ik ervan gemaakt?) ben die midden in het leven staat en er volop van geniet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:54 schreef Peter het volgende:
Wax, waarom word je als vrouw weergegeven? Mobiel heb je een roze streep naast je postje.
Heet je Ingrid?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon een vlotte meid uit Veenendaal (of wat had ik ervan gemaakt?) ben die midden in het leven staat en er volop van geniet.
quote:
Dat is fantasties op bevrijdingsdag!quote:
Cosmo werkt bij een bedrijf dat alle dagen draait, ook me kerst en oud en nieuw, dus zeker ook met bevrijdingsdagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is fantasties op bevrijdingsdag!Helemaal omdat het ook nog eens een keertje zaterdag is.
Is het je eerste bevrijdingsdag voor jou in deze functie bij het werk dat je nu doet bij deze werkgever die je nu huidig hebt?
Ik doe het al jaren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is fantasties op bevrijdingsdag!Helemaal omdat het ook nog eens een keertje zaterdag is.
Is het je eerste bevrijdingsdag voor jou in deze functie bij het werk dat je nu doet bij deze werkgever die je nu huidig hebt?
Bevrijdingsdag is pas in 2015 weer een nationale feestdag hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
quote:
Nijkerkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon een vlotte meid uit Veenendaal (of wat had ik ervan gemaakt?) ben die midden in het leven staat en er volop van geniet.
Ja maar Heel Holland Feest!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag is pas in 2015 weer een nationale feestdag he
Jeeetje en ik heb het helemaal niet gevierd!!quote:
Dan valt het vast in de meivakantiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar Heel Holland Feest!En heb jij even pech, mag je in 2014 nog een dag voor de klas staan, Bartjebart.
.
Huisgenoot of love-interest?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
like a lesbian:
Samenwonen met iemand die je amper kent.
Iemand die ie amper kent? Dan is dat laatste imho erg onverstandigquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:46 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga straks voor de 2e keer in 2 weken naar voetbal kijken en bier drinken in de kroeg.
Of gewoon gaan hardlopen, fietsen of zwemmen. Heb je geen abonnement voor nodig, slechts de wil om het te doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef Renesite het volgende:
Als ik straks een nieuwe baan heb ga ik ook eens een sportschoolabonnementje aanschaffen.
Fietsen: niet indien kutweerquote:Op maandag 7 mei 2012 00:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Of gewoon gaan hardlopen, fietsen of zwemmen. Heb je geen abonnement voor nodig, slechts de wil om het te doen.
Ik vind de sportschool zo saaiquote:Op maandag 7 mei 2012 01:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sportschool is vooral handig voor de apparaten. Hardlopen en fietsen kun je idd beter in de buitenlucht doen.
splash heeft toch ook een belangrijke (be)kijk funktie. Maar die zit dan weer alleen in amsterdamquote:Op maandag 7 mei 2012 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de sportschool zo saaiDan heb je buiten nog wat te bekijken of hoi te roepen of zo.
Na een paar weken gaat elke keer hetzelfde rondje ook vervelen. En in de sportschool eyecandy.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de sportschool zo saaiDan heb je buiten nog wat te bekijken of hoi te roepen of zo.
Jij moet buiten om de 3 meter stoppen om een praatje te maken waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fixedquote:Op maandag 7 mei 2012 13:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij moet buiten om de 3 meter stoppen om een praatje te maken telefoonnummers uit te wisselen waarschijnlijk..
Mietje.quote:
Klopt, hoewel niet zo duur als een sportschool, dacht ik.quote:Zwemmen: abonnement nodig
Daar heb je een punt.quote:Harlopen: heb platvoeten (doorgezakt) en na 10 minuten kramp. Op een crosstrainer, een roeiapparaat of spinnen (want goed weer) heb ik dat _niet_
De apen die ik hier achter het glas zie staan hijgen zou ik geen eyecandy noemen. Maar dat is misschien een kwestie van smaak.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij moet buiten om de 3 meter stoppen om een praatje te maken waarschijnlijk..
je bent er straks bij ?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Steve! Neem jij vanavond t plasticje mee of doe ik dat?
En zelfs dan geen verplichtequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag is pas in 2015 weer een nationale feestdag he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |