En geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
SAJ wilde waarschijnlijk iets narcistisch over zichzelf of denigrerend over anderen
Van die mensen die in hetzelfde dorp als jou wonen, oud klasgenoten dit-dat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat dat soort mensen in je facebook staan?
O god, is het weer zo ver?quote:
Blijft toch eng hè, de grote boze stad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er was nog niet voldoende moed verzameld?
En de keuze in welke zak je de portemonnee gaat stoppen...killing.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Blijft toch eng hè, de grote boze stad..
Maakt dat wat uit? Uit beide wordt ie gejat, dus....quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En de keuze in welke zak je de portemonnee gaat stoppen...killing.
Nooit in Barcelona geweest?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Als ze je portemonnee uit je broekzak halen zijn ze wel erg goed...
niet enkel daarquote:
vreemd ik heb juist minder last van scheren met mesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef wonderer het volgende:
Heren, ik zoek een scheerapparaat, moet ik eentje met drie koppen hebben of zo een met een rechte kop, zeg maar? Dat heb ik nu en op zich gaat het best goed, maar omdat ik ook mijn hoofd ermee doe weet ik niet of die andere stijl nu beter zou zijn...
Ik wil niet met mesjes aan de slag, dat vindt mijn huid niet leuk
ja ik wil nooit meer terug naar electrisch scherenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vreemd ik heb juist minder last van scheren met mes
vind het ook frisser
minder las van ingegroeide haartjes en puistjes
Het is toch echt godsgeklaagd?!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hema de musical...
![]()
https://tickets.hema.nl/e(...)theater%20producties
Neem ik de tijd niet voor, waardoor ik m'n keel opensnijd.quote:
Joh, ik ben in 5min klaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem ik de tijd niet voor, waardoor ik m'n keel opensnijd.
Bovendien heb ik ene heel hoekig gezicht qua kin en zo met rare bochten. Werkt niet zo handig
Welke? Die waar je mee gezoend had?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, de jongen van Friso vraagt me weer mee uit. vanavond.
En ik had enorm een enig kind avond gepland eindelijk.
Dus wederom: nee. Kan me voorstellen dat ie straks niet meer wil, maar ja
Plan je toch gelijk een andere afspraak?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, de jongen van Friso vraagt me weer mee uit. vanavond.
En ik had enorm een enig kind avond gepland eindelijk.
Dus wederom: nee. Kan me voorstellen dat ie straks niet meer wil, maar ja
quote:Dominee adviseert ouders om hun "meisjesachtige" zoons een mep te verkopen
03-05-2012 | Nieuws
Sean Harris, dominee uit North Carolina, adviseert ouders om hun meisjesachtige zonen in elkaar te slaan en hun "slappe polsjes" te breken.
Dominee Sean Harris tijdens zijn preek: "Kan ik het duidelijker maken? Vaders, op het moment dat je je zoon ziet met een slappe pols, ga er naartoe en breek die pols. Gedraag je als een man. Sla hem eens hard. OK? Je moet je niet zo gedragen. Je bent door God als man op de wereld gezet en zo dien je je ook te gedragen."
"En als je dochter zich te mannelijk gedraagt, doe er wat aan. Zeg haar dat ze wel mag sporten, maar soms dient ze zich te gedragen als een meisje, lopen als een meisje en praten als een meisje. Ze moet mooi zijn, ze moet aantrekkelijk zijn. "
"Kan ik dat doen als ouder? Ja dat kan je wel degelijk. Ik geef je vanaf vandaag speciale dispensatie om dat te doen."
Na een storm van kritiek gaf Harris een verklaring waarin hij zei geen holebi's te hebben willen kwetsen en nam hij het advies om kinderen in elkaar te laten slaan terug. Maar hij is het nog steeds eens met de rest van zijn woorden, ' want homoseksualiteit is en blijft een gruwel in God's ogen.'
AN
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
en je wou toevoegen aan dit topic... what?
Nah, ik weet het niet hoor: maar ik begrijp hieruit dat homofilie uit een persoon slaan wel erg letterlijk genomen wordt door die flippo?quote:
ik bedoel.. wat is je eigen toevoeging? of wou je het gewoon even kwijt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Nah, ik weet het niet hoor: maar ik begrijp hieruit dat homofilie uit een persoon slaan wel erg letterlijk genomen wordt door die flippo?
Heb je me hier niet vaker gezien dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik bedoel.. wat is je eigen toevoeging? of wou je het gewoon even kwijt?
Nee, die ander.quote:
Agnostquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben atheïst en heb ook wel eens de linkervoet van een godsdienstig persoon met mijn hardhouten deur vermorzeld.
Oh. Ik post hier ongeveer een half jaar part-time (quote:
ik somsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Agnost
[..]
Oh. Ik post hier ongeveer een half jaar part-time () mee.
Die jij bedoelt komt trouwens maandag mee naar de vergadering heb ik begrepen ..... aaaaaawkwaaaardquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh.
Ach, hoe langer je wacht hoe meer 'ie naar je smacht?.
gewoon negeren, dan is t ook niet ackward?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jij bedoelt komt trouwens maandag mee naar de vergadering heb ik begrepen ..... aaaaaawkwaaaard
Ik weet het.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Die jij bedoelt komt trouwens maandag mee naar de vergadering heb ik begrepen ..... aaaaaawkwaaaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |