En geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
SAJ wilde waarschijnlijk iets narcistisch over zichzelf of denigrerend over anderen
Van die mensen die in hetzelfde dorp als jou wonen, oud klasgenoten dit-dat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat dat soort mensen in je facebook staan?
O god, is het weer zo ver?quote:
Blijft toch eng hè, de grote boze stad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er was nog niet voldoende moed verzameld?
En de keuze in welke zak je de portemonnee gaat stoppen...killing.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Blijft toch eng hè, de grote boze stad..
Maakt dat wat uit? Uit beide wordt ie gejat, dus....quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En de keuze in welke zak je de portemonnee gaat stoppen...killing.
Nooit in Barcelona geweest?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Als ze je portemonnee uit je broekzak halen zijn ze wel erg goed...
niet enkel daarquote:
vreemd ik heb juist minder last van scheren met mesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef wonderer het volgende:
Heren, ik zoek een scheerapparaat, moet ik eentje met drie koppen hebben of zo een met een rechte kop, zeg maar? Dat heb ik nu en op zich gaat het best goed, maar omdat ik ook mijn hoofd ermee doe weet ik niet of die andere stijl nu beter zou zijn...
Ik wil niet met mesjes aan de slag, dat vindt mijn huid niet leuk
ja ik wil nooit meer terug naar electrisch scherenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vreemd ik heb juist minder last van scheren met mes
vind het ook frisser
minder las van ingegroeide haartjes en puistjes
Het is toch echt godsgeklaagd?!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hema de musical...
![]()
https://tickets.hema.nl/e(...)theater%20producties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |