Doorlopendquote:Op zondag 6 mei 2012 21:01 schreef Norro-tje het volgende:
hebben jullie ook wel is een soort ehu vakantie gevoel ?
bloemetje buiten zetten, die fase heb ik niet echt, ik zou niet zo goed weten ook hoe ik zoiets aan moet pakkenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Nies het volgende:
[..]
Doorlopend![]()
Alleen vond ik het de laatste keer dat ie op vakantie was allemaal wel best. Genoot toen ook al heel erg van het feit dat hij er niet was. En niet door grandioos de bloemetjes buiten zetten, maar gewoon heerlijk met mezelf en zonder gezeur. Net als nu
Ik zei dus níet he?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
bloemetje buiten zetten, die fase heb ik niet echt, ik zou niet zo goed weten ook hoe ik zoiets aan moet pakken
Heb daar ook gewoon geen zin in. Morgen is het twee maand uit, maar ik voel me raar genoeg best goed, en tot kort zat ik soms echt volledig aan de grond, toch maar naar het gesprek met de psycho morgen en eens zien hoe dat verloopt.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
bloemetje buiten zetten, die fase heb ik niet echt, ik zou niet zo goed weten ook hoe ik zoiets aan moet pakken
het Tom84quote:Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Tom84 het volgende:
[..]
Heb daar ook gewoon geen zin in. Morgen is het twee maand uit, maar ik voel me raar genoeg best goed, en tot kort zat ik soms echt volledig aan de grond, toch maar naar het gesprek met de psycho morgen en eens zien hoe dat verloopt.
Ik heb er even over gedacht om een nieuwe vriendin te zoeken, maar ik denk dat ik eerst beter mijn eigen leven op orde kan krijgen, ik sta nu niet waar ik zou willen staan. En ik weet dat wat mijn ex nu doet van jongen naar jongen springen niet gezond kan zijn, het zal haar wel steun en afleiding hebben gegeven maar op de lange termijn gezien klopt het niet dat dit zo vlot voor haar kan.
Daarbij komt dat ik niet over haar heen ben, verre van, ik zit emotioneel nog volledig vast aan haar, ondanks eerdere relaties beschouwde ik haar toch als mijn eerste grote liefde, en dat zet je niet zomaar van je af, en stiekem hoop ik dat het nog goed komt, al duurt het een jaar en begint ze een nieuwe relatie, ik hou gewoon van haar, en de manier waarop dit is gelopen is zo onzinnig en fout en ik weet dat wat we hadden best speciaal was, dat ik de hoop niet kan noch wil opgeven. Niet dat ik specifiek weet wat of hoe, maar mij neerleggen bij het idee dat ze nooit meer deel van mijn leven zal uitmaken zal ik niet doen.
Heel langzaam voel ik mezelf weer voorzichtig doelen stellen naar de toekomst. Wat lang een zwart gat leek lijkt zich nu (soms) om te kunnen zetten in hier en daar een lichtpuntje, en ik denk toch echt dat ik ga proberen binnen een paar jaar andere oorden op te zoeken, het liefst met haar natuurlijk.... maarja
Hier ook, bij mij kon hij zich uiteindelijk niet meer binden.. Nu heeft hij alweer een "nieuwe".quote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
succes en laat even weten hoe het gegaan, voor nu welterusten ik hoop dat iedereen hier wat kan slapen, zo'n twee persoon bed blijft groot in je eentje
Bedankt, ik kijk er eigenlijk wel naar uit... En ik ga met een open instelling er naartoe gaanquote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
het Tom84
allereerst succes bij de psych morgen, het is moeilijk maar je moet proberen over alles zo open mogelijk te zijn
verder kunnen wij elkaar best de hand geven ik zit in dezelfde situatie, mijn ex had binnen een week of sneller een nieuwe,. en ik moet nu echt mezelf weer uit een heel heel diep dan zien te sleuren, gelukkig heb ik steun aan mensen om me heen, dat zou jij ook wel hebben hoop ik.
maar een psych is wel goed voor dit maar ook voor ander zaken die misschien spelen en dan naar boven komen
succes en laat even weten hoe het gegaan, voor nu welterusten ik hoop dat iedereen hier wat kan slapen, zo'n twee persoon bed blijft groot in je eentje
Echt een heftig verhaal, echt inderdaad onwerkelijk..quote:Op zondag 6 mei 2012 23:32 schreef Tom84 het volgende:
[..]
Bedankt, ik kijk er eigenlijk wel naar uit... En ik ga met een open instelling er naartoe gaan
En helemaal hetzelfde, ik kende haar wachtwoord op facebook en ik voelde dat er iets niet klopte, ze was binnen de week 2 keer blijven slapen bij haar ex, ze zei op fb tegen hem dat ze weer iets vergeten was, deze keer haar ring... ik zeg het je dan verdwijnt de grond onder je voeten en stort je wereld helemaal in...
Ik haar snachts opbellen, zij huilen aan de telefoon en zeggen dat ze wist dat het verkeerd was en dat ze daar op de bank was blijven slapen............ Tja en dat hij haar gewoon een goed gevoel gaf met zijn aandacht, en dat ze nu niets met hem ging beginnen...
Halve week voor het uit ging lag ze nog bij mij in bed... Het bed waarin ik nu met mijn laptop zit...
En ik schaam me niet voor de check op haar fb, want tegen mij was het die week nog dat ze het allemaal nog niet wist en alles op haar beloop wou laten... was enige manier om de waarheid te kennen, als ik hier weer terug aan denk voel ik toch een zekere minachting naar haar. Zo zie je maar hoe complex liefde is, liefde, haat, minachting... Het kan allemaal tegelijk bestaan en betrekking hebben op dezelfde persoon. Ik had het gewoon ook nooit, nooit, nooit van haar verwacht, ik vertrouwde haar volledig, het lijkt zelfs nu nog onwerkelijk, ik kan er nog steeds niet bij
Maar ik heb steun hier thuis, ik heb mezelf met hun hulp ook helemaal van de grond moeten rapen. Ik ben zo verdoofd geweest en heb me zo rot en zo enorm slecht gevoeld... Momenteel, sinds donderdag voel ik me met momenten vaak neutraal, na twee en een halve maand hel gaat het dus nu iets beter met mij, hoop dat het blijft duren.
Het enige wat nu in mijn hoofd speelt is, het volledig los te laten en geen contact meer en zo het risico lopen haar definitief kwijt te spelen of toch blijven proberen soms... Ik weet het echt echt niet. Ik vind het niet eerlijk dat ik niet met haar face to face onze relatie kan bespreken.. Drie keer heb ik haar gezien na de reis voor alles mis ging en toen heb ik haar zes keer gezien, en nog een keer toen het al drie weken uit was... Telkens kort... Ik heb geen kans gekregen, zelfde meisje dat maanden naast me lag vanachter op de matras in onze stationcar![]()
En ik weet dat ze geen fotos of filmpjes van de reis bekijkt en ze zegt me letterlijk dat ze niet over onze reis wil denken en praten nu... Dus ik wordt gewoon uit haar leven geblokt, ze probeert me actief weg te duwen uit haar gedachten...Tja, aanvaarden dan maar, maar begrijpen.. denk ik nooit
Ik merk dat het schrijven hier echt wel helpt![]()
Daar zijn ook zat mannen van hoor.. Ik hoef je niet meer, maar een ander ook niet idee..quote:Op maandag 7 mei 2012 11:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Las ergens op dit forum een tijdje terug iets over vrouwen die het uitmaken maar vervolgens alsnog de slachtofferrol op zich nemen door alsnog jaloers te zijn.
Kan een van de vrouwen hier wat meer licht schijnen op dergelijke trieste vertoningen?
Tja, ik vind dat ook idd nergens op slaan. Maar er zijn er zat die dat doen,snap het weer wel als diegene die het uit heeft gemaakt beseft dat hij/zij een fout heeft gemaakt. Maar iemand die het uitmaakt en ex niet terugwl maar toch jaloers is, tja die snap ik niet...quote:
Ik heb te maken met zo"n geval... Niet mee om te gaan.. Aantrekken en afstoten... Je wordt er heel moe van, en je kan er niets mee. Als ik niets van me laat horen wordt ze boos, als ik daar dan op in ga wil ze me niet meer. Dit gaat nuquote:Op maandag 7 mei 2012 11:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Las ergens op dit forum een tijdje terug iets over vrouwen die het uitmaken maar vervolgens alsnog de slachtofferrol op zich nemen door alsnog jaloers te zijn.
Kan een van de vrouwen hier wat meer licht schijnen op dergelijke trieste vertoningen?
Ja. Weet niet of het een kwestie is van niet terug willen of niet terug kunnen door omstandigheden.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat ook idd nergens op slaan. Maar er zijn er zat die dat doen,snap het weer wel als diegene die het uit heeft gemaakt beseft dat hij/zij een fout heeft gemaakt. Maar iemand die het uitmaakt en ex niet terugwl maar toch jaloers is, tja die snap ik niet...
Hoezo, heb je ermee te maken?
Bah, ik heb toch geen rust... ik wil gewoon haar, ja man wat een enorme hel...quote:Op maandag 7 mei 2012 13:03 schreef Tom84 het volgende:
Goed gesprek gehad bij de psycho, vriendelijke vrouw, ben blij dat het geen man is, zou toch raar zijn denk ik.
Ze gaf goeie feedback, het doet goed om het perspectief te krijgen van iemand die hier volledig buiten staat... Ze heeft nuttige zaken vermeld
Ex niet meer gehoord sinds vrijdag... Tja, op dit moment heb ik rust in het feit dat als ze met hem wil zijn ze het vooral moet doen, ik heb gevochten, twee maand lang, ik kan de mentale klappen ook niet blijven incasseren. Ik denk wel dat ik altijd van haar zal houden, en ik denk dat we bij elkaar horen, maar ja, je moet met twee zijn voor een relatie. En we hebben samen hetzelfde meegemaakt, en als zij dan toch zonder mij kan na en ondanks alles, dan kan ik het ook. Hoeveel pijn het ook doet.
tja, ik moet nog bedenken wat ik überhaupt wil doen met mijn vakantiequote:Op maandag 7 mei 2012 18:19 schreef dynamiet het volgende:
Ik kan mij hier ook weer aansluiten, vreemd genoeg niet heel erg verdriet terwijl ik het zelf niet heb uitgemaakt. De vorige keer toen ik het zelf uitmaakte deed het vreemd genoeg veel meer pijn.
Wel lullig was dat ik 2 dagen voordat ze begon te twijfelen 720 euro had aanbetaald voor een vakantie. Gelukkig al een vriend gevonden die wel zin had in een vakantie.
de eerste week nadat het bij mij was uitgegaan met mijn ex was ik een avond gecrashed bij een vriend en na een paar pilsjes kregen we het idee om onze eurotrip plannen eens echt uit te gaan voeren. oftewel ik ga nu met waarschijnlijk 6 man zn 6300km door Europa toeren met de trein.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:27 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
tja, ik moet nog bedenken wat ik überhaupt wil doen met mijn vakantie
plan was tent in auto en dan naar zuid frankrijk rijden, twee problemen ik heb geen auto en alleen is dat niet zo leuk, kortom mijn verlofdagen weer ingetrokken want alleen thuiszitten ga ik echt niet doen.
iemand hier nog ideeen? of hetzelfde probleem ?
leuk idee, alleen voor mezelf twee kleine probleempjes, ik ben niet de man van de vele vrienden helaas, vele daarvan hebben ene lange stabiele relatie, en iedereen heeft reeds enige tijd een vakantie geboekt. en om nou als 5de wiel mee te gaan voel ik weinig voor eigenlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
de eerste week nadat het bij mij was uitgegaan met mijn ex was ik een avond gecrashed bij een vriend en na een paar pilsjes kregen we het idee om onze eurotrip plannen eens echt uit te gaan voeren. oftewel ik ga nu met waarschijnlijk 6 man zn 6300km door Europa toeren met de trein.
nou hoef jij geen europtrip ofzo te doen, maar haal eens plannen van stal die je eigenlijk altijd al eens hebt willen doen en voer ze uit!
Je doet het allemaal zelf.... Man up!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:56 schreef Tom84 het volgende:
Geprobeerd om over koetjes en kalfjes te praten met haar, en heel het gesprek was ik mezelf aan het verbijten en me zo enorm erg aan het inhouden, want ik vind het persoonlijk nog steeds grote onzin deze manier van communiceren alsof je elkaar amper kent, wtf? we kennen elkaar door en door en door en door en dan moet ik nu over nada praten? Waarom doet ze niet gewoon normaal.. Zo een gesprek doet me gewoon pijn, waarom doet ze er zo luchtig over... waarom kan ze dat en ik niet? Waarom mis ik haar zo enorm hard en zij mij niet...
Na afloop voelde ik me opnieuw rot, enorme wanhoop en frustratie, dus ik ga mezelf plechtig beloven hiermee te stoppen. Ik hoop dat ik het vol hou, wss niet lang, tot ik weer het gevoel krijg dat ik haar zo zeker kwijt geraak en de illusie dat we normaal kunnen praten weer boven komt drijven...
Een eindeloze cirkel met alleen maar faal en op het einde verliest er maar één en dat ben ik... Wat een ongelofelijke bitch is het toch! Zo smerig, zo enorm laag en smerig.
De wetenschap dat ze nooit meer bij mij zal zijn![]()
Zo over naar de orde van de dag, nog effe 5km lopen, de frustratie afschuden en mezelf blijven herinneren dat ik op alle vlak een beter persoon ben dan haar exdie kennis geeft me toch een beetje een goed gevoel
Ik weet en ik probeer het ook echt, lijkt mss niet altijd zo, maar ik probeer het wel, het is gwn niet simpel. Maar ik weet dat ik fout zit. Dit doet niets goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je doet het allemaal zelf.... Man up!
De driften en drangen zijn tijdelijk en waaien over...... de gevolgen en handelingen daaruit zijn voor de lange termijn...
je kut voelen zonder contact, je kut voelen met contact....
denk na!
De kunst van het NIETS DOEN!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef Tom84 het volgende:
[..]
Ik weet en ik probeer het ook echt, lijkt mss niet altijd zo, maar ik probeer het wel, het is gwn niet simpel. Maar ik weet dat ik fout zit. Dit doet niets goed.
Ik dacht eerst dat ik het zelf getypt had!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:56 schreef Tom84 het volgende:
Geprobeerd om over koetjes en kalfjes te praten met haar, en heel het gesprek was ik mezelf aan het verbijten en me zo enorm erg aan het inhouden, want ik vind het persoonlijk nog steeds grote onzin deze manier van communiceren alsof je elkaar amper kent, wtf? we kennen elkaar door en door en door en door en dan moet ik nu over nada praten? Waarom doet ze niet gewoon normaal.. Zo een gesprek doet me gewoon pijn, waarom doet ze er zo luchtig over... waarom kan ze dat en ik niet? Waarom mis ik haar zo enorm hard en zij mij niet...
Na afloop voelde ik me opnieuw rot, enorme wanhoop en frustratie, dus ik ga mezelf plechtig beloven hiermee te stoppen. Ik hoop dat ik het vol hou, wss niet lang, tot ik weer het gevoel krijg dat ik haar zo zeker kwijt geraak en de illusie dat we normaal kunnen praten weer boven komt drijven...
Een eindeloze cirkel met alleen maar faal en op het einde verliest er maar één en dat ben ik... Wat een ongelofelijke bitch is het toch! Zo smerig, zo enorm laag en smerig.
De wetenschap dat ze nooit meer bij mij zal zijn![]()
Zo over naar de orde van de dag, nog effe 5km lopen, de frustratie afschuden en mezelf blijven herinneren dat ik op alle vlak een beter persoon ben dan haar exdie kennis geeft me toch een beetje een goed gevoel
Ze is iemand anders, enigste wat ik kan zeggen, surrealistisch en absurd. Wss is het een facade en een muur die doelbewust wordt opgetrokken. Maar ik zei vandaag nog tegen de psycho, ik ben iemand die moet communiceren en praten om het te kunnen plaatsen en verwerken, ik heb nu al moeite om niet gek te worden, het lijkt allemaal zo onwaarschijnlijk en zo een hel, ik heb werkelijk geflirt met gedachten om er een eind aan te maken, niet concreet natuurlijk, ik ben een meester in relativeren en ik weet dat dit niet het einde van de wereld, maar toch was eerste keer in mijn leven dat ik zulke gedachten had... En ex zei vandaag nog dat ze nu liever niet over alles wil pratenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik het zelf getypt had!
Er zitten dus meer mensen in precies het zelfde bootje als ik, of wat ook die uitspraak was
Echt, je haalt de woorden uit m'n mond met je bericht!!
Heel veel sterkte!
Beide het zelfde meegemaakt, hoe je partner je dan wel kan loslaten en ik haar dan niet.. ik snap ook niet hoe dat werkt, bij zo'n persoon.. Hoe iemand die zoveel voor je heeft betekend kan 'vergeten' en doorleven..
Ook al zoekt ze het wel,quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef Norro-tje het volgende:
ja jongens lees jullie posten en ik kan je geen steek verder helpen
die van mij is ook weg foetsie, het lieve leuke meisje dat ik kende is verdwenen.
binnen ene week een ander en nog een ander en dan moet ik dat normaal vinden
ik heb het wel gedaan totaal geen contact meer, eerlijk gezegd zou ik ook niet voor mezelf instaan als ik haar wel tegen zou komen momenteel, niet praten denken ik. om zijn miste heel hard op haar in schelden want ik vindt dat zij mij echt heel respectloos heeft behandeld
ik denk ook niet ooit weer enig contact met haar te krijgen, tenminste zolang zij het niet opzoekt en daar heeft ze het lef niet voor denk ik.
@tom84 hoe moeilijk dan ook ban haar voor nu uit je leven, ga lekker tegen iemand anders aanlullen zoals dit topic, maar met haar communiceren werkt niet en dot pijn
Niets doen,quote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef Charcot het volgende:
Mensen, ik lees hier dat er nog contact opgenomen wordt met jullie door jullie exen? Waarom? Mijn ex heeft mij ook verlaten, mij gebroken om een flutreden (ik was zo weinig waard blijkbaar) en neemt af en toe nog steeds contact op. Dat begrijp ik niet? Ik kan geen conclusies trekken, er zijn teveel mogelijkheden. Iemand een idee/advies?
Ik reageer ook niet meer maar ik raak nog steeds verward wanneer hij contact opneemt. Ik wil niet meer verward raken.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niets doen,
Niet reageren en verdergaan met je leven
Dat heeft tijd nodig.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik reageer ook niet meer maar ik raak nog steeds verward wanneer hij contact opneemt. Ik wil niet meer verward raken.
Niet haten... niet kwalijk nemen en niet oordelen.... jou leven is jou leven, zijn leven is zijn leven... zijn dingen hebben geen invloed op jou...quote:Op maandag 7 mei 2012 22:55 schreef Charcot het volgende:
Dat weet ik, MTA. Dat is een reden om hem te haten. Het feit dat hij mij zo slecht behandeld heeft na onze break-up en nu ook nog eens mijn wens niet respecteert door steeds contact op te nemen. Het doet gewoon verschrikkelijk veel pijn, hoe snel en onverwachts alles is gegaan. Je hebt soms van die types waarbij je dit soort dingen kunt verwachten. Maar bij hem niet. Een fatsoenlijke, leuke jongen. Wat dus een wolf in schaapskleren bleek te zijn
Omdat het zijn ding is.... Jij kiest ervoor om het je dwars te laten zitten... je zou z'n nummer kunnen blokkeren, of een nieuw telefoonnummer nemen... maar in plaats daarvan steek je je energie in het chagrijnig zijn om het feit dat hij je contacteert.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:01 schreef Charcot het volgende:
Waarom mag ik hem dat niet kwalijk nemen? Ik heb hem expliciet gevraagd om mij niet te contacteren. Op ons laatste dag samen volwassen afscheid genomen. Totdat hij weer opzettelijk begon te kwetsen.. Dat is geen jongen voor mij. Dat besef is er al wel. Maar je bedoelt dat hij is wie hij is? Op die manier?
Sommige mensen, zoals ik, willen ook gewoon hun ex terug. Ik kan wel een ander vriendinnetje gaan zoeken, maar ik wil haar. Ik kan zelfs heel mijn leven alleen blijven, alles kan en is doenbaar, en ik kan haar vergeten en doorgaan echt alles is mogelijke menselijk gezien. Maar ik wil haar. Hier bij mij terug in mijn bed. Dus ik ga niet zomaar ff verder met mijn leven, ik hou gewoon van haar, ze zit enorm diep in mijn hart, ik ga hier geen persoonlijke dingen zoals video van de reis en fotos plaatsen, maar ze was gwn mijn prinses. En ja ik blijf zeuren over de reis maar als je vier maand met iemand aan de andere kant van de wereld, alleen jij en die persoon in een vreemd land doorbrengt zonder planning en volledig op jezelf bent aangewezen dan groei je zo close en vorm je gewoon een team. En als dat plots volledig wegvalt dan denk je dat je gek bent geworden, geloof me vrij.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat heeft tijd nodig.
Jij bent de enige die jezelf verward kan laten raken door een bericht van hem.
Herken dat ook, dat je verward raakt en weet dat je dan niets moet doen...
Alles wat je namelijk op dat moment doet, ben jij niet, maar is IETS in jou wat reageert...
Als hij contact met jou opneemt, kan je ook denken: "Ik ga nu verder met mijn leven, en hij blijft erin hangen"...
Mensen die contact opnemen met exen doen dat uit eigen belang... puur voor hunzelf.... geruststelling, of omdat ze gewoon de leegte voelen en niet alleen willen zijn. Sommige mensen nemen contact op met exen om toch indirect nog invloed denken te kunnen uitoefenen... dat heet dan ook Valse macht.....
Het heeft dus niets met jou te maken
Juist, als je dat weet dat je toch geen eerlijke antwoorden krijgt... waarom dan de moeite doen?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:10 schreef Charcot het volgende:
Pfff je hebt gelijk. Zoveel vragen, maar eerlijke antwoorden ga ik van hem niet krijgen. Beter om daar ook niet ergens op te hopen dan inderdaad. Zijn nr blokkeren ben ik nog niet helemaal klaar voor. Dat komt wel
Lees een paar topics terug, iets in jou wil haar... niet jij..... Je bent niet wat je denkt... je bent meer dan dat.... Heeft te maken met je kind bewustzijn e.d.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Tom84 het volgende:
[..]
Sommige mensen, zoals ik, willen ook gewoon hun ex terug. Ik kan wel een ander vriendinnetje gaan zoeken, maar ik wil haar. Ik kan zelfs heel mijn leven alleen blijven, alles kan en is doenbaar, en ik kan haar vergeten en doorgaan echt alles is mogelijke menselijk gezien. Maar ik wil haar. Hier bij mij terug in mijn bed. Dus ik ga niet zomaar ff verder met mijn leven, ik hou gewoon van haar, ze zit enorm diep in mijn hart, ik ga hier geen persoonlijke dingen zoals video van de reis en fotos plaatsen, maar ze was gwn mijn prinses. En ja ik blijf zeuren over de reis maar als je vier maand met iemand aan de andere kant van de wereld, alleen jij en die persoon in een vreemd land doorbrengt zonder planning en volledig op jezelf bent aangewezen dan groei je zo close en vorm je gewoon een team. En als dat plots volledig wegvalt dan denk je dat je gek bent geworden, geloof me vrij.
En ja geen contact is beter en zo, maar doe het maar eens
Van die gedachte stap je ook nog wel af wanneer ex-lief en ex weer een stel vormen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Tom84 het volgende:
[..]
Sommige mensen, zoals ik, willen ook gewoon hun ex terug. Ik kan wel een ander vriendinnetje gaan zoeken, maar ik wil haar. Ik kan zelfs heel mijn leven alleen blijven, alles kan en is doenbaar, en ik kan haar vergeten en doorgaan echt alles is mogelijke menselijk gezien. Maar ik wil haar. Hier bij mij terug in mijn bed. Dus ik ga niet zomaar ff verder met mijn leven, ik hou gewoon van haar, ze zit enorm diep in mijn hart, ik ga hier geen persoonlijke dingen zoals video van de reis en fotos plaatsen, maar ze was gwn mijn prinses. En ja ik blijf zeuren over de reis maar als je vier maand met iemand aan de andere kant van de wereld, alleen jij en die persoon in een vreemd land doorbrengt zonder planning en volledig op jezelf bent aangewezen dan groei je zo close en vorm je gewoon een team. En als dat plots volledig wegvalt dan denk je dat je gek bent geworden, geloof me vrij.
En ja geen contact is beter en zo, maar doe het maar eens
Ook dat, mag jij lekker in het kwakkie van haar ex roeren... (nog een x....)quote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Van die gedachte stap je ook nog wel af wanneer ex-lief en ex weer een stel vormen.
Als je energie hebt, kan je het nu doen, je geest rust tijdens het slapen en morgen ontwaak je met meer kennisquote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef Charcot het volgende:
Bedankt, mta. Zal het morgen lezen. Nu krijg ik nachtmerries van die plaatjes (jaja ik ben een mietje)
kon ik maar lezen met mijn ogen dichtquote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als je energie hebt, kan je het nu doen, je geest rust tijdens het slapen en morgen ontwaak je met meer kennis
Plaatjes uitschakelen dan maar haha
Ik maak me geen illusies dat ze nu al niet slapen met elkaar. Het interesseert me niet, ik kan het niet uitleggen. Het interesseerde hem ook niet, hij heeft er jaren over gedaan om haar zover te krijgen, een crisis in haar leven was blijkbaar de key, aanhouder wint dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Van die gedachte stap je ook nog wel af wanneer ex-lief en ex weer een stel vormen.
True, maar ik ga me niet dwingen, ik zie wel, dan maar pijn en verwerking ipv wat zij doet, verdringingquote:Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tja, je zult wel moeten. En hoe sneller je dat doet des te eerder je het kunt loslaten.
quote:
Hoelang hebben jullie in totaal gehad?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 05:51 schreef Zehlambal het volgende:
Ik kom me ook maar is melden hier.
Gisteren is 't na een jaar en 2 maanden uit gegaan. Gelukkig gisteren zelf veel afleiding gehad door vrienden, maar vannacht... kuuut
M'n hoofd zegt dat 't goed is zo, maar m'n gevoel wil haar telkens terug en telkens zie je weer de mooie herinneringen voor je.
Ach ja, maak ik 't ook een keertje mee zo.
Pijnlijk.
Ik slaap ook nog steeds slecht, maar op de dag voel ik me gelukkig niet meer zo wanhopig verdrietig. Ook jij gaat daar komen. Op een gegeven moment doet het waarom er niet meer toe. Dat heb ik ook los kunnen laten gelukkig, want dat is idd.echt.killing..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:03 schreef Norro-tje het volgende:
daar hoop ik ook snel te komen, vannacht weer erg slecht geslapen en lopen dromen over mijn ex-meisje ;-) vooral de vraag waarom die blijft knagen aan mij, helaas gak nooit een andwoort op krijgen
dankje, nadeel is dat ik door slaaptekort weinig energie kan opbrengen voor dingen buiten werk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:35 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog steeds slecht, maar op de dag voel ik me gelukkig niet meer zo wanhopig verdrietig. Ook jij gaat daar komen. Op een gegeven moment doet het waarom er niet meer toe. Dat heb ik ook los kunnen laten gelukkig, want dat is idd.echt.killing..
Klopt dat steekt mij ook, niet meer weten wat er in hem omgaat. Buitengesloten worden. Maar weetje, je hebt nu genoeg aan je eigen verdriet, het gaat je echt niet helpen te weteb dat zij ooj verdrietig is. Dan ga je je alleen maar meer afvrageb waarom ze dit dan toch doorzet ondanks dat jullie er beide verdriet van hebben. Probeer het te laten rusten. Negatieve gedachtes te blokken. Tot er een leeg hoofd overblijft. Ga ontdekken wat je wil en wie je bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:43 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dankje, nadeel is dat ik door slaaptekort weinig energie kan opbrengen voor dingen buiten werk.
onder andere mijn studie die ik eind juni wil proberen af te ronden leid hier erg onder momenteel.
het heeft gewoon tijd nodig voor mij.
het vreed nog steeds aan mij dat mijn ex mij al volledig vergeten lijkt te zijn en binnen enkele dagen een nieuwe relatie heeft aangeknoopt en dus deze leidensweg niet heeft. tenmiste zover ik weet ik sprek en zie haar nooit meer nu. dat blijft ook raar van met elkaar leven tot niets meer binnen zo'n korte tijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:53 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Klopt dat steekt mij ook, niet meer weten wat er in hem omgaat. Buitengesloten worden. Maar weetje, je hebt nu genoeg aan je eigen verdriet, het gaat je echt niet helpen te weteb dat zij ooj verdrietig is. Dan ga je je alleen maar meer afvrageb waarom ze dit dan toch doorzet ondanks dat jullie er beide verdriet van hebben. Probeer het te laten rusten. Negatieve gedachtes te blokken. Tot er een leeg hoofd overblijft. Ga ontdekken wat je wil en wie je bent.
de prakijkt LIJKT moeilijk, je DENKT dat het moeilijk is...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:23 schreef Norro-tje het volgende:
klinkt allemaal heel goed inderdaad,
echter zoals jullie ongetwijveld ook weten is de praktijk moeilijker.
ik zit nu een beetje in de fase dat ik mij eenzaam en alleen voel en denk dat ik mijn hele leven alleen blijf zonder haar, terwijl ik haar echt niet terug wil.
het is meer een gevoel van leegte, er mist een stukje gezelligheid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
de prakijkt LIJKT moeilijk, je DENKT dat het moeilijk is...
terwijl je net zo makkelijk kan lopen naar de supermarkt om boodschappen te doen, als dat je dat kan wanneer zij naast je loopt.
Terug naar de padvinderij? Sport is altijd goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:49 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
het is meer een gevoel van leegte, er mist een stukje gezelligheid.
maar je hebt ook wel gelijk, alleen is samen leuker
tevens wordt ik merk ik dat ik door bepaalde keuzes, het stoppen van mijn hobbie (padvinderij) ik veel minder mensen om me heen heb dan toen. contact is weg omdat ik niet meer bij de club hoor.
mede door dit effect wordt het gemis versterkt, ik moet dus heel hard bezig om mijn eigen leven weer op de rit te krijgen nu. iemand nog tips voor vrienden zoeken ?
padvinderij ben ik bewust mee gestopt, na tien jaar had ik dat wel gezien tevens had ik een beetje mot met het huidige bestuur dus teruggaan is geen optie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:59 schreef Tom84 het volgende:
[..]
Terug naar de padvinderij? Sport is altijd goed.
Maar is gemakkelijk gezegd, heb ook mijn vrienden verwaarloosd, gelukkig kon ik zo weer aansluiten bij hen. Maar ik zeg het je, ik vind het persoonlijk geen vervanging van mijn ex.
Het gemis van een relatie kan alleen maar vervangen worden door een relatie, klinkt stom, en ik ben het ook niet van plan, zou het niet willen noch kunnen. Ik geloof niet in relatie na relatie na relatie, mijn ex wel blijkbaar, maar ik kan het niet, ik hecht me te veel, niet meteen, maar als ik gehecht ben aan iemand kan ik dat niet zo van mij afschudden. Maar door mijn ex heb ik geleerd dat dit blijkbaar van persoon tot persoon danig kan verschillen
ongeveer 8 nieuwe mensen leren kennen, ben lid geworden van een poolvereniging.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:49 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
het is meer een gevoel van leegte, er mist een stukje gezelligheid.
maar je hebt ook wel gelijk, alleen is samen leuker
tevens wordt ik merk ik dat ik door bepaalde keuzes, het stoppen van mijn hobbie (padvinderij) ik veel minder mensen om me heen heb dan toen. contact is weg omdat ik niet meer bij de club hoor.
mede door dit effect wordt het gemis versterkt, ik moet dus heel hard bezig om mijn eigen leven weer op de rit te krijgen nu. iemand nog tips voor vrienden zoeken ?
Ja man, die is vanmorgen geland. Dus dat is weer fucky fucky time voor mij vanavond haha.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:31 schreef sawadie het volgende:
Mensen van 27, dat zijn de slimste, dat weet je![]()
Ben hier zelf nog vooral aan het meelezen. Wat lijken alle verhalen toch op elkaar! Het is echt zo moeilijk om los te laten, maar toch moet het. Ik merk dat ik, sinds ik me harder opstel tegen mn ex, me beter voel. Het moet gewoon. Als dat betekent dat ze zeven keer achter elkaar belt als ik niet opneem, dan moet dat maar!
Mta: is je chick alweer terug van vakantie?
Die zijn er volgens mij wel, ff vragen bij streetlife of Q8. Die laatste heeft volgens mij wel een vereniging.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef Norro-tje het volgende:
een poolvereniging, waarom ben ik daar niet op gekomen.....
vroeger speelde ik dat weekelijks, dankje zelf was ik daa rnog niet opgekomen.
maar even zoeken naar eentje in groningen.
Weet je wat er bij jou moet gebeuren ? Denk ik dan... Jouw ex moet heel gauw een nieuwe vriend krijgenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:59 schreef Tom84 het volgende:
[..]
Terug naar de padvinderij? Sport is altijd goed.
Maar is gemakkelijk gezegd, heb ook mijn vrienden verwaarloosd, gelukkig kon ik zo weer aansluiten bij hen. Maar ik zeg het je, ik vind het persoonlijk geen vervanging van mijn ex.
Het gemis van een relatie kan alleen maar vervangen worden door een relatie, klinkt stom, en ik ben het ook niet van plan, zou het niet willen noch kunnen. Ik geloof niet in relatie na relatie na relatie, mijn ex wel blijkbaar, maar ik kan het niet, ik hecht me te veel, niet meteen, maar als ik gehecht ben aan iemand kan ik dat niet zo van mij afschudden. Maar door mijn ex heb ik geleerd dat dit blijkbaar van persoon tot persoon danig kan verschillen
I know, gaat ook gebeuren.. Mss geeft me dat indd de final pushquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Weet je wat er bij jou moet gebeuren ? Denk ik dan... Jouw ex moet heel gauw een nieuwe vriend krijgen![]()
Ik heb nu al een aantal posts van je gelezen, en herken veel van anderhalf jaar geleden toen ik in jouw situatie zat. Zou in principe precies hetzelfde kunnen schrijven als jij, al ging het bij mij meer wisselend om in bijna aanbiddende posts (zoals jij doet) naar hele verwijtende posts...
Maar ik kon het pas echt af gaan sluiten toen mijn ex een nieuwe vriend kreeg. Het was een heel vreemd moment, 8 maanden was het toen uit, en ik wist dat het moment ging komen dat ik single was en zij een nieuwe vriend zou krijgen. Zij is immers veel meer open naar onbekende mensen en bovendien altijd meer op zoek geweest naar een relatie, dan ik..
Maargoed: Het was op zaterdagavond na het werk. We zouden uitgaan en ik zat in de auto te wachten voor het huis van een vriend tot hij eens naar buiten zou komen. In de verveling keek ik even naar de updates op facebook en ja hoor daar stond het : Lisa heeft een relatie met...
2, hooguit 3 seconden ging er even een steek door mn maag, maar eigenlijk meteen daarna dacht ik : Oke, fuck jou dan. En we hebben letterlijk de meest geniale nacht ooit gehad en die nacht ontmoette ik ook mijn nieuwe scharrel. Prachtige meid, geweldig lichaam, echt een plaatje, veel knapper dan mijn ex..
Want voordat mijn ex een relatie had, was ik ook afwachtend en denkend; Mijn ex is de enige voor mij. Dan had ik die meid in de kroeg waarschijnlijk ook ontweken... Dan mis je echt veel!
Dat is helaas niets geworden door verschillen in karakter, maar ik wil met dit verhaal even aantonen dat zo'n gebeurtenis soms nodig is om jezelf in te laten zien wat een ongelovelijke kneus je bent als je in een hoekje zielig gaat zitten doen omdat je ex, waarvan je jezelf aanpraat dat het de enige is...
Geef haar nummer maar, testen we het uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:04 schreef Tom84 het volgende:
[..]
I know, gaat ook gebeuren.. Mss geeft me dat indd de final push
Waarom belt ze dan steeds? Ze wil je toch niet terug?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:31 schreef sawadie het volgende:
Mensen van 27, dat zijn de slimste, dat weet je![]()
Ben hier zelf nog vooral aan het meelezen. Wat lijken alle verhalen toch op elkaar! Het is echt zo moeilijk om los te laten, maar toch moet het. Ik merk dat ik, sinds ik me harder opstel tegen mn ex, me beter voel. Het moet gewoon. Als dat betekent dat ze zeven keer achter elkaar belt als ik niet opneem, dan moet dat maar!
Mta: is je chick alweer terug van vakantie?
je overschat jezelfquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Geef haar nummer maar, testen we het uit.
Dat kan ik wel denken; maar dat is niet het gevoel wat ik krijg. Er zijn zeel veel dingen die me totaal niet raken, maar gaat het om relaties/liefde, dan raakt alles me in extreme mate.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou kan je boos worden..... of je kan denken: "jou woorden raken mij niet, die hebben geen invloed op mijn gemoedstoestand, mijn gemoedstoestand is niet afhankelijk van anderen maar alleen van mezelf".
Ze praten vanuit hun eigen ervaring en hun eigen interpretatie inderdaad; ik kan daar anders tegenaan kijken. Ik leer er echter wel van; ik heb zelf ook het gevoel dat het wel klopt. Ik moet eerst zien te achterhalen waarom de begrippen "relatie" en "vriendin" voor mij zo ontzettend belangrijk zijn... de oplossing is niet het krijgen van een vriendin. Wat me echter in zo'n uitspraak wel steekt is de onrechtvaardigheid die er vanuit gaat: "jij hebt problemen, jij bent niet klaar voor een vriendin... en de meeste andere mensen wel".quote:Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dus als iemand zegt: "jij bent niet klaar voor een relatie".... dat kan alleen jij bepalen.... je zal merken gedurende de tijd verstrijkt (tja wat is tijd? definieer tijd?)... of die mensen gelijk hebben gehad of niet, of iets wel of niet werkt... maar dan nog ben JIJ degene die dat bepaalt.
Try me ;-)quote:
Dat weet je niet, iemand die een vriend of een vriendin heeft, wil niet per definitie iemand zijn die zonder issues zit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat kan ik wel denken; maar dat is niet het gevoel wat ik krijg. Er zijn zeel veel dingen die me totaal niet raken, maar gaat het om relaties/liefde, dan raakt alles me in extreme mate.
[..]
Ze praten vanuit hun eigen ervaring en hun eigen interpretatie inderdaad; ik kan daar anders tegenaan kijken. Ik leer er echter wel van; ik heb zelf ook het gevoel dat het wel klopt. Ik moet eerst zien te achterhalen waarom de begrippen "relatie" en "vriendin" voor mij zo ontzettend belangrijk zijn... de oplossing is niet het krijgen van een vriendin. Wat me echter in zo'n uitspraak wel steekt is de onrechtvaardigheid die er vanuit gaat: "jij hebt problemen, jij bent niet klaar voor een vriendin... en de meeste andere mensen wel".
Ik vraag het me af; ik heb niet het idee dat ik er ook maar enige controle over heb op het moment. Het enige wat helpt is contact met andere mensen opzoeken; dan kan ik vrij normaal functioneren. Zodra ik alleen ben schiet ik ieder half uur om van extreem positief naar extreem negatief.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat betreft dat gevoel, het komt op hetzelfde neer..... Jij bepaald in welke mate jou gedachtes je beheersen... hoe moeilijk dat ook lijkt.
Als je wil kan alles, kortom: hij wil niet echt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:56 schreef LaLouchi het volgende:
Hey MTA, ex zegt steeds mijn gevoel zrgt dat ik niet meer kan, maar ik wil wel.. Dat zijn ook gedachtes he? Had ff een bling! momentje lol. Doet er eigenlijk weinig toe maar dacht er ff aan
Dat is een extern attribuut wat je opzoekt, en wat dus niet uit jezelf komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vraag het me af; ik heb niet het idee dat ik er ook maar enige controle over heb op het moment. Het enige wat helpt is contact met andere mensen opzoeken; dan kan ik vrij normaal functioneren. Zodra ik alleen ben schiet ik ieder half uur om van extreem positief naar extreem negatief.
Dat moet niet belangrijk zijn...... ;-)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:56 schreef LaLouchi het volgende:
Hey MTA, ex zegt steeds mijn gevoel zrgt dat ik niet meer kan, maar ik wil wel.. Dat zijn ook gedachtes he? Had ff een bling! momentje lol. Doet er eigenlijk weinig toe maar dacht er ff aan
Dan draait hij het dus om. Zijn gevoel wil wel maar zijn gedachtes zeggen nee. Ok stukkie duidelijkheidquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat moet niet belangrijk zijn...... ;-)
Maar antwoord op je vraag: Nee dat zijn geen gedachtes.... het gevoel is iets... en dan komt de gedachte: "ik kan niet meer terug"
2 verschillende dingen dus
De eerste zin ben ik het met eens. Die tweede begrijp ik niet.... En tevens; ik ben eigenlijk op zoek naar waar die extreme gedachtes en gevoelens vandaan komen en de kern van het probleem aan te pakken IPV het beheersen van al deze gevoelens. Ik ben simpelweg niet gelukkig met deze gevoelens, en toch heb ik hier al 10 jaar last van (in bepaalde periodes extreem, in bepaalde periodes minder).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is een extern attribuut wat je opzoekt, en wat dus niet uit jezelf komt.
Elke drang en drift, kan je beheersen, dus als je iets wil doen, ga je niets doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |