abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 mei 2012 @ 21:20:11 #101
103012 Nies
Die hekse
pi_111222642
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:01 schreef Norro-tje het volgende:

hebben jullie ook wel is een soort ehu vakantie gevoel ?

Doorlopend :Y
Alleen vond ik het de laatste keer dat ie op vakantie was allemaal wel best. Genoot toen ook al heel erg van het feit dat hij er niet was. En niet door grandioos de bloemetjes buiten zetten, maar gewoon heerlijk met mezelf en zonder gezeur. Net als nu :)
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111223160
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Nies het volgende:

[..]

Doorlopend :Y
Alleen vond ik het de laatste keer dat ie op vakantie was allemaal wel best. Genoot toen ook al heel erg van het feit dat hij er niet was. En niet door grandioos de bloemetjes buiten zetten, maar gewoon heerlijk met mezelf en zonder gezeur. Net als nu :)
bloemetje buiten zetten, die fase heb ik niet echt, ik zou niet zo goed weten ook hoe ik zoiets aan moet pakken ;)
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  zondag 6 mei 2012 @ 21:45:45 #103
103012 Nies
Die hekse
pi_111224500
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

bloemetje buiten zetten, die fase heb ik niet echt, ik zou niet zo goed weten ook hoe ik zoiets aan moet pakken ;)
Ik zei dus níet he? :P
Die tijd heb ik wel gehad.... ooit een keer..... voor nu ben ik tevreden met mezelf en de situatie.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111229339
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

Heb daar ook gewoon geen zin in. Morgen is het twee maand uit, maar ik voel me raar genoeg best goed, en tot kort zat ik soms echt volledig aan de grond, toch maar naar het gesprek met de psycho morgen en eens zien hoe dat verloopt.

Ik heb er even over gedacht om een nieuwe vriendin te zoeken, maar ik denk dat ik eerst beter mijn eigen leven op orde kan krijgen, ik sta nu niet waar ik zou willen staan. En ik weet dat wat mijn ex nu doet van jongen naar jongen springen niet gezond kan zijn, het zal haar wel steun en afleiding hebben gegeven maar op de lange termijn gezien klopt het niet dat dit zo vlot voor haar kan.

Daarbij komt dat ik niet over haar heen ben, verre van, ik zit emotioneel nog volledig vast aan haar, ondanks eerdere relaties beschouwde ik haar toch als mijn eerste grote liefde, en dat zet je niet zomaar van je af, en stiekem hoop ik dat het nog goed komt, al duurt het een jaar en begint ze een nieuwe relatie, ik hou gewoon van haar, en de manier waarop dit is gelopen is zo onzinnig en fout en ik weet dat wat we hadden best speciaal was, dat ik de hoop niet kan noch wil opgeven. Niet dat ik specifiek weet wat of hoe, maar mij neerleggen bij het idee dat ze nooit meer deel van mijn leven zal uitmaken zal ik niet doen.

Heel langzaam voel ik mezelf weer voorzichtig doelen stellen naar de toekomst. Wat lang een zwart gat leek lijkt zich nu (soms) om te kunnen zetten in hier en daar een lichtpuntje, en ik denk toch echt dat ik ga proberen binnen een paar jaar andere oorden op te zoeken, het liefst met haar natuurlijk :{ .... maarja

[ Bericht 1% gewijzigd door Tom84 op 06-05-2012 23:03:17 ]
.
pi_111230640
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:53 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Heb daar ook gewoon geen zin in. Morgen is het twee maand uit, maar ik voel me raar genoeg best goed, en tot kort zat ik soms echt volledig aan de grond, toch maar naar het gesprek met de psycho morgen en eens zien hoe dat verloopt.

Ik heb er even over gedacht om een nieuwe vriendin te zoeken, maar ik denk dat ik eerst beter mijn eigen leven op orde kan krijgen, ik sta nu niet waar ik zou willen staan. En ik weet dat wat mijn ex nu doet van jongen naar jongen springen niet gezond kan zijn, het zal haar wel steun en afleiding hebben gegeven maar op de lange termijn gezien klopt het niet dat dit zo vlot voor haar kan.

Daarbij komt dat ik niet over haar heen ben, verre van, ik zit emotioneel nog volledig vast aan haar, ondanks eerdere relaties beschouwde ik haar toch als mijn eerste grote liefde, en dat zet je niet zomaar van je af, en stiekem hoop ik dat het nog goed komt, al duurt het een jaar en begint ze een nieuwe relatie, ik hou gewoon van haar, en de manier waarop dit is gelopen is zo onzinnig en fout en ik weet dat wat we hadden best speciaal was, dat ik de hoop niet kan noch wil opgeven. Niet dat ik specifiek weet wat of hoe, maar mij neerleggen bij het idee dat ze nooit meer deel van mijn leven zal uitmaken zal ik niet doen.

Heel langzaam voel ik mezelf weer voorzichtig doelen stellen naar de toekomst. Wat lang een zwart gat leek lijkt zich nu (soms) om te kunnen zetten in hier en daar een lichtpuntje, en ik denk toch echt dat ik ga proberen binnen een paar jaar andere oorden op te zoeken, het liefst met haar natuurlijk :{ .... maarja
het Tom84

allereerst succes bij de psych morgen, het is moeilijk maar je moet proberen over alles zo open mogelijk te zijn
verder kunnen wij elkaar best de hand geven ik zit in dezelfde situatie, mijn ex had binnen een week of sneller een nieuwe, :r . en ik moet nu echt mezelf weer uit een heel heel diep dan zien te sleuren, gelukkig heb ik steun aan mensen om me heen, dat zou jij ook wel hebben hoop ik.
maar een psych is wel goed voor dit maar ook voor ander zaken die misschien spelen en dan naar boven komen

succes en laat even weten hoe het gegaan, voor nu welterusten ik hoop dat iedereen hier wat kan slapen, zo'n twee persoon bed blijft groot in je eentje
(__/)
pi_111231016
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

succes en laat even weten hoe het gegaan, voor nu welterusten ik hoop dat iedereen hier wat kan slapen, zo'n twee persoon bed blijft groot in je eentje
Hier ook, bij mij kon hij zich uiteindelijk niet meer binden.. Nu heeft hij alweer een "nieuwe".
Het erge is dat alles nog associatie met hem heeft.

Sterkte allemaal en trusten :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_111231532
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

het Tom84

allereerst succes bij de psych morgen, het is moeilijk maar je moet proberen over alles zo open mogelijk te zijn
verder kunnen wij elkaar best de hand geven ik zit in dezelfde situatie, mijn ex had binnen een week of sneller een nieuwe, :r . en ik moet nu echt mezelf weer uit een heel heel diep dan zien te sleuren, gelukkig heb ik steun aan mensen om me heen, dat zou jij ook wel hebben hoop ik.
maar een psych is wel goed voor dit maar ook voor ander zaken die misschien spelen en dan naar boven komen

Bedankt, ik kijk er eigenlijk wel naar uit... En ik ga met een open instelling er naartoe gaan

En helemaal hetzelfde, ik kende haar wachtwoord op facebook en ik voelde dat er iets niet klopte, ze was binnen de week 2 keer blijven slapen bij haar ex, ze zei op fb tegen hem dat ze weer iets vergeten was, deze keer haar ring... ik zeg het je dan verdwijnt de grond onder je voeten en stort je wereld helemaal in...

Ik haar snachts opbellen, zij huilen aan de telefoon en zeggen dat ze wist dat het verkeerd was en dat ze daar op de bank was blijven slapen............ Tja en dat hij haar gewoon een goed gevoel gaf met zijn aandacht, en dat ze nu niets met hem ging beginnen...

Halve week voor het uit ging lag ze nog bij mij in bed... Het bed waarin ik nu met mijn laptop zit...

En ik schaam me niet voor de check op haar fb, want tegen mij was het die week nog dat ze het allemaal nog niet wist en alles op haar beloop wou laten... was enige manier om de waarheid te kennen, als ik hier weer terug aan denk voel ik toch een zekere minachting naar haar. Zo zie je maar hoe complex liefde is, liefde, haat, minachting... Het kan allemaal tegelijk bestaan en betrekking hebben op dezelfde persoon. Ik had het gewoon ook nooit, nooit, nooit van haar verwacht, ik vertrouwde haar volledig, het lijkt zelfs nu nog onwerkelijk, ik kan er nog steeds niet bij

Maar ik heb steun hier thuis, ik heb mezelf met hun hulp ook helemaal van de grond moeten rapen. Ik ben zo verdoofd geweest en heb me zo rot en zo enorm slecht gevoeld... Momenteel, sinds donderdag voel ik me met momenten vaak neutraal, na twee en een halve maand hel gaat het dus nu iets beter met mij, hoop dat het blijft duren.

Het enige wat nu in mijn hoofd speelt is, het volledig los te laten en geen contact meer en zo het risico lopen haar definitief kwijt te spelen of toch blijven proberen soms... Ik weet het echt echt niet. Ik vind het niet eerlijk dat ik niet met haar face to face onze relatie kan bespreken.. Drie keer heb ik haar gezien na de reis voor alles mis ging en toen heb ik haar zes keer gezien, en nog een keer toen het al drie weken uit was... Telkens kort... Ik heb geen kans gekregen, zelfde meisje dat maanden naast me lag vanachter op de matras in onze stationcar :'(

En ik weet dat ze geen fotos of filmpjes van de reis bekijkt en ze zegt me letterlijk dat ze niet over onze reis wil denken en praten nu... Dus ik wordt gewoon uit haar leven geblokt, ze probeert me actief weg te duwen uit haar gedachten... :r Tja, aanvaarden dan maar, maar begrijpen.. denk ik nooit

Ik merk dat het schrijven hier echt wel helpt :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tom84 op 06-05-2012 23:55:10 ]
.
  zondag 6 mei 2012 @ 23:44:26 #108
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_111232080
Mensen, schiet me plat. Nu _O-

Vanavond kwam mijn ex langs, om nog wat laatste spullen op te halen. Zag er enigzins tegenop, geen idee of het een huil-avondje zou worden maar ging uit van het ergste. Maar nee, allemaal heel hartelijk en gezellig en na het opzoeken van alle spullen hebben we nog 1,5 uur naast elkaar zittend tv gekeken :D. Enerzijds waren we het er over eens dat we geen valse hoop moesten hebben dat we weer bij elkaar zouden komen, want dat zou alleen maar misgaan, anderzijds keken we elkaar af en toe aan en was het echt zo van "ojee, we vinden elkaar nog steeds erg leuk, grijns :P".

Bizarre wending dus, maar zolang we niet echt overwegen door te gaan heb ik helemaal geen moeite met dit soort rare acties. Stuk beter dan elkaar de hersens inslaan lijkt me :)
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_111236944
Het is altijd relaxed als je goed met je ex overweg kan. Het meeste leed zit toch tussen de oren en wordt niet uitgesproken. Als je dan toch met elkaar in discussie gaat ontaardt het in ruzie. Pas als je redelijk de schok te boven bent kan je normaal praten is mijn idee. Maar ja, de emoties zijn zo lomp op het moment dat ze inkicken, en als je een beetje zwakkig bent, zoek je elkaar hoe dan ook op, terwijl direct afstand het beste is.
pi_111237205
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:32 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Bedankt, ik kijk er eigenlijk wel naar uit... En ik ga met een open instelling er naartoe gaan

En helemaal hetzelfde, ik kende haar wachtwoord op facebook en ik voelde dat er iets niet klopte, ze was binnen de week 2 keer blijven slapen bij haar ex, ze zei op fb tegen hem dat ze weer iets vergeten was, deze keer haar ring... ik zeg het je dan verdwijnt de grond onder je voeten en stort je wereld helemaal in...

Ik haar snachts opbellen, zij huilen aan de telefoon en zeggen dat ze wist dat het verkeerd was en dat ze daar op de bank was blijven slapen............ Tja en dat hij haar gewoon een goed gevoel gaf met zijn aandacht, en dat ze nu niets met hem ging beginnen...

Halve week voor het uit ging lag ze nog bij mij in bed... Het bed waarin ik nu met mijn laptop zit...

En ik schaam me niet voor de check op haar fb, want tegen mij was het die week nog dat ze het allemaal nog niet wist en alles op haar beloop wou laten... was enige manier om de waarheid te kennen, als ik hier weer terug aan denk voel ik toch een zekere minachting naar haar. Zo zie je maar hoe complex liefde is, liefde, haat, minachting... Het kan allemaal tegelijk bestaan en betrekking hebben op dezelfde persoon. Ik had het gewoon ook nooit, nooit, nooit van haar verwacht, ik vertrouwde haar volledig, het lijkt zelfs nu nog onwerkelijk, ik kan er nog steeds niet bij

Maar ik heb steun hier thuis, ik heb mezelf met hun hulp ook helemaal van de grond moeten rapen. Ik ben zo verdoofd geweest en heb me zo rot en zo enorm slecht gevoeld... Momenteel, sinds donderdag voel ik me met momenten vaak neutraal, na twee en een halve maand hel gaat het dus nu iets beter met mij, hoop dat het blijft duren.

Het enige wat nu in mijn hoofd speelt is, het volledig los te laten en geen contact meer en zo het risico lopen haar definitief kwijt te spelen of toch blijven proberen soms... Ik weet het echt echt niet. Ik vind het niet eerlijk dat ik niet met haar face to face onze relatie kan bespreken.. Drie keer heb ik haar gezien na de reis voor alles mis ging en toen heb ik haar zes keer gezien, en nog een keer toen het al drie weken uit was... Telkens kort... Ik heb geen kans gekregen, zelfde meisje dat maanden naast me lag vanachter op de matras in onze stationcar :'(

En ik weet dat ze geen fotos of filmpjes van de reis bekijkt en ze zegt me letterlijk dat ze niet over onze reis wil denken en praten nu... Dus ik wordt gewoon uit haar leven geblokt, ze probeert me actief weg te duwen uit haar gedachten... :r Tja, aanvaarden dan maar, maar begrijpen.. denk ik nooit

Ik merk dat het schrijven hier echt wel helpt :)
Echt een heftig verhaal, echt inderdaad onwerkelijk..
Dat is echt afschuwelijk.. Van iemand waarbij je zoiets niet verwacht, en ook nog het meest van houd, dan op zo'n afschuwelijke manier opeens uit je leven verdwijnt.
Sterkte, het word echt beter, alleen sommige wonden helen niet helemaal, en ik denk dat als je terug aan jullie relatie denkt, je altijd een beetje pijn nog voelt, ik wens je echt succes met alles!

Tot je op een gegeven moment komt, en je denkt.. Het leven is beter zonder haar, en die komt er ook echt!!
  maandag 7 mei 2012 @ 07:20:46 #111
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111237234
Goodmorning... Vandaag veel werken, lekker verstand op 0 en gaan. Vanacht over ex gedroomd, maar deed me minder als anders! :)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 7 mei 2012 @ 11:10:15 #112
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111240952
Las ergens op dit forum een tijdje terug iets over vrouwen die het uitmaken maar vervolgens alsnog de slachtofferrol op zich nemen door alsnog jaloers te zijn.

Kan een van de vrouwen hier wat meer licht schijnen op dergelijke trieste vertoningen?
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  maandag 7 mei 2012 @ 12:05:20 #113
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111242762
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Las ergens op dit forum een tijdje terug iets over vrouwen die het uitmaken maar vervolgens alsnog de slachtofferrol op zich nemen door alsnog jaloers te zijn.

Kan een van de vrouwen hier wat meer licht schijnen op dergelijke trieste vertoningen?
Daar zijn ook zat mannen van hoor.. Ik hoef je niet meer, maar een ander ook niet idee.. :')
  maandag 7 mei 2012 @ 12:08:52 #114
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111242911
Kan me er niets bij voorstellen.
  maandag 7 mei 2012 @ 12:16:01 #115
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111243154
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Kan me er niets bij voorstellen.
Tja, ik vind dat ook idd nergens op slaan. Maar er zijn er zat die dat doen,snap het weer wel als diegene die het uit heeft gemaakt beseft dat hij/zij een fout heeft gemaakt. Maar iemand die het uitmaakt en ex niet terugwl maar toch jaloers is, tja die snap ik niet...

Hoezo, heb je ermee te maken?
pi_111244689
Goed gesprek gehad bij de psycho, vriendelijke vrouw, ben blij dat het geen man is, zou toch raar zijn denk ik.

Ze gaf goeie feedback, het doet goed om het perspectief te krijgen van iemand die hier volledig buiten staat... Ze heeft nuttige zaken vermeld :)

Ex niet meer gehoord sinds vrijdag... Tja, op dit moment heb ik rust in het feit dat als ze met hem wil zijn ze het vooral moet doen, ik heb gevochten, twee maand lang, ik kan de mentale klappen ook niet blijven incasseren. Ik denk wel dat ik altijd van haar zal houden, en ik denk dat we bij elkaar horen, maar ja, je moet met twee zijn voor een relatie. En we hebben samen hetzelfde meegemaakt, en als zij dan toch zonder mij kan na en ondanks alles, dan kan ik het ook. Hoeveel pijn het ook doet.
.
  maandag 7 mei 2012 @ 13:12:09 #117
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111244958
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

Ik heb te maken met zo"n geval... Niet mee om te gaan.. Aantrekken en afstoten... Je wordt er heel moe van, en je kan er niets mee. Als ik niets van me laat horen wordt ze boos, als ik daar dan op in ga wil ze me niet meer. Dit gaat nu
Al 4 maanden zo. Naja, ben er vanzelf een keer klaar mee...
pi_111253988
Welja.. Het uit maken en vervolgens je hart luchten tegen je ex. Zo van "Ik mis je zo ;( " maar daar heb je toch niks aan. De keus is gemaakt en vervolgens zit je met die stomme emoties en besef je wat je gedaan hebt. Sjah...
pi_111254622
Ik kwam mijn ex tegen.....
Een uur mee gepraat, ik probeerde steeds al te zeggen dat ik verder moest..
En toen we aan het praten waren zei ze opeens.. ik vergeet helemaal dat we echt definitief uit elkaar zijn, sorry dat ik je zolang ophoud, en later begon ze ook te praten dat een jongen met haar wou scharrelen.. toen ik dat hoorde ben ik weg gefietst.. Gemende gevoelens dus vandaag, ik wil het loslaten maar nu zit ik weer de hele tijd het gesprek terug te denken. ;(
  maandag 7 mei 2012 @ 18:12:16 #120
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111256245
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Tja, ik vind dat ook idd nergens op slaan. Maar er zijn er zat die dat doen,snap het weer wel als diegene die het uit heeft gemaakt beseft dat hij/zij een fout heeft gemaakt. Maar iemand die het uitmaakt en ex niet terugwl maar toch jaloers is, tja die snap ik niet...

Hoezo, heb je ermee te maken?
Ja. Weet niet of het een kwestie is van niet terug willen of niet terug kunnen door omstandigheden.

Maar goed, ze moet dat zelf uitzoeken. Weet ze ook. Maar goed, het heeft mn dag hooguit 5 minuten verpest en toen kwamen er nog excuses ook, dus waar hebben we het over? :)
pi_111256250
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:03 schreef Tom84 het volgende:
Goed gesprek gehad bij de psycho, vriendelijke vrouw, ben blij dat het geen man is, zou toch raar zijn denk ik.

Ze gaf goeie feedback, het doet goed om het perspectief te krijgen van iemand die hier volledig buiten staat... Ze heeft nuttige zaken vermeld :)

Ex niet meer gehoord sinds vrijdag... Tja, op dit moment heb ik rust in het feit dat als ze met hem wil zijn ze het vooral moet doen, ik heb gevochten, twee maand lang, ik kan de mentale klappen ook niet blijven incasseren. Ik denk wel dat ik altijd van haar zal houden, en ik denk dat we bij elkaar horen, maar ja, je moet met twee zijn voor een relatie. En we hebben samen hetzelfde meegemaakt, en als zij dan toch zonder mij kan na en ondanks alles, dan kan ik het ook. Hoeveel pijn het ook doet.
Bah, ik heb toch geen rust... ik wil gewoon haar, ja man wat een enorme hel...
.
pi_111256455
Ik kan mij hier ook weer aansluiten, vreemd genoeg niet heel erg verdriet terwijl ik het zelf niet heb uitgemaakt. De vorige keer toen ik het zelf uitmaakte deed het vreemd genoeg veel meer pijn.

Wel lullig was dat ik 2 dagen voordat ze begon te twijfelen 720 euro had aanbetaald voor een vakantie. Gelukkig al een vriend gevonden die wel zin had in een vakantie.
pi_111256741
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:19 schreef dynamiet het volgende:
Ik kan mij hier ook weer aansluiten, vreemd genoeg niet heel erg verdriet terwijl ik het zelf niet heb uitgemaakt. De vorige keer toen ik het zelf uitmaakte deed het vreemd genoeg veel meer pijn.

Wel lullig was dat ik 2 dagen voordat ze begon te twijfelen 720 euro had aanbetaald voor een vakantie. Gelukkig al een vriend gevonden die wel zin had in een vakantie.
tja, ik moet nog bedenken wat ik überhaupt wil doen met mijn vakantie
plan was tent in auto en dan naar zuid frankrijk rijden, twee problemen ik heb geen auto en alleen is dat niet zo leuk, kortom mijn verlofdagen weer ingetrokken want alleen thuiszitten ga ik echt niet doen.

iemand hier nog ideeen? of hetzelfde probleem ?
(__/)
pi_111257004
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:27 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

tja, ik moet nog bedenken wat ik überhaupt wil doen met mijn vakantie
plan was tent in auto en dan naar zuid frankrijk rijden, twee problemen ik heb geen auto en alleen is dat niet zo leuk, kortom mijn verlofdagen weer ingetrokken want alleen thuiszitten ga ik echt niet doen.

iemand hier nog ideeen? of hetzelfde probleem ?
de eerste week nadat het bij mij was uitgegaan met mijn ex was ik een avond gecrashed bij een vriend en na een paar pilsjes kregen we het idee om onze eurotrip plannen eens echt uit te gaan voeren. oftewel ik ga nu met waarschijnlijk 6 man zn 6300km door Europa toeren met de trein.

nou hoef jij geen europtrip ofzo te doen, maar haal eens plannen van stal die je eigenlijk altijd al eens hebt willen doen en voer ze uit :) !
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_111258127
Ik ga met me neven in een huisje zitten in de ardennen, beetje voetballen. uitgaan en lol hebben :)

ook ik had een aanbetaling gedaan voor een huisje, op een berg.. in de eifel, wat ik met mijn vriendin wat nu mijn ex is zou gaan doen....

Ik heb speciaal voor die rede ook een auto gekocht....
Maarja, die auto komt nu ook wel goed uit, werk enzo..
maar als we niet naar de eifel gingen, had ik gewoon 2 jaar doorgespaard voor een nieuwe auto.. en nu kan ik niet meer sparen, want m'n vaste lasten zijn daar te hoog voor, dus door al dat gedoe heb ik nu geen nieuwe auto kunnen sparen :P
pi_111258908
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:35 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

de eerste week nadat het bij mij was uitgegaan met mijn ex was ik een avond gecrashed bij een vriend en na een paar pilsjes kregen we het idee om onze eurotrip plannen eens echt uit te gaan voeren. oftewel ik ga nu met waarschijnlijk 6 man zn 6300km door Europa toeren met de trein.

nou hoef jij geen europtrip ofzo te doen, maar haal eens plannen van stal die je eigenlijk altijd al eens hebt willen doen en voer ze uit :) !
leuk idee, alleen voor mezelf twee kleine probleempjes, ik ben niet de man van de vele vrienden helaas, vele daarvan hebben ene lange stabiele relatie, en iedereen heeft reeds enige tijd een vakantie geboekt. en om nou als 5de wiel mee te gaan voel ik weinig voor eigenlijk.

pff heb wel weer een dipje vanavond trouwens, zo maar even de agressie eruit squashen
(__/)
pi_111262199
Hmm het besef begint hier steeds dieper door te dringen en schrik er eigenlijk van dat het toch best zwaar valt.

Ik ben veel aan het piekeren en telkens als ik iets beredeneer en een conclusie trek, voelt het als een stapje dichter bij de acceptatie. Maar daar worstel ik dus mee..

Want het zijn niet de conclusies die ik zou willen trekken.. of zo.

Waar het feitelijk op neer komt is dat ik er geen ene zeug aan kan doen dat het over is. Ik heb alles al uit de kast getrokken, ben mezelf gebleven, eerlijk geweest, los gegaan en genoten. En hoe meer ik beredeneer, hoe vaker ik er achter kom dat het het geen zin heeft om te piekeren. Want het enige dat al die tijd heeft geteld is dat ik gewoon verliefd was.

En dan maakt het niet uit of je paars bent, in een rolstoel zit, van R&B houdt, een bejaardenfetisj hebt of een leeftijdsverschil van 27 jaar..

Punt is, zij is gewoon niet verliefd.

En dan doet het des te meer pijn dat zij en ik op alle vlakken het eens waren. Dat we wel een awesome koppel waren en erg veel dingen deelde en we energie uit elkaar putte..

Maar ze is gewoon niet verliefd.

Gefriendzoned worden door je ex is het dan blijkbaar :'(
  maandag 7 mei 2012 @ 20:48:33 #128
367311 sawadie
pi_111262697
Yep, en dat moet je niet willen zolang er gevoelens zijn :p
pi_111263193
Geprobeerd om over koetjes en kalfjes te praten met haar, en heel het gesprek was ik mezelf aan het verbijten en me zo enorm erg aan het inhouden, want ik vind het persoonlijk nog steeds grote onzin deze manier van communiceren alsof je elkaar amper kent, wtf? we kennen elkaar door en door en door en door en dan moet ik nu over nada praten? Waarom doet ze niet gewoon normaal.. Zo een gesprek doet me gewoon pijn, waarom doet ze er zo luchtig over... waarom kan ze dat en ik niet? Waarom mis ik haar zo enorm hard en zij mij niet...

Na afloop voelde ik me opnieuw rot, enorme wanhoop en frustratie, dus ik ga mezelf plechtig beloven hiermee te stoppen. Ik hoop dat ik het vol hou, wss niet lang, tot ik weer het gevoel krijg dat ik haar zo zeker kwijt geraak en de illusie dat we normaal kunnen praten weer boven komt drijven...

Een eindeloze cirkel met alleen maar faal en op het einde verliest er maar één en dat ben ik... Wat een ongelofelijke bitch is het toch! Zo smerig, zo enorm laag en smerig.

De wetenschap dat ze nooit meer bij mij zal zijn :r

Zo over naar de orde van de dag, nog effe 5km lopen, de frustratie afschuden en mezelf blijven herinneren dat ik op alle vlak een beter persoon ben dan haar ex ;) die kennis geeft me toch een beetje een goed gevoel :P
.
  maandag 7 mei 2012 @ 21:02:57 #130
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111263611
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:56 schreef Tom84 het volgende:
Geprobeerd om over koetjes en kalfjes te praten met haar, en heel het gesprek was ik mezelf aan het verbijten en me zo enorm erg aan het inhouden, want ik vind het persoonlijk nog steeds grote onzin deze manier van communiceren alsof je elkaar amper kent, wtf? we kennen elkaar door en door en door en door en dan moet ik nu over nada praten? Waarom doet ze niet gewoon normaal.. Zo een gesprek doet me gewoon pijn, waarom doet ze er zo luchtig over... waarom kan ze dat en ik niet? Waarom mis ik haar zo enorm hard en zij mij niet...

Na afloop voelde ik me opnieuw rot, enorme wanhoop en frustratie, dus ik ga mezelf plechtig beloven hiermee te stoppen. Ik hoop dat ik het vol hou, wss niet lang, tot ik weer het gevoel krijg dat ik haar zo zeker kwijt geraak en de illusie dat we normaal kunnen praten weer boven komt drijven...

Een eindeloze cirkel met alleen maar faal en op het einde verliest er maar één en dat ben ik... Wat een ongelofelijke bitch is het toch! Zo smerig, zo enorm laag en smerig.

Zo over naar de orde van de dag, nog effe 5km lopen, de frustratie afschuden en mezelf blijven herinneren dat ik op alle vlak een beter persoon ben dan haar ex ;) die kennis geeft me toch een beetje een goed gevoel :P
Je doet het allemaal zelf.... Man up!

De driften en drangen zijn tijdelijk en waaien over...... de gevolgen en handelingen daaruit zijn voor de lange termijn...

je kut voelen zonder contact, je kut voelen met contact....

denk na!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111263675
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je doet het allemaal zelf.... Man up!

De driften en drangen zijn tijdelijk en waaien over...... de gevolgen en handelingen daaruit zijn voor de lange termijn...

je kut voelen zonder contact, je kut voelen met contact....

denk na!
Ik weet en ik probeer het ook echt, lijkt mss niet altijd zo, maar ik probeer het wel, het is gwn niet simpel. Maar ik weet dat ik fout zit. Dit doet niets goed.
.
  maandag 7 mei 2012 @ 21:05:31 #132
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111263736
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Ik weet en ik probeer het ook echt, lijkt mss niet altijd zo, maar ik probeer het wel, het is gwn niet simpel. Maar ik weet dat ik fout zit. Dit doet niets goed.
De kunst van het NIETS DOEN!

Ik heb er hele stukken over geschreven.... lees maar even terug, de afgelopen 5 topics ongeveer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111263941
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:56 schreef Tom84 het volgende:

Ik dacht eerst dat ik het zelf getypt had!
Er zitten dus meer mensen in precies het zelfde bootje als ik, of wat ook die uitspraak was

Echt, je haalt de woorden uit m'n mond met je bericht!!
Heel veel sterkte!
Beide het zelfde meegemaakt, hoe je partner je dan wel kan loslaten en ik haar dan niet.. ik snap ook niet hoe dat werkt, bij zo'n persoon.. Hoe iemand die zoveel voor je heeft betekend kan 'vergeten' en doorleven..

[ Bericht 1% gewijzigd door Gulmez op 07-05-2012 21:21:46 ]
pi_111267151
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:08 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat ik het zelf getypt had!
Er zitten dus meer mensen in precies het zelfde bootje als ik, of wat ook die uitspraak was

Echt, je haalt de woorden uit m'n mond met je bericht!!
Heel veel sterkte!
Beide het zelfde meegemaakt, hoe je partner je dan wel kan loslaten en ik haar dan niet.. ik snap ook niet hoe dat werkt, bij zo'n persoon.. Hoe iemand die zoveel voor je heeft betekend kan 'vergeten' en doorleven..
Ze is iemand anders, enigste wat ik kan zeggen, surrealistisch en absurd. Wss is het een facade en een muur die doelbewust wordt opgetrokken. Maar ik zei vandaag nog tegen de psycho, ik ben iemand die moet communiceren en praten om het te kunnen plaatsen en verwerken, ik heb nu al moeite om niet gek te worden, het lijkt allemaal zo onwaarschijnlijk en zo een hel, ik heb werkelijk geflirt met gedachten om er een eind aan te maken, niet concreet natuurlijk, ik ben een meester in relativeren en ik weet dat dit niet het einde van de wereld, maar toch was eerste keer in mijn leven dat ik zulke gedachten had... En ex zei vandaag nog dat ze nu liever niet over alles wil praten :r en ik moet dan maar aanvaarden dat het hier om hetzelfde meisje gaat dat jaren vrolijk om me heen huppelde, vergeef me dat dit moeite kost om los te kunnen laten en te aanvaarden, maar begrijpen zal ik het nooit

Ze zegt dat ze er ook niet zomaar overstapt en hoopt dat alles ook echt goed gaat met mij... Wtf denkt ze nu zelf, ik vraag me af of ze nu werkelijk echt de feeling met de realiteit is verloren en denkt dat dit alles geen big deal is, voor mij was het niet minder dan een life changing event

Niet te vergeten dat ik een enorme reis met haar heb gemaakt, we gesproken hebben over samenwonen en kinderen en ze blijkbaar 10 dagen na thuiskomst verliefd is geworden op haar ex... Het spijt me dat ik dat niet zomaar aanvaard en ff verder ga met mijn leven. Maar ik zal het wel op mezelf verwerken aan ex heb ik toch geen hulp, bij contact push ik haar weg, geen contact glipt ze door mijn vingers, want met dat miserabel ventje heeft ze natuurlijk wel contact, want die geeft haar een goed gevoel :') . Twee maand vandaag gedaan, mooi symbolisch om het contact niet meer te starten.
.
pi_111268309
Verliefd op haar ex? Dat meen je niet!

Ik ben echt stil van je verhaal geworden, wat heftig allemaal!
Ook ik heb alles voor mijn ex gedaan, ik heb redelijk zware vaste lasten, en geen hoog inkomen, maar toch heb ik alles eraan gedaan, om haar helemaal te verwennen!

Hotel, dagjes uit, een ring.. Ik heb een auto aangeschaft, voor onze vakantie die we aankomende zomer zouden doen.. Wij hadden het ook over kinderen en samenwonen..

We zouden samen een huis net over de grens in Duitsland kopen, en echt alles klikte tussen ons..

Voor de lol wel is over kindernamen gesproken, en we vonden precies de zelfde namen mooi, en vaak zeiden we ook tegen elkaar, dit kan geen toeval zijn dat we elkaar hebben ontmoet!

Wat ik met haar heb gehad, dat heb ik in mijn 22 jaar nog nooit meegemaakt, en ik weet ook haast zeker dit nooit meer mee te maken, iemand ontmoeten die op alle vlakken bij je past, dat is echt bijzonder!

En dan.. bam, alles weg.. verwoest, al die 5 jaar, lijken wel vergeten bij haar....
Als ik vraag of ze nog wel is aan me terug denkt krijg ik te horen.. ''ja hoor, maar ik denk aan zoveel eigenlijk.. ;) ''

Ik kan er echt niet bij...
Ik snap er zelf ook helemaal niks van, zij en ik.. we hebben echt alles samen meegemaakt, en zij lijkt er meer enkele waarde aan te hechten.

Ze verteld zelfs tegen mij.. over scharrels.. Ze weet hoeveel pijn het me doet, maar het lijkt haar niks meer te schelen, ik ben niks meer.. echt niks meer, en ik snap zo'n omschakeling dus echt gewoon niet... Inderdaad een ander persoon is het geworden, die ik kende.. het meisje die ik kende gewoon verdwenen. ;(

In hele moeilijke periode's van verdriet heb ik ook wel is aan zelfmoord gedacht.. niks kon mij meer schelen, ik reed 100 km over een boeren 60 weg, wat onoverzichtelijk was, door alle bomen en bochten..

In een 30 zone haalde ik in, een keer ging een persoon voor me dan midden op de weg rijden, zodat ik niet in kon halen, en toen was ik echt van woede nog die man aangevlogen toen hij stopte, en heb hem geslagen.. .ik was toen al helemaal in de war, van al het verdriet, en reed al huilend over de weg.. .en toen ook nog zo'n eikel die me ging pesten, ik kon het er echt niet bij hebben, en toen werd alles zwart voor m'n ogen..

Allemaal helemaal verkeerd, ik weet het..
Maar het idee, dat we nooit meer bij elkaar komen, dat is gewoon zo rot,,
Mijn toekomst samen met mijn grootste liefde, gezin, droomhuis.. alles weg...
Nu zit ik alleen in mijn huurflat, en het enigste wat ik nog heb is mijn werk, mijn vrienden heb ik ook laten zitten, omdat ik alleen maar bezig was met m'n vriendin. ;(
pi_111268853
ja jongens lees jullie posten en ik kan je geen steek verder helpen
die van mij is ook weg foetsie, het lieve leuke meisje dat ik kende is verdwenen.

binnen ene week een ander en nog een ander en dan moet ik dat normaal vinden

ik heb het wel gedaan totaal geen contact meer, eerlijk gezegd zou ik ook niet voor mezelf instaan als ik haar wel tegen zou komen momenteel, niet praten denken ik. om zijn miste heel hard op haar in schelden want ik vindt dat zij mij echt heel respectloos heeft behandeld

ik denk ook niet ooit weer enig contact met haar te krijgen, tenminste zolang zij het niet opzoekt en daar heeft ze het lef niet voor denk ik.

@tom84 hoe moeilijk dan ook ban haar voor nu uit je leven, ga lekker tegen iemand anders aanlullen zoals dit topic, maar met haar communiceren werkt niet en dot pijn
(__/)
  maandag 7 mei 2012 @ 22:30:55 #137
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111269076
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef Norro-tje het volgende:
ja jongens lees jullie posten en ik kan je geen steek verder helpen
die van mij is ook weg foetsie, het lieve leuke meisje dat ik kende is verdwenen.

binnen ene week een ander en nog een ander en dan moet ik dat normaal vinden

ik heb het wel gedaan totaal geen contact meer, eerlijk gezegd zou ik ook niet voor mezelf instaan als ik haar wel tegen zou komen momenteel, niet praten denken ik. om zijn miste heel hard op haar in schelden want ik vindt dat zij mij echt heel respectloos heeft behandeld

ik denk ook niet ooit weer enig contact met haar te krijgen, tenminste zolang zij het niet opzoekt en daar heeft ze het lef niet voor denk ik.

@tom84 hoe moeilijk dan ook ban haar voor nu uit je leven, ga lekker tegen iemand anders aanlullen zoals dit topic, maar met haar communiceren werkt niet en dot pijn
Ook al zoekt ze het wel,

Niet reageren... laat haar maar voelen.

Beter af!

Mijn ex zoekt ook via via contact en shit

Doe er niets mee :)

Hoe fantastisch ze ook kon zijn op momenten.
YouTube
  maandag 7 mei 2012 @ 22:40:33 #138
374698 Charcot
Charcot
pi_111269674
Mensen, ik lees hier dat er nog contact opgenomen wordt met jullie door jullie exen? Waarom? Mijn ex heeft mij ook verlaten, mij gebroken om een flutreden (ik was zo weinig waard blijkbaar) en neemt af en toe nog steeds contact op. Dat begrijp ik niet? Ik kan geen conclusies trekken, er zijn teveel mogelijkheden. Iemand een idee/advies?
  maandag 7 mei 2012 @ 22:41:35 #139
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111269735
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef Charcot het volgende:
Mensen, ik lees hier dat er nog contact opgenomen wordt met jullie door jullie exen? Waarom? Mijn ex heeft mij ook verlaten, mij gebroken om een flutreden (ik was zo weinig waard blijkbaar) en neemt af en toe nog steeds contact op. Dat begrijp ik niet? Ik kan geen conclusies trekken, er zijn teveel mogelijkheden. Iemand een idee/advies?
Niets doen,

Niet reageren en verdergaan met je leven :)
YouTube
pi_111269802
@Gulmez

Ze is niet verliefd op haar ex, geloof ik nooit :) ik weet dat wat we hadden echt was en je wordt op één avond niet verliefd op een jongen die al twee en een half jaar probeert om haar te krijgen... Ik vond hem altijd behoorlijk zielig, geen bedreiging en het interesseerde me eigenlijk ook niet zo heel veel. Ze vertelde altijd eerlijk als hij sms stuurde ofzo, dat hij niet kon slapen omdat hij nog aan haar dacht en dergelijke :') dacht altijd wat een loser :')

Jouw verhaal is ook heftig, 5 jaar... Ik vraag me altijd af, je deelt zoveel met een persoon, maakt zoveel momenten mee, leert elkaar aanvoelen en kennen, maar dan ook echt kennen zoals niemand anders jou en haar kent, zo enorm intiem... Je hebt het zo enorm goed samen, ik voelde me helemaal verweven met haar, en vertrouwde haar volkomen 100% ik zou door vuur zijn gewandeld voor haar, ze was mijn nummer 1 prioriteit, en dan plots lijkt alles niet gebeurt, ene op de andere dag, alles wat is opgebouwd en waarvan ik dacht dat het stevig als een rots stond als een zandkasteel ingestort.. dan slik je wel en stel je jezelf zwaar in vraag. Chaos in mijn hoofd, zoveel onbeantwoorde vragen en hypothesen, hield ze stiekem altijd van hem? was er altijd iets tussen hen? en zo verder... Maarja dan neem je mij niet mee naar australie en bouw je geen toekomst met me op terwijl ze ook met hem zou kunnen gegaan zijn, en daarbij geloof me een triest figuur die kerel, ze is compleet out of zijn league, hij is gwn afleiding voor de crisis waar ze is ingekomen, ik weet dat ze diep zat met alles, haar leven en veel meer, en dat ze letterlijk zei dat hij haar een goed gevoel gaf met zijn aandacht...

@Norro-tje

Ik weet wat ik moet doen, maar iemand opgeven die je wereld was, zo lang en waarvan dat je weet dat het wederzijds was, niet simpel, ik weet nog niet hoe ik dat ga moeten doen, ben ik gewoon eerlijk in

En dat gevoel van respectloos te zijn behandeld, ik ken het volledig, op dat vlak niets dan minachting voor haar.
.
  maandag 7 mei 2012 @ 22:43:43 #141
374698 Charcot
Charcot
pi_111269871
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Niets doen,

Niet reageren en verdergaan met je leven :)
Ik reageer ook niet meer maar ik raak nog steeds verward wanneer hij contact opneemt. Ik wil niet meer verward raken.
pi_111270074
Heb ik ook met mn ex. Blijft maar contact zoeken en berichtjes sturen.
Maar verder wil/kan ze ook niet. Ik probeer het te negeren, maar lukt me niet.

Lastig allemaal..
  maandag 7 mei 2012 @ 22:47:55 #143
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111270090
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ik reageer ook niet meer maar ik raak nog steeds verward wanneer hij contact opneemt. Ik wil niet meer verward raken.
Dat heeft tijd nodig.

Jij bent de enige die jezelf verward kan laten raken door een bericht van hem.
Herken dat ook, dat je verward raakt en weet dat je dan niets moet doen...

Alles wat je namelijk op dat moment doet, ben jij niet, maar is IETS in jou wat reageert...

Als hij contact met jou opneemt, kan je ook denken: "Ik ga nu verder met mijn leven, en hij blijft erin hangen"...

Mensen die contact opnemen met exen doen dat uit eigen belang... puur voor hunzelf.... geruststelling, of omdat ze gewoon de leegte voelen en niet alleen willen zijn. Sommige mensen nemen contact op met exen om toch indirect nog invloed denken te kunnen uitoefenen... dat heet dan ook Valse macht.....
Het heeft dus niets met jou te maken
YouTube
  maandag 7 mei 2012 @ 22:55:41 #144
374698 Charcot
Charcot
pi_111270505
Dat weet ik, MTA. Dat is een reden om hem te haten. Het feit dat hij mij zo slecht behandeld heeft na onze break-up en nu ook nog eens mijn wens niet respecteert door steeds contact op te nemen. Het doet gewoon verschrikkelijk veel pijn, hoe snel en onverwachts alles is gegaan. Je hebt soms van die types waarbij je dit soort dingen kunt verwachten. Maar bij hem niet. Een fatsoenlijke, leuke jongen. Wat dus een wolf in schaapskleren bleek te zijn
  maandag 7 mei 2012 @ 22:58:22 #145
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111270640
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:55 schreef Charcot het volgende:
Dat weet ik, MTA. Dat is een reden om hem te haten. Het feit dat hij mij zo slecht behandeld heeft na onze break-up en nu ook nog eens mijn wens niet respecteert door steeds contact op te nemen. Het doet gewoon verschrikkelijk veel pijn, hoe snel en onverwachts alles is gegaan. Je hebt soms van die types waarbij je dit soort dingen kunt verwachten. Maar bij hem niet. Een fatsoenlijke, leuke jongen. Wat dus een wolf in schaapskleren bleek te zijn
Niet haten... niet kwalijk nemen en niet oordelen.... jou leven is jou leven, zijn leven is zijn leven... zijn dingen hebben geen invloed op jou...

Zijn handelingen moeten niet jou gemoedstoestand en leven bepalen, dat is moeilijk maar wanneer je je realiseert dat je je gedachten kan controleren en dus focussen op wat anders, zal je begrijpen wat ik bedoel.

Tja, een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
YouTube
  maandag 7 mei 2012 @ 23:01:37 #146
374698 Charcot
Charcot
pi_111270820
Waarom mag ik hem dat niet kwalijk nemen? Ik heb hem expliciet gevraagd om mij niet te contacteren. Op ons laatste dag samen volwassen afscheid genomen. Totdat hij weer opzettelijk begon te kwetsen.. Dat is geen jongen voor mij. Dat besef is er al wel. Maar je bedoelt dat hij is wie hij is? Op die manier?
  maandag 7 mei 2012 @ 23:04:07 #147
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111270937
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:01 schreef Charcot het volgende:
Waarom mag ik hem dat niet kwalijk nemen? Ik heb hem expliciet gevraagd om mij niet te contacteren. Op ons laatste dag samen volwassen afscheid genomen. Totdat hij weer opzettelijk begon te kwetsen.. Dat is geen jongen voor mij. Dat besef is er al wel. Maar je bedoelt dat hij is wie hij is? Op die manier?
Omdat het zijn ding is.... Jij kiest ervoor om het je dwars te laten zitten... je zou z'n nummer kunnen blokkeren, of een nieuw telefoonnummer nemen... maar in plaats daarvan steek je je energie in het chagrijnig zijn om het feit dat hij je contacteert.
YouTube
  maandag 7 mei 2012 @ 23:10:40 #148
374698 Charcot
Charcot
pi_111271281
Pfff je hebt gelijk. Zoveel vragen, maar eerlijke antwoorden ga ik van hem niet krijgen. Beter om daar ook niet ergens op te hopen dan inderdaad. Zijn nr blokkeren ben ik nog niet helemaal klaar voor. Dat komt wel
pi_111271383
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat heeft tijd nodig.

Jij bent de enige die jezelf verward kan laten raken door een bericht van hem.
Herken dat ook, dat je verward raakt en weet dat je dan niets moet doen...

Alles wat je namelijk op dat moment doet, ben jij niet, maar is IETS in jou wat reageert...

Als hij contact met jou opneemt, kan je ook denken: "Ik ga nu verder met mijn leven, en hij blijft erin hangen"...

Mensen die contact opnemen met exen doen dat uit eigen belang... puur voor hunzelf.... geruststelling, of omdat ze gewoon de leegte voelen en niet alleen willen zijn. Sommige mensen nemen contact op met exen om toch indirect nog invloed denken te kunnen uitoefenen... dat heet dan ook Valse macht.....
Het heeft dus niets met jou te maken
Sommige mensen, zoals ik, willen ook gewoon hun ex terug. Ik kan wel een ander vriendinnetje gaan zoeken, maar ik wil haar. Ik kan zelfs heel mijn leven alleen blijven, alles kan en is doenbaar, en ik kan haar vergeten en doorgaan echt alles is mogelijke menselijk gezien. Maar ik wil haar. Hier bij mij terug in mijn bed. Dus ik ga niet zomaar ff verder met mijn leven, ik hou gewoon van haar, ze zit enorm diep in mijn hart, ik ga hier geen persoonlijke dingen zoals video van de reis en fotos plaatsen, maar ze was gwn mijn prinses. En ja ik blijf zeuren over de reis maar als je vier maand met iemand aan de andere kant van de wereld, alleen jij en die persoon in een vreemd land doorbrengt zonder planning en volledig op jezelf bent aangewezen dan groei je zo close en vorm je gewoon een team. En als dat plots volledig wegvalt dan denk je dat je gek bent geworden, geloof me vrij.

En ja geen contact is beter en zo, maar doe het maar eens
.
  maandag 7 mei 2012 @ 23:14:12 #150
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111271432
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:10 schreef Charcot het volgende:
Pfff je hebt gelijk. Zoveel vragen, maar eerlijke antwoorden ga ik van hem niet krijgen. Beter om daar ook niet ergens op te hopen dan inderdaad. Zijn nr blokkeren ben ik nog niet helemaal klaar voor. Dat komt wel
Juist, als je dat weet dat je toch geen eerlijke antwoorden krijgt... waarom dan de moeite doen?

Je kut voelen, zonder contact of
Je kut voelen, met contact en halve antwoorden en gedraai....

Onthoud gewoon, dat je 0 invloed op hem kan hebben, en hij dus ook op jou leven.

Alle contact die je met hem hebt, zorgt voor nieuwe input (daarom ontwijk ik me ex en haar gozer... ik wil geen nieuwe input), die nieuwe input, die zorgt voor nieuwe vragen, nieuwe malingen, nieuwe piekerdagen....

Als je dat uitbant... kan je dus verwerken met hetgeen wat er al zit... Aan jezelf werken, de issues in jou oplossen (bijv. Waarom voel ik mij zo? wat heeft symbool gestaan en wat betekend dat symbool?) daarom moet je ook niets doen..... op de bank zitten, niets doen en voelen....
YouTube
  maandag 7 mei 2012 @ 23:16:06 #151
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111271518
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Sommige mensen, zoals ik, willen ook gewoon hun ex terug. Ik kan wel een ander vriendinnetje gaan zoeken, maar ik wil haar. Ik kan zelfs heel mijn leven alleen blijven, alles kan en is doenbaar, en ik kan haar vergeten en doorgaan echt alles is mogelijke menselijk gezien. Maar ik wil haar. Hier bij mij terug in mijn bed. Dus ik ga niet zomaar ff verder met mijn leven, ik hou gewoon van haar, ze zit enorm diep in mijn hart, ik ga hier geen persoonlijke dingen zoals video van de reis en fotos plaatsen, maar ze was gwn mijn prinses. En ja ik blijf zeuren over de reis maar als je vier maand met iemand aan de andere kant van de wereld, alleen jij en die persoon in een vreemd land doorbrengt zonder planning en volledig op jezelf bent aangewezen dan groei je zo close en vorm je gewoon een team. En als dat plots volledig wegvalt dan denk je dat je gek bent geworden, geloof me vrij.

Lees een paar topics terug, iets in jou wil haar... niet jij..... Je bent niet wat je denkt... je bent meer dan dat.... Heeft te maken met je kind bewustzijn e.d.

Ik snap heel goed, hoe jij je voelt... maar eerst moet jij je leven op orde hebben en je gevoel... eerst terug naar 0, voordat je uberhaupt weer iets met haar kan beginnen... zou je nu terug naar haar gaan gaat het geheid fout... je hebt onbeantwoorde vragen en die bombardeer je dan met het gevolg dat je haar afstoot.... lees dit maar:

http://www.aan-de-basis.n(...)201%20Inleiding.html

Ook jij Charcot kan dit lezen.... lees alles voor de context, of lees bijv hoofdstuk 5 over bewustzijn.
YouTube
pi_111271655
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Van die gedachte stap je ook nog wel af wanneer ex-lief en ex weer een stel vormen.
  maandag 7 mei 2012 @ 23:19:30 #153
374698 Charcot
Charcot
pi_111271683
Bedankt, mta. Zal het morgen lezen. Nu krijg ik nachtmerries van die plaatjes (jaja ik ben een mietje)
  maandag 7 mei 2012 @ 23:19:40 #154
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111271688
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Van die gedachte stap je ook nog wel af wanneer ex-lief en ex weer een stel vormen.
Ook dat, mag jij lekker in het kwakkie van haar ex roeren... (nog een x....)
YouTube
  maandag 7 mei 2012 @ 23:20:09 #155
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111271714
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef Charcot het volgende:
Bedankt, mta. Zal het morgen lezen. Nu krijg ik nachtmerries van die plaatjes (jaja ik ben een mietje)
Als je energie hebt, kan je het nu doen, je geest rust tijdens het slapen en morgen ontwaak je met meer kennis :P

Plaatjes uitschakelen dan maar haha
YouTube
  maandag 7 mei 2012 @ 23:22:51 #156
374698 Charcot
Charcot
pi_111271835
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als je energie hebt, kan je het nu doen, je geest rust tijdens het slapen en morgen ontwaak je met meer kennis :P

Plaatjes uitschakelen dan maar haha
kon ik maar lezen met mijn ogen dicht ;(

Welterusten mensen :P
pi_111272722
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik maak me geen illusies dat ze nu al niet slapen met elkaar. Het interesseert me niet, ik kan het niet uitleggen. Het interesseerde hem ook niet, hij heeft er jaren over gedaan om haar zover te krijgen, een crisis in haar leven was blijkbaar de key, aanhouder wint dus.

Daarbij komt dat hij een prime example is van een rebound. Ze zegt het zelf, hij geeft haar een goed gevoel met zijn aandacht want ze voelt zich over alles zo slecht, en ze zei letterlijk dat ze wist dat ze naief was en zich zo onzeker voelde, en bla bla bla, al doen ze het elke nacht vijf keer. Ik ben met haar begonnen omdat ze mij wou, ik wist dat ze mij wilde, we hebben een hele zomer met mijn zusje als tussenpersoon elkaar afgetast, twee keer op date geweest en het was zover.

Ik zeg niet dat ik ook jaren ga proberen, ga ik ook niet, maar ik weet wel hoe ik me momenteel voel, en alles is gewoon nog te vers.

Elke relatie en elke situatie is anders, niet om mezelf een goed gevoel te geven, maar dit was geen normale gang van zaken. Momenteel ben ik haar volledig kwijt, ze zit in een andere modus en is gefocust op hem. Dat aanvaard ik ook, maar ze kan wat wij hebben meegemaakt niet heel haar leven verdringen, dit gaat haar opbreken en ze zal een klap krijgen van alles. We hebben gvd vanaf januari 2011 toegewerkt om te kunnen vertrekken, gewerkt, gepland, intensief, en prachtige reis meegemaakt en dan 10 dagen erna is het over, never dat ik dan gewoon ff verder ga met mijn leven en geen moeite zou hebben om geen contact te zoeken... Achja ik zeur wss gewoon ;( en mss til ik gewoon te zwaar aan alles, en zie ik het niet volledig helder, kan zijn
.
pi_111272903
Tja, je zult wel moeten. En hoe sneller je dat doet des te eerder je het kunt loslaten.
pi_111272961
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tja, je zult wel moeten. En hoe sneller je dat doet des te eerder je het kunt loslaten.
True, maar ik ga me niet dwingen, ik zie wel, dan maar pijn en verwerking ipv wat zij doet, verdringing
.
pi_111272984
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef Tom84 het volgende:

[..]

...
Wat een verhaal :'( :*
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
pi_111273137
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:51 schreef miesjelle112 het volgende:

[..]

Wat een verhaal :'( :*
:) twee maand verder en we leven nog ;) was zwaar en volgende week weer psycho, maar ik kom er heus wel, en ik hoop zelfs op een punt te komen waar ik het verwerkt heb en zij kraakt, droom ik stiekem wel van, maar daar zit ik momenteel nog niet..
.
pi_111277169
Ik kom me ook maar is melden hier.
Gisteren is 't na een jaar en 2 maanden uit gegaan. Gelukkig gisteren zelf veel afleiding gehad door vrienden, maar vannacht... kuuut
M'n hoofd zegt dat 't goed is zo, maar m'n gevoel wil haar telkens terug en telkens zie je weer de mooie herinneringen voor je.

Ach ja, maak ik 't ook een keertje mee zo.
Pijnlijk.
pi_111277393
ManageTheAnger, bedankt voor al je berichten hier, ik weet dat ik eigenlijk hier niet meer mag komen.. :P maar het helpt me nog steeds! :)
pi_111277429
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 05:51 schreef Zehlambal het volgende:
Ik kom me ook maar is melden hier.
Gisteren is 't na een jaar en 2 maanden uit gegaan. Gelukkig gisteren zelf veel afleiding gehad door vrienden, maar vannacht... kuuut
M'n hoofd zegt dat 't goed is zo, maar m'n gevoel wil haar telkens terug en telkens zie je weer de mooie herinneringen voor je.

Ach ja, maak ik 't ook een keertje mee zo.
Pijnlijk.
Hoelang hebben jullie in totaal gehad? :)

Nu het uit is, zie ik wel heel erg de verschillen tussen ons, die ik nooit eerder heb gezien..

Zij gaat vlak na een relatie gewoon weer verder, lang leven de lol..
Met jongens scharrelen etc, ik vind het nogal respectloos naar onze relatie toe..
Ze weet dat ik er kapot aan ga, maar ze zegt gewoon met een blije stem ''het is toch over tussen ons? :) '' Ik voel me ook niet meer bijzonder, nu ik weet dat een scharrel al goed genoeg is voor d'r.

Ik wil in iedergeval de eerste 2 jaar geen relatie meer..
Ik ben totaal niet van de wisselende relatie's, ik hecht mij aan een persoon echtt. :)
pi_111277521
In totaal ook gewoon 1,2 jaar.
Opzich zijn er tussen ons ook veel verschillen, maar ook veel overeenkomsten. En die ga je nu dan juist zien. Maar goed, als ik jou zo hoor en nog een paar anderen in dit topic ben ik toch blij dat het tussen ons tenminste met een goed gesprek is afgedaan en dat we elkaar nog steeds recht kunnen aankijken.
Ook weet ik dat zij er net zo kapot van is dan ik.
Maarja, eigenlijk is er 1 iemand met wie je dit wilt delen - die zelfs hetzelfde meemaakt -, maar dat kan dan niet..
Hoop dat 't over een maand weer een stuk beter is, dat ik nog met haar een keertje er goed voor kan zitten om alles definitief 'face to face' uit te praten. Zou mooi zijn.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 08:55:45 #166
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111278388
Het valt me op dat.echt iedereen hetzelfde proces.doorloopt. Ben echt dolgelukkig dat ik die wanhoop die sommife nog voelen niet meer voel. Verdriet is er nog soms, maar niet meer zo verlammend als eerst :)
pi_111279808
daar hoop ik ook snel te komen, vannacht weer erg slecht geslapen en lopen dromen over mijn ex-meisje ;-) vooral de vraag waarom die blijft knagen aan mij, helaas gak nooit een andwoort op krijgen
(__/)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:35:17 #168
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111280639
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:03 schreef Norro-tje het volgende:
daar hoop ik ook snel te komen, vannacht weer erg slecht geslapen en lopen dromen over mijn ex-meisje ;-) vooral de vraag waarom die blijft knagen aan mij, helaas gak nooit een andwoort op krijgen
Ik slaap ook nog steeds slecht, maar op de dag voel ik me gelukkig niet meer zo wanhopig verdrietig. Ook jij gaat daar komen. Op een gegeven moment doet het waarom er niet meer toe. Dat heb ik ook los kunnen laten gelukkig, want dat is idd.echt.killing..
pi_111280891
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:35 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik slaap ook nog steeds slecht, maar op de dag voel ik me gelukkig niet meer zo wanhopig verdrietig. Ook jij gaat daar komen. Op een gegeven moment doet het waarom er niet meer toe. Dat heb ik ook los kunnen laten gelukkig, want dat is idd.echt.killing..
dankje, nadeel is dat ik door slaaptekort weinig energie kan opbrengen voor dingen buiten werk.
onder andere mijn studie die ik eind juni wil proberen af te ronden leid hier erg onder momenteel.
het heeft gewoon tijd nodig voor mij.
het vreed nog steeds aan mij dat mijn ex mij al volledig vergeten lijkt te zijn en binnen enkele dagen een nieuwe relatie heeft aangeknoopt en dus deze leidensweg niet heeft. tenmiste zover ik weet ik sprek en zie haar nooit meer nu. dat blijft ook raar van met elkaar leven tot niets meer binnen zo'n korte tijd |:( |:( |:(
(__/)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:53:05 #170
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111281193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:43 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

dankje, nadeel is dat ik door slaaptekort weinig energie kan opbrengen voor dingen buiten werk.
onder andere mijn studie die ik eind juni wil proberen af te ronden leid hier erg onder momenteel.
het heeft gewoon tijd nodig voor mij.
het vreed nog steeds aan mij dat mijn ex mij al volledig vergeten lijkt te zijn en binnen enkele dagen een nieuwe relatie heeft aangeknoopt en dus deze leidensweg niet heeft. tenmiste zover ik weet ik sprek en zie haar nooit meer nu. dat blijft ook raar van met elkaar leven tot niets meer binnen zo'n korte tijd |:( |:( |:(
Klopt dat steekt mij ook, niet meer weten wat er in hem omgaat. Buitengesloten worden. Maar weetje, je hebt nu genoeg aan je eigen verdriet, het gaat je echt niet helpen te weteb dat zij ooj verdrietig is. Dan ga je je alleen maar meer afvrageb waarom ze dit dan toch doorzet ondanks dat jullie er beide verdriet van hebben. Probeer het te laten rusten. Negatieve gedachtes te blokken. Tot er een leeg hoofd overblijft. Ga ontdekken wat je wil en wie je bent.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:21:01 #171
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111282134
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Klopt dat steekt mij ook, niet meer weten wat er in hem omgaat. Buitengesloten worden. Maar weetje, je hebt nu genoeg aan je eigen verdriet, het gaat je echt niet helpen te weteb dat zij ooj verdrietig is. Dan ga je je alleen maar meer afvrageb waarom ze dit dan toch doorzet ondanks dat jullie er beide verdriet van hebben. Probeer het te laten rusten. Negatieve gedachtes te blokken. Tot er een leeg hoofd overblijft. Ga ontdekken wat je wil en wie je bent.
:Y LaLouchi weet raad.
YouTube
pi_111282233
klinkt allemaal heel goed inderdaad,
echter zoals jullie ongetwijveld ook weten is de praktijk moeilijker.
ik zit nu een beetje in de fase dat ik mij eenzaam en alleen voel en denk dat ik mijn hele leven alleen blijf zonder haar, terwijl ik haar echt niet terug wil.
(__/)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:25:06 #173
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111282296
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:23 schreef Norro-tje het volgende:
klinkt allemaal heel goed inderdaad,
echter zoals jullie ongetwijveld ook weten is de praktijk moeilijker.
ik zit nu een beetje in de fase dat ik mij eenzaam en alleen voel en denk dat ik mijn hele leven alleen blijf zonder haar, terwijl ik haar echt niet terug wil.
de prakijkt LIJKT moeilijk, je DENKT dat het moeilijk is...

terwijl je net zo makkelijk kan lopen naar de supermarkt om boodschappen te doen, als dat je dat kan wanneer zij naast je loopt.
YouTube
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:29:16 #174
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111282476
http://www.wijzeruitelkaar.nl/

Voor mensen die scheiden, of gescheiden zijn.
YouTube
pi_111283327
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:25 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

de prakijkt LIJKT moeilijk, je DENKT dat het moeilijk is...

terwijl je net zo makkelijk kan lopen naar de supermarkt om boodschappen te doen, als dat je dat kan wanneer zij naast je loopt.
het is meer een gevoel van leegte, er mist een stukje gezelligheid.
maar je hebt ook wel gelijk, alleen is samen leuker

tevens wordt ik merk ik dat ik door bepaalde keuzes, het stoppen van mijn hobbie (padvinderij) ik veel minder mensen om me heen heb dan toen. contact is weg omdat ik niet meer bij de club hoor.
mede door dit effect wordt het gemis versterkt, ik moet dus heel hard bezig om mijn eigen leven weer op de rit te krijgen nu. iemand nog tips voor vrienden zoeken ?
(__/)
pi_111283737
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:49 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

tevens wordt ik merk ik dat ik door bepaalde keuzes, het stoppen van mijn hobbie (padvinderij) ik veel minder mensen om me heen heb dan toen. contact is weg omdat ik niet meer bij de club hoor.
mede door dit effect wordt het gemis versterkt, ik moet dus heel hard bezig om mijn eigen leven weer op de rit te krijgen nu. iemand nog tips voor vrienden zoeken ?
Terug naar de padvinderij? Sport is altijd goed.

Maar is gemakkelijk gezegd, heb ook mijn vrienden verwaarloosd, gelukkig kon ik zo weer aansluiten bij hen. Maar ik zeg het je, ik vind het persoonlijk geen vervanging van mijn ex.

Het gemis van een relatie kan alleen maar vervangen worden door een relatie, klinkt stom, en ik ben het ook niet van plan, zou het niet willen noch kunnen. Ik geloof niet in relatie na relatie na relatie, mijn ex wel blijkbaar, maar ik kan het niet, ik hecht me te veel, niet meteen, maar als ik gehecht ben aan iemand kan ik dat niet zo van mij afschudden. Maar door mijn ex heb ik geleerd dat dit blijkbaar van persoon tot persoon danig kan verschillen :{
.
pi_111284112
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:59 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Maar is gemakkelijk gezegd, heb ook mijn vrienden verwaarloosd, gelukkig kon ik zo weer aansluiten bij hen. Maar ik zeg het je, ik vind het persoonlijk geen vervanging van mijn ex.

Het gemis van een relatie kan alleen maar vervangen worden door een relatie, klinkt stom, en ik ben het ook niet van plan, zou het niet willen noch kunnen. Ik geloof niet in relatie na relatie na relatie, mijn ex wel blijkbaar, maar ik kan het niet, ik hecht me te veel, niet meteen, maar als ik gehecht ben aan iemand kan ik dat niet zo van mij afschudden. Maar door mijn ex heb ik geleerd dat dit blijkbaar van persoon tot persoon danig kan verschillen :{
padvinderij ben ik bewust mee gestopt, na tien jaar had ik dat wel gezien tevens had ik een beetje mot met het huidige bestuur dus teruggaan is geen optie.
tevens blijken dat dus niet echt vrienden te zijn. sport doe ik redelijk veel. ik squash 2 maal per week en fiets, nu nog alleen maar wil een clubje zoeken daarvoor.
tevens ben ik bezig met een eetclubje en binnekort mijn duikbrevet halen. kortom er staan dingen op stapel alleen is het niet makkelijk in deze tijd om dat allemaal weer op te bouwen.

maar wat je zegt het is het best op te vullen met een relatie, mij ex doet dat ok alleen net als jij wil ik dat zelf niet. ik wil eerst zelf weer stabiel zijn voordat ik aan een nieuwe relatie begin als ik ooit weer een goede vrouw tegenkom. momenteel wantrouw ik realtie helemaal maar dat herken je wel denk ik
(__/)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:38:36 #178
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111285027
Je moet leren je plekje te vinden, zonder haar. Het kan heel lang duren voor je daaraan gewend bent. Ik ben er ook nog steeds niet aan gewend, nou scheelt het wel dat ik mijn dochtertje heb, dus ik ben nooit echt alleen, maar nog steeds heb ik af en toe hele eenzame momentjes. Dan ga ik een boek lezen, filmphe kijken. Alles om mij gedachte op nul te zetten en er niet aan te denken. Want anders ga ik weer contact zoeken, en dat moet ik niet doen. Komt allemaal goed :)
pi_111285202
Ik zit op het moment in een klote situatie.

Mijn ex heeft onze relatie na 1,5 jaar een maand geleden beëindigd. Heel klote, want ik had nog erg veel gevoel voor haar.

Ik ben er sinds gisteren achter dat ze weer contact heeft met haar ex, en niet als vrienden. Zo snel alweer, iets zegt mij dat ze al die tijd aan hem gedacht heeft/van hem gehouden heeft.

En hier komt het ergste van het verhaal. Want onze relatie is al eens eerder uitgegaan. Ongeveer 2,5 jaar geleden had ik al eens een half jaar een relatie met haar. Toen is het uitgegaan doordat ze er vandoor ging met de jongen in kwestie.

Ik voel me bedrogen. Hoe heb ik hier wéér in kunnen trappen.

Kortom, ze is een vies wijf.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:13:18 #180
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111286145
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:49 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

ongeveer 8 nieuwe mensen leren kennen, ben lid geworden van een poolvereniging.

Volwassen mensen met kennis... allemaal rond een jaar of 27.
YouTube
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:31:05 #181
367311 sawadie
pi_111286742
Mensen van 27, dat zijn de slimste, dat weet je ;)

Ben hier zelf nog vooral aan het meelezen. Wat lijken alle verhalen toch op elkaar! Het is echt zo moeilijk om los te laten, maar toch moet het. Ik merk dat ik, sinds ik me harder opstel tegen mn ex, me beter voel. Het moet gewoon. Als dat betekent dat ze zeven keer achter elkaar belt als ik niet opneem, dan moet dat maar!

Mta: is je chick alweer terug van vakantie?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:34:56 #182
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111286892
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:31 schreef sawadie het volgende:

Ben hier zelf nog vooral aan het meelezen. Wat lijken alle verhalen toch op elkaar! Het is echt zo moeilijk om los te laten, maar toch moet het. Ik merk dat ik, sinds ik me harder opstel tegen mn ex, me beter voel. Het moet gewoon. Als dat betekent dat ze zeven keer achter elkaar belt als ik niet opneem, dan moet dat maar!

Ja man, die is vanmorgen geland. Dus dat is weer fucky fucky time voor mij vanavond haha.
YouTube
pi_111287709
een poolvereniging, waarom ben ik daar niet op gekomen.....
vroeger speelde ik dat weekelijks, dankje zelf was ik daa rnog niet opgekomen.
maar even zoeken naar eentje in groningen.
(__/)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:10:11 #184
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111288240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef Norro-tje het volgende:
een poolvereniging, waarom ben ik daar niet op gekomen.....
vroeger speelde ik dat weekelijks, dankje zelf was ik daa rnog niet opgekomen.
maar even zoeken naar eentje in groningen.
Die zijn er volgens mij wel, ff vragen bij streetlife of Q8. Die laatste heeft volgens mij wel een vereniging.
YouTube
pi_111289171
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:59 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Weet je wat er bij jou moet gebeuren ? Denk ik dan... Jouw ex moet heel gauw een nieuwe vriend krijgen :*

Ik heb nu al een aantal posts van je gelezen, en herken veel van anderhalf jaar geleden toen ik in jouw situatie zat. Zou in principe precies hetzelfde kunnen schrijven als jij, al ging het bij mij meer wisselend om in bijna aanbiddende posts (zoals jij doet) naar hele verwijtende posts...

Maar ik kon het pas echt af gaan sluiten toen mijn ex een nieuwe vriend kreeg. Het was een heel vreemd moment, 8 maanden was het toen uit, en ik wist dat het moment ging komen dat ik single was en zij een nieuwe vriend zou krijgen. Zij is immers veel meer open naar onbekende mensen en bovendien altijd meer op zoek geweest naar een relatie, dan ik..

Maargoed: Het was op zaterdagavond na het werk. We zouden uitgaan en ik zat in de auto te wachten voor het huis van een vriend tot hij eens naar buiten zou komen. In de verveling keek ik even naar de updates op facebook en ja hoor daar stond het : Lisa heeft een relatie met...

2, hooguit 3 seconden ging er even een steek door mn maag, maar eigenlijk meteen daarna dacht ik : Oke, fuck jou dan. En we hebben letterlijk de meest geniale nacht ooit gehad en die nacht ontmoette ik ook mijn nieuwe scharrel. Prachtige meid, geweldig lichaam, echt een plaatje, veel knapper dan mijn ex..

Want voordat mijn ex een relatie had, was ik ook afwachtend en denkend; Mijn ex is de enige voor mij. Dan had ik die meid in de kroeg waarschijnlijk ook ontweken... Dan mis je echt veel!

Dat is helaas niets geworden door verschillen in karakter, maar ik wil met dit verhaal even aantonen dat zo'n gebeurtenis soms nodig is om jezelf in te laten zien wat een ongelovelijke kneus je bent als je in een hoekje zielig gaat zitten doen omdat je ex, waarvan je jezelf aanpraat dat het de enige is...
pi_111290363
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:34 schreef InterMilan het volgende:

[..]

Weet je wat er bij jou moet gebeuren ? Denk ik dan... Jouw ex moet heel gauw een nieuwe vriend krijgen :*

Ik heb nu al een aantal posts van je gelezen, en herken veel van anderhalf jaar geleden toen ik in jouw situatie zat. Zou in principe precies hetzelfde kunnen schrijven als jij, al ging het bij mij meer wisselend om in bijna aanbiddende posts (zoals jij doet) naar hele verwijtende posts...

Maar ik kon het pas echt af gaan sluiten toen mijn ex een nieuwe vriend kreeg. Het was een heel vreemd moment, 8 maanden was het toen uit, en ik wist dat het moment ging komen dat ik single was en zij een nieuwe vriend zou krijgen. Zij is immers veel meer open naar onbekende mensen en bovendien altijd meer op zoek geweest naar een relatie, dan ik..

Maargoed: Het was op zaterdagavond na het werk. We zouden uitgaan en ik zat in de auto te wachten voor het huis van een vriend tot hij eens naar buiten zou komen. In de verveling keek ik even naar de updates op facebook en ja hoor daar stond het : Lisa heeft een relatie met...

2, hooguit 3 seconden ging er even een steek door mn maag, maar eigenlijk meteen daarna dacht ik : Oke, fuck jou dan. En we hebben letterlijk de meest geniale nacht ooit gehad en die nacht ontmoette ik ook mijn nieuwe scharrel. Prachtige meid, geweldig lichaam, echt een plaatje, veel knapper dan mijn ex..

Want voordat mijn ex een relatie had, was ik ook afwachtend en denkend; Mijn ex is de enige voor mij. Dan had ik die meid in de kroeg waarschijnlijk ook ontweken... Dan mis je echt veel!

Dat is helaas niets geworden door verschillen in karakter, maar ik wil met dit verhaal even aantonen dat zo'n gebeurtenis soms nodig is om jezelf in te laten zien wat een ongelovelijke kneus je bent als je in een hoekje zielig gaat zitten doen omdat je ex, waarvan je jezelf aanpraat dat het de enige is...
I know, gaat ook gebeuren.. Mss geeft me dat indd de final push
.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:35:45 #187
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111291527
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:04 schreef Tom84 het volgende:

[..]

I know, gaat ook gebeuren.. Mss geeft me dat indd de final push
Geef haar nummer maar, testen we het uit.
YouTube
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:37:01 #188
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111291574
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:31 schreef sawadie het volgende:

Waarom belt ze dan steeds? Ze wil je toch niet terug?
pi_111291857
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Geef haar nummer maar, testen we het uit.
je overschat jezelf
.
pi_111292001
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou kan je boos worden..... of je kan denken: "jou woorden raken mij niet, die hebben geen invloed op mijn gemoedstoestand, mijn gemoedstoestand is niet afhankelijk van anderen maar alleen van mezelf".
Dat kan ik wel denken; maar dat is niet het gevoel wat ik krijg. Er zijn zeel veel dingen die me totaal niet raken, maar gaat het om relaties/liefde, dan raakt alles me in extreme mate.

quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dus als iemand zegt: "jij bent niet klaar voor een relatie".... dat kan alleen jij bepalen.... je zal merken gedurende de tijd verstrijkt (tja wat is tijd? definieer tijd?)... of die mensen gelijk hebben gehad of niet, of iets wel of niet werkt... maar dan nog ben JIJ degene die dat bepaalt.
Ze praten vanuit hun eigen ervaring en hun eigen interpretatie inderdaad; ik kan daar anders tegenaan kijken. Ik leer er echter wel van; ik heb zelf ook het gevoel dat het wel klopt. Ik moet eerst zien te achterhalen waarom de begrippen "relatie" en "vriendin" voor mij zo ontzettend belangrijk zijn... de oplossing is niet het krijgen van een vriendin. Wat me echter in zo'n uitspraak wel steekt is de onrechtvaardigheid die er vanuit gaat: "jij hebt problemen, jij bent niet klaar voor een vriendin... en de meeste andere mensen wel".
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:49:11 #191
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111292068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef Tom84 het volgende:

[..]

je overschat jezelf
Try me ;-)
YouTube
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:51:00 #192
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111292141
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:47 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat kan ik wel denken; maar dat is niet het gevoel wat ik krijg. Er zijn zeel veel dingen die me totaal niet raken, maar gaat het om relaties/liefde, dan raakt alles me in extreme mate.

[..]

Ze praten vanuit hun eigen ervaring en hun eigen interpretatie inderdaad; ik kan daar anders tegenaan kijken. Ik leer er echter wel van; ik heb zelf ook het gevoel dat het wel klopt. Ik moet eerst zien te achterhalen waarom de begrippen "relatie" en "vriendin" voor mij zo ontzettend belangrijk zijn... de oplossing is niet het krijgen van een vriendin. Wat me echter in zo'n uitspraak wel steekt is de onrechtvaardigheid die er vanuit gaat: "jij hebt problemen, jij bent niet klaar voor een vriendin... en de meeste andere mensen wel".
Dat weet je niet, iemand die een vriend of een vriendin heeft, wil niet per definitie iemand zijn die zonder issues zit.

Je bent niet 24 uur per dag bij andere mensen, dus je weet niet wat er speelt.

Naar jezelf kijken, je eigen dingen en je eigen leven.

Wat betreft dat gevoel, het komt op hetzelfde neer..... Jij bepaald in welke mate jou gedachtes je beheersen... hoe moeilijk dat ook lijkt.
YouTube
pi_111292304
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat betreft dat gevoel, het komt op hetzelfde neer..... Jij bepaald in welke mate jou gedachtes je beheersen... hoe moeilijk dat ook lijkt.
Ik vraag het me af; ik heb niet het idee dat ik er ook maar enige controle over heb op het moment. Het enige wat helpt is contact met andere mensen opzoeken; dan kan ik vrij normaal functioneren. Zodra ik alleen ben schiet ik ieder half uur om van extreem positief naar extreem negatief.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:56:26 #194
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111292374
Hey MTA, ex zegt steeds mijn gevoel zrgt dat ik niet meer kan, maar ik wil wel.. Dat zijn ook gedachtes he? Had ff een bling! momentje lol. Doet er eigenlijk weinig toe maar dacht er ff aan
pi_111292468
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:56 schreef LaLouchi het volgende:
Hey MTA, ex zegt steeds mijn gevoel zrgt dat ik niet meer kan, maar ik wil wel.. Dat zijn ook gedachtes he? Had ff een bling! momentje lol. Doet er eigenlijk weinig toe maar dacht er ff aan
Als je wil kan alles, kortom: hij wil niet echt.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:59:57 #196
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111292552
Nah klopt :P waarom dit zielige gedrag dan.. Ach ja.. Moving on
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:00:03 #197
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111292556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vraag het me af; ik heb niet het idee dat ik er ook maar enige controle over heb op het moment. Het enige wat helpt is contact met andere mensen opzoeken; dan kan ik vrij normaal functioneren. Zodra ik alleen ben schiet ik ieder half uur om van extreem positief naar extreem negatief.
Dat is een extern attribuut wat je opzoekt, en wat dus niet uit jezelf komt.

Elke drang en drift, kan je beheersen, dus als je iets wil doen, ga je niets doen.
YouTube
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:00:52 #198
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111292597
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:56 schreef LaLouchi het volgende:
Dat moet niet belangrijk zijn...... ;-)

Maar antwoord op je vraag: Nee dat zijn geen gedachtes.... het gevoel is iets... en dan komt de gedachte: "ik kan niet meer terug"

2 verschillende dingen dus :)
YouTube
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:04:30 #199
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111292759
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat moet niet belangrijk zijn...... ;-)

Maar antwoord op je vraag: Nee dat zijn geen gedachtes.... het gevoel is iets... en dan komt de gedachte: "ik kan niet meer terug"

2 verschillende dingen dus :)
Dan draait hij het dus om. Zijn gevoel wil wel maar zijn gedachtes zeggen nee. Ok stukkie duidelijkheid :)
pi_111292775
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is een extern attribuut wat je opzoekt, en wat dus niet uit jezelf komt.

Elke drang en drift, kan je beheersen, dus als je iets wil doen, ga je niets doen.
De eerste zin ben ik het met eens. Die tweede begrijp ik niet.... En tevens; ik ben eigenlijk op zoek naar waar die extreme gedachtes en gevoelens vandaan komen en de kern van het probleem aan te pakken IPV het beheersen van al deze gevoelens. Ik ben simpelweg niet gelukkig met deze gevoelens, en toch heb ik hier al 10 jaar last van (in bepaalde periodes extreem, in bepaalde periodes minder).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')