abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2012 @ 23:16:06 #151
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111271518
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Sommige mensen, zoals ik, willen ook gewoon hun ex terug. Ik kan wel een ander vriendinnetje gaan zoeken, maar ik wil haar. Ik kan zelfs heel mijn leven alleen blijven, alles kan en is doenbaar, en ik kan haar vergeten en doorgaan echt alles is mogelijke menselijk gezien. Maar ik wil haar. Hier bij mij terug in mijn bed. Dus ik ga niet zomaar ff verder met mijn leven, ik hou gewoon van haar, ze zit enorm diep in mijn hart, ik ga hier geen persoonlijke dingen zoals video van de reis en fotos plaatsen, maar ze was gwn mijn prinses. En ja ik blijf zeuren over de reis maar als je vier maand met iemand aan de andere kant van de wereld, alleen jij en die persoon in een vreemd land doorbrengt zonder planning en volledig op jezelf bent aangewezen dan groei je zo close en vorm je gewoon een team. En als dat plots volledig wegvalt dan denk je dat je gek bent geworden, geloof me vrij.

En ja geen contact is beter en zo, maar doe het maar eens
Lees een paar topics terug, iets in jou wil haar... niet jij..... Je bent niet wat je denkt... je bent meer dan dat.... Heeft te maken met je kind bewustzijn e.d.

Ik snap heel goed, hoe jij je voelt... maar eerst moet jij je leven op orde hebben en je gevoel... eerst terug naar 0, voordat je uberhaupt weer iets met haar kan beginnen... zou je nu terug naar haar gaan gaat het geheid fout... je hebt onbeantwoorde vragen en die bombardeer je dan met het gevolg dat je haar afstoot.... lees dit maar:

http://www.aan-de-basis.n(...)201%20Inleiding.html

Ook jij Charcot kan dit lezen.... lees alles voor de context, of lees bijv hoofdstuk 5 over bewustzijn.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111271655
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Sommige mensen, zoals ik, willen ook gewoon hun ex terug. Ik kan wel een ander vriendinnetje gaan zoeken, maar ik wil haar. Ik kan zelfs heel mijn leven alleen blijven, alles kan en is doenbaar, en ik kan haar vergeten en doorgaan echt alles is mogelijke menselijk gezien. Maar ik wil haar. Hier bij mij terug in mijn bed. Dus ik ga niet zomaar ff verder met mijn leven, ik hou gewoon van haar, ze zit enorm diep in mijn hart, ik ga hier geen persoonlijke dingen zoals video van de reis en fotos plaatsen, maar ze was gwn mijn prinses. En ja ik blijf zeuren over de reis maar als je vier maand met iemand aan de andere kant van de wereld, alleen jij en die persoon in een vreemd land doorbrengt zonder planning en volledig op jezelf bent aangewezen dan groei je zo close en vorm je gewoon een team. En als dat plots volledig wegvalt dan denk je dat je gek bent geworden, geloof me vrij.

En ja geen contact is beter en zo, maar doe het maar eens
Van die gedachte stap je ook nog wel af wanneer ex-lief en ex weer een stel vormen.
  maandag 7 mei 2012 @ 23:19:30 #153
374698 Charcot
Charcot
pi_111271683
Bedankt, mta. Zal het morgen lezen. Nu krijg ik nachtmerries van die plaatjes (jaja ik ben een mietje)
  maandag 7 mei 2012 @ 23:19:40 #154
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111271688
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Van die gedachte stap je ook nog wel af wanneer ex-lief en ex weer een stel vormen.
Ook dat, mag jij lekker in het kwakkie van haar ex roeren... (nog een x....)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 7 mei 2012 @ 23:20:09 #155
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111271714
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef Charcot het volgende:
Bedankt, mta. Zal het morgen lezen. Nu krijg ik nachtmerries van die plaatjes (jaja ik ben een mietje)
Als je energie hebt, kan je het nu doen, je geest rust tijdens het slapen en morgen ontwaak je met meer kennis :P

Plaatjes uitschakelen dan maar haha
YouTube
  maandag 7 mei 2012 @ 23:22:51 #156
374698 Charcot
Charcot
pi_111271835
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als je energie hebt, kan je het nu doen, je geest rust tijdens het slapen en morgen ontwaak je met meer kennis :P

Plaatjes uitschakelen dan maar haha
kon ik maar lezen met mijn ogen dicht ;(

Welterusten mensen :P
pi_111272722
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik maak me geen illusies dat ze nu al niet slapen met elkaar. Het interesseert me niet, ik kan het niet uitleggen. Het interesseerde hem ook niet, hij heeft er jaren over gedaan om haar zover te krijgen, een crisis in haar leven was blijkbaar de key, aanhouder wint dus.

Daarbij komt dat hij een prime example is van een rebound. Ze zegt het zelf, hij geeft haar een goed gevoel met zijn aandacht want ze voelt zich over alles zo slecht, en ze zei letterlijk dat ze wist dat ze naief was en zich zo onzeker voelde, en bla bla bla, al doen ze het elke nacht vijf keer. Ik ben met haar begonnen omdat ze mij wou, ik wist dat ze mij wilde, we hebben een hele zomer met mijn zusje als tussenpersoon elkaar afgetast, twee keer op date geweest en het was zover.

Ik zeg niet dat ik ook jaren ga proberen, ga ik ook niet, maar ik weet wel hoe ik me momenteel voel, en alles is gewoon nog te vers.

Elke relatie en elke situatie is anders, niet om mezelf een goed gevoel te geven, maar dit was geen normale gang van zaken. Momenteel ben ik haar volledig kwijt, ze zit in een andere modus en is gefocust op hem. Dat aanvaard ik ook, maar ze kan wat wij hebben meegemaakt niet heel haar leven verdringen, dit gaat haar opbreken en ze zal een klap krijgen van alles. We hebben gvd vanaf januari 2011 toegewerkt om te kunnen vertrekken, gewerkt, gepland, intensief, en prachtige reis meegemaakt en dan 10 dagen erna is het over, never dat ik dan gewoon ff verder ga met mijn leven en geen moeite zou hebben om geen contact te zoeken... Achja ik zeur wss gewoon ;( en mss til ik gewoon te zwaar aan alles, en zie ik het niet volledig helder, kan zijn
.
pi_111272903
Tja, je zult wel moeten. En hoe sneller je dat doet des te eerder je het kunt loslaten.
pi_111272961
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tja, je zult wel moeten. En hoe sneller je dat doet des te eerder je het kunt loslaten.
True, maar ik ga me niet dwingen, ik zie wel, dan maar pijn en verwerking ipv wat zij doet, verdringing
.
pi_111272984
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef Tom84 het volgende:

[..]

...
Wat een verhaal :'( :*
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
pi_111273137
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:51 schreef miesjelle112 het volgende:

[..]

Wat een verhaal :'( :*
:) twee maand verder en we leven nog ;) was zwaar en volgende week weer psycho, maar ik kom er heus wel, en ik hoop zelfs op een punt te komen waar ik het verwerkt heb en zij kraakt, droom ik stiekem wel van, maar daar zit ik momenteel nog niet..
.
pi_111277169
Ik kom me ook maar is melden hier.
Gisteren is 't na een jaar en 2 maanden uit gegaan. Gelukkig gisteren zelf veel afleiding gehad door vrienden, maar vannacht... kuuut
M'n hoofd zegt dat 't goed is zo, maar m'n gevoel wil haar telkens terug en telkens zie je weer de mooie herinneringen voor je.

Ach ja, maak ik 't ook een keertje mee zo.
Pijnlijk.
pi_111277393
ManageTheAnger, bedankt voor al je berichten hier, ik weet dat ik eigenlijk hier niet meer mag komen.. :P maar het helpt me nog steeds! :)
pi_111277429
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 05:51 schreef Zehlambal het volgende:
Ik kom me ook maar is melden hier.
Gisteren is 't na een jaar en 2 maanden uit gegaan. Gelukkig gisteren zelf veel afleiding gehad door vrienden, maar vannacht... kuuut
M'n hoofd zegt dat 't goed is zo, maar m'n gevoel wil haar telkens terug en telkens zie je weer de mooie herinneringen voor je.

Ach ja, maak ik 't ook een keertje mee zo.
Pijnlijk.
Hoelang hebben jullie in totaal gehad? :)

Nu het uit is, zie ik wel heel erg de verschillen tussen ons, die ik nooit eerder heb gezien..

Zij gaat vlak na een relatie gewoon weer verder, lang leven de lol..
Met jongens scharrelen etc, ik vind het nogal respectloos naar onze relatie toe..
Ze weet dat ik er kapot aan ga, maar ze zegt gewoon met een blije stem ''het is toch over tussen ons? :) '' Ik voel me ook niet meer bijzonder, nu ik weet dat een scharrel al goed genoeg is voor d'r.

Ik wil in iedergeval de eerste 2 jaar geen relatie meer..
Ik ben totaal niet van de wisselende relatie's, ik hecht mij aan een persoon echtt. :)
pi_111277521
In totaal ook gewoon 1,2 jaar.
Opzich zijn er tussen ons ook veel verschillen, maar ook veel overeenkomsten. En die ga je nu dan juist zien. Maar goed, als ik jou zo hoor en nog een paar anderen in dit topic ben ik toch blij dat het tussen ons tenminste met een goed gesprek is afgedaan en dat we elkaar nog steeds recht kunnen aankijken.
Ook weet ik dat zij er net zo kapot van is dan ik.
Maarja, eigenlijk is er 1 iemand met wie je dit wilt delen - die zelfs hetzelfde meemaakt -, maar dat kan dan niet..
Hoop dat 't over een maand weer een stuk beter is, dat ik nog met haar een keertje er goed voor kan zitten om alles definitief 'face to face' uit te praten. Zou mooi zijn.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 08:55:45 #166
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111278388
Het valt me op dat.echt iedereen hetzelfde proces.doorloopt. Ben echt dolgelukkig dat ik die wanhoop die sommife nog voelen niet meer voel. Verdriet is er nog soms, maar niet meer zo verlammend als eerst :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_111279808
daar hoop ik ook snel te komen, vannacht weer erg slecht geslapen en lopen dromen over mijn ex-meisje ;-) vooral de vraag waarom die blijft knagen aan mij, helaas gak nooit een andwoort op krijgen
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:35:17 #168
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111280639
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:03 schreef Norro-tje het volgende:
daar hoop ik ook snel te komen, vannacht weer erg slecht geslapen en lopen dromen over mijn ex-meisje ;-) vooral de vraag waarom die blijft knagen aan mij, helaas gak nooit een andwoort op krijgen
Ik slaap ook nog steeds slecht, maar op de dag voel ik me gelukkig niet meer zo wanhopig verdrietig. Ook jij gaat daar komen. Op een gegeven moment doet het waarom er niet meer toe. Dat heb ik ook los kunnen laten gelukkig, want dat is idd.echt.killing..
pi_111280891
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:35 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik slaap ook nog steeds slecht, maar op de dag voel ik me gelukkig niet meer zo wanhopig verdrietig. Ook jij gaat daar komen. Op een gegeven moment doet het waarom er niet meer toe. Dat heb ik ook los kunnen laten gelukkig, want dat is idd.echt.killing..
dankje, nadeel is dat ik door slaaptekort weinig energie kan opbrengen voor dingen buiten werk.
onder andere mijn studie die ik eind juni wil proberen af te ronden leid hier erg onder momenteel.
het heeft gewoon tijd nodig voor mij.
het vreed nog steeds aan mij dat mijn ex mij al volledig vergeten lijkt te zijn en binnen enkele dagen een nieuwe relatie heeft aangeknoopt en dus deze leidensweg niet heeft. tenmiste zover ik weet ik sprek en zie haar nooit meer nu. dat blijft ook raar van met elkaar leven tot niets meer binnen zo'n korte tijd |:( |:( |:(
(__/)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:53:05 #170
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111281193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:43 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

dankje, nadeel is dat ik door slaaptekort weinig energie kan opbrengen voor dingen buiten werk.
onder andere mijn studie die ik eind juni wil proberen af te ronden leid hier erg onder momenteel.
het heeft gewoon tijd nodig voor mij.
het vreed nog steeds aan mij dat mijn ex mij al volledig vergeten lijkt te zijn en binnen enkele dagen een nieuwe relatie heeft aangeknoopt en dus deze leidensweg niet heeft. tenmiste zover ik weet ik sprek en zie haar nooit meer nu. dat blijft ook raar van met elkaar leven tot niets meer binnen zo'n korte tijd |:( |:( |:(
Klopt dat steekt mij ook, niet meer weten wat er in hem omgaat. Buitengesloten worden. Maar weetje, je hebt nu genoeg aan je eigen verdriet, het gaat je echt niet helpen te weteb dat zij ooj verdrietig is. Dan ga je je alleen maar meer afvrageb waarom ze dit dan toch doorzet ondanks dat jullie er beide verdriet van hebben. Probeer het te laten rusten. Negatieve gedachtes te blokken. Tot er een leeg hoofd overblijft. Ga ontdekken wat je wil en wie je bent.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:21:01 #171
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111282134
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 10:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Klopt dat steekt mij ook, niet meer weten wat er in hem omgaat. Buitengesloten worden. Maar weetje, je hebt nu genoeg aan je eigen verdriet, het gaat je echt niet helpen te weteb dat zij ooj verdrietig is. Dan ga je je alleen maar meer afvrageb waarom ze dit dan toch doorzet ondanks dat jullie er beide verdriet van hebben. Probeer het te laten rusten. Negatieve gedachtes te blokken. Tot er een leeg hoofd overblijft. Ga ontdekken wat je wil en wie je bent.
:Y LaLouchi weet raad.
YouTube
pi_111282233
klinkt allemaal heel goed inderdaad,
echter zoals jullie ongetwijveld ook weten is de praktijk moeilijker.
ik zit nu een beetje in de fase dat ik mij eenzaam en alleen voel en denk dat ik mijn hele leven alleen blijf zonder haar, terwijl ik haar echt niet terug wil.
(__/)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:25:06 #173
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111282296
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:23 schreef Norro-tje het volgende:
klinkt allemaal heel goed inderdaad,
echter zoals jullie ongetwijveld ook weten is de praktijk moeilijker.
ik zit nu een beetje in de fase dat ik mij eenzaam en alleen voel en denk dat ik mijn hele leven alleen blijf zonder haar, terwijl ik haar echt niet terug wil.
de prakijkt LIJKT moeilijk, je DENKT dat het moeilijk is...

terwijl je net zo makkelijk kan lopen naar de supermarkt om boodschappen te doen, als dat je dat kan wanneer zij naast je loopt.
YouTube
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:29:16 #174
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111282476
http://www.wijzeruitelkaar.nl/

Voor mensen die scheiden, of gescheiden zijn.
YouTube
pi_111283327
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 11:25 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

de prakijkt LIJKT moeilijk, je DENKT dat het moeilijk is...

terwijl je net zo makkelijk kan lopen naar de supermarkt om boodschappen te doen, als dat je dat kan wanneer zij naast je loopt.
het is meer een gevoel van leegte, er mist een stukje gezelligheid.
maar je hebt ook wel gelijk, alleen is samen leuker

tevens wordt ik merk ik dat ik door bepaalde keuzes, het stoppen van mijn hobbie (padvinderij) ik veel minder mensen om me heen heb dan toen. contact is weg omdat ik niet meer bij de club hoor.
mede door dit effect wordt het gemis versterkt, ik moet dus heel hard bezig om mijn eigen leven weer op de rit te krijgen nu. iemand nog tips voor vrienden zoeken ?
(__/)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')