quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit zie ik je nog wel doen inderdaad
Ohquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat die hoer jouw topic heeft geopend
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spouwer als zijn moeder hem dikke noemt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
nog 46 jaar werken en dan eindelijk pensioen
Hij is een dikke rolladequote:
Backstreet boys toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik ga koken met muziek hard aan.
gr
Genoeg sparen tot je een eigen eilandje kan opkopen toch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
nog 46 jaar werken en dan eindelijk pensioen
Hebben jullie weleens dat iemand je een verhaal vertelt, maar hij heeft het al eerder verteld en was dat vergeten.quote:
samen sparen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Genoeg sparen tot je een eigen eilandje kan opkopen toch.
nee hoorquote:
En dan halverwege het verhaal merk je aan diegene dat hij doorheeft dat hij dit verhaal al eerder heeft verteld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hebben jullie weleens dat iemand je een verhaal vertelt, maar hij heeft het al eerder verteld en was dat vergeten.
Maar dit keer heeft ie een aantal leugens toegevoegd. En jij hebt zoiets van:
[ afbeelding ]
Dat niet. Maar soms heeft hij het al verteld en doe ik gewoon alsof hij het nog niet verteld heeftquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hebben jullie weleens dat iemand je een verhaal vertelt, maar hij heeft het al eerder verteld en was dat vergeten.
[ afbeelding ]
Er valt toch niks te vechten?quote:
quote:
you sure?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga ik er wel met P_z vandoor
Ik deed dat een keer en toen kwamen de buren aanbellen of het wat zachter mocht. Schaamde me dood.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
YES, alleen thuis.
Dat betekend hardop mee gieren met muziek.
En lekker debiel doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
YES, alleen thuis.
Dat betekend hardop mee gieren met muziek.
Hahahquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik deed dat een keer en toen kwamen de buren aanbellen of het wat zachter mocht. Schaamde me dood.
Nu durf ik alleen maar nog zachtjes mee te fluisteren
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
samen sparen?
Jij bent ook goed in sparen. En dan delen we het eilandje worden we buren enzo
hehequote:
Ik eerst ook niet maar als ze echt komen aanbellen moet het wel erg vals/hard whatever zijn geweestquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HahahIk weet dat de buren me kunnen horen maar ik geef geen neuk
Had je dat gewoon terug moeten zeggen tegen hun.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet maar als ze echt komen aanbellen moet het wel erg vals/hard whatever zijn geweestZelf maken ze trouwens ruzie om een uur 's nachts waar de hele buurt van wakker wordt maar dat mag schijnbaar wel gewoon
Henquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je dat gewoon terug moeten zeggen tegen hun.
Kijk uit straks verander je in karamelquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ait ja tog, en in de eerste paar dagen kunnen we doen wie het eerste bruin word enzo
Mega bruin en zo rimpelig als een leren tas worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ait ja tog, en in de eerste paar dagen kunnen we doen wie het eerste bruin word enzo
karamel is lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijk uit straks verander je in karamel
Onmogelijk.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mega bruin en zo rimpelig als een leren tas worden.
Zoveel geld is er niet in omloop.quote:
quote:
Ben je zo hard to get of ligt aan pz?quote:
Ik ben al gehosseld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben je zo hard to get of ligt aan pz?
Alles kan kapotquote:
Scherpquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hhahaha dit is té grappig
http://theuglydance.com/?v=mxxmehuqna
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hhahaha dit is té grappig
http://theuglydance.com/?v=mxxmehuqna
Wut.quote:
Supernaturalquote:
Ik zal ff naar KPD gaan dan/.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik maak wel een apart topic aan in KPD
Daar mog ik nog niet in.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik maak wel een apart topic aan in KPD
Smoofiequote:
Ik meet je wel eens op school tochquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
SmoofieJij en flips hebben al gemeet zonder mij he
sowiesoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
veel tietjes op je tumblr dv, goeie zaak
Het klopt welquote:
Brofist.quote:
Jij bent engquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het klopt wel. Als je recht schiet, raak het belangrijkste deel van de hersenen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zwart, donkere wenkbrauwen en blauwe ogen![]()
Van Ajax?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
Smoofie, zit je ook te genieten voor de buis?
Ja. Mooi feestje. Ondanks een dag later en op een kutlocatie.quote:
Kleine hersenen huhquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik doe een forensische opleiding, wat wil je
jij vond die homo van skins se1 ook nice zeker?quote:
Vind het een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja. Mooi feestje. Ondanks een dag later en op een kutlocatie.
Ik deed verslag op de radio, we hadden echt een reporter in het stadion die helemaal hysterisch werd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind het een beetje tegenvallen.
maar ik was gister in de Arena, was echt 10x mooier.
Maxxie? nahquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij vond die homo van skins se1 ook nice zeker?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef Integraalfiets het volgende:
Ja precies. Like a pirate dus?
Hier een HD achtergrond voor jullie
[ afbeelding ]
Ja, dat is het belangrijkste gedeelte van je hersenen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je recht schiet raak je je kleine hersenen/hersenstam
Als je iemand wilt neersteken moet je het ook daar doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat is het belangrijkste gedeelte van je hersenen.
Even uploaden met imgur ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef Integraalfiets het volgende:
Ja precies. Like a pirate dus?
Hier een HD achtergrond voor jullie
[ afbeelding ]
Bij elke NL serie heb ik eenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef Trollscience het volgende:
ochtegod mijn oma kijkt gtst![]()
!!!!
het acteer"niveau" van dit programma
Dit ja.quote:
Mja, eigenlijk welquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je iemand wilt neersteken moet je het ook daar doen.
Wel als je van achter komtquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk wel. Tis alleen niet echt praktisch
Walhalla was echt nog gewoon slechter dan dat.quote:
Kinderen geen bezwaar.quote:
Niet hilarisch maar ook niet slecht.quote:
Dit dus.quote:
Slap aftreksel van iets wat al helemaal niet leuk wasquote:
Everbody loves Raymondquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Slap aftreksel van iets wat al helemaal niet leuk was
gewoon dat hele gedrag van haar is zum kotsen, net als die Wendy ik neuk de baas dus ik mag alles van Dijk.quote:
Maar jij zou alles raken knul.quote:
WEndy van dijk is helemaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon dat hele gedrag van haar is zum kotsen, net als die Wendy ik neuk de baas dus ik mag alles van Dijk.
En boulevardquote:
Met dr kutpersiflagesquote:
Zoey Deschanel.quote:
Als presentatrice is ze het ergstquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met dr kutpersiflages. Bitch please, ga je oma vermaken met je make uptruucjes
Idols ofzo toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat heeft ze gepresenteerd dan?
X-Factor, Hart in Aktie, The Voice, waarom weet ik dit?quote:
Elenaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie daar van?
Gewoon alles met een kut dus.quote:
Och jaquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
X-Factor, Hart in Aktie, The Voice, waarom weet ik dit?
Ik kijk die programma's uit principe niet, dus dat wist ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Holland got talent, X-factor of The Voice.
Een van die dingen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
X-Factor, Hart in Aktie, The Voice, waarom weet ik dit?
Ja talentenjacht zooi. Dat kijk ik nooitquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Holland got talent, X-factor of The Voice.
Een van die dingen.
Mn moeder welquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ja talentenjacht zooi. Dat kijk ik nooit
rare nekquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie daar van?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
rare nek
lelijke bomen op de achtergrond
oorbellen niet gelijk
3/10 zou niet raken
Hard gelachen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
rare nek
lelijke bomen op de achtergrond
oorbellen niet gelijk
3/10 zou niet raken
De chicks van jouw link.quote:
Oh die 18+ tumblr link? ofquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
De chicks van jouw link. [ afbeelding ]
Die ja.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die Kaya Scodelario kan er echt fucking sexy uitzien
Gewoon mee slapen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Series kijken
Koppijn maar te lam om lenzen uit te doen
Katie en Emilyquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
Overigens, die tweelingzusjes uit Skins. [ afbeelding ]
Wakker worden volgende ochtend met uitgedroogde lenzen op je ogenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat moet ik dus echt niet proberen
En rode en ontstoken ogenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wakker worden volgende ochtend met uitgedroogde lenzen op je ogen
Die wou ik net posten.quote:
Echt hequote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Series kijken
Koppijn maar te lam om lenzen uit te doen
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:
Oke hoor, wenkbrouw.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind je toch wel lief hoor emogirl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Positief of negatiefquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weenie, eerste keer dat ik je foto bekeek vielen je wenkbrouwen mij als eerste op
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
Ik denk wat prikt er nu allemaal in mijn broekzak, besluit ik dus enkel en alleen mijn RECHTER leeg te halen. Dit zat erin:OMG 5 EURO JI JBENT RIJKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
Ik denk wat prikt er nu allemaal in mijn broekzak, besluit ik dus enkel en alleen mijn RECHTER leeg te halen. Dit zat erin:In mijn jaszak past amper mijn telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Ik hoefde niet eens te klikken om te zien dat hij afgezogen werd.quote:
Je hebt zo'n oversized tablet achtig geval?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In mijn jaszak past amper mijn telefoon
er liggen nog wat euromuntjes bij kijk maarquote:
Ook ja, maar mijn jaszakken zijn kleinquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je hebt zo'n oversized tablet achtig geval?
Sorryquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weenie, eerste keer dat ik je foto bekeek vielen je wenkbrouwen mij als eerste op
je kent de situatie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoefde niet eens te klikken om te zien dat hij afgezogen werd.
Na 1 juni aub. Ik heb komende maand veelste druk. Examens enz, en weekenden zitten al vol gepland.quote:
Mijn handen beginnen altijd te jeuken als ik dit soort dingen leesquote:
herkenbaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn handen beginnen altijd te jeuken als ik dit soort dingen lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |