En lekker debiel doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
YES, alleen thuis.
Dat betekend hardop mee gieren met muziek.
Hahahquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik deed dat een keer en toen kwamen de buren aanbellen of het wat zachter mocht. Schaamde me dood.
Nu durf ik alleen maar nog zachtjes mee te fluisteren
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hebben jullie weleens dat iemand je een verhaal vertelt, maar hij heeft het al eerder verteld en was dat vergeten.
Maar dit keer heeft ie een aantal leugens toegevoegd. En jij hebt zoiets van:
[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
samen sparen?
Jij bent ook goed in sparen. En dan delen we het eilandje worden we buren enzo
hehequote:
Ik eerst ook niet maar als ze echt komen aanbellen moet het wel erg vals/hard whatever zijn geweestquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HahahIk weet dat de buren me kunnen horen maar ik geef geen neuk
Had je dat gewoon terug moeten zeggen tegen hun.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet maar als ze echt komen aanbellen moet het wel erg vals/hard whatever zijn geweestZelf maken ze trouwens ruzie om een uur 's nachts waar de hele buurt van wakker wordt maar dat mag schijnbaar wel gewoon
Henquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je dat gewoon terug moeten zeggen tegen hun.
Kijk uit straks verander je in karamelquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ait ja tog, en in de eerste paar dagen kunnen we doen wie het eerste bruin word enzo
Mega bruin en zo rimpelig als een leren tas worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ait ja tog, en in de eerste paar dagen kunnen we doen wie het eerste bruin word enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |