quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit zie ik je nog wel doen inderdaad
Ohquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat die hoer jouw topic heeft geopend
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spouwer als zijn moeder hem dikke noemt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
nog 46 jaar werken en dan eindelijk pensioen
Hij is een dikke rolladequote:
Backstreet boys toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik ga koken met muziek hard aan.
gr
Genoeg sparen tot je een eigen eilandje kan opkopen toch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
nog 46 jaar werken en dan eindelijk pensioen
Hebben jullie weleens dat iemand je een verhaal vertelt, maar hij heeft het al eerder verteld en was dat vergeten.quote:
samen sparen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Genoeg sparen tot je een eigen eilandje kan opkopen toch.
nee hoorquote:
En dan halverwege het verhaal merk je aan diegene dat hij doorheeft dat hij dit verhaal al eerder heeft verteld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hebben jullie weleens dat iemand je een verhaal vertelt, maar hij heeft het al eerder verteld en was dat vergeten.
Maar dit keer heeft ie een aantal leugens toegevoegd. En jij hebt zoiets van:
[ afbeelding ]
Dat niet. Maar soms heeft hij het al verteld en doe ik gewoon alsof hij het nog niet verteld heeftquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hebben jullie weleens dat iemand je een verhaal vertelt, maar hij heeft het al eerder verteld en was dat vergeten.
Maar dit keer heeft ie een aantal leugens toegevoegd. En jij hebt zoiets van:
[ afbeelding ]
Er valt toch niks te vechten?quote:
quote:
you sure?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ga ik er wel met P_z vandoor
Ik deed dat een keer en toen kwamen de buren aanbellen of het wat zachter mocht. Schaamde me dood.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
YES, alleen thuis.
Dat betekend hardop mee gieren met muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |