SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Positief of negatiefquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weenie, eerste keer dat ik je foto bekeek vielen je wenkbrouwen mij als eerste op
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
Ik denk wat prikt er nu allemaal in mijn broekzak, besluit ik dus enkel en alleen mijn RECHTER leeg te halen. Dit zat erin:OMG 5 EURO JI JBENT RIJKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
Ik denk wat prikt er nu allemaal in mijn broekzak, besluit ik dus enkel en alleen mijn RECHTER leeg te halen. Dit zat erin:In mijn jaszak past amper mijn telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Ik hoefde niet eens te klikken om te zien dat hij afgezogen werd.quote:
Je hebt zo'n oversized tablet achtig geval?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In mijn jaszak past amper mijn telefoon
er liggen nog wat euromuntjes bij kijk maarquote:
Ook ja, maar mijn jaszakken zijn kleinquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je hebt zo'n oversized tablet achtig geval?
Sorryquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weenie, eerste keer dat ik je foto bekeek vielen je wenkbrouwen mij als eerste op
je kent de situatie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoefde niet eens te klikken om te zien dat hij afgezogen werd.
Na 1 juni aub. Ik heb komende maand veelste druk. Examens enz, en weekenden zitten al vol gepland.quote:
Mijn handen beginnen altijd te jeuken als ik dit soort dingen leesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |