We spelen geen voorronde. Volg je voetbal wel verder, of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:46 schreef DroogDok het volgende:
Die TT![]()
Ze vliegen er al in de voorronde uit man.
Wat lul jij nou weer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:46 schreef DroogDok het volgende:
Die TT![]()
Ze vliegen er al in de voorronde uit man.
Guidettiquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:43 schreef Guidetti het volgende:
Laten we het er maar op houden dat het weer niet echt meespeelt. Wat een dooie huldiging.
Ja want je moet perse uit 020 komen om fan te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:49 schreef Pino0 het volgende:
Ik durf te wedden dat al die 'ajacieden' hierzo helemaal niet uit 020 komen, maar ja, we volgen gewoon de rest! Lekker met keurig publiek als klapvee dienen en de gemaakte sfeer van 410, die aanbidden we ook.
Waarom?
Galmbakje zit halfvol als het slecht gaat, ook al is bijna iedereen voor ajax.. dat zijn nog is trouwe supporters![]()
En nee, ik ben niet jaloers
Ik ben in 1968 geboren in het AMCquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:49 schreef Pino0 het volgende:
Ik durf te wedden dat al die 'ajacieden' hierzo helemaal niet uit 020 komen, maar ja, we volgen gewoon de rest! Lekker met keurig publiek als klapvee dienen en de gemaakte sfeer van 410, die aanbidden we ook.
Waarom?
Galmbakje zit halfvol als het slecht gaat, ook al is bijna iedereen voor ajax.. dat zijn nog is trouwe supporters![]()
ALS JE UIT OSS KOMT, DAN BEN JE VOOR TOP!!1!!11quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:51 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja want je moet perse uit 020 komen om fan te zijn?
Tering, triest commentaar weer knulletje
Nog steeds kut. Jij hebt nog nooit een echt huldiging meegemaakt zie ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOOOOD.
Arya, wat vond je ook alweer van de sfeer?
Ohja, wat is een echte huldiging dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nog steeds kut. Jij hebt nog nooit een echt huldiging meegemaakt zie ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:55 schreef soulflower het volgende:
[..]
Ohja, wat is een echte huldiging dan?
Ga jij je PS3 controllers kapot gooien voor een spelletje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:49 schreef Pino0 het volgende:
Waarom?
Zoals 't hoort.. Assekruusquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:00 schreef Guidetti het volgende:
Nog ff een lekker Brabants nummer spelen
Was dat niet Limburgs ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:00 schreef Guidetti het volgende:
Nog ff een lekker Brabants nummer spelen
Zet AT5 maar aan, want ze zijn daar hard op weg om een prachtige huldiging neer te zetten. Net als vorig jaar trouwensquote:
AT5 staat hier aan. Valt mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:02 schreef soulflower het volgende:
[..]
Zet AT5 maar aan, want ze zijn daar hard op weg om een prachtige huldiging neer te zetten. Net als vorig jaar trouwens
Nice.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:05 schreef kevin33 het volgende:
Er komt een compleet nieuwe OP, maar deze is voor het kampioenschap!
[ afbeelding ]
Staat in de OP.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:05 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 9 jaar en dan een 4de sterquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:05 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
En niet klimmen in de torens he!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:13 schreef KingRoland het volgende:
Wim Bohnen.. Oh die gast die vorig jaar steeds zei dat we een stukje naar achter moesten.
Oh jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En niet klimmen in de torens he!!
Net weer weggestuiterd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja
Wat een kutmuziek trouwens. Waar is Peter Beense?
Ik zou het benauwd krijgen tussen al die mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alle ekte ekte hebben gisteravond/vannacht feest gevierd.
Ditquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef OverRated het volgende:
Oh Sunnery James en Ryan Marchiano, nice
Beter neemt hij Doutzen mee
Gappie waarom ga je niet kijken daar maar op tv?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is prettige muziek om het publiek flink op te peppen![]()
Omdat ik niet uit A'dam kom en niet op tijd daar kon zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:18 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Gappie waarom ga je niet kijken daar maar op tv?
Waarom doe je je verantwoorden bij hem?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat ik niet uit A'dam kom en niet op tijd daar kon zijn
Omdat, zoals nu bij jou, je best een normaal antwoord mag geven op een vraag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom doe je je verantwoorden bij hem?
Ik weet niet hoor, volgens mij lig je een flink stuk achterquote:
Jaja, toen ik dat postte was die al voorbij ik weet hetquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, volgens mij lig je een flink stuk achter
Er waren al een 3 nummers voorbij ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:23 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jaja, toen ik dat postte was die al voorbij ik weet het
Nee man, eerst gingen ze joden roepen, en toen kwam er weer een stuk van dat nummer. Maar ik kijk het op eredivisielive via satelliet, daar kan het ook aan liggenquote:
Die smile van hem ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Ginger kid spotted, I repeat, ginger kid spotted. Execute plan Gingerkill.
Ah ik via stream, dus eigenlijk zo ik ook achter moeten liggen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee man, eerst gingen ze joden roepen, en toen kwam er weer een stuk van dat nummer. Maar ik kijk het op eredivisielive via satelliet, daar kan het ook aan liggen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Waarom kijken we nu de hele tijd naar twee dj's?
Blackcard gaat zometeen rappen op de beatquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Waarom kijken we nu de hele tijd naar twee dj's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |