abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:24:42 #76
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111143022
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:11 schreef lololo het volgende:

[..]

En al was het 100% mijn schuld dat het een puinhoop was, dan nog wil ik niet op mijn privé-nummer gebeld worden om dat gezeur aan te horen. Zeker niet op de toon waarop de betreffende bezorger dat altijd doet. Staat ook bekend als 'klager'. Dus je weet ook nooit hoe serieus je het moet nemen. Gaat over de zeik van kleine foutjes waar ik niet eens bewust mee bezig zou zijn in de bezorging maar gewoon op de automatische piloot zou oplossen.

Maar dit is er dus één die al zenuwachtig wordt als er een bundel over een andere bundel heen is geschoven tijdens vervoer :') .
Je zou ze er bijna uit willen schoppen inderdaad, trieste figuren :)
pi_111145920
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef Drassss het volgende:

[..]

Je zou ze er bijna uit willen schoppen inderdaad, trieste figuren :)
Ik zou al blij zijn als mensen gewoon gingen accepteren dat we op dit moment en in de (nabije)toekomst gewoon minder kwaliteit kunnen leveren. Dat geldt niet alleen voor de bezorgers. Ook binnen hoef ik niet de hele dag te horen hoe slecht er toch weer gevosd is, waarom er weer zo veel post is die niet voor onze vestiging is etc etc.

Ik neem de toegenomen frequentie van al die problemen voor kennisgeving aan en ga gewoon zo goed en zo kwaad als het kan verder met mijn werk. :)

Het is zeer goed mogelijk dat het kwaliteitsverlies iig gedeeltelijk permanent zal blijken te zijn. Dat is inherent aan het opknippen van allerlei functies en het langer maken van de lijnen.

"Vroeger" deed je alles van vos tot bezorging in je eigen kleine team. Ook de postbussen, aangetekenden inschrijven en het uitreiken van beiden. De (sociale) controle was hoog en foutjes konden vrijwel altijd in een paar minuten ON THE SPOT worden opgelost. Als er nu een tas ergens verkeerd terecht komt mag de betreffende bezorger blij zijn als dat binnen een uur opgelost is.
Vaak wordt het niet eens opgelost en komt de betreffende zak vanzelf wel weer een keer terug. Dat is dus gewoon de realiteit van vandaag de dag en daar zullen we het mee moeten doen :)
pi_111146062
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef gridjuh het volgende:
@ lanawoef....heb jij die brief van de gasleiding van de week ook gehad.
Ik heb gebeld voor een afspraak op een dag dat ik vrij ben.
Ik dacht zal het aan je doorgeven, dan kun je zelf evt bellen voor een afspraak
Thx. Heb ik ook gehad inderdaad. Ik zie wel wanneer ze verschijnen. Ik kan nu toch nog niet zeggen wanneer ik moet werken (ik word vaak gebeld om in te komen vallen).
pi_111146614
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef LanaWoef het volgende:

[..]

Thx. Heb ik ook gehad inderdaad. Ik zie wel wanneer ze verschijnen. Ik kan nu toch nog niet zeggen wanneer ik moet werken (ik word vaak gebeld om in te komen vallen).
Ja ik ben toevallig 16 mei vrij aangezien ik naar het ziekenhuis ga, maar je kan bijv zeggen 10 mei om 9 uur ofzo weet je wel.
Dacht zal het je laten weten...ze hebben max 2 uur werk dus :)
pi_111147299
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef Mirgeam het volgende:
Amersfoort gaat nu een jaar later dicht, mogelijk zelfs in 2014 pas. Het pand is al verkocht :+.
Veendam ws ook een jaar later...is ook al verkocht.
Komt een sexboer in, die blaadjes exporteert naar Rusland!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:51:52 #81
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111148112
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef lololo het volgende:

[..]

Gedeeltelijk, was weer zo'n gevalletje "met zijn allen op wijk XXXX want die moet over 10 minuten mee".
Dit komt bij ons ook vaak voor. Met z'n vieren 1 wijk doen. In de Sammi wordt dan niet gekeken, dan weet je gewoon dat er fouten zullen worden gemaakt.
"Everybody lies..."
House M.D.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:52:40 #82
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111148174
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef PBZ64 het volgende:

[..]

Veendam ws ook een jaar later...is ook al verkocht.
Komt een sexboer in, die blaadjes exporteert naar Rusland!
Ik hoorde vanochtend nog van onze TC dat Veendam waarschijnlijk na de zomer zal sluiten.
"Everybody lies..."
House M.D.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 mei 2012 @ 21:57:06 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_111148444
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Ik hoorde vanochtend nog van onze TC dat Veendam waarschijnlijk na de zomer zal sluiten.
is het een zelfstandig VBG of een kantoor dat onder een VBG valt. Van die laatste zijn er in het afgelopen jaar al veel opgedoekt namelijk.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_111149400
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:11 schreef lololo het volgende:

[..]

En al was het 100% mijn schuld dat het een puinhoop was, dan nog wil ik niet op mijn privé-nummer gebeld worden om dat gezeur aan te horen. Zeker niet op de toon waarop de betreffende bezorger dat altijd doet. Staat ook bekend als 'klager'. Dus je weet ook nooit hoe serieus je het moet nemen. Gaat over de zeik van kleine foutjes waar ik niet eens bewust mee bezig zou zijn in de bezorging maar gewoon op de automatische piloot zou oplossen.

Maar dit is er dus één die al zenuwachtig wordt als er een bundel over een andere bundel heen is geschoven tijdens vervoer :') .
Maar hoe komt die postbezorger dan aan jouw nummer? Zelf wordt ik ook wel eens gebeld door een PBZ gebeld omdat zij op zaterdag 2 middagwijken heeft die ik allebei voorbereid (meestal lukt het om daarvan 1 's ochtends van af te krijgen) maar dat is dan wel met wederzijds goed vinden.
pi_111150762
Ik heb regelmatige dat er veel fouten inzitten. Maar ik bedenk me dan meestal dat het natuurlijk mensenwerk blijft. En dat binnen de druk ook vrij hoog is, dus dan laat ik het gewoon lekker hangen.
pi_111150865
Ik had woensdag een bundeling die compleet anders was dan andere dagen. Kon ik een heel stuk terug. Daar was ik niet zo blij mee. Toen was ik wel even geirriteerd, maar niemand gebeld ofzo :P.

Fouten maken gebeurt en dat vind ik ook niet zo erg. Maar als bijvoorbeeld straten compleet door elkaar liggen, vind ik het wat anders.
pi_111150932
De laatste tijd ligt bij mij één wijk vaak verkeerd. En dan met name de nummering die verkeerd om ligt. In het begin vergiste ik me er weleens in. Maar inmiddels houd ik er gewoon rekening mee. Verkeerde zetting wend vrij snel. Zo heb ik ook een wijk die gewoon helemaal niet op volgorde in de tassen zit. :P
pi_111151137
Het ligt aan het soort fouten of ik een opmerking maak over de sorteerkwaliteit op het bezorgrapport. Wanneer het fouten zijn van de HSM doe ik daar niet moeilijk over, zeker als je daar geen post tussen hoeft te zetten valt dat lang niet op. Het wordt een ander verhaal wanneer stelselmatig de tussengevoegde post op de verkeerde plek zit. Niet alleen qua huisnummers, maar ook qua straten. Dan maak ik daar wel zeker een opmerking over, want dat is gewoon ontzettend irritant.
pi_111152303
Bij mij is het niet structureel gelukkig :P Alleen op woensdag komt het weleens voor.
En soms zit 1 stuk (als ik in een U loop, van 89 naar 71 en van 72 naar 92) in een andere tas die nog op het depot sta, maar dat is mijn eigen schuld :P
pi_111152954
hoe doen jullie het met voorbereiden als je al bundels hebt gemaakt en je steeds allemaal post krijgt die nog in die stapels moet (door verkeerde sortering etc..)? Ik doe ze in de bundels als ik ze net heb gehad, maar de rest doe ik bij dat oranje mapje.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 mei 2012 @ 23:15:19 #91
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_111153043
kan het nog mee, dan gaat het mee, is het belangrijk dan moet het mee en anders moet het tot de volgende dag wachten.

De simpele reden is dat je anders bezig blijft
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_111153674
oh ik doe ze er altijd bij, als 'herstelpost'.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:43:51 #93
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_111154584
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef Nezhi het volgende:
hoe doen jullie het met voorbereiden als je al bundels hebt gemaakt en je steeds allemaal post krijgt die nog in die stapels moet (door verkeerde sortering etc..)? Ik doe ze in de bundels als ik ze net heb gehad, maar de rest doe ik bij dat oranje mapje.
ik zet de rest ook in het oranje mapje
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_111154954
quote:
Die schrijf ik af en gaan bij de herstelpost.
pi_111155060
ligt eraan hoeveel het er zijn. Niet meer dan 5 doe ik bij het mapje idd, anders schrijf ik ze af. Of als het echt van die verkapte reclamekaarten zijn doe ik dat ook
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_111155395
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Troeta het volgende:

[..]

Die schrijf ik af en gaan bij de herstelpost.
Je schrijft ze af omdat het zaterdag is?
pi_111155655
quote:
Als het nog mee kan, gewoon in de eerste tas en anders de volgende dag.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 07:11:35 #98
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111160659
Gewoon altijd boven op gooien als laatste.Oke als het echt veel stukken zijn dan de belangrijkst er tussen uit pakken, maar normaal gesproken mikken wij er alles gewoon nog bij.
pi_111161491
[quote]0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

[/quote

Dat hoorde ik van mijn broer, die daar werkt.
pi_111161563
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef TokenW het volgende:

[..]

Je schrijft ze af omdat het zaterdag is?
Nee, omdat er nog tussen zetten niet meer kan, krijg je geen tijd voor en er los bij doen werkt toch niet. Postbezorgers bezorgen het niet en afschrijven kennen ze niet en komt het terecht in zo''n rommelig bakje van een depot.
Dan schrijf ik het liever zelf ff af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')