Dat is juist het probleem...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze er zijn: meer mensen inzetten
Helemaal waar!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt alleen jezelf ermee als je zacht bent als TC
Iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:34 schreef Drassss het volgende:
Gewoon een stukje respect naar elkaar creëren. Misschien in het begin alleen van jou kant, maar na verloop van tijd krijg je dat gewoon terug. Sowieso weinig klagen om kleine dingen (hooguit schrijnende gevallen), want dan krijg je echt nooit meer iets geregeld met je TC ( terecht naar mijn mening ).
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:15 schreef Selestha het volgende:
Waar moet je dan over klagen bij je tc? Over de hoeveelheid ofzo? Het zou niet eens in me opkomen![]()
Als ik wil klagen doe ik dat wel tegen jullie
Ik heb m in het begin wel veel gebeld, omdat ik onzeker was en voor t eerst een baan had in 5 jaar dus het graag goed wilde doen. Als ik hem nu nog af en toe spreek is dat alleen als ik een vraag heb, en hij zegt soms uit zichzelf hoe tevreden hij over me is. Dus denk dat het wel goed zit
Ga er maar vanuit dat dat na de KNJ gaat worden. PostNL kan het zich niet permiteren juist in die drukke periode de boel op de schop te gaan gooienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:54 schreef Anonymousz het volgende:
het vbg gaat sluiten in december (rond de kerst) waarschijnlijk bij ons
15 september zou het eigenlijk sluiten
Jippie, sluit ons VBG dus in februari 2013!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef Susi het volgende:
De reorganisatie wordt voor minimaal drie maanden vooruitgeschoven.
Hier verschillende keren meegemaakt dat ze van alles voor de kerst in wilden voeren. Ging meestal op het allerlaatste moment niet door "want dat is niet handig vlak voor de kerst". Ja duhquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat dat na de KNJ gaat worden. PostNL kan het zich niet permiteren juist in die drukke periode de boel op de schop te gaan gooien
Had jij die wijk ook gezet of zelfs dat niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef lololo het volgende:
[..]
Hier verschillende keren meegemaakt dat ze van alles voor de kerst in wilden voeren. Ging meestal op het allerlaatste moment niet door "want dat is niet handig vlak voor de kerst". Ja duh.
De Georoute en autobedrijf zou bij ons aanvankelijk ook in december 2011 ingegaan zijn. Uiteindelijk werd dat over oud en nieuw heen getild. Dat was echter alleen omdat er meer tijd nodig was om de organisatie rond te krijgen. Anders hadden ze het gewoon gedaan.
Over klagen gesproken. Ik kreeg laatst een postbezorger aan de lijn op mijn privénummer om te klagen over de kwaliteit van het zetten van zijn wijk.
Geldt dat voor elk VBG?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef Susi het volgende:
De reorganisatie wordt voor minimaal drie maanden vooruitgeschoven.
Gedeeltelijk, was weer zo'n gevalletje "met zijn allen op wijk XXXX want die moet over 10 minuten mee". Dan krijg je ook vaak veel fouten maar dat heb ik allemaal ook al 10 keer uitgelegd. Het liefste zou ik die klagers eens een paar dagen binnen mee laten lopen en dan eens kijken hoe zij het ervan af brengen onder hectische omstandigheden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef TokenW het volgende:
[..]
Had jij die wijk ook gezet of zelfs dat niet?
En al was het 100% mijn schuld dat het een puinhoop was, dan nog wil ik niet op mijn privé-nummer gebeld worden om dat gezeur aan te horen. Zeker niet op de toon waarop de betreffende bezorger dat altijd doet. Staat ook bekend als 'klager'. Dus je weet ook nooit hoe serieus je het moet nemen. Gaat over de zeik van kleine foutjes waar ik niet eens bewust mee bezig zou zijn in de bezorging maar gewoon op de automatische piloot zou oplossen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef lololo het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, was weer zo'n gevalletje "met zijn allen op wijk XXXX want die moet over 10 minuten mee". Dan krijg je ook vaak veel fouten maar dat heb ik allemaal ook al 10 keer uitgelegd. Het liefste zou ik die klagers eens een paar dagen binnen mee laten lopen en dan eens kijken hoe zij het ervan af brengen onder hectische omstandigheden.
Je zou ze er bijna uit willen schoppen inderdaad, trieste figurenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:11 schreef lololo het volgende:
[..]
En al was het 100% mijn schuld dat het een puinhoop was, dan nog wil ik niet op mijn privé-nummer gebeld worden om dat gezeur aan te horen. Zeker niet op de toon waarop de betreffende bezorger dat altijd doet. Staat ook bekend als 'klager'. Dus je weet ook nooit hoe serieus je het moet nemen. Gaat over de zeik van kleine foutjes waar ik niet eens bewust mee bezig zou zijn in de bezorging maar gewoon op de automatische piloot zou oplossen.
Maar dit is er dus één die al zenuwachtig wordt als er een bundel over een andere bundel heen is geschoven tijdens vervoer.
Ik zou al blij zijn als mensen gewoon gingen accepteren dat we op dit moment en in de (nabije)toekomst gewoon minder kwaliteit kunnen leveren. Dat geldt niet alleen voor de bezorgers. Ook binnen hoef ik niet de hele dag te horen hoe slecht er toch weer gevosd is, waarom er weer zo veel post is die niet voor onze vestiging is etc etc.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je zou ze er bijna uit willen schoppen inderdaad, trieste figuren
Thx. Heb ik ook gehad inderdaad. Ik zie wel wanneer ze verschijnen. Ik kan nu toch nog niet zeggen wanneer ik moet werken (ik word vaak gebeld om in te komen vallen).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef gridjuh het volgende:
@ lanawoef....heb jij die brief van de gasleiding van de week ook gehad.
Ik heb gebeld voor een afspraak op een dag dat ik vrij ben.
Ik dacht zal het aan je doorgeven, dan kun je zelf evt bellen voor een afspraak
Ja ik ben toevallig 16 mei vrij aangezien ik naar het ziekenhuis ga, maar je kan bijv zeggen 10 mei om 9 uur ofzo weet je wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Thx. Heb ik ook gehad inderdaad. Ik zie wel wanneer ze verschijnen. Ik kan nu toch nog niet zeggen wanneer ik moet werken (ik word vaak gebeld om in te komen vallen).
Veendam ws ook een jaar later...is ook al verkocht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef Mirgeam het volgende:
Amersfoort gaat nu een jaar later dicht, mogelijk zelfs in 2014 pas. Het pand is al verkocht.
Dit komt bij ons ook vaak voor. Met z'n vieren 1 wijk doen. In de Sammi wordt dan niet gekeken, dan weet je gewoon dat er fouten zullen worden gemaakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef lololo het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, was weer zo'n gevalletje "met zijn allen op wijk XXXX want die moet over 10 minuten mee".
Ik hoorde vanochtend nog van onze TC dat Veendam waarschijnlijk na de zomer zal sluiten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Veendam ws ook een jaar later...is ook al verkocht.
Komt een sexboer in, die blaadjes exporteert naar Rusland!
is het een zelfstandig VBG of een kantoor dat onder een VBG valt. Van die laatste zijn er in het afgelopen jaar al veel opgedoekt namelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend nog van onze TC dat Veendam waarschijnlijk na de zomer zal sluiten.
Maar hoe komt die postbezorger dan aan jouw nummer? Zelf wordt ik ook wel eens gebeld door een PBZ gebeld omdat zij op zaterdag 2 middagwijken heeft die ik allebei voorbereid (meestal lukt het om daarvan 1 's ochtends van af te krijgen) maar dat is dan wel met wederzijds goed vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:11 schreef lololo het volgende:
[..]
En al was het 100% mijn schuld dat het een puinhoop was, dan nog wil ik niet op mijn privé-nummer gebeld worden om dat gezeur aan te horen. Zeker niet op de toon waarop de betreffende bezorger dat altijd doet. Staat ook bekend als 'klager'. Dus je weet ook nooit hoe serieus je het moet nemen. Gaat over de zeik van kleine foutjes waar ik niet eens bewust mee bezig zou zijn in de bezorging maar gewoon op de automatische piloot zou oplossen.
Maar dit is er dus één die al zenuwachtig wordt als er een bundel over een andere bundel heen is geschoven tijdens vervoer.
ik zet de rest ook in het oranje mapjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef Nezhi het volgende:
hoe doen jullie het met voorbereiden als je al bundels hebt gemaakt en je steeds allemaal post krijgt die nog in die stapels moet (door verkeerde sortering etc..)? Ik doe ze in de bundels als ik ze net heb gehad, maar de rest doe ik bij dat oranje mapje.
Die schrijf ik af en gaan bij de herstelpost.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef Nezhi het volgende:
hoe doen jullie het met voorbereiden als je al bundels hebt gemaakt en je steeds allemaal post krijgt die nog in die stapels moet (door verkeerde sortering etc..)? Ik doe ze in de bundels als ik ze net heb gehad, maar de rest doe ik bij dat oranje mapje.
Je schrijft ze af omdat het zaterdag is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:53 schreef Troeta het volgende:
[..]
Die schrijf ik af en gaan bij de herstelpost.
Als het nog mee kan, gewoon in de eerste tas en anders de volgende dag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef Nezhi het volgende:
Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef KatrienDuck het volgende:
Nee, omdat er nog tussen zetten niet meer kan, krijg je geen tijd voor en er los bij doen werkt toch niet. Postbezorgers bezorgen het niet en afschrijven kennen ze niet en komt het terecht in zo''n rommelig bakje van een depot.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:04 schreef TokenW het volgende:
[..]
Je schrijft ze af omdat het zaterdag is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |