abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111130745
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Als ze er zijn: meer mensen inzetten :P
Dat is juist het probleem... ;(

En de TC heeft sowieso moeite met het maken van waterdichte planningen. :') Nou heeft hij als verzachtende omstandigheid dat het ook bijna niet meer te overzien is, hij moet gewoon teveel mensen aansturen maar hij krijgt het ook regelmatig voor elkaar om verlof over het hoofd te zien :') .
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 mei 2012 @ 15:18:22 #52
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_111131296
bij ons was het ook lekker rustig vandaag. Morgen nog ff en dan weekend. Weet nu eindelijk welke dienst ik morgen heb. Was een keer of 4 gewijzigd ofzo :')
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:19:00 #53
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_111131317
Ik ben blij dat onze TC, van het Autobedrijf, hard en duidelijk is, en ook altijd bereikbaar is, zelfs in weekend of vakantie.
Liever een harde kerel, dan een lambal die nog niet eens zelf weet te kakken en je loze beloftes doet os niet bereikbaar is.
Kuddo's voor onze TC ^O^
Hard, doch rechtvaardig. Zou zo een Defensiegast kunnen zijn geweest O+
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_111131395
Je hebt alleen jezelf ermee als je zacht bent als TC
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:24:17 #55
110987 ErwinRommel
pi_111131538
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt alleen jezelf ermee als je zacht bent als TC
Helemaal waar!
Mijn TC komt op anderen over als een botte lul, maar dat is alleen maar goed. Nl de duidelijkheid!
En als je wat van hem moet, dan reageer je terug op diezelfde botte manier zo van "hey gozah, ik MOET dan en dan vrij zijn". Regelt hij voor je :D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:34:00 #56
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_111131908
Gewoon een stukje respect naar elkaar creëren. Misschien in het begin alleen van jou kant, maar na verloop van tijd krijg je dat gewoon terug. Sowieso weinig klagen om kleine dingen (hooguit schrijnende gevallen), want dan krijg je echt nooit meer iets geregeld met je TC ( terecht naar mijn mening ).
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:42:37 #57
110987 ErwinRommel
pi_111132233
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:34 schreef Drassss het volgende:
Gewoon een stukje respect naar elkaar creëren. Misschien in het begin alleen van jou kant, maar na verloop van tijd krijg je dat gewoon terug. Sowieso weinig klagen om kleine dingen (hooguit schrijnende gevallen), want dan krijg je echt nooit meer iets geregeld met je TC ( terecht naar mijn mening ).
Idd :)
Zo is het maar net. respect verdien je, als TC, en als medewerker.
pi_111133170
Ben ik met jullie eens. :) Ik klaag nooit bij mijn tc en ik ben ook bijna nooit ziek. Houd ik ook niet van, van die mensen die elke dag klagen over dat het zoveel is en elke maand ziek zijn. :P

Hier zijn de eerste Kampioenen vandaag mee gegaan. :)

Mijn oude tc gaat trouwens per 9 mei weg. We kunnen afscheid nemen om 9 uur s'morgens :')
pi_111133224
Ja, daar word ik ook af en toe horendol van, dan is het net 7.35 geweest en dan hoor ik standaard achter me: " ik heb geen zin meer, het is zoveel."

:') hmpfff
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_111133507
Waar moet je dan over klagen bij je tc? Over de hoeveelheid ofzo? Het zou niet eens in me opkomen :')

Als ik wil klagen doe ik dat wel tegen jullie :P

Ik heb m in het begin wel veel gebeld, omdat ik onzeker was en voor t eerst een baan had in 5 jaar dus het graag goed wilde doen. Als ik hem nu nog af en toe spreek is dat alleen als ik een vraag heb, en hij zegt soms uit zichzelf hoe tevreden hij over me is. Dus denk dat het wel goed zit :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:18:02 #61
110987 ErwinRommel
pi_111133588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:15 schreef Selestha het volgende:
Waar moet je dan over klagen bij je tc? Over de hoeveelheid ofzo? Het zou niet eens in me opkomen :')

Als ik wil klagen doe ik dat wel tegen jullie :P

Ik heb m in het begin wel veel gebeld, omdat ik onzeker was en voor t eerst een baan had in 5 jaar dus het graag goed wilde doen. Als ik hem nu nog af en toe spreek is dat alleen als ik een vraag heb, en hij zegt soms uit zichzelf hoe tevreden hij over me is. Dus denk dat het wel goed zit :)
^O^
pi_111133591
Ik heb wel een keer geklaagd,
maar dat was omdat mijn wijk stelselmatig verkeerd gezet werd, waardoor ik dus tijdverlies had.
Hij had uitgezocht waar het probleem zat en nu heb ik niets te klagen. ^O^
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:54:24 #63
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_111134996
het vbg gaat sluiten in december (rond de kerst) waarschijnlijk bij ons
15 september zou het eigenlijk sluiten
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:56:41 #64
110987 ErwinRommel
pi_111135091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:54 schreef Anonymousz het volgende:
het vbg gaat sluiten in december (rond de kerst) waarschijnlijk bij ons
15 september zou het eigenlijk sluiten
Ga er maar vanuit dat dat na de KNJ gaat worden. PostNL kan het zich niet permiteren juist in die drukke periode de boel op de schop te gaan gooien ;)
pi_111135140
@ lanawoef....heb jij die brief van de gasleiding van de week ook gehad.
Ik heb gebeld voor een afspraak op een dag dat ik vrij ben.
Ik dacht zal het aan je doorgeven, dan kun je zelf evt bellen voor een afspraak
pi_111136289
Klachten over de aanvoer vanuit de sorteercentra moeten ook naar de teamcoach, die moet dat namelijk in één of ander systeem invoeren zodat de extra tijd die de voorbereiders kwijt zijn ook vergoed wordt. Op een geven moment konden ze dat dagelijks invoeren, want toen ontbraken er echt heel veel gele kaarten. Op het moment komt het gelukkig zelden meer voor.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 mei 2012 @ 17:53:03 #67
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_111137129
Leuker wordt het als rode kaarten ontbreken of in andere bakjes zitten, zoals vandaag. Ben je net lekker bezig met een wijk komt een collega met de post aanzetten die bij jou achter de rode kaart hoorde te zitten. kon ik weer een aantal bundels overnieuw doen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:08:19 #68
202348 Susi
Temple of Love
pi_111137591
De reorganisatie wordt voor minimaal drie maanden vooruitgeschoven.
pi_111139748
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef Susi het volgende:
Jippie, sluit ons VBG dus in februari 2013!
Is de winter bijna voorbij. Da's goed nieuws!
pi_111140525
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat dat na de KNJ gaat worden. PostNL kan het zich niet permiteren juist in die drukke periode de boel op de schop te gaan gooien ;)
Hier verschillende keren meegemaakt dat ze van alles voor de kerst in wilden voeren. Ging meestal op het allerlaatste moment niet door "want dat is niet handig vlak voor de kerst". Ja duh :') .

De Georoute en autobedrijf zou bij ons aanvankelijk ook in december 2011 ingegaan zijn. Uiteindelijk werd dat over oud en nieuw heen getild. Dat was echter alleen omdat er meer tijd nodig was om de organisatie rond te krijgen. Anders hadden ze het gewoon gedaan :X .

Over klagen gesproken. Ik kreeg laatst een postbezorger aan de lijn op mijn privénummer om te klagen over de kwaliteit van het zetten van zijn wijk. :X
pi_111141344
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef lololo het volgende:

[..]

Hier verschillende keren meegemaakt dat ze van alles voor de kerst in wilden voeren. Ging meestal op het allerlaatste moment niet door "want dat is niet handig vlak voor de kerst". Ja duh :') .

De Georoute en autobedrijf zou bij ons aanvankelijk ook in december 2011 ingegaan zijn. Uiteindelijk werd dat over oud en nieuw heen getild. Dat was echter alleen omdat er meer tijd nodig was om de organisatie rond te krijgen. Anders hadden ze het gewoon gedaan :X .

Over klagen gesproken. Ik kreeg laatst een postbezorger aan de lijn op mijn privénummer om te klagen over de kwaliteit van het zetten van zijn wijk. :X
Had jij die wijk ook gezet of zelfs dat niet?
pi_111141702
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef Susi het volgende:
Geldt dat voor elk VBG?
pi_111141724
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef TokenW het volgende:

[..]

Had jij die wijk ook gezet of zelfs dat niet?
Gedeeltelijk, was weer zo'n gevalletje "met zijn allen op wijk XXXX want die moet over 10 minuten mee". Dan krijg je ook vaak veel fouten maar dat heb ik allemaal ook al 10 keer uitgelegd. Het liefste zou ik die klagers eens een paar dagen binnen mee laten lopen en dan eens kijken hoe zij het ervan af brengen onder hectische omstandigheden. :P
pi_111141819
Amersfoort gaat nu een jaar later dicht, mogelijk zelfs in 2014 pas. Het pand is al verkocht :+.
pi_111142456
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef lololo het volgende:

[..]

Gedeeltelijk, was weer zo'n gevalletje "met zijn allen op wijk XXXX want die moet over 10 minuten mee". Dan krijg je ook vaak veel fouten maar dat heb ik allemaal ook al 10 keer uitgelegd. Het liefste zou ik die klagers eens een paar dagen binnen mee laten lopen en dan eens kijken hoe zij het ervan af brengen onder hectische omstandigheden. :P
En al was het 100% mijn schuld dat het een puinhoop was, dan nog wil ik niet op mijn privé-nummer gebeld worden om dat gezeur aan te horen. Zeker niet op de toon waarop de betreffende bezorger dat altijd doet. Staat ook bekend als 'klager'. Dus je weet ook nooit hoe serieus je het moet nemen. Gaat over de zeik van kleine foutjes waar ik niet eens bewust mee bezig zou zijn in de bezorging maar gewoon op de automatische piloot zou oplossen.

Maar dit is er dus één die al zenuwachtig wordt als er een bundel over een andere bundel heen is geschoven tijdens vervoer :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')