uhuh. Was vrij snel klaar met sorteren en had in de uitvoering zelfs minder tijd nodig dan gisterquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Blobje het volgende:
Het leek wel een daldag vandaag. Erg weinig post.
Hier ook. Krap 2 uur gehaald, 3.5 zak post. Normaal 5 of 6 op donderdagquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Blobje het volgende:
Het leek wel een daldag vandaag. Erg weinig post.
als er HAH is dan moet dat wel op de containers voor de depotadressen klaar staanquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:10 schreef Nezhi het volgende:
Hoe weet je of je HAH hebt?ik kruis altijd ja omdat ik altijd van die folders krijgt, maar niet altijd zo van die grote blokken... en nee, is mij niet geleerd
Gewoon vragen aan je teamleden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:10 schreef Nezhi het volgende:
Hoe weet je of je HAH hebt?ik kruis altijd ja omdat ik altijd van die folders krijgt, maar niet altijd zo van die grote blokken... en nee, is mij niet geleerd
je krijgt het van postnlquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:42 schreef Nezhi het volgende:
Ik ben voorbereider, daar moet je een VOG voor inleveren... geen flauw idee hoe ik die moet halen.
Ik heb trouwens huis-aan-huis aangekruisd op bezorgrapport maar weet nooit wanneer het wel of niet moetik heb echt heel vaak geen grote pakketten hah gezien, maar dan moest ik het wel aankruisen.
Niet gehad, en ook niet opgestuurd gekregen. Vraag het dinsdag wel even.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je krijgt het van postnl
ik kreeg de vog fomulier tijdens het sollicitatie gesprek
Je moet je personeelsdossier zien te openen, dan kom je kopje salaris tegen...maar makkelijk is het niet....quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:04 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom kan ik nergens op de site mijn salarisstrookjes vinden
Ah, gevonden. Dank jequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Je moet je personeelsdossier zien te openen, dan kom je kopje salaris tegen...maar makkelijk is het niet....
Op hoofdpagina links aanklikken mijnpostnl
Dan heb je als het goed is als je naar beneden scrolt een kopje personele zaken.
Dan klik je op meer direct doen.
Dan zie je links --> zelf doen - medewerker, dan klik je op personeelsdossier
Dan het kopje salaris
hopelijk heb je er wat aan
Ik moet de VOG ook nog inleveren. Heb de papieren vorige maand bij mijn contract gekregen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef PBZ64 het volgende:
Je krijgt de aanvraag voor de VOG van het bedrijf.
Deze moet je inleveren bij het gemeentehuis en ongeveer ¤30,- dokken.
Binnen 4 tot 6 weken krijg je de VOG over de post en moet je die inleveren bij je tc evenals de declaratie.
Bon niet vergeten in te leveren!
Maar de VOG is afgeschaft?
Als ik op die gele mapjes klik krijg ik de tekst: javascript: void (0)quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Je moet je personeelsdossier zien te openen, dan kom je kopje salaris tegen...maar makkelijk is het niet....
Op hoofdpagina links aanklikken mijnpostnl
Dan heb je als het goed is als je naar beneden scrolt een kopje personele zaken.
Dan klik je op meer direct doen.
Dan zie je links --> zelf doen - medewerker, dan klik je op personeelsdossier
Dan het kopje salaris
hopelijk heb je er wat aan
Krijg ook steeds een foutmelding, terwijl ik het vorige maand wel kon openen. Heb toen nog mijn salarisstrook uitgeprint. Werkte dus goed. Nu niet meer. Heb een mail gestuurd naar toegang@mijnpostnl.nl en een automatisch antwoord gekregen dat het 3 werkweken kan duren voor ik een antwoord en een oplossing krijg!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als ik op die gele mapjes klik krijg ik de tekst: javascript: void (0)
Werkt goed, die nieuwe site.
Wat doen die doordeweeks dan wel niet als ze er 3 dagen over doen om een mail te beantwoordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Krijg ook steeds een foutmelding, terwijl ik het vorige maand wel kon openen. Heb toen nog mijn salarisstrook uitgeprint. Werkte dus goed. Nu niet meer. Heb een mail gestuurd naar toegang@mijnpostnl.nl en een automatisch antwoord gekregen dat het 3 werkweken kan duren voor ik een antwoord en een oplossing krijg!
3 weken zelfs! Geen idee wat ze doen, maar het gaat wel heel langzaam!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:52 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat doen die doordeweeks dan wel niet als ze er 3 dagen over doen om een mail te beantwoorden
dan moet je netter werkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef lololo het volgende:
Ik zie dat het bijna overal rustig was? Ik heb toch weer een slordige 10 uur gewerkt vandaag
Als ze er zijn: meer mensen inzettenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef lololo het volgende:
[..]
Dat ging niet, het was weer stressen tot en met
Nou moe! Ik kreeg dit:quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Mirgeam het volgende:
Hier werkt het al een paar maanden niet meer, eerst nog wel :/
Nu krijg ik deze twee: http://i.imgur.com/bN26i.jpg
http://i.imgur.com/IvDGU.jpg
Paar weken terug een mail naar de IT servicedesk over gestuurd, nooit een antwoord gehad.
Vandaag een mail naar toegang@postnl.nl, krijg je dit terug![]()
[ afbeelding ]
Maar ik zal dat telefoonnummer maar even bellen dan.quote:Beste (oud) collega,
Hartelijk dank voor je e-mail.
In verband met het grote aantal e-mails die wij ontvangen, zal onze reactie langer op zich laten wachten. Hou rekening met 3 werkweken.
Wij vragen om je begrip en doen ons uiterste best om je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Aanvullende gegevens:
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, ontvangen wij graag alvast de volgende gegevens:
Personeelsnummer (staat op je salarisstrook) of pensioennummer:
Registernummer (staat op je bedrijfspas):
Telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken:
Korte omschrijving van het probleem:
Bij een foutmelding, welke melding krijg je:
Sinds wanneer speelt het probleem:
Stuur voorbeelden mee: bijvoorbeeld de URL(adres van de website) of een schermprint.
Let op!
Wordt er bij het aanmaken van je account om een "PostNL klantnummer" gevraagd, dan heb je het verkeerde adres van de website ingetikt. Het juiste adres is: mijnpostnl.nl
Natuurlijkquote:
Een keer in de vijf jaar is het een vrije dag hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Herfstblad het volgende:
Waarom niet?5 mei is allang geen officiële feestdag meer.
Niet voor mij, want ik heb vrij gevraagdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:09 schreef Aardappel2610 het volgende:
Kreeg net een SMS'je met de mededeling dat 5 mei een "GEWONE WERKDAG" is.
Dat is juist het probleem...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze er zijn: meer mensen inzetten
Helemaal waar!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt alleen jezelf ermee als je zacht bent als TC
Iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:34 schreef Drassss het volgende:
Gewoon een stukje respect naar elkaar creëren. Misschien in het begin alleen van jou kant, maar na verloop van tijd krijg je dat gewoon terug. Sowieso weinig klagen om kleine dingen (hooguit schrijnende gevallen), want dan krijg je echt nooit meer iets geregeld met je TC ( terecht naar mijn mening ).
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:15 schreef Selestha het volgende:
Waar moet je dan over klagen bij je tc? Over de hoeveelheid ofzo? Het zou niet eens in me opkomen![]()
Als ik wil klagen doe ik dat wel tegen jullie
Ik heb m in het begin wel veel gebeld, omdat ik onzeker was en voor t eerst een baan had in 5 jaar dus het graag goed wilde doen. Als ik hem nu nog af en toe spreek is dat alleen als ik een vraag heb, en hij zegt soms uit zichzelf hoe tevreden hij over me is. Dus denk dat het wel goed zit
Ga er maar vanuit dat dat na de KNJ gaat worden. PostNL kan het zich niet permiteren juist in die drukke periode de boel op de schop te gaan gooienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:54 schreef Anonymousz het volgende:
het vbg gaat sluiten in december (rond de kerst) waarschijnlijk bij ons
15 september zou het eigenlijk sluiten
Jippie, sluit ons VBG dus in februari 2013!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef Susi het volgende:
De reorganisatie wordt voor minimaal drie maanden vooruitgeschoven.
Hier verschillende keren meegemaakt dat ze van alles voor de kerst in wilden voeren. Ging meestal op het allerlaatste moment niet door "want dat is niet handig vlak voor de kerst". Ja duhquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat dat na de KNJ gaat worden. PostNL kan het zich niet permiteren juist in die drukke periode de boel op de schop te gaan gooien
Had jij die wijk ook gezet of zelfs dat niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef lololo het volgende:
[..]
Hier verschillende keren meegemaakt dat ze van alles voor de kerst in wilden voeren. Ging meestal op het allerlaatste moment niet door "want dat is niet handig vlak voor de kerst". Ja duh.
De Georoute en autobedrijf zou bij ons aanvankelijk ook in december 2011 ingegaan zijn. Uiteindelijk werd dat over oud en nieuw heen getild. Dat was echter alleen omdat er meer tijd nodig was om de organisatie rond te krijgen. Anders hadden ze het gewoon gedaan.
Over klagen gesproken. Ik kreeg laatst een postbezorger aan de lijn op mijn privénummer om te klagen over de kwaliteit van het zetten van zijn wijk.
Geldt dat voor elk VBG?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:08 schreef Susi het volgende:
De reorganisatie wordt voor minimaal drie maanden vooruitgeschoven.
Gedeeltelijk, was weer zo'n gevalletje "met zijn allen op wijk XXXX want die moet over 10 minuten mee". Dan krijg je ook vaak veel fouten maar dat heb ik allemaal ook al 10 keer uitgelegd. Het liefste zou ik die klagers eens een paar dagen binnen mee laten lopen en dan eens kijken hoe zij het ervan af brengen onder hectische omstandigheden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:47 schreef TokenW het volgende:
[..]
Had jij die wijk ook gezet of zelfs dat niet?
En al was het 100% mijn schuld dat het een puinhoop was, dan nog wil ik niet op mijn privé-nummer gebeld worden om dat gezeur aan te horen. Zeker niet op de toon waarop de betreffende bezorger dat altijd doet. Staat ook bekend als 'klager'. Dus je weet ook nooit hoe serieus je het moet nemen. Gaat over de zeik van kleine foutjes waar ik niet eens bewust mee bezig zou zijn in de bezorging maar gewoon op de automatische piloot zou oplossen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef lololo het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, was weer zo'n gevalletje "met zijn allen op wijk XXXX want die moet over 10 minuten mee". Dan krijg je ook vaak veel fouten maar dat heb ik allemaal ook al 10 keer uitgelegd. Het liefste zou ik die klagers eens een paar dagen binnen mee laten lopen en dan eens kijken hoe zij het ervan af brengen onder hectische omstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |