Ja man dan moet je de hele tijd mijn master blaster uit je mond halen, laat mij nou pratenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Merk 't ja
Nergens voor nodig kan wel voor mezelf spreken enzo, jullie kennen me.
Maar jij ons dus nog niet. You touch our Sinosje, you diequote:Op donderdag 3 mei 2012 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Merk 't ja
white knighting at it's bestquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet happon schatje, we nemen het al voor je op
[..]
Zo, we gaan bijdehand doen?
Ben je terug?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Merk 't ja
Hij is natuurlijk representatief voor alle kerelsquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
omg wat erg ik begin jongens/mannen nu in een ander licht te zien
they prey on the weak!
Was ze wegquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben je terug?Ik heb je wel een beetje gemist.
Je hebt ook kerels met het hart op de goeie plaats en nog wat gevoel in hun donder, maar die krijgen dus niks geregeld. Schijnt een topic voor te zijn ergens op 't een of 't ander jongerenforumquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
omg wat erg ik begin jongens/mannen nu in een ander licht te zien
they prey on the weak!
Ik ook van jouquote:
Master blaster?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja man dan moet je de hele tijd mijn master blaster uit je mond halen, laat mij nou praten
Ben nooit weggeweestquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben je terug?Ik heb je wel een beetje gemist.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Merk 't ja
Blaster, niet blaserquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Master blaser?____!
[..]
Ben nooit weggeweest
Zat ik te huilen in een hoekje voor niets, gvd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Master blaser?____!
[..]
Ben nooit weggeweest
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zal je nog eens complimenteren met je tiet.
Het heet slijmen. Gewoon, omdat het kánquote:
Dat dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt ook kerels met het hart op de goeie plaats en nog wat gevoel in hun donder, maar die krijgen dus niks geregeld. Schijnt een topic voor te zijn ergens op 't een of 't ander jongerenforum
En maar huilen, en rukken, en weer huilen, en rukkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zat ik te huilen in een hoekje voor niets, gvd.
Je ziet het helemaal voor je he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En maar huilen, en rukken, en weer huilen, en rukken
Huilen? Denk je ja?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ik wilde het nog camoufleren maar helaas. sinosje der tieten zijn natuurlijk ook wel machtig mooi.quote:
Ik moest denken aan, huilend op een steen, helemaal alleen. Sta op..quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
dat hoop ik niet ik wil liefde niet als een boobytrap zienquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk representatief voor alle kerels
Voor- of nadat je me uitmaakt voor kankersletje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zal je nog eens complimenteren met je persoontje.
Je hebt dat plaatje op je pc of niet viespeuk!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wilde het nog camoufleren maar helaas. sinosje der tieten zijn natuurlijk ook wel machtig mooi.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boobytrap, hmmmquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat hoop ik niet ik wil liefde niet als een boobytrap zien
[pun intended]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Voor- of nadat je me uitmaakt voor kankersletje?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt dat plaatje op je pc of niet viespeuk!nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit hoe het eruit ziet als jij door het stof gaat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:22 schreef dawg het volgende:
[..]
het voelde niet lekker, dat geef ik eerlijk toe. meeposten met de kankertendens voelde niet goed, ik had al gezegd dat ik niet van schelden met kanker houd.
verder post jij genoeg op fok (in klb) om te weten dat je niet alles serieus moet nemen. en gezien die muur waar jij achter schuil gaat denk ik niet dat je irl een slet bent.
zo?
Holy sh*tquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet weten dat Sinos al langer droog staat dan dat ik mijn afwas heb staan
Friend!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag laatst een goed opgeruimd aanrecht bij jou op de cam anders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet weten dat Sinos al langer droog staat dan dat ik mijn afwas heb staan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is dit hoe het eruit ziet als jij door het stof gaat?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zag laatst een goed opgeruimd aanrecht bij jou op de cam anders.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Friend!Cube?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens hoi![]()
Ja verfris m'n geheugen eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh, ik heb mijn ongelijk al eens eerder aan jou toegegeven, schatje. of ben je dat al vergeten?
Alle afwas lag in de vaatquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zag laatst een goed opgeruimd aanrecht bij jou op de cam anders.
Toch geen Nissan Cube he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoi!
Jaa, ik gok even dat Friend hem snapt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Friend!Hi MFN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi MFN.Hij is besteld, volgende week kan ik hem afhalen en is hij op maat ingesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
motor?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij is besteld, volgende week kan ik hem afhalen en is hij op maat ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |