quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Voor- of nadat je me uitmaakt voor kankersletje?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt dat plaatje op je pc of niet viespeuk!nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit hoe het eruit ziet als jij door het stof gaat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:22 schreef dawg het volgende:
[..]
het voelde niet lekker, dat geef ik eerlijk toe. meeposten met de kankertendens voelde niet goed, ik had al gezegd dat ik niet van schelden met kanker houd.
verder post jij genoeg op fok (in klb) om te weten dat je niet alles serieus moet nemen. en gezien die muur waar jij achter schuil gaat denk ik niet dat je irl een slet bent.
zo?
Holy sh*tquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet weten dat Sinos al langer droog staat dan dat ik mijn afwas heb staan
Friend!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag laatst een goed opgeruimd aanrecht bij jou op de cam anders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet weten dat Sinos al langer droog staat dan dat ik mijn afwas heb staan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is dit hoe het eruit ziet als jij door het stof gaat?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zag laatst een goed opgeruimd aanrecht bij jou op de cam anders.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Friend!Cube?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens hoi![]()
Ja verfris m'n geheugen eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh, ik heb mijn ongelijk al eens eerder aan jou toegegeven, schatje. of ben je dat al vergeten?
Alle afwas lag in de vaatquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zag laatst een goed opgeruimd aanrecht bij jou op de cam anders.
Toch geen Nissan Cube he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoi!
Jaa, ik gok even dat Friend hem snapt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Friend!Hi MFN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi MFN.Hij is besteld, volgende week kan ik hem afhalen en is hij op maat ingesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
motor?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij is besteld, volgende week kan ik hem afhalen en is hij op maat ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |